Skocz do zawartości
Forum Burgmania

HONDA NC 700 D INTEGRA RC62


pazdzioch

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, RONIN napisał(a):

Jakby ktoś miał jeszcze wątpliwości co do żywotności silnika i skrzyni dct

27867B75-0574-4DCE-8118-C0091F8C03CB.png

No jest szał, tym bardziej że kupiłem CTX w tej samej konfiguracji

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
5 godzin temu, wuja69 napisał(a):

No to jest konkret ,tym bardzej cieszy,że wczoraj zakupilem Integrę i po oswojeniu się z automatem( zajelo to przeszło 400km...) banan z buzi nie schodził 🙂 .

Gratuluję jedynie słusznej decyzji. Niech wozi bezpiecznie 😀

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Piootr napisał(a):

Gratuluję jedynie słusznej decyzji. Niech wozi bezpiecznie 😀

Dziękuję za dobre słowa, będę potrzebował pomocy w podjęciu decyzji co do wyboru kufrow bocznych i ich mocowania.

Odnośnik do komentarza
18 godzin temu, wuja69 napisał(a):

Dziękuję za dobre słowa, będę potrzebował pomocy w podjęciu decyzji co do wyboru kufrow bocznych i ich mocowania.

Gratuluję zmiany na lepsze 🙂  Na kufry masz trochę czasu - będziesz miał o czym myśleć w zimowe wieczory 

Odnośnik do komentarza

Dzięki za dobre słowa, mam prośbę a mianowicie - brakują mi narzędzia będące na wyposażeniu Integry .Bardzo proszę, o ile ma Ktoś możliwość zrobienia zdjęcia tych kluczy to prosiłbym o fotki ,jest wśród  używek tego trochę ale chciałbym mieć pewność ,że kupuje odpowiednie. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
2 godziny temu, wuja69 napisał(a):

Dzięki za dobre słowa, mam prośbę a mianowicie - brakują mi narzędzia będące na wyposażeniu Integry .Bardzo proszę, o ile ma Ktoś możliwość zrobienia zdjęcia tych kluczy to prosiłbym o fotki ,jest wśród  używek tego trochę ale chciałbym mieć pewność ,że kupuje odpowiednie. Proszę o pomoc.

Absolutnie nie zawracaj sobie tym zestawem głowy. Nie będzie ci to potrzebne. Ja nawet tego jeszcze nie rozpakowałem. Leży pod kanapą jak go japoniec zapakował w fabryce.

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, wuja69 napisał(a):

Dzięki za dobre słowa, mam prośbę a mianowicie - brakują mi narzędzia będące na wyposażeniu Integry .Bardzo proszę, o ile ma Ktoś możliwość zrobienia zdjęcia tych kluczy to prosiłbym o fotki ,jest wśród  używek tego trochę ale chciałbym mieć pewność ,że kupuje odpowiednie. Proszę o pomoc.

https://www.bike-parts-honda.pl/honda-motocykl/700-MOTO/INTEGRA/2013/NC700DD/Frame/TOOLS--BATTERY-BOX/67083/F_43/2/30432

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, wuja69 napisał(a):

Dzięki za linka, ale klucza hakowego tam nie ma niestety.

Widocznie nie był dołączany przez producenta do zestawu narzędzi. Akurat ten katalog to dokładnie to samo czym się posługuje serwis Hondy - bo prowadzi to warszawskie MCS czyli dealer Hondy 🙂

Kup sobie po prostu klucz hakowy nastawny w sklepie z narzędziami i po problemie. Zmierz tylko średnicę nakrętki regulującej i kup klucz z przedziałem średnic odpowiadającym średnicy regulacji.

Tak teraz patrzę na schemat i już chyba wiem czemu nie masz tego klucza. W Integrze nie masz typowej regulacji amortyzatora i Honda woli aby zwykły użytkownik tam nie grzebał. Masz taki amortyzator: https://www.bike-parts-honda.pl/honda-motocykl/700-MOTO/INTEGRA/2013/NC700DD/Frame/REAR-SHOCK-ABSORBER-2-/67084/F_34/2/30433

Porównaj sobie amortyzator z mojej SH300i, u mnie jest dołączany klucz hakowy do regulacji. Z tą różnicą, że u mnie przy dolnym mocowaniu amortyzatora są na wierzchu oczka z numerowaną podziałką i tutaj Honda pozwala majstrować użytkownikowi przy twardości zawieszenia: https://www.bike-parts-honda.pl/honda-motocykl/300-SCOOTER/SH/2014/SH300AE/Frame/REAR-SHOCK-ABSORBER-2-/72101/F_36/2/16332

Odnośnik do komentarza
20 minut temu, wuja69 napisał(a):

Dzięki za radę tak zrobię. Pozdrawiam.

Ps. chyba znalazłem https://allegro.pl/oferta/zestaw-kluczy-klucze-motocyklowe-oryginal-honda-10632378356

Tylko pamiętaj jedno: ten klucz z ogłoszenia co podałeś pasuje tylko i wyłącznie do jednej konkretnej średnicy nakrętki od regulacji napięcia wstępnego sprężyny. Czy to jest akurat ten dokładnie hakowiec do regulacji przy górnym mocowaniu w Integrze? Tego nie wiem. Lepiej się upewnij i zapytaj zanim wydasz stówkę. Bo tych kluczy na pewno Honda dawała kilka różnych rodzajów, miałem taki kiedyś na wyposażeniu CB500 ale był o połowę krótszy za to z większą średnicą. Albo po prostu kup hakowca nastawnego, dużo łatwiej się nim "manewruje" przy nakrętce niż sztywnym kluczem z zestawu.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Taka RC62 wypatrzona przy deptaku w IT
fdb18bd8f0631106d6d775999b7703f5.jpg

16f623a9e14a601b9dbeca0551291d78.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...