Marcino1 Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 U mnie miasto - nie miasto nie ma znaczenia. W mieście zrywniej ale wolniej, w trasie stabilniej ale szybciej. Suma summarum: Pogromca Portfela, Maniakalny Benzynoholik, Stacyjny Bywalec znany pod nazwą Gilera Fuoco prezentuje swoje "osiągi":160 km - 10,4 l (więcej po prostu nie wchodzi do baku) co daje koszmarne jak na skuter: 6,5 l/100 km. Leo Why? Bo trzy koła ma, bo opony z chamskim bieżnikiem ma (Michelin Gold), bo ćwierć tony waży, bo użytkownik waży prawie kolejne 100 kg, bo motokoc przyczepiony na stałe, bo fajnie przyspiesza, bo w miarę szybko jeździ. Nagato, to dziwne. Mamy tyle samo kół, takie same opony, wagę osobniczą oraz wagę pojazdów (dodatkowo mam cięzki 14 kg kufer ze stelażem) i wysoką szybę givi a spalanie mp3 jest jednak 2 litry mniejsze. Podjedź może do serwisu... M.
Gość radiolog Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Na dotarciu po mieście 5,1 l/100 km
Gość noktrum Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Czy to normalne: temperatura 10 st C spalanie 3,6 temperatura 30 st C spalanie tylko 2,9 wszystko po mieście, sprawdzane na komputerze po przejechaniu 22 km (ta sama trasa i ruch). Czy temperatura powietrza ma, aż takie znaczenie?
melmacie Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Ranking podalo w Scooter & Sport w marcu, Tabelka jest dluga wiec tylko podam naje: - wielkosc zbiornika 18.5 l Gilera GP 800 - Tomos Youngst'r 50 Racing 3.5l - zuzycie - pierwsze dwa sa elektryczne a przeciez to nie gazeta o AGD - Katana Suzuki 50A 2.0 ltr/100 km - Gilera GP 800 6.6l dla SW 600 podaja 6l - zasieg Gilera Runner 50 Pure jet 50 - 508 km - Piaggio Zip FR 96 - 90 km - zuzycie oleju na 1tkm - 0.33 l dla Suzuki Katana 50A - Yamaha BW's 100 - 2l W rankingu jest wyliczone po 35 skuterow na kazdy temat. Te elektryczne to 5 kWh na 100 km e-max 110S. Jakie sa wrazenia z jazdy pralka nie mam pojecia. Zasieg tej pralki to 92 km. "Pol" tej gazety jest zreszta o SW T 600 lacznie ze strona tytulowa; ze to jest gut 10 jahre jung konstruktion. Max szybkosc podaja na 163.4 kmh (oczekuje protestow) zzera 6.1 l/100km co nie zgadzasie z 6.0 na kolejne stronie. Jest tez zdjecie z eksperymentu z poduszka-nie-do-spania na kierownicy z roku 2004. W innej gazecie Motoretta ( Kwiecein) tez to samo - SW na pierwszej stronie a potem zdjecie na dwie strony i dlugi artykol. Pozdrowionka
Gość 16-calowy Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Poczytałem wypowiedzi w tym temacie i wychodzi na to, że Scarabeo 200 (ale tylko starsze - rotax) wypada bardzo korzystnie. Osiągi ma zbliżone do 250, a pali mniej niż 125tki. Dziwne, że w przeciwieństwie do Artemisa mi jak tylko wliczę kawałek "trasy" (w cudzysłowiu, bo właściwie tras tym nie robię, dzisiaj pobiłem rekord i przejechałem 130km) to spalanie wychodzi jeszcze mniejsze. Chyba, że chodzi o to, że ja nie przekraczam 120 licznikowych.
Gość Sent Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Czy to normalne: temperatura 10 st C spalanie 3,6 temperatura 30 st C spalanie tylko 2,9 wszystko po mieście, sprawdzane na komputerze po przejechaniu 22 km (ta sama trasa i ruch). Czy temperatura powietrza ma, aż takie znaczenie? Oczywiście, że ma !OKK
Klubowicze Gumisiek Opublikowano 4 Lipca 2010 Klubowicze Opublikowano 4 Lipca 2010 Moje najświeższe rekordowe spalanie w drodze na ranczo Wrzonia , przy v max 100-110 km/h 3,6l/106km normalny szok. !w00t ps musiałem dopisać że dotyczyło to poprzedniego sprzętu Burgmana 400K5
dragon513 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 witam u mnie spalanie od 2.5l 60-80km/h do3.5 100km/h i więcej przy bardziej dynamicznej jezdzie !happybth !happybth
Marcin02 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 A mój w mieście i bardzo rzadko przekraczając 40kmh (taki mam dojazd do pracy) spala średnio 5l . Bez większej różnicy jak traktuje rol gaz. Natomiast na trasie przy średniej 110kmh całkiem przyzwoite 3.3l 100km więcej na baku to robi różnice. !w00t
GrzechoCnik Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Kilka dni temu na zlocie Burgmaniaków w Bieszczadach, moja YaMajka 400 pobiła (zmierzone na pokonanym dystansie 170km) swój życiowy rekord oszczędności spalania: 3,25L. Co prawda prędkości rzadko przekraczały 80 więc i obroty były 3-5tys/min. A wiadomo, że im niższe obroty to i spalanie mniejsze.
greegi Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Ale kotleta żeś odgrzebał Swoją drogą nieźle. Ja od kupna obserwuje zmniejszające się spalanie. Pewnie to sprawa obeznania się ze sprzętem. Obecnie ustabilizowało się w granicy 3,7. Najmniej udało się 3,64 Trasy głównie po Warszawie i okolicach
stapoz Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 A mój B650 pali 5 albo 6L. A może 7L? Kto go tam wie? Ale jeździ super
Gość Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 W drodze z Bieszczad — średnia 3,6. Ale na wolniejszym odcinku do Bunkrów, jakiś czas temu, otrzymałem 3.3. W mieście 4.4. Ale to wszystko nic. Lancia Lybra 1.9 JTD przy prędkości 80-100km/h, odcinek Radom–Warszawa — 4,3 ropy. A przecież cięższa prawie 10 razy i powierzchnię ma też jakby większą. I gary cztery razy takie, jak Sprint. A i lata swoje ma.
tomek7121 Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 AA 500 (szyba turystyczna) najniższe zanotowane spalanie 4,15/100km a średnie 4,4/100km mierzone starym niezawodnym sposobem - tank pod korek > jazda > dolewka pod korek. Muszę powiedzieć, że wg komputera wychodzi prawie tyle samo.
Kropek 9 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Wiesz co Jack daniels , ja mam te sam przypadek ( dziwny z reszta ) jak u ciebie .mam też Burka 400 z 2008 r Na przejażdżkach z plecaczkiem pali mi 4,5l na 100, a jak są jeżdżę w koło komina to tak 5,80. I nie wsciekam sie z manetką Moze ktoś to sensownie wyjaśnić ja zglupialem ...
maro99 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 SYM Joymax 250 spalanie ok. 4 ltr/100km. Zauważam powolny spadek spalania od pocżatku eksploatacji, gdyż na początku palił ok. 4 ltr, ale jeździłem wolniej, potem po przebiegu 300 km zaczął spalać ok 4,4 ltr. Teraz z powrotem zuzycie spadło do 4 ltr przy niezmiennym sposobie jazdy. Podobne zużycie paliwa ma moja Megane 1.5dci przy prędkości ok 100-110 km/h. A moc i waga tak co najmniej 5x większa. Ale liczy się radość z jazdy !scooter !scooter
zygmek68 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Tez zauwazylem ze jadac z plecakiem pali troche mniej,nawet myslalem ze wskaznik nawalił.I to sklonilo mnie do sprawdzenia zawartosci zbiornika poprzez otwor wlewu. DOZNALEM szoku,skuter ma na dzien dzisiejszy ok 2700km zawsze tankowany na stacjach koncernow typu Orlen lub Statoil a w zbiorniku tyle syfu ze omało mi gały nie wypadły z oczodołów. I tak sie zastanawiam ile tego syfu mam w starym autku po przebiegu 240tys. km.
marek_m Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Moja nowa (dla mnie) SW-T400 z 2009 roku, na trasie dom - praca - dom (50% autostrada, 50% miasto) pali 4,8 - 5,0 l/100 km. W trasie (autostrada), jazda z prędkością (licznikową) 120 - 160 km, spalanie wyniosło ok. 5,8 l/100 km.
RONIN Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Moja Apka min. 3.8 L w dwie osoby w górach przy spokojnej jeździe po serpentynach, max to 5,6 pałowanie 140-160 km/h do tychże gór na autostradzie ;-). Po mieście średnio 4-4,4 L/100 km.
Klubowicze Gumisiek Opublikowano 26 Maja 2013 Klubowicze Opublikowano 26 Maja 2013 Obecny Burgman przy jeździe emeryckiej czyli do 110km/h uzyskał minimalne spalanie ok 4.5l / 100km ( przebieg na jednym zbiorniku jakieś 340km od pełnego do całkiem pustego , testowałem wioząc zapas paliwa pod siedzeniem) , ale podobno były lepsze wyniki . Przy jeździe typu hardcore na autostradzie w Niemczech po 150 km zaczęła migać rezerwa . Jeżdżąc normalnie tzn w miarę przepisowo spalanie 4,8l - 5,3l/100km
naviliss Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 To ja się też pochwale Burgman 400 (2003) zatankowany do pełna przejechane 190 km po mieście i wcale nieoszczędzany był i tankując znowu do tego samego poziomu spalanie wyszło na poziomie 3,7 l/ 100km
Tytan Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Moja Yamaha X-Max125 spala ok 2,5l/100km. Zasięg na pełnym baku ok 400 do 450 km.
pabloxl Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Mój Kymco Downtown z oryginalnymi rolkami 3,9l przy jeździe raczej dynamicznej. Z rolkami Dr. Pulleya, lżejszymi 4,2 l (skuter robi się przecinakiem ). Obecnie testuję rolki Dr. Pulleya o zbliżonej wadze do oryginału wiec jeszcze nie mogę się wypowiedzieć. Po pierwszym tankowaniu dam znać.
stefanekmac Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Panowie, nadmieniam (fajne nieużywane słowo) że ważna jest waga każdego z nas. Jesli nasza waga to 50% czy coś koło tego skuta w moim przypadku a nawet 30 % to każdy może mieć różne wyniki. Z masą idą gabaryty i opór powietrza. O technice jazdy nie mówiąc.Mając dawno temu Komara i kładąc się na kierownicy miałem jakieś 5 km więcej bo mały nigdy nie byłem. Panowie, nadmieniam (fajne nieużywane słowo) że ważna jest waga każdego z nas. Jesli nasza waga to 50% czy coś koło 57 w moim przypadku a nawet 30 % jak ktos jeździ Królem, to każdy może mieć różne wyniki. Z masą idą gabaryty i opór powietrza. O technice jazdy nie mówiąc.Mając dawno temu Komara i kładąc się na kierownicy miałem jakieś 5 km więcej bo mały nigdy nie byłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się