Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano

Ponieważ w moim garażu zagościła Integra pomyślałem że przydałoby się założyć temat na wzór już założonych

przez kolegów posiadaczy BMW.Jak się pewnie domyślacie po 2 dniach obcowania z nowym nabytkiem

nie mam jeszcze dla Was wiele do opowiedzenia o jej zaletach lub wadach.Jedno co mogę powiedzieć to to

że według mnie zdecydowanie bardziej podobna jest do skutera z założonym kompletem kufrów.

Zdjęcia załączę jak najszybciej jak również na bieżąco będę się z Wami dzielił swimi spostrzeżeniami

podczas codziennej eksploatacji,do czego zachęcam wszystkich użytkowników w/w marki.

Pozdrawiam Jacek

Opublikowano

Witaj,

Sam juz jestem posiadaczem bialej Integry - rocznik 2012. 28 maja odbieram ja z Niemiec :laughing:

Chetnie bede odwiedzal ten temat, by dowiedziec sie o Twoich spostrzezeniach, jak i sam je zamieszczac.

Szerokosci !

  • 2 tygodnie później...
  • Klubowicze
Opublikowano

Nie pisałem dotychczas na temat moich wrażeń z jazdy bo raptem udało mi się przejechać 1000 km.

Niemniej po tych paru km mogę powiedzieć żę skut bardzo dynamiczny,super się prowadzi i ma bardzo mały

apetyt na paliwo,średnio 3,5-3,7 l/100 km.Rozbawił mnie natomiast koszt pierwszego przeglądu,po długich negocjacjach

600 PLN,to chyba lekka przesada zważywszy że obejmuje on w zasadzie tylko wymianę oleju i filtrów.

Przede mną majówka i około 4000km,wię myślę że będę mógł napisać nieco więcej na temat mojej Integry.

Pozdrawiam Jacek.

Opublikowano

No to cię "zacnie" pociągnęli po mamonie... to chyba ta ciemniejsza strona posiadania skrzyni DCT.

Rozmawiałem kiedyś ze sprzedawcą Hondy jak wygląda serwis motocykla z DCT. Opowiadał, że oczywiście jest parę więcej rzeczy do zrobienia - między innymi olej w skrzyni i chyba jakiś filtr, ale (oczywiście) stwierdził, że koszty niewiele wyższe... :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Info dla posiadaczy Integry - można już ustawić w profilu maxi skuter: Honda Integra 700 ;)

Opublikowano

Jeśli pozwolicie to na Burgmaii będę chciał przymierzyć się do Integry. Ciekawe, czy zmieszczę się na nią z moimi długimi kulasami ?

Opublikowano

Jeśli pozwolicie to na Burgmaii będę chciał przymierzyć się do Integry. Ciekawe, czy zmieszczę się na nią z moimi długimi kulasami ?

Zmieścić to się zmieścisz ale kolana będą na desce rozdzielczej...

Opublikowano

wczoraj przymierzałem się do Integry. Mam 186 cm wzrostu i nogi mi się nie mieszczą.

Wymuszona w moim przypadku pozycja kibelkowa. Skuter jest fajny,

ale w mojej ocenie nie dla wysokich, no chyba ze ktoś tak lubi podróżować.

Opublikowano

No to zrobili następny skuter dla kierowców do 180 cm wzrostu.

Nie rozumiem tego, że tak łatwo rezygnaują ze sporej części docelowych klientów :Jumpy: .

Czyli Spidermax GT 500 pozostaje nadal jedynym skuterem dla dryblasów z regulowaną kierownicą.

  • Sympatycy
Opublikowano

Bobas, nie tylko. Jeszcze stary T-max i BMW 650GT. Miejsce na nogi to moje największe rozczarowanie w Integrze.

Opublikowano

W moim przypadku w T-maxie kolana blokują kierownicę tak, że nie mogę nią prawie ruszyć.

Do BMW jeszcze się nie przymierzałem ( może jest jakieś zielone światełko w tunelu ;) ).

Opublikowano

No ja ostatnio przejechałam się BMW 650 GT, żeby mieć przegląd sytuacji. Nie będę pisać o wrażeniach, bo już zaraz na mnie napadną, ale jest tam niesamowicie dużo miejsca na nogi i skuter jest mega wygodny. Dla mnie ma jednak za dużo innych wad, które wraz z ceną powodują, że zdecydowanie odpadł w przedbiegach...

Opublikowano

W moim przypadku w T-maxie kolana blokują kierownicę tak, że nie mogę nią prawie ruszyć.

Do BMW jeszcze się nie przymierzałem ( może jest jakieś zielone światełko w tunelu :( ).

Przymierzysz się do BMW GT na Burgmanii. W chwili obecnej żaden skuter nie oferuje więcej miejsca na nogi.

Opublikowano

Siedziałem na Integrze i muszę przyznać, ze na nogi nie jest zbyt dużo miejsca (mam 185 cm wzrostu) i na dłuższe trasy moze być nieciekawie.

Gratuluje zakupu i mam pytanie jak Wasza maszyna sie sprawuje w korkach - jest dość wysoka i na sucho miałem wrażenie że do manewrowania moze być dość trudne (moze to tylko odczucie)

  • Klubowicze
Opublikowano

@ndrzej to tylko odczucie Integra jest bardzo przyjazna dla kierownika nawet jeśli popełnia błędy.

Niebawem opiszę swoje subiektywne odczucia po przejechaniu Integrą 6tkm.

Opublikowano

Siedziałem na Integrze i muszę przyznać, ze na nogi nie jest zbyt dużo miejsca (mam 185 cm wzrostu) i na dłuższe trasy moze być nieciekawie.

Gratuluje zakupu i mam pytanie jak Wasza maszyna sie sprawuje w korkach - jest dość wysoka i na sucho miałem wrażenie że do manewrowania moze być dość trudne (moze to tylko odczucie)

Świetna maszyna na korki. Łatwo się manewruje i wciśnie się w każdą szczelinę pomiędzy autami. Jedyny problem to taki, że Integra jest cicha, bardzo cicha, za cicha. I to będzie pierwsza zmiana jakiej dokonam.

Opublikowano

Jaki tłumiczek zabrzęczy w Twojej maszynie ?

Masz już coś na oku ?

Opublikowano

Info dla mieszkańców stolycy. Aby wypożyczyć Integrę z honda plaza na jazdę testową, trzeba zostawić 3000 zł kaucji zwrotnej, którą można założyć poprzez transakcje na karcie kredytowej. Wobec powyższego nie skorzystam... Naprawdę jest wiele salonów w Wawie, w których można wypożyczyć testówkę bez żadnych kaucji. Kiedyś mój mąż wziął z honda plaza jakiś motor do testów zakładając chyba 2000 zł kaucji. Zwrot na konto przyszedł po tygodniu.....

  • Administrator
Opublikowano

Myślę, że "eldorado" pojazdów testowych w salonach powoli się kończy.

Z tego co wiem to u Yamahy też jest posucha w pojazdach testowych.

Opublikowano

W tamtym roku było coś jeszcze w Liberty Motors na Łopuszańskiej. W Poland Position nie było i nie ma nic..

  • Administrator
Opublikowano

W tamtym roku było coś jeszcze w Liberty Motors na Łopuszańskiej. W Poland Position nie było i nie ma nic..

Właśnie o to mi chodzi. W zeszłym roku była zupełnie inna sytuacja z pojazdami testowymi.

(Nieoficjalnie): ktoś zaczął robić analizy na ile udostępnianie testówek prywatnym osobom przekłada się na wzrost sprzedaży.

  • Klubowicze
Opublikowano

nie dziwi mnie to wcale, kaucja normalna sprawa, za kask na testy musiałem 2200 zostawić - czyli zapłacić wartość - takie realia.

Testówka jeszcze nie wydana a już ma zaplanowanego kupca w obniożonej cenie i jasno postawionymi kryteriami że 5-6 tyś km przebiegu to maks.

Drek- nie szalej z tłumikiem, odgłos subtelny -osobiście mi się podoba.

Opublikowano

Drek- nie szalej z tłumikiem, odgłos subtelny -osobiście mi się podoba.

Podjeżdzam sobie dzisiaj pod skrzyżowanie a z prawej strony wciska się puszka w charakterystycznych srebrno-niebieskich oznakowaniach z kogutem na dachu Pan i Pani, szyba w dół i pytanie "Jaka to pojemność?" mówię 700 a Pani na to "mówiłam xD" a Pan - "a brzmi jak pierdziopęd o pojemności kieliszka". Również znajomi potwierdzają, że jakiś taki cichy nawet jak przygazujesz to nie słychać. Rozpartruję 2 wydechy i jutro mam dostać oferty.

Pierwsza:

Druga z db on:

z db off:

Który lepszy? :red_bandana:

Info dla mieszkańców stolycy. Aby wypożyczyć Integrę z honda plaza na jazdę testową, trzeba zostawić 3000 zł kaucji zwrotnej, którą można założyć poprzez transakcje na karcie kredytowej. Wobec powyższego nie skorzystam...

Nie wiem czy będziesz na Zlocie ale jeżeli będziesz to zapraszam po kluczyki :)

Opublikowano

Zdecydowanie LeoVince bez dbkillera :red_bandana:

Opublikowano

Dzięki Drek. Niestety zlot wypada dokladnie w 7 urodziny mojego syna i mamy imprezę. Integra jest cicha? Cudownie, uwielbiam ciche skutery....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...