Klubowicze Piootr Opublikowano 15 Listopada 2017 Klubowicze Opublikowano 15 Listopada 2017 Świadectwo homologacji jest wydawane przez importera/dealera pierwszemu właścicielowi pojazdu. Podczas pierwszej rejestracji zostaje ono złożone w urzędzie komunikacji. Tak przynajmniej było jak we wrześniu rejestrowałem AK550.
xtor Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Nie pomyliłeś się z tymi prędkościami?
mojo Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 Dnia 15.11.2017 o 19:50, Benek napisał: Mam pytanie odnośnie świadectwa homologacji DT 300 ? Gdzie mogę coś takiego znaleźć, potrzebuję coś takiego, bo czeka mnie sprawa w sądzie - nie przyjąłem mandatu za przekroczenie prędkości, bo pomiar wydał mi się niewiarygodny zmierzona prędkość 115 km. W danych technicznych podana jest prędkość max 130 km/h, chcę mieć do sądu taki "poważny" dokument, który to potwierdzi. Mam to świadectwo jeszcze bo rejestruje DT dopiero na koniec roku. Składa się z 2 części: 1 po polsku tzw "oświadczenie danych" wydane przez importera (nie ma tu podanej prędkości) 2 wersji po angielsku na kilka stron i tu jest prędkość 130 km/h podana. No tylko 115 km/h on pojedzie ale jak Ci bardzo zależy to mogę scana zrobić i Ci podesłać.
Yacek Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 Czy ktoś może mi podać jaki stosować olej do przekładni w Downtown. Wg instrukcji SAE90. Czy 80W90 to jest to samo? Jaki parametr, GL-4 czy GL-5? Zastanawiam się nad Ravenol EPX SAE 90, lub Shell Spirax S2 A 80W-90.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 19 Listopada 2017 Klubowicze Opublikowano 19 Listopada 2017 Ravenol EPX SAE 90 będzie OK... Też używam go w przekładni MyRoad 700i. Swoją drogą, dość drogie oleje sobie powymyślali
Yacek Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 Dzięki SlawoyAMD A czy te 80W-90 to coś zupełnie innego? Mam jeszcze stary zapas: Shell Adwance Gear EP 80W (API GL-4). Czy to podpasuje? Jak nie to mam do oddania. Jakieś 750ml.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 20 Listopada 2017 Klubowicze Opublikowano 20 Listopada 2017 Raczej to samo... Ważniejszy jest parametr GL5, więc GL4 bym nie wlewał... Przekładnie u Kymco pracują z wysokimi obrotami (małe zębatki), stąd dość wysokie wymagania dla oleju... Wcześniej jechałem na Castrolu, ale ten niemiecki Ravenol jest OK...
Benek Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 Dnia 18.11.2017 o 22:51, mojo napisał: Mam to świadectwo jeszcze bo rejestruje DT dopiero na koniec roku. Składa się z 2 części: 1 po polsku tzw "oświadczenie danych" wydane przez importera (nie ma tu podanej prędkości) 2 wersji po angielsku na kilka stron i tu jest prędkość 130 km/h podana. No tylko 115 km/h on pojedzie ale jak Ci bardzo zależy to mogę scana zrobić i Ci podesłać. Jakbyś przesłał to byłbym Ci wdzięczny ( ten kwit po polsku i po angielsku ), wiem że ma 130 max, ale mam chyba szybę wyższą, ważę 90 kg, czytaj musiałbym jechać max maxów Zaraz dam Ci maila na PW
virus Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 2 godziny temu, Benek napisał: Jakbyś przesłał to byłbym Ci wdzięczny ( ten kwit po polsku i po angielsku ), wiem że ma 130 max, ale mam chyba szybę wyższą, ważę 90 kg, czytaj musiałbym jechać max maxów Zaraz dam Ci maila na PW Chyba trochę naciągana ta teoria... Miałem wysoką szybę i przy ponad 190 cm wzrostu i 100 kg rozpędzałem ten sprzęt do ponad 140 km/h licznikowo, a raz wyszło nawet 150 na autostradzie.
mojo Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 2 godziny temu, Benek napisał: Jakbyś przesłał to byłbym Ci wdzięczny ( ten kwit po polsku i po angielsku ), wiem że ma 130 max, ale mam chyba szybę wyższą, ważę 90 kg, czytaj musiałbym jechać max maxów Zaraz dam Ci maila na PW Poszło, skoro może się przydać
Sympatycy KriSSo Opublikowano 20 Listopada 2017 Sympatycy Opublikowano 20 Listopada 2017 Dnia 15.11.2017 o 19:50, Benek napisał: nie przyjąłem mandatu za przekroczenie prędkości, bo pomiar wydał mi się niewiarygodny zmierzona prędkość 115 km. Z ciekawości - na jakiej podstawie uznałeś ten pomiar za niewiarygodny? Uważasz, że jechałeś wolno i ten pomiar zmierzono komuś innemu? Czy wątpisz w rzetelność pomiaru tego urządzenia, czy może w końcu sądzisz, że DT 300 nie jest w stanie pojechać 115 km/h? Mógłbyś przybliżyć Twoją argumentację?
Benek Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Dnia 20.11.2017 o 19:45, KriSSo napisał: Z ciekawości - na jakiej podstawie uznałeś ten pomiar za niewiarygodny? Uważasz, że jechałeś wolno i ten pomiar zmierzono komuś innemu? Czy wątpisz w rzetelność pomiaru tego urządzenia, czy może w końcu sądzisz, że DT 300 nie jest w stanie pojechać 115 km/h? Mógłbyś przybliżyć Twoją argumentację? Niewiarygodny pomiar, aż tyle nie jechałem, a prawko zabrane. Będę próbował się bronić i podważać wiarygodność policji: nie stosowanie się do instrukcji urządzenia gdzie jest zapis że należy celować w tablicę rejestracyjną pojazdu, mam zdjęcia, że panowie nie mieli kamizelek odblaskowych a powinni używać prowadząc takie pomiary na drodze, duży ruch, bo to akurat powroty z weekendu. Wiem, że mam małą szansę, ale spróbuje na początek zadać pytania otwarte, czy robili wszystko zgodnie z instrukcją i procedurami a dopiero potem pokazać np. zdjęcia ( nie wiedzą, że mam zrobione ). No i dodam, że dlatego pojazdu tj. prędkość maksymalna w dużym ruchu nie do uzyskania - wymaga długiej pustej drogi ;). Mam też zdjęcia gdzie dokładnie stali i w zależności od odległości pomiaru jest znak podwyższający prędkość do 70 km/h, pytanie, czy to wzięli pod uwagę.
Geni Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 To sporo wyjaśnia w kwestii motywu. Natomiast może trochę zabawnie wyglądać udawadnianie, że nie mogłeś na ograniczeniu do 50km/h jechać 115km/h ponieważ twój pojazd maksymalnie osiąga 130km/h. Na miejscu sędziego potraktowałbym to, jako żart i to kiepski. 115km/h taki Downtown pomyka z palcem w nosie i każdy powołany biegły to potwierdzi, a to, czy akurat odkręcałeś na maksa to twoje słowa versus pomiar. Nie wiadomo, co dla sądu będzie miało większą wiarygodność.
Yacek Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Czy posiada ktoś manual serwisowy do Downtown-a. Chodzi mi o demontaż plastików i instrukcję napraw. Znalazłem w necie ogólne informacje i katalog części. Planuję samodzielnie wymienić w zimie łożyska główki ramy, olej w lagach i wyregulować zawory. Będę wdzięczny. Jak ktoś również coś dłubie przy sprzęcie, można podziałać wspólnie. Co dwie głowy to nie jedna Dodatkowo będę zakładał termometr bo bardzo mi go brakuje. 46 minut temu, Yacek napisał: Czy posiada ktoś manual serwisowy do Downtown-a. Chodzi mi o demontaż plastików i instrukcję napraw. Znalazłem w necie ogólne informacje i katalog części. Planuję samodzielnie wymienić w zimie łożyska główki ramy, olej w lagach i wyregulować zawory. Będę wdzięczny. Jak ktoś również coś dłubie przy sprzęcie, można podziałać wspólnie. Co dwie głowy to nie jedna Dodatkowo będę zakładał termometr bo bardzo mi go brakuje. Znalazłem już dzięki forum link do serwisówki
Yacek Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Ktoś wie jaki jest zalecany olej do lag i w jakiej ilości? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji.
mojo Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Mam manual serwisowy do 300i po angielsku. Ściągnąłem z netu ale nie pamiętam z której strony bo trochę zabawy z tym było. Jakby coś to mogę przesłać na pw. Piszą że olej to ss-8 w ilości 185 cc
Yacek Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Dzięki mojo. Już mam ten manual. Nie wiem co oznacza ss-8 ale z zagranicznego forum i od kolegi mam info że zalecany olej to 10W. W tej chwili jestem na etapie próby rozebrania bebechów wewnętrznej goleni, czyli wydobycie sprężyn i pozostałych części celem wyczyszczenia wszystkiego. Olej mam, łożyska mam. Jeszcze muszę podjechać do Motorlandu po uszczelniacz dolnego łożyska. Masz może Repair Manual?
mojo Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 ss8 to chyba jakość a 10W to zachowanie w konkretnych temperaturach. Tak przynajmniej to rozumiem. Np właśnie mam chyba repair manual ten o którym pisałem. Podaj na pw adres to Ci prześle, waga ok 22 Mb
jarek77 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Witam,mam pytanie odnosnie downtowna 300 z przebiegiem okolo 22 tys.Od kilku miesiecy zapalala sie kontrolka ladowania akumulatora,czasami na kilka sekund czasami na dluzej.Skuter oddany w zeszlym tygodniu do serwisu na wymiany olejow,klockow i ogolnego przegladu ,gdzie nie stwierdzono innych niedomagan.Wczoraj znajoma odkrecila jakis dekielek i zauwazyla wyciek oleju i umaziane uzwojenia pradowe,na zewnatrz nigdy nic nie cieklo.Czy spotkal sie ktos z takim defektem.Skad ten wyciek czyzby puscil simering walu i powodem swiecenia kontrolki sa jakies zwarcia?
pietro01 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 @jarek77U mnie zapalająca się kontrolka ładowania akumulatora była sygnałem, że należy wymienić regulator napięcia. Po wymianie od 1,5 roku nie zapala się. Wyciek oleju był spod dekielka pompy wody. Zestaw naprawczy pompy wody i problem już nie występuje. Oczywiście obie usterki usuwałem w serwisie ale wymianę regulatra napięcia można przeprowadzić samemu. Reasumując opisane przez Ciebie objawy nie muszą mieć jednej przyczyny.
Benek Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Dnia 20.11.2017 o 19:45, KriSSo napisał: Z ciekawości - na jakiej podstawie uznałeś ten pomiar za niewiarygodny? Uważasz, że jechałeś wolno i ten pomiar zmierzono komuś innemu? Czy wątpisz w rzetelność pomiaru tego urządzenia, czy może w końcu sądzisz, że DT 300 nie jest w stanie pojechać 115 km/h? Mógłbyś przybliżyć Twoją argumentację? Jako że jestem już po sprawie to się pochwalę - wygrałem w sądzie . Sąd stwierdził, że może i przekroczyłem prędkość, ale nie ma dostatecznych dowodów na to, że pomiar był wykonany poprawnie. Policjant się nie popisał, nic nie widział o urządzeniu - nie wiem jak to możliwe, aby tego typu ludzie używali takich urządzeń. Na pytanie, czy mój motocykl posiada tablicę rejestracyjną z przodu, zastanowił się i powiedział, że nie pamięta :).
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Użytkownicy+ Opublikowano 29 Kwietnia 2018 3 godziny temu, Benek napisał: Jako że jestem już po sprawie to się pochwalę - wygrałem w sądzie . Sąd stwierdził, że może i przekroczyłem prędkość, ale nie ma dostatecznych dowodów na to, że pomiar był wykonany poprawnie. Policjant się nie popisał, nic nie widział o urządzeniu - nie wiem jak to możliwe, aby tego typu ludzie używali takich urządzeń. Na pytanie, czy mój motocykl posiada tablicę rejestracyjną z przodu, zastanowił się i powiedział, że nie pamięta :). Jeżeli faktycznie racja była po Twojej stronie to gratulacje, ale jeżeli to była jakaś "kombinacja" to nie popieram takiego zachowania. Co do policjanta: o urządzeniu nie musiał nic wiedzieć, powinien wiedzieć jak się go prawidłowo używa Z rejestracją trochę chyba przegiął, a może był z takiego rocznika że pamiętał jeszcze nr rej. malowane na przednim błotniku.
bobby Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Coś temat ucichł. Więc zadam po pytanie do właścicieli obecnych i byłych dt300. Z perspektywy kilku lat i km to dobry i niezawodny sprzęt?
virus Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 7 godzin temu, bobby napisał: Coś temat ucichł. Więc zadam po pytanie do właścicieli obecnych i byłych dt300. Z perspektywy kilku lat i km to dobry i niezawodny sprzęt? Z perspektywy kilku lat i km to dobry i niezawodny sprzęt.
Sympatycy kris02 Opublikowano 12 Maja 2018 Sympatycy Opublikowano 12 Maja 2018 Użytkowałem przez 3 lata i byłem zadowolony. Nigdy nie nie zawiódł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się