Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Tmax na nowo?


misioooo

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo ładny taki zadziorny :) podoba mi się, ciekawe te zegary.Cena za to konkretna.

Odnośnik do komentarza

Jeśli dysponował bym odpowiednią kwotą to jeszcze do niedawna nowego t-maxa łykał bym jak młody pelikan, ale po targach i prezentacji BMW trzeba by było się poważnie zastanowić co wybrać.

Zyskujemy na tym tylko my, jako konsumenci - jeśli chodzi o większy wybór, rzecz jasna.

Odnośnik do komentarza

Jako użytkownik tego wspaniałego skutera jakim jest T-max, też wyrażę swoją opinię na temat - Tmax na nowo. Na pierwszej fotce (post Biga) mamy pokazany napęd.

Super rozwiązanie ze względu na obniżenie kosztów produkcji i czerpanie dochodu z obsługi serwisowej. Nie mam nic przeciwko takiemu systemowi, tym bardziej że jest stosowany w innych moto, ale myślę, że cięcie kosztów wzięło górę.

moja wersja T-maxa nagrana na EIMCA

http://www.youtube.com/watch?v=jhr27muKXU0

Nowy napęd, czyli paskiem według mnie redukuje masę wahacza (przedtem były 2 łańcuchy i olej), czyli polepsza właściwości trakcyjne przez redukcję masy nieresorowalnej. Dochodzi dodatkowa czynność, czyli raz na jakiś czas regulacja naciągu paska

Na EICMA już nowym Tmaxem jeżdżą !placz1 ...

Jechałem dokładnie tym torem, tylko, że w piątek. Po teście na T-max, poszedłem się przejechać Burgmanem 650 exe i miałem wrażenie, że yamaha lepiej przyśpiesza. Natomiast dalej uważam, ze jest to sprzęt specjalnie projektowany dla Włochów, którzy nie są specjalnie dużej postury, mnie trochę się siedzi dziwnie na t-maxie, kierownica jest za nisko w stosunku do nóg

Odnośnik do komentarza

(...)mnie trochę się siedzi dziwnie na t-maxie, kierownica jest za nisko w stosunku do nóg

Ja bym to nazwał "specyficznie" :) . Podobną sylwetkę ma się na wszystkich Tmaxach począwszy od modelu 2001. Nawet na GP800 układ kanapa- podnóżki- kierownica jest bardziej "turystyczny". Ten fakt usadowienia "płytkiego" (jak ja to nazywam :) ) mi nie przeszkadza... Jak chcę "kanapowy" to wsiadam na LT :) .

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

No cóż... oficjalna sprzedaż 530'tki rusza wreszcie we Włoszech w lutym (miała być w grudniu 2011).

Pojawił się także nowy filmik zmontowany przez Yamaha Motor Italia ale kręcony w US. Pojawiło się także kilka innych video, bowiem Yamaha zaprosiła testerów do Los Angeles na pierwsze jazdy testowe.

http://www.youtube.com/watch?v=75iG-Lvn2B8

Jeden z pierwszych testów.

Przejazd T-maxem 530 ulicami LA i po okolicy :)

Na koniec francuski filmik/test prezentujący model 530 także z LA.

Dla przypomnienia... cena we Włoszech za T-maxa 530 MY2012 to 10290 € i 10790 € (wersja ABS). Czekamy na oficjalną cenę na Polskę.

Ps. Zapowiada się ostre starcie w tym sezonie... wiadomo z czym !w00t

Odnośnik do komentarza

Ehhmmm, na filmie przód wygląda.. koszmarnie. Jak mogli tak zepsuć sylwetkę tmaxa?? Ktoś pod którymś filmikiem skomentował, że ma teraz przód jak Xmax i kurde, myślę podobnie. Na zdjęciach wyglądał o wiele ładniej.

Pozostaję jednak przy starym tmaxie :)

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Ehhmmm, na filmie przód wygląda.. koszmarnie. Jak mogli tak zepsuć sylwetkę tmaxa??

O gustach się niby nie dyskutuje ale przyznam, że podzielam Twoje zdanie.

Reflektory w modelu 530 są, hmm... kontrowersyjne? !w00t

tmax-beim-roller.jpg

Odnośnik do komentarza

Od dzisiaj można pomacać nowego T-maxa w salonie Yamahay na Połczyńskiej w Wawie,

Wygląda lepiej niż na zdjęciach i filmikach, jedyna masakra to schowki w kokpicie. Teraz lewy schowek to jakaś śmieszna szufladka.

Cena jeszcze nie jest znana, dzisiaj podobno ma być obwieszczona

Odnośnik do komentarza

Jeżeli BMW faktycznie będzie kosztować 39.999 brutto to z ceną 46.500 życze im powodzenia

Jeżeli będzie taka cena (różnica cenowa ) na świecie to nawet Japończycy będą kupować BMW. !scooter

Odnośnik do komentarza

Hmm, to i tak stosunkowo nie dużo więcej od poprzednika, biorąc pod uwagę nowy model, większą pojemność i obecny stan złotówki.. ale, jeśli faktycznie BMW ma kosztować 39, to faktycznie mamy tutaj lekki falstart.

Odnośnik do komentarza

40 to jest cena bez ABS, jak dołożymy wychodzi 44000 PLN. No i wydaje mi się, że używki BMW będą bardziej stabilniejsze cenowo :) ...

PS. Tmax miał do tej pory cieżkie życie w PL. Ustawiając cenę na tym pułapie pozbawiono go nawet tego życia :) .

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Cena faktycznie wysoka (szczególnie w porównaniu z C650) ale nie zapominajmy, że ta opiera się mocno o kurs eur>pln.

Z drugiej strony w zeszłym roku cena modelu 2011 wynosiła (katalogowo) 42.900... tyle, że € liczone było po ok 4 pln! Można więc przyjąć, że cena (w €) pozostała bez zmian.

Tak czy siak łatwo nie będzie :)

Odnośnik do komentarza

W specyfikacji jest napisane: "Wet Waga 217 kg / ABS221 kg", wnioskuję więc, że uwzględniają dwie wersje.

Unia będzie wymagać ABSu w każdym moto chyba dopiero od 2016, ale jak to rozegra Yamaha, nie wiem.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...