Klubowicze robson Opublikowano 13 Kwietnia 2024 Klubowicze Opublikowano 13 Kwietnia 2024 Miałem Forzę 700, rocznik 2012, teraz GT 2016 od 3 lat. Porównać mogę , choć nie jest łatwo. Zalety GT, to przede wszystkim komfort jazdy i ochrona przed deszczem, wiatrem. Bagażniki pod siedzeniem na plus, w Hondzie praktycznie żaden. Nie mogłem się przestawić z Hondy, jednak ten silnik i jego brzmienie w porównaniu do BMW 😊. Prowadzenie w GT na przewagę pomimo mniejszych kół, max prędkość 180 nie robi na nim większego wrażenia, w Hondzie ledwo 170 licznikowe i już się męczył... Teraz po przejechaniu ponad 24tys.km już mi prawie wszystko pasuje😉, ale nie ma sprzętów idealnych. Już nie wspomnę o podgrzewanej kanapie, manetkach , kontroli trakcji, elektrycznej szybie na przewagę GT-ka. Może nie jestem jakimś doskonałym kierowcą, ale GT-kiem jakoś lepiej i pewniej mi się jeździ. Jedyne co mnie w.....a to serwis, teraz np. chcąc wymienić świece, trzeba rozebrać połowę plastików🫣. Choć większość prac serwisowych ogarniam, to jednak w Hondzie było jakoś łatwiej😁.
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 14 Kwietnia 2024 Użytkownicy+ Opublikowano 14 Kwietnia 2024 11 godzin temu, robson napisał(a): Miałem Forzę 700, rocznik 2012, .... 😊 🫣 Był taki model ? 🤔
Klubowicze grzybek Opublikowano 14 Kwietnia 2024 Klubowicze Opublikowano 14 Kwietnia 2024 Jak zwykle , czepiasz się szczegółów. Więcej wyobraźni 😉 Może silnik po częściowej kastracji do poj. 700???
Klubowicze robson Opublikowano 14 Kwietnia 2024 Klubowicze Opublikowano 14 Kwietnia 2024 5 godzin temu, EndriuBis napisał(a): Był taki model ? 🤔 Oj tam,Integra znaczy się. Takie to wszystko podobne😁
Marek1050 Opublikowano 15 Kwietnia 2024 Opublikowano 15 Kwietnia 2024 21 minut temu, grzybek napisał(a): Zaśmiecanie wątku ,,BMW C 650 GT-wątek ogólny". Może admin gdzieś to przenieść? THX ....posprzątałem grzybku skoro tak Ci "to" przeszkadza. 😁 Admin proszę usuń mój wpis... bo forum zaśmiecam
stics Opublikowano 21 Kwietnia 2024 Opublikowano 21 Kwietnia 2024 W dniu 11.03.2024 o 08:24, 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 napisał(a): No właśnie niekoniecznie. Wczoraj z @Długi 1973 wracaliśmy "S" i na moje oko mocy było jakby więcej niż zwykle. Nie wiem, może jechaliśmy z wiatrem (?), a jak wiadomo - najgorszy jest wiatr 😁 Czyli lać lepiej 98? Ostatnio taki dodatek testuję w autach jak poniżej.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 22 Kwietnia 2024 Administrator Opublikowano 22 Kwietnia 2024 W ostatnich miesiącach leję nową E10. Finalnie, jak do tej pory nie zauważam żadnych zmian. Czy to w 2oo czy w 4oo.
stics Opublikowano 26 Kwietnia 2024 Opublikowano 26 Kwietnia 2024 Czy ktoś montował płytę M7 do kufra Givi/Kappa do oryginalnego mocowania kufra BMW? Czy to możliwe bez kupowania nowego stelaża?
Sympatycy Cormoran Opublikowano 26 Kwietnia 2024 Sympatycy Opublikowano 26 Kwietnia 2024 Poczytaj wątek „ ulepszone BMW” i ewentualnie tam pytaj. 1
stics Opublikowano 8 Maja 2024 Opublikowano 8 Maja 2024 Cześć. Mam parę pytań do Was. Już długo jeździcie GTkami i macie doświadczenie. Jakie macie ciśnienie w oponach? Na jakim Wam się najlepiej jeździ? Czy ktoś utwardzał wstępne naprężenie tylnej sprężyny i czy było lepiej? Ostatnio utwardziłem tył z 2 pozycji na 4, chyba z 7, do jazdy z pełnym załadunkiem we dwójkę na trasie i zaraz po tym wyniosło mnie z zakrętu ale do tego czasu wydawało mi się, że jest lepiej, mniej bujało na nierównościach. Do tego miałem podniesione ciśnienie o 0,2 w oponach ale 300 km trasy z samą zmianą ciśnienia bez utwardzania tyłu było ok.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 8 Maja 2024 Klubowicze Opublikowano 8 Maja 2024 47 minut temu, stics napisał(a): Czy ktoś utwardzał wstępne naprężenie tylnej sprężyny i czy było lepiej? Co prawda nie w BMW a Hondzie SW-T 600 ale ja ( inie tylko ja ) zmieniłem nastawy na MAX ( na początku bo często jeździłem w 2 osoby+bagaż a potem już mi nie chciało się tego kręcić z powrotem a po paru latach jeszcze dodałem podkładkę pod sprężynę aby jeszcze utwardzić zawias.) Z przebytymi kilometrami sprężyna nie ma już takich parametrów jak trzeba. 50 minut temu, stics napisał(a): zaraz po tym wyniosło mnie z zakrętu ale do tego czasu wydawało mi się, że jest lepiej, mniej bujało na nierównościach. Obstawiam że to po prostu przypadek. Bo właśnie po utwardzeniu mniej buja i lepiej się trzyma drogi . 54 minuty temu, stics napisał(a): Do tego miałem podniesione ciśnienie o 0,2 w oponach ale 300 km trasy z samą zmianą ciśnienia bez utwardzania tyłu było ok. Ciśnienie w oponach trzymam wg manuala ( jadę sam to mniejsze - jadę na max obładowany to większe ale nie przekraczam zakresu z Manuala )
stics Opublikowano 8 Maja 2024 Opublikowano 8 Maja 2024 Ciśnienia wg instrukcji nie zmienia się wraz z obciążeniem dlatego tylko nieznacznie dodałem bo więcej jeździmy razem niż ja sam. Zawias z tyłu jak nie był usztywniony mam wrażenie, że lepiej kleił pomimo nierówności drogi. Sam już nie wiem.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 8 Maja 2024 Klubowicze Opublikowano 8 Maja 2024 19 minut temu, stics napisał(a): Zawias z tyłu jak nie był usztywniony mam wrażenie, że lepiej kleił pomimo nierówności drogi. Sam już nie wiem. Nie wiem jak w BMW ale z reguły zawias jest wstępnie ustawiony tylko pod kierowcę ( i to np 70kg ) potem wraz ze wzrostem masy (cięższy kierowca , kierowca+pasażer , Kierowca+pasażer+ bagaż ) zwiększa się napięcie wstępne sprężyny
stefanekmac Opublikowano 8 Maja 2024 Opublikowano 8 Maja 2024 Mam założony chiński miernik ciśnienia. Rośnie sobie i rośnie temp opony. Amplituda Ok 0.3 atmosfery i 20 stopni w ciągu pół godziny. Potem już nie. Dotyczy tylnej. Przednia o wiele mniej.
stics Opublikowano 9 Maja 2024 Opublikowano 9 Maja 2024 Kiedy wymieniać olej, po sezonie czy przed? Co ile wymieniać olej? Ciekawy film wyjaśniający te zagadnienia: 1
falco Opublikowano 11 Maja 2024 Opublikowano 11 Maja 2024 Zmiana ciśnienia opon w zakresie 0.2 - 0.3 bar jest jak najbardziej normalna, to zwykła rozszerzalność cieplna następująca wraz ze wzrostem temperatury opony. Też mam proste, elektroniczne wskaźniki TPMS w 4 jak i 2 kółkach, które porównywałem z różnymi miernikami i wskazania były zbliżone.
Hipolit Opublikowano 30 Maja 2024 Opublikowano 30 Maja 2024 Dziś wpadła mi w oko c650gt. Żona powiedziała, że jest ładniejsza od Burgmana 650. No i w związku z ostatnimi przebojami z moim Burgmanem nabrałem ochoty na zmianę. Tylko czy warto? Na co zwrócić uwagę przy zakupie? W ogóle nie znam tego modelu.
blaz Opublikowano 2 Czerwca 2024 Opublikowano 2 Czerwca 2024 witam kolegów zakupiłem ten wynalazek opisywany tutaj;p jest taki problem. że pompa paliwa nie podaje i maszyna nie zapala.. jak dam plus na pompe z akku to pompa dziala i skuter zapala, kabel do przekaźnika od pompy ma przejście wiec kabel jest ok.. co mozna jeszcze sprawdzić? jakieś podpowiedzi? przekazniki żółte są 3 i zamieniałem je miejscami i nic. pompa nie startuje
cezzar Opublikowano 2 Czerwca 2024 Opublikowano 2 Czerwca 2024 Może jest jakaś blokada, taki immobiliser home made.
ComoDo Opublikowano 3 Czerwca 2024 Opublikowano 3 Czerwca 2024 10 godzin temu, blaz napisał(a): witam kolegów zakupiłem ten wynalazek opisywany tutaj;p jest taki problem. że pompa paliwa nie podaje i maszyna nie zapala.. jak dam plus na pompe z akku to pompa dziala i skuter zapala, kabel do przekaźnika od pompy ma przejście wiec kabel jest ok.. co mozna jeszcze sprawdzić? jakieś podpowiedzi? przekazniki żółte są 3 i zamieniałem je miejscami i nic. pompa nie startuje Tak jak pisał cezar może być zrobione ręcznie dodatkowe zabezpieczenie . Miałem takie w samochodzie lata temu . Był dodatkowy przełącznik na kablu zasilania pompy paliwa I bez włączenia go można było piłować rozrusznikiem aż padł akumulator . Najprostszy i najskuteczniejszy sposób zabezpieczenia . Bez lawety nie ukradniesz . Czasem ale rzadziej stosowali to właściciele motocykli ukrywając dodatkowy przełącznik w sobie tylko znanym miejscu chociaż raz widziałem w oryginalnym przełączniku od jakiegoś nieużywanego bajeru . W moto jest skuteczne ale jednak dobrze mieć do tego mechaniczną blokadę kierownicy lub koła .
blaz Opublikowano 3 Czerwca 2024 Opublikowano 3 Czerwca 2024 a od czego są pozostałe przekazniki? sa 3szt tych żółtych. do pompy idzie kabel zielono-niebieski i jak do tego kabla podam prąd to pompa rusza, może pozostałe przekazniki też padły? ogólnie to ogladalem to tydz temu i nie chciał odpalić, potem już odpalał, po tygodniu pojechałem po niego, ale na miejscu już nie sprawdzałem, bo nie było po co..
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 3 Czerwca 2024 Administrator Opublikowano 3 Czerwca 2024 26 minut temu, blaz napisał(a): a od czego są pozostałe przekazniki? W skrzynce mamy 3 przekaźniki, które odpowiadają za: 1. Przekaźnik główny K14 (prawy): sonda lambda, wtryskiwacze, zawór odpowietrzania zbiornika, cewki zapłonowe, 2. Przekaźnik K12 (środkowy): pompa paliwa 3. Przekaźnik wewnętrzny (lewy) K5: wentylator elektryczny 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się