RONIN Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Przednią oczywiście. Jakoś dałem radę z pomocą serwisówki, ale z plastikową nakładką z logo Gilera na środku kierownicy już tak łatwo nie poszło, przedni i tylny zaczep puścił ale środek nadal trzyma, jest na to jakiś trick?. Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Nikt nie zdejmował tej nakładki z kierownicy? A może zakładał już ktoś grzane manetki w GP 800? Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Dzisiaj dotarły rolki malossi 19g. wyglądają tak: Jak oglądam pulleye do oryginalnego wariatora to wyglądały tak: Może mi laikowi ktoś wytłumaczyć aż tak duże różnice w wyglądzie? W poniedziałek będę zakładał rolki i manetki Oxforda, czy macie dla mnie jakieś rady? Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 19 Lutego 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Rolki Malossiego to po prostu" rolki" A Puleye to tzw. "bloczki" ich cały sekret właśnie w kształcie. Często ludzie zakładali je niezgodnie z instrukcją i były jaja. Rolki Malossiego też zalecają wkładać napisem w kierunku przeciwnym do kierunku obrotu wariatora. Dlaczego ? Nie mam pojęcia ale tak jest na rys. i tak będę zakładał ( też dzisiaj do mnie doszły ) Odnośnik do komentarza
Mikołaj Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Jak oglądam pulleye do oryginalnego wariatora to wyglądały tak: Może mi laikowi ktoś wytłumaczyć aż tak duże różnice w wyglądzie? Tu jest pieknie pokazane na schemacie dlaczego taka roznica [media=] [/media] Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Chyba jestem ślepy bo na filmie nie widzę różnicy, wygląda to tak, że można stosować rolki i bloczki w tym samym wariatorze czy się mylę? Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 19 Lutego 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Stosować można.Ale nie razem. Tylko albo -albo. Zwróć uwagę że na filmie zaznaczono skrajne położenia wariatora.( w dwóch kolorach) I przy Pulleyah wariator schodzi i rozchodzi się dalej. Daje to większe przełożenia na starcie(więcej mocy na kole) i większe przy obrotach max.(może wzrosnąć prędkość max) Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 ...Daje to większe przełożenia na starcie(więcej mocy na kole) i większe przy obrotach max.(może wzrosnąć prędkość max) Taką mam nadzieję Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Właśnie wymieniam rolki na 19g., były 17g. W serwisówce mam dwie wartości momentów dokręcania: Drive pulley nut 252-278Nm Driven pulley nut 153-187Nm Wie Ktoś o co chodzi? Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Nie znam szczegółów, ale z tłumaczenia wynika: Drive - napędzająca Driven - napędzana Może to pomoże. Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Rolki wymienione, teraz mam pytanie jaki jest symbol filtra powietrza? Jaki olej powinienem wlać, producent zaleca 5W40 a mój mechanik twierdzi, że powinienem wlać 10W40, bo producent zaleca wartość uśrednioną dla różnych warunków klimatycznych? Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 W instrukcjach serwisowych motocykli masz często wykresy dot. zakresu temperatury użytkowania motocykla i akceptowalnych olejów w zależności od tej temperatury. Nie widziałem jednak instrukcji GP800. Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Tutaj masz serwisówkę. Odnośnik do komentarza
froster Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Ja nie kombinowałem i kupiłem Agip eni e-ride racing 5w40 taki jak zaleca serwisówka Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Z tego co pamiętam, do Gilery kupiłem zalecany AGIP 5W40... PS. A swoją drogą fajny "mechanik" , co zaleca zmianę oleju na taki bez dopuszczeń producenta do danego modelu... I później nie ma się co dziwić, że silniki niedomagają, jak tacy "mędrcy" na nich praktykują ... Edit: Jeszcze coś... Nie raz czytałem o zatkaniu kanalików olejowych ( a tym samym przegrzania i zatarcia silnika) po zastosowaniu dla "oszczędności" lub z dyletanctwa właśnie 10W40 zamiast 0W40 lub 5W40... Odnośnik do komentarza
STACHU Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Z tego co pamiętam, do Gilery kupiłem zalecany AGIP 5W40... Taki sam leję do Many (bliźniaczy napęd). Sugeruje to też naklejka na wahaczu Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 No i git. Taki lać i nie kombinować, skoro dopuszczenia brak. Odnośnik do komentarza
stefanekmac Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Jak jest w takiej szybkiej mocnej bestyjce z zawieszeniem ? Jaki jest skok przodu i tyłu ? Na ile to mozna zmieniać ? Na jakich ustawieniach jeździcie ? Odnośnik do komentarza
Robi3m Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Rolki wymienione, teraz mam pytanie jaki jest symbol filtra powietrza? Jaki olej powinienem wlać, producent zaleca 5W40 a mój mechanik twierdzi, że powinienem wlać 10W40, bo producent zaleca wartość uśrednioną dla różnych warunków klimatycznych? Twój silnik jest wystrugany pod takie parametry: SAE 5W-40, API SL, ACEA A3, JASO MA Synthetic oil każdy 10W40: - ma gorszą lepkość - jest półsyntetykiem - nie zawsze spełnia A3 Wybór należy do ciebie Odnośnik do komentarza
Burgerman Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Ostatnio zmieniałem olej w swojej też na ENI SAE 5W-40, ważne są też parametry API, ACEA i JASO. Zaszalałem i kupiłem też oryginalny filtr oleju ze znaczkiem Gilera. Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Stefan przód 122mm. tył 133mm. Zawieszenie bardzo komfortowe. Mam problem ze znalezieniem filtra powietrza? Gdzie go kupić, jaki ma symbol? Odnośnik do komentarza
froster Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Stefan przód 122mm. tył 133mm. Mam problem ze znalezieniem filtra powietrza? Gdzie go kupić, jaki ma symbol? np http://gmoto.pl/filtr-powietrza-ufi-moto-guzzi,24993.html Odnośnik do komentarza
Burgerman Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Do nabycia też w Larssonie http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MzEzMzAwNg==&bid=115729 Odnośnik do komentarza
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 24 Lutego 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Maciek zwymiaruj filterek a na pewno kupisz w większości hurtowni motoryzacyjnych.Ja tak robiłem z filtrami do Malaguta. Odnośnik do komentarza
maro99 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Twój silnik jest wystrugany pod takie parametry: SAE 5W-40, API SL, ACEA A3, JASO MA Synthetic oil każdy 10W40: - ma gorszą lepkość - jest półsyntetykiem - nie zawsze spełnia A3 Wybór należy do ciebie Robi 3m! I tu nie do końca masz rację: Motul 7100 4T 10W40 i 300V 4T Factory Line 10W40 to pełne syntetyki, Valvoline Synpower 4T 10W40 lub z mniej znanych Gulf Syntrac 4T 10W40 również. Parametry płynności bardzo zbliżone do olejów w klasie 5W40. Sam w swoim Symie używam Gulf Syntrac 5W40 klasa API SL, JASO MA, MA2, A3. Pozdrawiam, Maro Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się