Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Burgman 650 - częste awarie, koszty utrzymania


Rafi

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mialem salonowy. Kupiony nowy. Nic się nie działo poza wymianami płynów i materiałów eksploatacyjnych. Wypust 2008, sprzeadany w 2011. Kupiec chyba jeździ do dzisiaj, jak nie dzwoni to chyba dalej wszytsko dziala.

Odnośnik do komentarza

Ja mialem salonowy. Kupiony nowy. Nic się nie działo poza wymianami płynów i materiałów eksploatacyjnych. Wypust 2008, sprzeadany w 2011. Kupiec chyba jeździ do dzisiaj, jak nie dzwoni to chyba dalej wszytsko dziala.

pytanie ,z jakim przebiegiem sprzedałeś ?? bo ja jak coś kupie i się zepsuje to nie dzwonię do sprzedającego po paru tygodniach czy miesiącach......mój jak sprzedawałem miał 65 tysi i do dziś nie słyszałem żeby zaniemógł....(65.tysi. BEZ REMONTU !! )...

ale trzeba powiedzieć uczciwie więcej nie kupiłbym i ,po jakimś czasie posiadania, ,,miałem z tyłu głowy'' lęki/świadomość możliwości nadejścia usterki a to likwidowało mi komfort jaki miałem na tym sprzęcie...reasumując skuter MEGA ZAJ....TY -osiągi/komfort/pakowność/ochrona przed warunkami atmosferycznymi.....nie rekompensuje mi możliwości nie spodziewanej awarii...innym może to nie przeszkadzać, i wtedy skuter jest mega zaj...ty można by rzec że najlepszy :) mówię to jak najszczerzej ..

Proszę nie używać wulgaryzmów, dzieci czytają :msn-wink:Lucjan.

Odnośnik do komentarza

pytanie ,z jakim przebiegiem sprzedałeś ?? bo ja jak coś kupie i się zepsuje to nie dzwonię do sprzedającego po paru tygodniach czy miesiącach......mój jak sprzedawałem miał 65 tysi i do dziś nie słyszałem żeby zaniemógł....(65.tysi. BEZ REMONTU !! )...

ale trzeba powiedzieć uczciwie więcej nie kupiłbym i ,po jakimś czasie posiadania, ,,miałem z tyłu głowy'' lęki/świadomość możliwości nadejścia usterki a to likwidowało mi komfort jaki miałem na tym sprzęcie...reasumując skuter MEGA ZAJ....TY -osiągi/komfort/pakowność/ochrona przed warunkami atmosferycznymi.....nie rekompensuje mi możliwości nie spodziewanej awarii...innym może to nie przeszkadzać, i wtedy skuter jest mega zaj...ty można by rzec że najlepszy :) mówię to jak najszczerzej ..

Nie pamiętam przebiegu, to było lata temu. Pewnie koło 20 tys. Nikogo chyba nie interesuje do kogo i po co dzwonisz jak coś kupisz. Jak rozumiem, kupiłeś nowy i przejechałeś ponad 60 tys., czy kupiłeś używkę i sprzedawca przekazał Tobie informację o przebiegu? Ja nie miałem żadnych lęków i Tobie też powtarzam, nie lękaj się. Trochę B 650 jeździ i nie wszystkie są popsute lub wymagają wymiany skrzyni. Pamiętaj, że Suzuki trochę poprawiło w tym modelu od momentu początku produkcji.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Zastanawiam się ilu kolegów ma 650-tkę kupioną w salonie w PL. Tylko oni są reprezantywną grupą mogącą wypowiadac opinie.

Egzemplarz od nowości w jedynych rękach, pierwszy z brzegu opis tutaj http://www.forum.bur...-l0-by-krzytro/

W PL użytkownicy mało piszą o awariach czy remontach AN650, powiedziałbym wręcz, że często owiane sa one tajemnicą ;)... tak samo jak nikt do tej pory nie zamieścił raportu, że po remoncie skrzyni w serwisie X czy serwisie Y i wymianą takich czy innych elementów przejechał bezawaryjnie kolejne 50- 60 tkm.

Niemcy są bardziej wylewni i więcej piszą...a z całą pewnością trudno im zarzucić, że nie dbają o swoje sprzęty> raport z 2011 roku--> http://www.forum.an6...-berichte.8883/

Ciekawy jest też ten wpis > http://www.forum.an6...ge-2#post-83120 a szczególnie ostatnie zdanie. W Polsce nie słyszałem aby komukolwiek po okresie gwarancji wymieniono SECVT z dopłatą 50%. Koszt wymiany na nową 2300 eur.

No i kolejny wpis: "Mein Suzuki Händler sagte, dass man ab 50 000 km bei diesem Roller jederzeit mit diesem Schaden rechnen muss. Er kennt davon genügend Fälle. Das sei der große Schwachpunkt bei diesem Gerät. "

... a usłyszał to, jak sam pisze, od ASO Suzuki!

Myślę, że cały problem leży w tym, że Suzuki JP nigdy oficjalnie nie podała do wiadomości, że jednak V-belt, który jest montowany w SECVT An650 podlega wymianie. Oczywiście oznaczałoby to przyznanie się do winy i, co gorsza, wzięcie na siebie kosztów nieplanowanych awarii na drodze a tym samym wzięcie na siebie odpowiedzialności finansowej. Poza tym uszkodzenia skrzyni to nie tylko zerwany pasek, więc w razie awarii wypadałoby każdemu obligatoryjnie wymienić całą kpl. skrzynię...a to już mega odpowiedzialność finansowa.

No i jeszcze coś... Gdyby SECVT dojeżdżały bezstresowo do 100 tkm to problem pewnie by w ogóle nie istniał lub, z przyczyn oczywistych, byłby marginalny.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Nie wiem co to "wariat" ale się domyślam 😉 Na początek polecam przejrzenie tego wątku Remont CVT An650. Jest tu sporo informacji.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...