Leo60 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Po przejechaniu 10-ciu tysięcy moją HONDĄ skompletowaniu kufrów główny 55l , boczne 2x 35l , zamontowałem halogeny led i wymieniłem kanapę , oryginalna na długie trasy się nie nadaje. Więc zamontowałem Shad Comfort Seat . Zostało jeszcze 1500 km pytałem w serwisie ile kosztuje przegląd po 12 ty. około 500 zł Odnośnik do komentarza
Drek Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Gdzie nabyłeś to siedzenie? Też chce takie. Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Czy ta kanapa dla plecaczka jest też bardziej wygodna, bo oryginał jest bardzo wąski z tyłu . Odnośnik do komentarza
Leo60 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Jest wygodna i wąska ogólnie całość grubsze o 2 cm i inne materiały, najbliższy sklep to Francjia http://www.nc700shop.com/en/4-integra Odnośnik do komentarza
przemas Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Kanapa fajna ale dość droga (prawie 1100 PLN). Ciekaw jestem czy efekt (komfort, nie wygląd) będzie wart wydanej kasy. Odnośnik do komentarza
Leo60 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Wygodę i komfort więcej cenie , trzeba było trochę kasy wydać ale warto . Wczoraj po czterech godzinach w siodle praktycznie żadnego dyskomfortu. Wygląd i wygoda jest w jednej cenie , oryginalna kanapa nie nadaje się na dłuższe trasy . Odnośnik do komentarza
przemas Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Integra z Genewy w wersji McDonnell Douglas F/A-18 : Źródło: http://www.scooter-station.com/Maxi-scooter-Honda-Integra-700-F-A-18-L-avion-de.html Odnośnik do komentarza
Shinji Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Dzisiaj moja Integra przeszla przeglad po 12 tys. km. (dokladnie 12400). Sprawdzone wszystko zgodnie z wytycznymi z ksiazki serwisowej - wymiana oleju i filtrow. Koszt z robocizna 150 Euro Zainstalowalem sobie nowy korek spustowy oleju firmy Stahlbus - teraz wymiana oleju bedzie dziecinnie prosta i czysta. Czeka mnie wymiana opon za okolo 2000 km - wtedy tez wymieniony zostanie filtr DCT, bo tym razem serwis zapomnial zamowic. Ogolnie jestem zachwycony tym sprzetem. W kolejce czeka zakup tylniego blotnika i oslony tylniego wahacza. (stronka ta sama, co z siedzeniem podal wyzej Leo60). Odnośnik do komentarza
Leo60 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Witam przyszedł czas na konserwacje i schowanie sprzętu do wiosny . 16500 km opony są jeszcze OK do 20000 km poniosą . Shinji co do zakupu pomyśl o dodatkowym błotniku na przód , kamyczki walą w duł chłodnicy co do osłony amortyzatora najlepsza jest (15 cm x 25cm x 3 ) fartuch gumowy . Ja tak zrobiłem i amortyzator jest czysty , tak zwane gadżety szkoda kasy PUG nic nie chronią tylko dodatkowy element do czyszczenia . Odnośnik do komentarza
Shinji Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Na stronie Hondy Deutschland pojawila sie zapowiedz Intergry na rok 2014 - zwiekszy sie pojemnosc z 670 do 745, moc zwiekszy sie z 52 do 55. Dwa nowe malowania, w tym bardzo ciekawy czarny mat ze zlotymi felgami... mniam Odnośnik do komentarza
Shinji Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Aktualizacja powyzszej wypowiedzi o fotki ze strony Hondy Deutschland: Zrodlo: honda.de Odnośnik do komentarza
Magda B. Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Bardzo ładne te malowania. A na stronie Honda Polska w ogóle nie ma Integry Czyżby wycofali się ze sprzedaży? Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 8 Listopada 2013 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Nowe malowanie na 2014 w innych ujęciach... Są też zmiany technicznie. W modelu 2014 wzrasta pojemność do 750 ccm a moc do 55 KM. Co ciekawe, Honda chwali się, że udało się jeszcze zmniejszyć i tak już wyjątkowo niskie zużycie paliwa znane z modelu "700". Podobnie jest z emisją spalin. W/g producenta teraz 14.1 l zbiornik paliwa ma starczać na... 400 km, ale to nie koniec zmian. Więcej wkrótce w newsie na stronie głównej... Odnośnik do komentarza
bogdan201 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Widać też nowy odkuwany z aluminium wahacz tylni. Co dziwne w NC750X oraz NC750S tylne wahacze pozostały wydmuszkami z kształtownika. Gdyby jeszcze konstruktorzy łańcuch w Integrze zastąpili paskiem zębatym tak jak to jest w T-max 530 było by całkiem sympatycznie. Odnośnik do komentarza
przemas Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Ze zmian bardzo interesujące będą: - powiększony bagażnik pod siedzeniem (!!!) - poprawiony komfort jazdy (cokolwiek to znaczy...) Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Schowek pod kanapą rzeczywiście jest teraz większy. Odnośnik do komentarza
przemas Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Tak wygląda on w starej NC700D: Po czym wnosisz, że nowa Integra ma większy schowek ??? Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 1. Na oko, schowek wydaje się być nieco głębszy; 2. Tak twierdzi Honda (komunikat prasowy z 4 listopada 2013). Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Tak dokładnie to odnośnie schowka pod kanpą Honda używa sprytnego określenia "ulepszony"... Wkrótce testy więc obnażymy to i owo Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 W przywołanym przeze mnie komunikacie prasowym, Honda używa słów: "The internal storage area is also larger..." Można się oczywiście sprzeczać czy "internal storage area" to schowek pod kanapą czy wszystkie schowki razem, a także czy większa powierzchnia (area) przełoży się na większą pojemność (volume), ale nie ma to większego znaczenia. Tak czy siak, Integra królem w tej kategorii raczej nie będzie. Przy okazji, kilka dodatkowych fotek. Odnośnik do komentarza
przemas Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Sprawa schowka pozostaje więc niewyjaśniona... To co widać na zdjęciach i filmach to fakt, że poprzez inne ukształtowanie boków przedniej owiewki, w nowej Integrze jest znacznie więcej miejsca na kolana kierującego. Obawiam się jednak, że to będzie wszystko w temacie "poprawiony komfort jazdy"... Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Pół roku temu zastanawiałem się nad Integrą, w moim przypadku zdyskwalifikowało ją wąskie mało wygodne siedzenie dla pasażera, w tym temacie nie widzę żadnych zmian, więc skuter nadal dedykowany samotnym kierowcom. Odnośnik do komentarza
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Klubowicze Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Precyzując nieco wypowiedź Ronina powiedziałbym,nie samotnym a jeżdżącym solo. Odnośnik do komentarza
Lucjan73 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Pół roku temu zastanawiałem się nad Integrą, w moim przypadku zdyskwalifikowało ją wąskie mało wygodne siedzenie dla pasażera, w tym temacie nie widzę żadnych zmian, więc skuter nadal dedykowany samotnym kierowcom. Przepraszam bardzo ale na poprzedniej stronie jest fotka akcesoryjnej kanapy która chyba pomoże rozwiązać problem ? Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Przepraszam bardzo ale na poprzedniej stronie jest fotka akcesoryjnej kanapy która chyba pomoże rozwiązać problem ? Dla pasażera ? Wątpię. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się