PJS Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Wczoraj ubrałem swojego "rumaka" w pled i mufki. Teraz deszcz i chłód są nam niestraszne :-) Dodatkowo oczyściłem i nasmarowałem sworznie w klamkach. Inne drobiazgi czekają na zimę. Pozdrawiam PJS --- Piotr Szydłowski (wysłano z Asus Fonepad)
bruk Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 ja dzisiaj wymieniłem przednią oponę i pompę paliwa,elegancko chodzi
Pawols Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 Właśnie skończyłem zakładać szybę typu airflow KAPPA kaf214. Teraz pozostaje czekać aby przestało padać, bo pilnie trzeba wypróbować. http://www.4ride.pl/szyba-kappa-kaf214-honda-silver-wing-01-10.html
Burgerman Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Dzisiaj troszkę popracowałem - wymieniłem olej i filtr oleju w silniku, olej w przekładni, wymieniłem płyn chłodzący i świece. Na jutro zostawiłem sobie wymianę oleju w lagach i oczyszczenie filtra powietrza. Zastanawiam się nad sprężynami progresywnymi, ale decyzję podejmę jutro po rozkręceniu lag.
Sympatycy Worlan Opublikowano 20 Września 2013 Sympatycy Opublikowano 20 Września 2013 Ostatnio jakoś dziwnie zachowywał się mój t-max. Sprawdziłem ciśnienie w oponach i o zgrozo ciśnienie w obu kołach około 1,5 atm. Natychmiast to skorygowałem. Warto co jakiś czas zrobić pomiar ciśnienia.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 21 Września 2013 Klubowicze Opublikowano 21 Września 2013 Może nie tyle co w samym "sprzęcie", ale dla niego... Więc wybudowałem dla mojego Burgmana Burg-Garaż przed zimą, bo wcześniej Piaggio X8 trzymałem u zaprzyjaźnionego księdza (posiadacz Harley'a Dawidson'a) pod tarasem zakrystii, ale "dowództwo czarnych" zabrało go do innego miasta, więc musiałem radzić sobie sam... Na prawdziwy garaż nie miałem miejsca na swom terenie, więc wykombinowałem coś o powieżchni około 6 metrów kwadratowych (2.70m x 1.80m), by schronić "Króla" na zimę... Konstrukcja drewniana, boki z paneli ogrodowych, pokrytych folią od środka dla uszczelnienia przed wiatrem, deszczem i śniegiem. Musiałem dążyć do tego, by wygląd nie wzbudzał protestów sąsiadów, a i wykonanie było dość tanie i w miarę trwałe... I tak powstał Burg-Garaż... Koszt mimo minimalzacji wydatków (łącznie z wylaniem betonowego fundamentu), około 1400 PLN, bo ipregnaty do drewna, są strasznie drogie... A tak całość prezentuje się w naturze:
ciesu Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Rok szybko minął, więc musiałem dziś zrobić kolejny przegląd techniczny w Burku... Koszt się nie zmienił - 63 PLN, pocieszające jest to, że moto przeszło go na piątkę z plusem!!!
T0MEK Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Założyłem motokocyk. Przestało wiać po kostkach i ciepło w kolana się zrobiło. Po przejechanych kilkunastu kilometrach wrażenia bardzo pozytywne.
wiktoree Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Zmieniłem klocki z tyłu, nie obyło się bez problemów, ale koleżka pomógł i jest git
Bosy Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 A ja w ostatniej chwili, wczoraj rano zorientowałem się, że właśnie upływa termin badania techicznego w Burgmanie. No więc szybka zmiana planów i ciupasem na SKP przy Rudnickiego (koło salonu Opla), gdzie zawsze bezproblemowo załatwiałem przegląd Majki. Na dzień dobry diagnosta podniósł mi ciśnienie spóźniając się o 25 minut. Nastepnie kiedy już przyjechał wyglądał, jakby z wczoraja nie wytrzeźwiał... Po trzecie - wlazł do budy i szykował się, jak baletnica przed wystepem, zanim łaskawie otwaorzył wrota i pozwolił mi wjechać pod dach (siąpił deszczyk)... A na koniec zakwestionował podwójne światło mijania w Burgmanie, bo jego zdaniem ma być jedno na mkijania i jedno na drogowe. Wziąłem dowód i stwierdziłem głośno: "Wie pan co... Muszę poszukać stacji kontroli pojazdów, bo muszę zrobic badanie techniczne. Nie wie pan gdzie jest jakaś najbliższa?"... Gość wybałuszył oczy i nie wiedział, co odpowiedzić... W SKP przy Carolina Car Company na Prymasa przegląd trwał 5 minut i bez problemów.
Gość maxell Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 A ja wczoraj znowu olej silnikowy wymieniłem i w przekładni. Ale zdziwiła mnie jedna rzecz - normalnie przekładniowego wchodzi mi cała tuba ok. 120 ml (tubka 150) a wczoraj weszło mi może 80 ml i już się wylewało. Zleciało wszystko bo zostawiłem go na jakieś 20-30 minut, plus kręcenie kołem w tym czasie. Dziwne.
Perzan Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Przetoczyłem, wyczyściłem i przesmarowałem wariator, wymieniłem pasek na nowy i dotoczyłem z Al dwie podkładki trzymające szybę w miejsce popękanych plastikowych. Po wyczyszczeniu złogów ze środka wariator zaczął klekotać. Trzeba będzie gęstym smarem po ślizgach przejechać, bo nie wykazują śladów zużycia przyrównując do nowych. Pozdro.
Klubowicze Campto Opublikowano 30 Września 2013 Klubowicze Opublikowano 30 Września 2013 I na mojego przyszedł czas na serwis. A że ostatnio zostałem trochę oszukany i zapłaciłem za pracę, której nie było , to w weekend przegląd zrobiony " tymi ręcami" . Wymiana płynów we wszystkich trzech układach+ zmiana klocków przód i tył. Koszt 295 zł +trochę własnego czasu + 2
Gość woytekpo Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Zakupione do Zacnej ale nie ma kiedy wymienic
toMMasz Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Może nie tyle dziś to zrobiłem, co dziś zrobiłem zdjęcia tej robótki... Podwójne gniazdo prądu umieściłem w schowku na bilety parkingowe, wymontowawszy uprzednio przegrodę schowka. Gniazda "weszły" (po drobnej perswazji pilnikiem) do dna schowka i są 95% odporne na zamoczenie (chyba że skuter wpadnie do wody... ) Podłączone są przez bezpiecznik bezpośrednio do aku. W czasie nieużywania prądu można jeszcze przed nimi upchnąć jakąś szmatkę do szkieł... Kolejna rzecz to mocowanie RAM do nawigacji - kupiłem w najtańszej opcji jako uchwyt na kratkę nawiewu jak http://allegro.pl/uchwyt-garmin-kratka-nawiewu-670-680-710-750-760-i3573040585.html?source=mlt. Po lekkiej adaptacji pilnikiem, wiertarką i brzeszczotem - przykręciłem do obudowy kierownicy czterema wkrętami M4. W tym celu w plastikowej obudowie kierownicy zacisnąłem 4 nitonakrętki, od spodu wzmocnione metalową podkładką - mocowanie rozłączne i na wieki! Ostatnie foto przedstawia uchwyt Garmina, zatrzaśnięty na kuli RAM. Nawigacja to stareńki Nuvi 350, ale najnowsze mapy PL-Topo. Gdyby dopadł nas deszczyk, mam w zanadrzu wodoodporny pokrowiec Mediona, również wyczajony gdzieś na Alegro. Nie mam jeszcze fotki z gotowym do pracy urządzeniem - na razie jeszcze służy w 4oo, choć już kompletuję do puszki następcę...
didi Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 w sumie dziś bo o drugiej w nocy zakończyłem remont nawigacji ... nowa bateria + dotyk + tapeta SUZUKI wielki wyczyn bo nie mam o tym zielonego pojęcia
Gość woytekpo Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Wczoraj wymienione w końcu roleczki na pulley. Dzisiaj jazda testowa. Duże wrażenie po wymianie i jeździe. Wielki banan na gębie
rafal650 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 a ja dzis zmienilem olej w silniku na castrol i w sprzegle tak samo...dwa tygodnie temu zmienialem w skrzyni..
CZARO Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 jakiś tydzień temu założyłem handbary w burku i już nie dmucha po rękach
przemo7 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 A ja do 3 w nocy montowałem podgrzewane manetki w swoim burku. Po bożemu,przez przekaźnik, polutowałem, pochowałem wszystko ładnie i złożyłem do kupy:) I działa:)
adam_us Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 wymieniłem amortyzator skrętu Kupiłem w norauto preparat do mycia felg za 5,99 nie licząc na wiele, a efekt końcowy okazał się być zaskakująco dobry. Felgi odzyskały kolor
CZARO Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 zarzuć może jakąs fotkę jak to wyszło słuchaj fotki zapodam w piątek bo jutro mnie cały dzień nie będzie,a jęśli chodzi o samą pracę nad tym, to około 45-60 minut jeśli już wszystko jest pod ręką ,to montaż pierwszy ,a każde póżniejsze wrócenie do standaru i znowu do handbarów to około 5-10 min. edit : dziś piątek więc dodaję foty dziś z rana temp.7,5 C i mgła -- przejazd 17km. szyba mokra,obudowa luster mokra ,handbary mokre ...ręce suche bezcenne całkowity koszt handbarów i śrub to coś około 23-26zł. acha tak wygląda przy max skręconej kierze. a tak jak kiera na wprost i złożone lustra
pabloxl Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Doładowałem akumulator po tym, jak wyprowadziłem instalacje temu służącą.
Sympatycy STRAŻAK Opublikowano 24 Października 2013 Sympatycy Opublikowano 24 Października 2013 Właśnie moja Honda dostała nowe łożyska główki ramy ,wymieniłem ze względu na zacinającą się kierownice w dwóch miejscach, wybór padł na all balls , i powiem że teraz całkiem przyjemnie się jeździ
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 26 Października 2013 Klubowicze Opublikowano 26 Października 2013 Zainspirowany zdjęciami Kolegi CZARO też zmajstrowałem osłony dłoni Śruby z nierdzewki . Jutro test .
Rekomendowane odpowiedzi