Frankie Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Można go karsherem umyć przed naoliwieniem ? Słyszałem opinie że używanie oliwiarki skutkuje pochlapaniem skuta i nawet nóg plecaczka...
marek_m Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Miałem w Hondzie Varadero Scottoiler'a Owszem wygodne było, ale wady też są: Jak jest ciepło to chlapie - trzeba regulować dozowanie (są specjalne oleje na rożne temperatury otoczenia, ale mało komu chce się w to bawić); Zdarza się uszkodzenie (bezwiedne) końcówki i wtedy wcale nie smaruje; Trudno dostępny zbiorniczek (to nie jest regułą) i w konsekwencji upierdliwe uzupełnianie oleju; Itd. W kolejnych czterech motocyklach napędzanych łańcuchem, dałem sobie z tym spokój. Pryśniecie łańcucha sprayem co 500 km, to nie jest wielkie halo. Oczywiście, dla miłośników gadżetów, sa olejarki z komputerem i sterowaniem z kierownicy.
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Klubowicze Opublikowano 20 Lutego 2014 Frankie karshera do łańcuchów typu O-ring Z-ring bym nie polecał w zasadzie nie powinno się myć tego typu łańcuchów-to opinia serwisantów Hondy w Łodzi.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 21 Lutego 2014 Klubowicze Opublikowano 21 Lutego 2014 Łańcuch umyć naftą albo co najwyżej ON.(jak mocno zasyfiony , nie za każdym razem) Przetrzeć szmatką i pśiknąć spreyem. Karshera używać delikatnie bo wypłucze smar i z łańcucha i z łożysk w piastach
marek_m Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 750 vs 700 Widać nieco więcej miejsca na nogi (80mm w okolicach kolan)
Leo60 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Widać że producent zostawił plastyki z wysokim połyskiem nie praktyczne . http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/271676c525215866.html
marek_m Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Oglądałem ostatnio Integrę 2014 i mam rażenie, że schowek pod siedzeniem został powiększony przez mocniejsze "wyżłobienie" w kanapie. Pojemność schowka została w ten sposób minimalnie zwiększona, ale nie widać tego na zdjęciach, ponieważ na ogół pokazują tylko jego dolną część.
marek_m Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Przy okazji wysyłki kanapy do przeróbki, schowek Integry w pełnej krasie.
polikom Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 A kask bęzszczękowy to się zmieści czy nadal lipa?
marek_m Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Mój Nolan n43 się nie mieści, ale taki jak niżej powinien się zmieścić.
polikom Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Czyli Honda zbytnio nie powiększyła przestrzeni pod kanapą względem modelu Integra700. Mimo wszystko COŚ co ma homologację się zmieści. Dziękuję za informację.
lazyfox Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Mój Nolan n43 się nie mieści, ale taki jak niżej powinien się zmieścić. Marek napisz proszę jak Ci się jeździ Integrą 750?
marek_m Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Do tej pory przejechałem zaledwie 215 km, więc trudno cokolwiek miarodajnego powiedzieć. Wady (w porównaniu z klasycznym skuterem) są oczywiste: mały schowek, brak przekroku, łańcuch, ograniczone miejsce na nogi, ale są też zalety: doskonały silnik i jeszcze lepsza automatyczna skrzynia biegów, duże koła, motocyklowe zawieszenie, doskonałe prowadzenie w zakretach, poręczność. Z lekkim przymrożeniem oka, można powiedzieć, że Integra to 70% motocykl i 30% skuter. Ja jestem zadowolony, ale krytyków nie brakuje. Innymi słowy wszystko zależy od preferencji.
lazyfox Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Pytam, bo koncepcja automatu coraz bardziej z wiekiem do mnie przemawia. Czy można zająć pozycję taką jak na motocyklu i podnieść się z siodła na wybojach?
marek_m Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Przekładnia dwu-sprzęgłowa Hondy jest IMHO warta grzechu Jazda w trybie automatycznym S (sport) z możliwością ręcznej redukcji biegu, np. przy dojeździe do zakrętu, sprawia wiele frajdy. Ułożenie nóg na Integrze jest zdecydowanie bliższe "skuterowemu" - kibelek z opcją lekkiego wyprostowania nóg (jak się ma krótkie nóżki) W czasie zlotu było kilka krótkich przejazdów przez las i tam jechałem na stojąco, więc można powiedzieć, że da się, ale nie jest to tak wygodne jak na motocyklu. Włosi zakładają do swoich skuterów dodatkowe podnóżki lub platformy (patrz fotki), które mogą służyć pasażerom (nogi do przodu) lub kierowcy (nogi do tyłu). Kupiłem już potrzebne graty (zamiast platform, mam klasyczne podnóżki moto), ale na razie nie zdecydowałem się na montaż. Zanim kupiłem Integrę, byłem zdecydowany na NC700X (ma nawet porządny schowek na kask), ale było mi na nim ciasno (mocno podkurczone nogi). Na Twoim miejscu przetestowałbym obie wersje, tzn. Integrę i NC'ka, oczywiście z automatyczną skrzynią biegów..
lazyfox Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Rozważam Integrę nie jako skuter, ale jako zamiennik dla mojego DL-650. Mam problem z kolanem (wiek) i dlatego zastanawiam się nad czymś co jeździ w miarę dobrze i ma możliwość wyciągniecia nóg (nie, nie to mam na myśli). BTW DL-650 jest mega wygodnym sprzętem. Cały dzień w siodle nigdy nie zniechęca do jazdy dnia następnego. Czasem jednak zdarza mi się zrobić w dzień 500-700 km po Alpach i szczerze mówiąc coraz bardziej nabieram obrzydzenia do zwykłej skrzyni biegów. Często pod koniec dnia lewej ręki nie czuję. Stąd pomysł z tym DSG Hondy. CVT jest dobre, ale po mieście. Typowe turystyczne skutery odpadają: ciężkie, dość wolne i z takim sobie zawieszeniem ( z całym szacunkiem dla ich właścicieli). Interesuje mnie tylko 750 - ma ładny aluminiowy wahacz, no tych parę kW i Nm więcej. Cena jednak jest zaporowa, więc trzeba czekać do przyszłego roku na jakieś używki. Jak pojeździsz więcej to skrobnij proszę dla potomnych jakąś recenzję Integry.
marek_m Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Rozważam Integrę nie jako skuter, ale jako zamiennik dla mojego DL-650. Mam problem z kolanem (wiek) i dlatego zastanawiam się nad czymś co jeździ w miarę dobrze i ma możliwość wyciągnięcia nóg (nie, nie to mam na myśli)... Integra nie rozwiązuje wszystkich problemów, ale daje radę.
xero2pc Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Mam pytanie, mam 180cm wzrostu i obecnie pomykam piaggio x9 250 czy ktos moze sie orjetuje czy na integrze sie zmieszcze i jak porownac do x9 gdzie jest wiecej miejsca . Pozdrawiam i z gory dziekuje.
marek_m Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Mam 182 cm wzrostu. Miejsca na kolana jest dużo (mowa o modelu 2014), natomiast z wyciągnięciem nóg (do przodu) jest już gorzej. Nie znam Piagio x9, ale w porównaniu z Hondą SW-T400 (mój poprzedni skuter) pozycja jest zdecydowanie bardziej "krzesełkowa".
hrabia Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 A tak z czystej ciekawości kanapę dałeś do przerobienia według jakiegoś konkretnego wzoru?
xero2pc Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Dziekuje za odpowiedz,mam jeszcze jedno pytanko odnosnie pasazera,jak tam z tyłu?czy nie ma męczarni?dzieki
marek_m Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Latam solo, więc nie znam opinii z pierwszej "ręki". Na moje oko, to coś z tyłu (siedzisko pasażera) nie wygląda zachęcająco. Powiedziałbym, że to raczej standard "szlifierki" a nie maxi-skutera.
Bogart58 Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Polecam zamontowanie w Integrze osłony łańcucha wraz z błotnikiem tylnego koła firmy Givi/Kappa. Zdecydowanie mniej się wszystko syfi.
Drek Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Polecam smar Wurtha kompletnie nic się nie brudzi. Nawet kropki nie ma na feldze.
RONIN Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Moja żonka na Burgmanii przetestowała integrę pod względem wygody plecaczka i mocno skrytykowała hondę. Siedzenie wąskie, pozycja nóg jak na szlifierce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się