Julo Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Patrzysz na ostatnie zdjęcie i pierwsze słowo, które ciśnie się na usta to skuter! Odnośnik do komentarza
Dawid Wawa Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 To może ja przemilczę tą moim zdaniem zbędną dyskusję o tym co jest skuterem i zapytam: Ciekawi mnie jak w skuterach z łańcuchowym przeniesieniem napędu jest realizowana bezstopniowa "skrzynia biegów" i automatyczne sprzęgło. Bo jest mi znany tylko mechanizm najpopularniejszy czyli z tylu paska napedowego sprzęgło odśrodkowe, a z przodu paska napedowego wariator oddziałujący bezpośrednio z paskiem dla realizacji zmiennego przełożenia. Czy w skuterach z łańcuchem też stosuje się przekładnię z paskiem tyle że znajduje się ona przed łańcuchem? Czy jak? Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Co do ruszania to moja rusza płynnie, nie zauważyłem żadnych problemów, spalanie na poziomie B650 czyli skutera o 20 kM. słabszego, więc chyba niezbyt duże? ;-). Bigu czerwoną można obkleić na TRIcolora ;-). David napęd jest taki sam jak zwyczajnym skuterze na pasku( CVT ), tylko schowany jest bliżej silnika. Odnośnik do komentarza
janr Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Super maszyna Maciek pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 W Gilerze jest napęd z Aprili Mana. Ma przekładnie pasową, bezstopniową, ale znajduje się ona przy silniku, w kolejności "przed" zębatką zdawczą. Pełni ona po prostu rolę skrzyni biegów. Napęd powstał do motocykla z automatem, a potem "dookoła" napędu zbudowano GP800. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (...)Bigu czerwoną można obkleić na TRIcolora ;-). (...) No tak, można nawet sygnet i "kajdan" nosić z tombaku ... Tylko po co? Odnośnik do komentarza
mayday Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Gratuluje piękna maszyna , a mierzyłeś może w ile sekund setke osiąga? Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 katalogowo 5,7 sek. z wariatorem Malossi powinno być lepiej, niestety potrzebuję trochę czasu aby się oswoić z maszyną, wczuć się w nią, więc mierzenie rekordów będzie dopiero na wiosnę. Max prędkości też nie mierzyłem, ale na obwodnicy dość szybko miałem 190 km/h i jeszcze przyspieszał, ale koledzy na 500tkach zostali mocno w tyle więc odpuściłem. Odnośnik do komentarza
froster Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Dla mnie jazda gp800 powyzej 170km/h jest bardzo mało komfortowa , walka z wiatrem staje sie mało bezpieczna Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Froster jaką masz szybę? Turystyczną czy oryginalną? Odnośnik do komentarza
froster Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Turystyczą Givi Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 To tak jak ja, fakt, pisałem już o tym wcześniej, mogłaby być wyższa o 5 cm., czy ktoś już testował na niej deflektor? Odnośnik do komentarza
froster Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Nie wiem ile masz wzrostu i czy mamy takie same szyby , ale przy moich 173cm zupełnie mi wystarcza , nawet opuszczam czasem Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 mam 176 cm. i przy 190 km/h. musiałem się schylać, ale widziałem w de Apilie SRV 850 z deflektorem. Ogólnie jeżdzę z podniesioną na maxa. Odnośnik do komentarza
Dawid Wawa Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Zaciekawiony tym tematem wczoraj popatrzyłem na YouTube i tam są filmiki na.których jeden typ testuje przyspieszenie i wychodzi mu 4 sek. do setki, a inny typ pokazuje V-max. i zamyka budzik na 220 km/h. Ale poczekajcie jak tylko wstawię sobie do skutera silnik od niedawno zakupionej Agili 1.0, to jeszcze wszystkim pokażę na forum kto ma najszybszy skuter w mieście. A tak na serio to @RONIN na razie się z Tobą nie zamienię na mojego Malaguti Madison S200, bo Twoja Gilera za dużo pali, ale zadeklaruj, że będziesz mi pożyczał jeden z tych dwóch cylindrów jak będę latem 2014 z jakąś laską na turystykę leciał. Odnośnik do komentarza
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 24 Listopada 2013 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Dla mnie seryjna szyba to totalna porażka.Mam akcesoryjna Givi i jest o niebo lepiej, ale i tak jazda powyżej 160 nie należy do przyjemności.Nigdy nie podniecałem się prędkością maksymalną- to co najbardziej cenię w GP to niesamowita elastyczność. Ostatnio myślałem o zmianie skutera ,ale frajda z jazdy jaką daje GP-tka spowodowała ,że odpuściłem. Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 David z tego co pamiętam to Ty już masz laskę ;-), zawsze możesz się przyłaczyć do jakiegoś wyjazdu, jeździmy spokojnie, ale uprzedzam moja Pani sypia w namiocie wyłącznie w temperaturze powyżej 16 st. poniżej w grę wchodzą minimum kwatery, więc raczej się nie dogadamy ;-). A co do silnika opla 1.0 to on ma raptem 58 kM co ma się nijak do 75 kM Gilery o wadze już nie wspomnę ;-). I tego Grzegorz najbardziej się obawiam, że po Gilerze nie będę chciał już innego skutera :-(, a GP 800 nie jest wieczna. 1 Odnośnik do komentarza
Dawid Wawa Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Ale ja nie proszę żebyś mi pożyczył laskę, tylko jeden cylinder od swojego skuta . A co do tego że moja Agila ma moc 58KM, a Twoja Gilera 75KM, to pamiętaj że moc to nie to samo co moment obrotowy. To tak jak np. 15W LEDówka może świecić jaśniej niż 100W żarówka. Moja Agila jest po prostu energooszczędna, ECO, a moment to ma momentalny! (tylko na moment) A tak zupełnie na serio to bezpiecznego ujeżdżania tej szalonej stalowej klaczy! Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (...)I tego Grzegorz najbardziej się obawiam, że po Gilerze nie będę chciał już innego skutera :-(, a GP 800 nie jest wieczna. Aj tam, ja sobie dałem radę z "dychawicznym" Tmaxem , i nawet przez dwa sezony nie miałem z tym większego problemu do tego stopnia, że zostawiam go na trzeci sezon... No chyba, że trafi się piękna Tricolore ... Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Oglądałem kilka włoskich portali z ogłoszeniami przez 3 miesiące i nie znalazłem żadnej perełki w tym malowaniu, 3 miesiące, chyba i tak wolałbym obkleić czerwoną od niemca niż od makaroniarza oryginał ;-) Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 No wiesz, to jest tylko jedna sprawa: od kogo i za ile . Bo w słonecznej Italii są też sprzęty piękne i zadbane. Tylko że nieopłacalne do przywiezienia i niech mi nikt nie mówi, że na lawety trafiają te perełki . Podobnie jak i we Francji, takie Tmaxy jak tam w klubie (podobnie zresztą jak w klubie Tmaxa z Włoch), to na ulicy się nieczęsto widzi... A na placu u handlarza na eksport nigdy . PS. Nie, obklejona nie wchodzi wogóle w rachubę... To ja chcę mieć oryginał dla siebie, a nie żeby inni myśleli, że mam oryginał ... Czas gra na moją niekorzyść, ale może coś się trafi... Jedna jest aktualnie oferowana prywatnie na wysokości Rzymu, ale moja droga tam nie prowadzi ... Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Problem z kupnem Gilery polega na tym, że największy wybór jest we Włoszech poniżej Rzymu, Neapol, Bari i Sycylia a Tricolory są droższe średnio o 500-800 euro. a przez ostatnie 3 miesiące widziałem dwie sztuki we Włoszech, obie nie były idealne. Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 W GP 800 długie światło to soczewka, na włoskich portalach ogłoszeniowych widziałem sporo przerobionych na xenony, ktoś robił coś takiego? Odnośnik do komentarza
Przemo_ST Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Bigu, chyba masz całkiem duży wybór i więcej możliwości w Twoich poszukiwaniach: 7kEUR przebieg 1300 km http://www.subito.it/moto-e-scooter/gilera-gp-800-2010-catania-78462369.htm 5kEUR, przebieg poniżej 15 tys km http://www.subito.it/moto-e-scooter/gilera-gp-800-bari-77860986.htm 5,8 kEUR, przebieg poniżej 30 tys km http://www.subito.it/moto-e-scooter/gilera-gp-800-2009-roma-74297683.htm I jeszcze kilka innych (najtańszy poniżej 4kEUR) Swoją drogą to przebiegi niskie jak na 2009 r. (zwłaszcza pierwszy przypadek) Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 @Ronin: da się bez problemów założyć xenon... @Przemo_ST: THX, rzeczywiście parę ich jest ... Chciałbym taką z ciemnymi lagami i wahaczem (taką ma Grzesiek), wydaje mi się, że związane jest to z rocznikiem i widzialem już właśnie takie Tricolore... Ktoś coś wie? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się