Bobas Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Intergra wizualnie jest całkiem fajna. Ostatnio miałem przyjemność zagościć za sterami tej gabloty. Nie wiem jak producent skutera/ motocykla może wypuścić na rynek pojazd, na który nie mieści się kierowca powyżej 190 cm wzrostu !!! Z automatu Honda odpuściła sporą grupę klientów. Chyba pomogę Japończykom w projektowaniu skuterów . Z ich pieniędzy i moich pomysłów wyjdzie na rynek zaj........ egzemplarz
Lucjan73 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Bobas czytałem całkiem niedawno ciekawy felieton w Świecie Motocykli. Generalnie wychodzi na to że wszyscy producenci jednośladów jako swój docelowy runek traktują kraje Azjatyckie i rynki wschodzące. Sprzedaż na starym kontynencie stale maleje i jest to prognoza długofalowa. Nie dziw się więc że motocykle "skrojone" są na potrzeby nacji zamieszkujących tamte regiony. Zapewne 1 % ludzi ma tam wzrost powyżej 190 cm średni wzrost wynosi np. w Japonii 157 cm i już masz odpowiedź dlaczego Integra nie jest propozycją dla pewnej grupy ludzi.
marek_m Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Brawo dla Świata Motocykli. Tutaj dane za 2009 i 2010, ale proporcje utrzymują się od lat.
przemas Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Bobas czytałem całkiem niedawno ciekawy felieton w Świecie Motocykli. Generalnie wychodzi na to że wszyscy producenci jednośladów jako swój docelowy runek traktują kraje Azjatyckie i rynki wschodzące. Sprzedaż na starym kontynencie stale maleje i jest to prognoza długofalowa. Nie dziw się więc że motocykle "skrojone" są na potrzeby nacji zamieszkujących tamte regiony. Zapewne 1 % ludzi ma tam wzrost powyżej 190 cm średni wzrost wynosi np. w Japonii 157 cm i już masz odpowiedź dlaczego Integra nie jest propozycją dla pewnej grupy ludzi. No to nowa Integra NC750D zaprzecza tej spiskowej teorii bo jedną z głównych zmian jest właśnie znacznie powiększona przestrzeń na kolana kierowcy...
Lucjan73 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 No to nowa Integra NC750D zaprzecza tej spiskowej teorii bo jedną z głównych zmian jest właśnie znacznie powiększona przestrzeń na kolana kierowcy... Poczekamy i zobaczymy czy Bobas "odczuje" znaczne powiększenie przestrzeni na kolana kierowcy.
lazyfox Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ja tam jestem zadowolony z japońskiej ergonomii. Jak założyłem siodło o 4cm wyższe do mojego DL-650 to po pół godzinie nabawiłem się takiego bólu karku i pleców, który uniemożliwiał dalszą jazdę. Tylko 4cm!!! Oni robią te sprzęty dla mnie (177cm). Standardowe siodło jest dobre na 12+ godzin :-) Tak trzymać. Co Integry to proszę o pasek napędowy i schowek jak w XC to wtedy się zastanowię. Tymczasem SH300i
przemas Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Na stronie Hondy Polska wreszcie pojawiła się zakładka dla Integry 2014. http://motocykle.hon...olorystyka.html Kolorystyka na razie jedynie podstawowa... Cena - 35.900,- PLN PS. Ale specyfikacja techniczna na razie z 700-ki... To nie pierwsza wpadka. Jak można w dzisiejszych czasach w takiej korporacji nie ogarnąć się ze stroną internetową?
kfcent Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Ja nadal jestem zainteresowany jak wygląda schowek przekopałem internet,ale nigdzie zdjęć nowej integry pod kanapą nie znalazłem:/
przemas Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Tu znajdziesz takie zdjęcie: http://motocykle.honda.pl/pl/motocykle/modele/scooter/integra/multimedia/galeria.html Ale szczerze powiedziawszy - schowek wygląda na identyczny jak w starym modelu. Obstawiam, że nic w tym względzie się nie zmieniło...
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Klubowicze Opublikowano 4 Lutego 2014 Ze zdjęć rzeczywiście trudno zauważyć jakąś zmianę w schowku natomiast po lewej stronie przy manetce jest przycisk włącznika jak mniemam grzanych manetek.
przemas Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Oczywiście akcesoryjnych grzanych manetek za ca. 1200,- pln ...
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Klubowicze Opublikowano 4 Lutego 2014 O to bardzo zachęcająca cena jak zresztą wszystko co Honda Polska oferuję do Integry w "super" cenach.
lazyfox Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Na stronie Hondy Polska wreszcie pojawiła się zakładka dla Integry 2014. http://motocykle.hon...olorystyka.html Kolorystyka na razie jedynie podstawowa... Cena - 35.900,- PLN PS. Ale specyfikacja techniczna na razie z 700-ki... To nie pierwsza wpadka. Jak można w dzisiejszych czasach w takiej korporacji nie ogarnąć się ze stroną internetową? Będzie w tej cenie sprzedawać się jak ciepłe bułeczki. W stosunku do zarobków to jest 2-3 razy drożej niż we Włoszech czy Niemczech. Przecież to jest koszt samochodu segmentu B w końcu! Nie ma wyjścia z tego zaklętego kręgu. Kupowanie nowego moto/skutera nie ma sensu, bo jego wartość na rynku wtórnym jest determinowana ceną "igiełek" z importu. Strata zbyt wielka, żeby kupić nowe pojeździć 2-3 lata i wymienić na nowe. Ktoś używanym sprzętem w dobrym stanie mógłby się cieszyć jeszcze długie lata. Nie ma rynku pierwotnego to nie będzie i wtórnego (pomijam "igły"). Owszem jest jeszcze Kymco, ale tanie już nie jest. Wkrótce dogonią cenami (bo jakością to pewnie już) pozostałych producentów. Generalnie rynek jednośladów (>250ccm) jest w zapaści. Jedynie BMW i HD sprzedają nieco więcej z powodów, o których długo można by dyskutować.
przemas Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Żeby było śmieszniej to od wczoraj Integra 2014 podrożała... Aktualna cena: 36.900,- PLN Strona internetowa Hondy zaczyna mnie rozkładać na łopatki...
Lucjan73 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Żeby było śmieszniej to od wczoraj Integra 2014 podrożała... Aktualna cena: 36.900,- PLN Strona internetowa Hondy zaczyna mnie rozkładać na łopatki... Marketingowcy z Hondy czytają nasze forum, spodziewają się "fali" zakupów i prewencyjnie podnoszą cenę. A tak poważnie to jest spory ruch w kursie waluty i zapewne przez to zrobili korektę ceny.
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Klubowicze Opublikowano 5 Lutego 2014 lazyfox jak ja sięgnę pamięcią to zawsze maxi w Polsce osiągały cenę zbliżoną do 400 segmentu B,Integra jest i tak najtańsza pomijając że w stosunku do naszych zarobków wszystkie są za drogie.
maro99 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Witajcie ! Co do cen 200 to zawsze są one wysokie w porównaniu do samochodów. Niestety motocykle lub skutery zwłaszcza te o większej pojemności są traktowane jako dobro luksusowe, przeznaczone dla pasjonatów. A ci są gotowi na swoje przyjemności przeznaczyć znacznie większe kwoty. Wpływa na to również wielkość produkcji, która w przypadku maxi o pojemności powyżej 400 ccm, stanowi niewielki procent wyprodukowanych 400. Co do ceny INTEGRY na razie zapewne sondują rynek, a jak sprzedaż nie ruszy zaproponują rabaty lub dodatkowe wyposażenie w cenie. Do mnie osobiście ten model nie przemawia. Ani to motocykl, ani skuter. W obecnej ofercie HONDY po wycofaniu SW-600 nie ma dla mnie żadnego interesującego modelu turystycznego maxi skutera Maro.
lazyfox Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 lazyfox jak ja sięgnę pamięcią to zawsze maxi w Polsce osiągały cenę zbliżoną do 400 segmentu B,Integra jest i tak najtańsza pomijając że w stosunku do naszych zarobków wszystkie są za drogie. No niby tak, ale musiałem jakoś swoją frustrację wyładować i jest już lepiej Swoją drogą Honda nie traktuje swoich klientów zbyt dobrze. Jak czują się ludzie, którzy kupili wcześniej Integrę, gdy dowiedzieli sie o przecenie o ok 8-9 tyś PLN kilka miesięcy później. A przy okazji to opłacało się Hondzie sprzedać Integrę za 25k PLN i zarobić? Można? Można Witajcie ! Co do cen 200 to zawsze są one wysokie w porównaniu do samochodów. Niestety motocykle lub skutery zwłaszcza te o większej pojemności są traktowane jako dobro luksusowe, przeznaczone dla pasjonatów. A ci są gotowi na swoje przyjemności przeznaczyć znacznie większe kwoty. Wpływa na to również wielkość produkcji, która w przypadku maxi o pojemności powyżej 400 ccm, stanowi niewielki procent wyprodukowanych 400. Co do ceny INTEGRY na razie zapewne sondują rynek, a jak sprzedaż nie ruszy zaproponują rabaty lub dodatkowe wyposażenie w cenie. Do mnie osobiście ten model nie przemawia. Ani to motocykl, ani skuter. W obecnej ofercie HONDY po wycofaniu SW-600 nie ma dla mnie żadnego interesującego modelu turystycznego maxi skutera Maro. Skuter dobro luksusowe? Hmm, myślę, że Włosi są innego zdania. Skuter to pojazd użytkowy i sam go tak traktuję. Przez siedem miesięcy to jedyny środek transportu dla mnie ( tylko 7, bo "sorry, ale taki mamy klimat"); Jest duży potencjał na rozwój rynku jednośładów w Polsce, ale wydaje się, że jedynym celem jest wyciśnięcie jak najwięcej kasy na sprzedaży każdej sztuki. Tym sposobem nikomu nie jest dobrze, ani nam ani dilerom (upadającym lub cienko przędzącym).
przemas Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Ciekawe mnie również to, czy Honda Polska, oferując Integrę zasadniczo w takiej samej cenie jak Honda Italia, zaoferuje również polskiemu klientowi 4 lata gwarancji i 4 lata bezpłatnego assistance...? http://www.hondaital...re-insieme/110/
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Klubowicze Opublikowano 12 Lutego 2014 Prośba do użytkowników Integry podpowiedzcie jak zdjąć kanapę kierownika.
Shinji Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 pazdzioch: masz tu instrukcje zamiennej kanapy do Integry - mysle, ze to Ci troche pomoze - http://www.shad.es/descargas/shad3127.pdf lazyfox: wiem o czym piszesz. Sam zaplacilem za swoja Integre demo w Niemczech w lutym 6500 Euro, a jak ja odbieralem, to Honda zrobila taka promocje... Nie mam pewnosci, czy Honda na tym zarobila - czasem warto puscic cos prawie po kosztach, byle zrobic miejsce w magazynach, kiedy nowy model Integry po faceliftingu juz byl za rogiem.
Frankie Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Pytanie do użytkowników Integry czy warto instalować oliwiarkę do łańcucha? Jakie są plusy/minusy ?
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 20 Lutego 2014 Klubowicze Opublikowano 20 Lutego 2014 Według zasady "kto nie smaruje , nie jedzie" Normalnie co 500 km smarujesz łańcuch (jeśli to robisz) a tak masz spokój na parę tyś. km.(zależy na ile starczy zbiornik) Poza tym dobrze i regularnie smarowany łańcuch wytrzymuje większe przebiegi. No i najważniejsze : jeśli robisz małe przebiegi w sezonie +/- 5-6 tyś. to można sie zastanawiać czy warto. Ale jeśli więcej i dodatkowo w grę wchodzą jakieś wypady po Europie(gdzie jeden wyjazd to czasami 3-5 tyś. km.) to napewno warto.
przemas Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Słyszałem też opinie odmienne - mianowicie, że taka oliwiarka może nawet skrócić "życie" zestawu napędowego... Powodem jest to, że łańcuch jest ciągle wilgotny i ciągle klei się do niego syf, co tworzy pastę ścierającą elementy zestawu napędowego. Jedno jest pewne - oliwiarka jest wygodna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się