Sympatycy zdun13m Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Jak co 6tys. Wszystkie oleje, filtr oleju, oraz reperaturkę przedniej klamki. Tak mi ostatnio jak po gruzie chodziła. A dzisiaj już ok. Odnośnik do komentarza
Perzan Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Wymiana klocków z tyłu i sprawdzenie poziomu oleju. Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że od 5000km nie ubyło nic na bagnecie Pozdro. Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Skrzydełko dostało nowe opony - Pirelli Diablo. Teraz idzie jak po sznurku. Odnośnik do komentarza
bruk Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 własnie skończyłem polerkę skutera Odnośnik do komentarza
T0MEK Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 W czasie mycia urwałem ciężarem wyważający tylne koło. Nauczka na przyszłość żeby nie myć tak dokładnie. Wie ktoś czy domowym sposobem można go przykleić czy też trzeba do oponiarza z tym jechać? (ciężarek mam, resztki taśmy klejącej zostały na feldze, więc wiem gdzie to przykleić, tylko nie bardzo wiem czym, żeby samo nie odpadło). Skuter zaczyna się sypać Odnośnik do komentarza
Nurider Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Sprawdziłem olej i ciśnienie w kapciach...i zaczyna mi się odechciewać bo ani Agility ani People nie biorą wogóle oleju a i ciśnienie w oponkach- jak się nadmucha tak zostaje Odnośnik do komentarza
Sympatycy Anton Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Naprawiłem prawy, przedni kierunkowskaz. Już działa Odnośnik do komentarza
adam_us Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 wymieniłem wczoraj regulator napięcia na Shindengen MOSFET R/R model FH010BA Odnośnik do komentarza
felia Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Wymieniłem komplet łożysk główki ramy (na każdym dołku było słychać bardzo nieprzyjemne stuki i delikatny luz), uszczelniacze lag (jeden puścił pewnie przez te zużyte łożyska na kierownicy), olej w lagach (wcześniej było 120 ml/stronę SAE10W a powinno być 90ml/stronę SAE20W)- teraz bryczka po prostu płynie... Wymieniłem też przełącznik świateł (długie/krótkie/błysk) - stary się zawieszał pomiędzy krótkimi i długimi i świeciły tylko pozycyjne, spróbuję coś z nim zrobić - może będzie na zapas. Odnośnik do komentarza
Jaanek Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Dzis w majce zalozylem gniazdo zapalniczki i zmienilem olej. Odnośnik do komentarza
Sympatycy irasko Opublikowano 2 Września 2013 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 A ja właśnie zakończyłem mały remont swojej Majki. Nowy wariator, rolki Malossi. Ale dostała "kopa". Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Zdjąłem Yoshimurę- wrzuciłem oryginalny wydech- po dwóch sezonach na Yoshimurze, cisza straszna, nagle słychać cykanie koników polnych ... założyłem kufer z oparciem i stelażami... Jutro zajrzę do wario i paska... skuter trzeba przygotować pod TUV w De ... PS. Lampę i kierunki ledowe mogę na szczęście zostawić- mają homologację, a wiem jaka była "zabawa" z ich montowaniem, plastiki były rozbierane ... GP przybywaj ... Odnośnik do komentarza
toMMasz Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Przedwczoraj w końcu po długich podchodach odebrałem gniazdo zapalniczki, podwójne, by prądu nie zbrakło takie jak te: http://allegro.pl/gniazdo-zapalniczki-wodoodporne-podwojne-12v-15a-i3454298715.html Zamocowałem lekko nietypowo - w schowku na bilet do kina, po prawej stronie. Pod klapką sobie mieszkają, zabezpieczone przed zwarciem i ciekawskich oczami. Ponadto są na tyle ukryte głęboko, że i wetknięta wtyczka ładowarki telefonu i zasilanie GPS-a są przysłonięte. Podłączyłem (przez bezpiecznik) bezpośrednio pod akumulator - teraz i doładować, jakby co - można bezproblemowo. Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 3 Września 2013 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Co prawda nie własnymi rękoma ale mechaników z Suzi-Moto zapodałem świeżutki olej do silnika i przekładni , sprawdzono zawory ,umyto filtr powietrza K&N oraz przeczyszczono cały napęd. W Bieszczady śmignie jak nowa Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Dzisiaj część druga robót... sprawdziłem filtry, klocki, pasek i powierzchnie cierne, wyczyściłem wario plus kontrola rolek... krótko zastanawiałem się nad zamontowaniem waria Poliniego, ale rozsądek zwyciężył ... Po zdjęciu pokrywy waria, oczom ukazał się widok - jak nowe ... aż przemknęła mi myśl ... czy warto ... Odnośnik do komentarza
Leonidas Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Wymieniłem filtr oleju i olej oraz zamontowałem kufer centralny. Odnośnik do komentarza
Norbert Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 W niedzielę zabrałem się za pełny przegląd hamulców. Kazdy zacisk zdjąłem rozebrałem do najmniejszej śróbki i wszystko wyczyścilem. Tłoczki doprowadziłem do stanu nowych, wymienione wszystkie zestawy klocków, przeczyszczone zbirniczki płynu i pompki, oraz wyczyszczone styki stopu, nowy płyn i odpowietrzanie. Efekt powalił mnie. Nie sądziłem ze tak bardzo poprawi się hamowanie. Odnośnik do komentarza
greegi Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 To i ja się pochwalę. Obecnie moja Majka ma 21 kkm 1. Wymieniłem płyn hamulcowy (tył i przód) - DOT4 Vavoline 2. wymieniłem filtr oleju (Hiflo) 3. wymieniłem olej, Motul 5000 10W40 4. wymieniłem olej w przekładni - Liqui Moly 10w30. Ciekawostką jest, że na butelce napisane jest, że stosowany jest on do kosiarek, pił, ...i innych takich fajnych urządzeń z silnikami 4T. Ale ważne, że spełnia wymogi Yamahy To skubaństwo jest niedostępne w sklepach motoryzacyjnych. Cale szczęście, że na zamówienie na drugi dzień olej jest już na półce! 5. Wymieniłem świece na irydową NGK (jazd próbnych jeszcze nie było) 6. udało mi się wygonić krasnoludki z czachy. Majka przy niskich prędkościach i niskich obrotach ma spore wibracje. Ostatnio coraz mocniej dawały się słyszeć wibracje i rezonansy z czachy zegarów. Było to już wkurzające, ale zdjąłem co się dało i podkleiłem w newralgicznych miejscach gąbkę 3M. Teraz jest cisza jak makiem zasiał. Z tego jestem najbardziej zadowolny Niby przy 20 kkm należy wymienić wszystkie filtry powietrza, ale zrobiłem to już przy 15 kkm bo były lekko zapyziałe. Jeszcze chwila i zmienię pasek napędowy. Ale ze 3 tysiące jeszcze przejeżdżę. Chciałbym jeszcze zmienić płyn chłodniczy, ale nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. W instrukcji piszą coś o śrubce odpowietrzającej, ale nie potrafię jej zlokalizować PS. kiedy i czy zmieniacie przewody hamulcowe? Moje wydają się całkiem wpożo... Odnośnik do komentarza
marekcymbuch Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Mój Piaggio dzisiaj miał wymieniony przełącznik kierunkowskazów, zakupione uszczelniacze lag, wkrótce przyjdzie zamówiona gumowa tuleja wahacza i pozostanie dopieszczenie plastików. Odnośnik do komentarza
YAMAHAFAN Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Wymieniłem olej w silniku jak i w przekładni, a więc można kolejne kilometry nawijać - pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
Gość woytekpo Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Wymieniony pasek w zacnej. Dzieki Orzełku za pasek i pomoc przy wymianie. Gieńka tobie podziekował za kolacje i miłe towarzystwo Odnośnik do komentarza
mkapilkr Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 W sumie i ja się pochwalę Wczoraj pod blokiem wymieniłem cały kolektor dolotowy wraz z wtryskiem i przepustnicą łącznie z wszystkimi czujnikami oraz czyszczenie napędu no i oczywiście czyszczenie okładzin papierem ściernym 80 Syfu w wario było ... Ten zabieg czyszczenia mogłem zrobić przed bieszczadami. Czas od 17 do 21 Składanie skutera już z latarką w łapie Odnośnik do komentarza
Klubowicze PIN Opublikowano 13 Września 2013 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Wczoraj a właściwie dzisiaj (bo skończyłem o 3 nad ranem ) zamontowałem grzane manetki i zrobiłem układ świateł awaryjnych w mojej Czarnulce. Zmęczony i niewyspany ale szczęśliwy . Robiłem nawet dokumentacje Foto ale w pewnym momencie zaniechałem bo sił zaczynało brakować . Wsadzam fotkę co by niektórzy nie musieli z ukradka podglądać na parkingu Odnośnik do komentarza
T0MEK Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Też założyłem grzane manetki (montaą z przerwami - zacząłem wczoraj i właśnie skończyłem przed chwilą), do tego wyczyściłem wszystkie kable, linki i zbiorniczki które normalnie siedzą pod plastikami kierownicy i nie ma do nich dostępu oraz polakierowałem obie dzwignie hamulców. Malowanie trwało najdłużej bo warstwy trzeba nakładać co kilka godzin. Przed zimą muszę jeszcze zamontować motokocyk (już czeka) i PIN-lock-a do kasku (też czeka). Jutro kilka godzin w siodle, więc będzie test ogrzewania manetek i ew. ich współpracy z motomufkami (jeżeli będzie bardzo zimno). Odnośnik do komentarza
pawel332 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Ja sobie pozoliłem na wymianę płynu hamulcowego( na razie tylko przód bo czekam na klocki,to za jednym razem zrobię cały tył) nestety z przodu mam wytrzaskane gniazdo na klucz i będę miał problem z odkręceniem zacisku. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi