Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Tmax na nowo?


misioooo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy

Filmik rewelacyjny, przydałby się taki placyk do testów. Może ktoś wie, gdzie koło Warszawy znajdziemy takie miejsce?

Odnośnik do komentarza

http://www.scigacz.p...TMAX,18970.html

oraz zapowiedz testu porównawczego

[media=]

[/media]

W związku z tym, że ostatnio odbyłem jazdę testową tmax-em 530, chciałbym krótko podzielić się moimi spostrzeżeniami. Z racji tego, że w Warszawie brak testówki, wybrałem się na test do Łodzi. Z umówieniem nie było najmniejszego problemu, Pan bardzo miły i rzeczowy. Testówka umyta ;) zatankowana, czas na jazdę....

No i tutaj wielkie rozczarowanie. Spodziewałem się czegoś więcej. Nie wiem czy winą powinienem obarczyć BMW C600, którego testowałem w nieodległym czasie http://www.forum.burgmania.net/topic/15691-jazdy-testowe-bmw-c600-sport/page__hl__%2Bjazdy+%2Btestowe

czy dany egzemplarz miał jakiś feler... Ogólnie mówiąc wrażenia z jazdy bardzo średnie. Mój Dt daje chyba więcej adrenaliny ;). Yamaha Oczywiście prowadzi się jak typowy motocykl, nienagannie, jednak wartości przeciążęń przy przyspieszaniu pozostawiają wiele do życzenia. Wg mojej oceny C600 nie dorównuje w jakości wykończenia oraz wyglądu Tmaxa, jednak napęd i wrażenia z jazdy to przepaść. Szkoda, bo brałem pod uwagę zakup właśnie tego modelu, a teraz wiem, że liderem jest nadal C600. Czas na test Hondy Integry... Pożyjemy zobaczymy.

Wiem że wielu z Was, ocena moja nie przypadnie do gustu, jednak takie są moje osobiste odczucia.

Odnośnik do komentarza

Pabloxl wcale mnie nie dziwią twoje spostrzeżenia, różnica w mocy to 14 KM. Ja na Burgmanii testowałem BMW GT 650 i nową Integre 750, i mam podobne do twoich wnioski, oba nie podnoszą mi poziomu adrenaliny, bo popełniłem błąd i kupiłem wcześniej GPTKĘ ;-). Wierz mi 15 KM robi różnicę. Najbardziej widać ją powyżej 120 km/h.

Odnośnik do komentarza

Nigdy nie zaprzeczałem, że są skutery o większym przyspieszeniu, większej "zrywności", większej prędkości maksymalnej i większej ilości KM w dowodzie rejestracyjnym :) . Jednak to co się liczy, to "wyważenie" produktu i jego "doskonałość" techniczna :) .

Tmax ma dużo koni mniej, ale u konkurencji mógłbym wypunktować wiele "dziwnych" i tanich w rozwiązaniu- a niemiłych użytkownikowi rzeczy, które nadrobione są tylko większą mocą :D ...

PS. Ach, ta Integra po lifcie... Gdyby tylko dali do niej bezobsługowy wał... To chyba nawet ja bym się złamał ;) ...

Odnośnik do komentarza

Zaraz daliby. Przeniesienie wałem kosztuje parę złotych więcej od łańcucha, a to podniosłoby koszt produkcji i zmniejszyło dochody ze sprzedaży zestawów przeniesienia napędu = cena w górę.

Odnośnik do komentarza

Wiem, wiem :) ... Jednak czasami okazuje się to lepszym rozwiązaniem i paradoksalnie robi pojazd atrakcyjniejszym. Pomimo wyższej, ale rozsądnie skalkulowanej ceny.

Odnośnik do komentarza

Tego nie napisałem, ale kultura pracy napędu w tmax-e w porównaniu do C600 jest dużo gorsza - wpada w jakiś dziwny rezonans odczuwalny w zadzie ;). Po paru minutach miałem dość. Przy starcie ma tak jakby dziurę turbo i aby ostro przyspieszyć, manetę trzeba dość mocno odkręcić. W C600 takich przypadłości nie doświadczyłem, a testówka ta oceniając po wyglądzie, dostała chyba moc w tyłek.

Odnośnik do komentarza

Wiem, o czym piszesz. Miło jest mieć absolutnie bezwibracyjny napęd, który bez zająknięcia płynnie reaguje na sterowanie manetką praktycznie niezależnie od prędkości. Długo takiego szukałem.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...