Klubowicze pgizi Opublikowano 3 Maja 2013 Klubowicze Opublikowano 3 Maja 2013 Dodałem drugie światło stopu. A ponieważ nie byłbym sobą żeby nie było trochę inaczej niż u innych, to u mnie jest pod kufrem a nie na nim. Taka fanaberia.
T0MEK Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Umyłem skuter w zmywarce. A w zasadzie tylko przednie plastiki, bo cały się nie zmieścił i musiałem go rozebrać trochę. Tył umyłem "ręcznie". Dalszy plan to montaż sygnału żeby trochę głośniej trąbił (element widoczny na pierwszym zdjęciu - pod licznikami, na drugim już go nie ma).
Sympatycy Volvo Opublikowano 4 Maja 2013 Sympatycy Opublikowano 4 Maja 2013 A ja dzisiaj założyłem rurkę do zbiornika paliwa by weszło 2 litry więcej . Rurka i patent oczywiście Mirka z Hajnówki.
tomek7121 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Ja Kilka dni temu odebrałem tłumik od spawacza, ponieważ w środku już gruchotał. Pomalowałem go na czarny mat. I dodatkowo przykleiłem napisy po bokach. (+10 do szpanu) ;D
braszken Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Witam wszystkich Ja w swoim burgmaniku wymieniłem opony przód i tył nowe, wymieniłem filtr powietrza, świecę, olej z uszczelniaczami w lagach, zdjąłem wszystkie plastyki i zmieniłem kolor na ciemno niebieską perłę. Czekam jak mi wyschną dobrze plastyki podejrzewam że jutro wezmę się za ubieranie jak złożę wkleję zdjęcia.
Klubowicze Doktorek Opublikowano 4 Maja 2013 Klubowicze Opublikowano 4 Maja 2013 Dzisiaj wymieniłem olej w mojej Zacnej kolega mechanik nie mógł odkręcić filtra oleju ale po kilku podoejściach udało mu się go odkręcić, pozostało mi jeszcze wymienic tylną oponę, która już zamówiłem
Jarek_PL Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Za parę dni ruszam na małą trzydniową, ale pierwszą nowym skuterem wycieczkę, więc trzeba było zrobić uchwyt na GPS-a. I tak to sobie wymyśliłem: Odkręciłem pokrywę obudowy kierownicy Wyciąłem mały otwór. Niezbyt to estetycznie wyszło, ale nie jest on w ogóle widoczny. Kupiłem wodoodporny futerał do którego przymocowałem blachę o wcześniej przemyślanym i wyciętym kształcie. Przez wycięty otwór, wsunąłem przygotowany uchwyt i przymocowałem go do istniejącej śruby łączącej elementy obudowy kierownicy. Teraz tylko kwestia estetyki, czyli zakamuflować miejsce połączenia futerału z uchwytem. A oto efekt końcowy Jest to tylko prototyp. Po powrocie zrobię to jeszcze raz z blachy nierdzewnej, pomalowanej na czarno i zamiast paskudnych śrub, wykorzystam nity. Dziękuje za uwagę
Kondzio Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Wymieniłem olej Lubię tą czerwień motula w okienku
pabloxl Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Wymieniłem w moim DT rolki na Dr. Pulley-a 14g, filtr powietrza, oliwkę w przekładni. Czeka mnie jeszcze olej w silniku plus filtr oraz płyn hamulcowy. Wszystko to na poczet 10-tysięcznego przebiegu Olej i filtr wymieniony, odma opróżniona. Wymieniłem płyn hamulcowy w obu układach. W tylnym układzie zastosowałem metodę podciśnieniową - strzykawkową (tak to bywa, jak brak jest osoby do pomocy)
orzo Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 wymienione klocki z tyłu, zamontowany uchwyt do navi. Europo, nadchodzę!
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 10 Maja 2013 Klubowicze Opublikowano 10 Maja 2013 A ja dokończyłem eksperymenty z diodami LED... Jako że mój model sprowadzony został z Francji i nie wyłączają się w nim światła mijania, co daje nieźle popalić akumulatorowi podczas rozruchu (nawet nie zastosowali przekaźnika wyłączającego się przy włączeniu rozrusznika), postanowiłem ograniczyć zużycie prądu przez zastosowanie LED'ów... I tak do wymiany poszły obie obrysówki na przedzie (została tylko lampa H4 i długie w analogu), tylne światło pozycyjne (dwie czerwone dziody), światło stop (niestety na razie białe i klosze świecą trochę "fioletowo" ale czekam na wersję czerwoną), teraz mocniejsze, bo oryginalne żarówki miały po 11W, a zamiennik daje tyle światła, co 21W, pobierając około 5W, podświetlenie zegarów, wskaźników kierunków i kontrolki świateł pozycyjnych (która pali się non stop) i kanapy (kiedyś przy dłuższej regulacji gaźnika z góry żarówka nieźle osłabiła mi aku... MOże ktoś będzie miał ochotę skorzystać z tematu, więc zamieszczam parę zdjęć z efektu w dzień pochmurny i o zmroku... Tak to wygląda za dnia... Obrysówki świecą mocno i w zasadzie mogłyby służyć za światła dzienne Zastosowałem tam diody wałkowe (50/50), gdzie jeden punkt świeci od frontu a osiem po bokach. W odbłyśnikach daje to ciekawy efekt... Efekt ten potęguje wieczór... Oczywiście aparat trochę przesadza na ujęciu z wyłączoną lampą błyskową, bo wydłuża naświetlanie i daje to efekt silnej łuny... Ale i tak światło jest dość wyraźne i rozświetla większą część klosza... Po zmroku wygląda to już tak... Tył wymaga jeszcze korekty na LED'y czerwone, bo te o świetle białym, mimo czerwonych kloszy (żarówki w oryginale białe), dają tak zimne światło, że całość wchodzi w kolor fioletu... Ale stop widoczny jest jak cholera, zarówno w dzień... Jak i wieczorową porą... Światła pozycyjne to również LED'y, ale już o barwie czerwonej, więc można porównać. Są troszkę za słane w słoneczny dzień, więc z czasem zmienię je na walcowe z jednym punktem na wprost i czterema na boki... Zegary oryginalnie podświetlane są białymi żarówkami, które dają lekko żółtawą poświatę... Zamieniłem je na niebieskie LED, co dało ciekawy efekt. Również na niebiesko zaczęło świecić zielone szkiełko kontrolki świateł pozycyjnych, co sprawiło, że nie jest już tak rażące wieczorem (waliło prosto w ślepia)... Ogólnie efekt bardzo przyjemny (wskaźniki kierunków również z zielonych zrobiły się niebieskie...) Ogólnie akumulator rano znacznie chętniej kręci i czuje się, że lepiej jest doładowany. Na kierunki diod nie polecam, chyba że komuś wejdą walcowe o ośmiu bocznych diodach... Te świecące na wprost nie zdadzą egzaminu (dają za mało światła na odbłyski) i kierunki są słabo widoczne. U mnie z tyłu w lampach zespolonych są pomarańczowe klosiki, które uniemożliwiają wsadzenie dłuższych diod, więc wróciły tam żarówki konwencjonalne...
RONIN Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 a ja dzisiaj złożyłem Apkę, wymieniłem olej, klocki, siedzenie i linkę od gazu, a teraz w drogę...
Marcino1 Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 A ja w końcu umyłem dzisiaj mojego skutera
vibro Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 Założyłem dzisiaj wysoką szybę Givi do swojego burka. :-)
orzo Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 - założony nowy podnośnik kanapy- teraz sama się podnosi - zamontowane w górnym schowku gniazdo USB jako zasilanie od wszystkiego stwierdziłem, że wygodniej mieć jedno gniazdo i 2-3 kabelki na podróż niż 2-3 różne ładowarki samochodowe.
marek_m Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Założyłem uchwyt GPS firmy SW-Motech. Teraz ZUMO 350LM dzielą między siebie Śmigło i Skrzydło.
Bobas Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 A ja profilaktycznie ( przedwcześnie ) zmienilem olej w silniku, zalozylem kufer Kappa K53 i uchwyt do nawigacji wraz z nadajnikiem w kasku. Do tego dolizylem zarowki Philips Xenon Vision. Fajnie swieca. Chyba w 100 procentach maszyna gotowa do wakacyjnych podrozy.
arirok Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Ja też się pochwale czyszczenie filtra paliwa powietrza i ogólne zapoznanie z budową zasadą montowania plastików itp było to moje pierwsze samodzielne rozbieranie burgmana w poniedziałek zabieram się za zdjęcie obudowy napędu i wymianę rolek wariatora może jakieś porady?????
Bobas Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 http://www.forum.bur...da-silver-wing/ Tu Wrzoniu idealnie opisał przegląd napędu na przykładzie Silver Winga. To wystarczy, żebyś zrobił to sam w swoim Burgmanie. Musimy kończyć albo przenieść temat do działu technicznego, bo to nie miejsce na takie opisy .
netoperek Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 A ja wymieniłem sprzęgło i dzwon - trochę roboty było, i wkrótce trzeba będzie przetestować jak Burek jeździ po naprawie. @Anubis: a jak użyć klucza dynamometrycznego bez blokady dzwona/wentylatora? Rozkręcenie napędu to dopiero połowa roboty:)
naviliss Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Naprawiony zamek od schowka pod kierownicą
smarciu Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Wymieniłem aku na żelowy Zaliczyłem przegląd techniczny.
RONIN Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 a ja dzisiaj zamontowałem uchwyt do nawigacji, oczywiście, żeby nie było tak miło to najpierw urwałem przy rozkręcaniu ramie lusterka, już wiem , czemu mechanicy tak bluźnią na włoską produkcję, jakość niektórych materiałów woła o pomstę do nieba
Rekomendowane odpowiedzi