Leo60 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Bo tylne siedzenie nie jest dla księżniczek tylko dla pasażerów .U mnie nikt nie narzekał nawet po 100 km.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Klubowicze Opublikowano 3 Sierpnia 2014 U mnie nikt nie narzekał nawet po 100 km. Na 100 km to ja nie wyciągam skutera z garażu. Więc siedzenie MUSI być dla mnie i mojego pasażera idealne i zdanie innych tu nic nie znaczy. Każdy ocenia to indywidualnie
Bulba Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Bo tylne siedzenie nie jest dla księżniczek tylko dla pasażerów. W zyciu nie slyszalem glupszego argumentu.
RONIN Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Bo tylne siedzenie nie jest dla księżniczek tylko dla pasażerów .U mnie nikt nie narzekał nawet po 100 km. Porozmawiajmy jak zrobisz 700 km. z plecaczkiem jednego dnia , a najlepiej nie z tobą a z pasażerką ;-)
Bogart58 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Generalnie kanapa w Integrze to jeden z jej nielicznych słabych punktów. Teraz szkoda mi sezonu, ale zimą moje siodło powędruje do tapicera.
Jerry_R Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 INTEGRA 700 - BMW Edition [media=] [/media]
Leo60 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Tu jest kilka fotek mojej Integry http://www.fotosik.pl/u/leo60/album/1378107
Leo60 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Pracuję teraz nad siedzeniem jednak trzeba wmontować żel , jest to drogi interes ale efekt jest . Na fotkach nie ma nowego tłumika polskiego producenta. Tu jest kilka fotek mojej Integry http://www.fotosik.p...0/album/1378107
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Klubowicze Opublikowano 6 Marca 2015 Leo60 napisz jak sprawdza się szyba Givi czy łapki mniej marzną i po co na niej jeszcze deflektor.
Leo60 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Mam dwie szyby oryginalna Hondy plus deflektor , GIVI jest super na wczesną wiosnę i jesień dobrze chroni łapki.
Jerry_R Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 GIVI na jesien, zime, wiosne i w trasy: - lepsza ochrona korpusu (nie tylko wyzsza, ale i szersza) - ciszej w kasku - robi za handbary Oryginalna HONDY na korki w miescie latem: - wiecej wieje, przez co mniej sie pocimy przeciskajac sie miedzy samochodami (nie tylko krotsza i wezsza, ale przewiew rowniez zwieksza otwor na srodku w dolnej czesci)
benski Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 No to ja chyba też się przesiądę ze swojego Satelisa 500 na Integrę.... Już się podjarałem. Tylko muszę znaleźć odpowiednią.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 1 Maja 2018 Administrator Opublikowano 1 Maja 2018 Dnia 20.07.2014 o 22:17, Drek napisał: Polecam smar Wurtha kompletnie nic się nie brudzi. Nawet kropki nie ma na feldze. Doprecyzowując: WURTH HHS DRYLUBE SUCHY SMAR SPRAY do łańcuchów - 400ML Produkt generalnie polecany jednak posiadający mniejsze niż u konkurencji właściwości przenikalne (suchy - coś za coś). Mimo to zamierzam go przetestować. Aktualnie zacząłem używać tego: ---> KLIK Ostatnio usłyszałem opinię, jakoby firma DID dopuszczała (rekomendowała) smarowanie łańcucha olejem 80W90. Aplikacja szczoteczką małych ilości. W ten sposób uzyskujemy najlepszą "smarowalność" łańcucha, a co za tym idzie najdłuższą wytrzymałość zestawu napędowego (historię mówią o nawet 70 tkm na zestawie ). Niestety - syf na feldze gwarantowany (sprawdzone ).
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 1 Maja 2018 Klubowicze Opublikowano 1 Maja 2018 Ja ostatnio kupiłem w promocji Smar Motula w cenie 25 PLN za puszkę... Na razie syfu nie widzę, ale kręciłem się tylko po mieście... Allegro Motul
Sympatycy KriSSo Opublikowano 1 Maja 2018 Sympatycy Opublikowano 1 Maja 2018 Ja używam takiego, też syfu zbytnio nie widzę
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 1 Maja 2018 Klubowicze Opublikowano 1 Maja 2018 2 minuty temu, KriSSo napisał: Ja używam takiego, też syfu zbytnio nie widzę Dobry, ale drogi skubaniec...
RONIN Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 13 godzin temu, MariuszBurgi napisał: Doprecyzowując: WURTH HHS DRYLUBE SUCHY SMAR SPRAY do łańcuchów - 400ML. Produkt generalnie polecany jednak posiadający mniejsze niż u konkurencji właściwości przenikalne (suchy - coś za coś). Mimo to zamierzam go przetestować. Z czym się wiążą te właściwości przenikalne? Trzeba częściej smarować, czy zwyczajnie nie wszędzie dotrze, czyli czegoś tam nie nasmaruje? Pytam bo właśnie kończy mi się motul od Gilery i nie wiem co kupić. Motul brudził i łańcuch w Gilerze wytrzymywał 20tkm. X adv ma bardziej zabudowany łańcuch więc zastanawiam się nad tym 80W90 zwłaszcza że chyba mam w garażu butelkę 75W90
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Maja 2018 Administrator Opublikowano 2 Maja 2018 Zasada jest prosta. Lepsze przenikanie = "głębsze" dotarcie do elementów wymagających smarowania. Czyli z założenia takie 80W90 ze względu na konsystencję jest OK ale niestety "płynność" w tym wypadku oznacza także szybsze wypłukanie, (np. przy jeździe w deszczu) niż "suchy" smar. No i niestety olej będzie zawsze odciskał swoje piętno na czystej feldze. Każdy musi sam wybrać to, co mu bardziej pasuje. Ja aktualnie próbuję smaru w pełni syntetycznego.
RONIN Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 1 godzinę temu, MariuszBurgi napisał: Ja aktualnie próbuję smaru w pełni syntetycznego. Co ile kilometrów średnio smarujesz syntetykiem? Motulem smarowałem średnio co 500-700 km.
yossarian Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Oj Panowie, a ja zawsze myślałem, że po to kupujemy skutery, żeby łańcucha nie smarować Dyskusja jest bardzo interesująca, a wniosek nasuwa się jeden: Integra powinna mieć kardana albo pasek, ale w tej cenie to raczej pasek. Szczerze uwielbiałem to czyszczenie łańcucha po każdej jeździe w deszczu: moto na centralkę, jedynka i bez gazu łańcuch sam się niby czyścił o szczotkę drucianą, która była po takiej operacji do wyrzucenia. No i trzeba było mieć rękawice z wysokimi mankietami, żeby w miarę bezpiecznie trzymać szczotkę. Na sezon potrafiłem tak zmarnować 4 puszki smaru motula. Tylko po co się tak męczyć ?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Maja 2018 Administrator Opublikowano 2 Maja 2018 Nie demonizujmy problemu. Smarowanie łańcucha zajmuje 2 minuty i robi się to raz na ~500 km (wielu robi to rzadziej). Problem jest kiedy nie ma nóżki centralnej, wtedy zgodzę się, że jest to upierdliwe. Pisane było wiele razy, także na naszym forum. Każdy rodzaj napędu ma swoje wady i zalety... kardan, pasek czy łańcuch.
BURISMAN Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 19 minut temu, MariuszBurgi napisał: Smarowanie łańcucha zajmuje 2 minuty i robi się to raz na ~500 km (wielu robi to rzadziej). Czyli raz dziennie, w najlepszym przypadku co drugi dzień. Dlatego podniecony nieco V-Stromem, szybko z niego zrezygnowałem, oczywiście nie tylko z powodu tego łańcucha, ale też biegów, wysokości siedziska, itp. Niby to wszystko można obejść, rozwiązać sposobem, ale trzeba mieć jeszcze na to wszystko czas i warunki, a z czasem coraz gorzej .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Maja 2018 Administrator Opublikowano 2 Maja 2018 24 minuty temu, BURISMAN napisał: trzeba mieć jeszcze na to wszystko czas [..] a z czasem coraz gorzej Jeśli nie masz raz na 500 km 2 minut na poświęcenie swojemu to mogę jedynie współczuć
BURISMAN Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 36 minut temu, MariuszBurgi napisał: Jeśli nie masz raz na 500 km 2 minut na poświęcenie swojemu to mogę jedynie współczuć Dziękuje Ci za współczucie. Chciałem tylko wykazać , że te 500 km to pewne czyszczenie i smarowanie łańcucha praktycznie co dziennie, a niektórzy musieli by w drodze tę czynność robić . Ja bardzo leniwy jestem, wiec póki co moto z łańcuchem odpada .
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 2 Maja 2018 Klubowicze Opublikowano 2 Maja 2018 24 minuty temu, BURISMAN napisał: Chciałem tylko wykazać , że te 500 km to pewne czyszczenie i smarowanie łańcucha praktycznie co dziennie, a niektórzy musieli by w drodze tę czynność robić . Ja bardzo leniwy jestem Dla leniwych jest Scottoiler 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się