dr.big Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Najpóźniej za 1 dzień, 8 godzin i 44 minuty będziemy wiedzieli więcej ... Edit: Panie i Panowie, jeszcze tylko 1 godzina i 45 minut ... Edit: Już jest !piwko !!! Szyba ustawiana niestety manualnie !pomidor tylko w 2 położeniach... Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 7 Listopada 2011 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 JEST JEST !piwko Kolejne, jeszcze gorące zdjęcia nowego T-maxa No dobra... dostałem OK... pojemność 530 ccm i 46 KM, 52 Nm przy 5250 obr/min... to już wiadomo !V No i te zegary... naprawdę ciekawe stylistycznie !OK Odnośnik do komentarza
Truszek Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Zadziorna bestia !OKK Odnośnik do komentarza
Sent Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Piękna ta bestia !OKK Odnośnik do komentarza
Jurek_mwo Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Nie powiem,podoba i mi się Odnośnik do komentarza
Marynarz Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 LOOOOOL, normalnie spadłem z krzesła Piękna ta bestia... mój ci ON, już go kocham teraz tylko 6 w lotto... Odnośnik do komentarza
Sympatycy orzech Opublikowano 7 Listopada 2011 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Mnie tam nie powalił, stylistyka podobna do poprzednika. Wyraźnie zmienione zegary no i napęd - 2 paski, 2 wydatki Odnośnik do komentarza
Administrator Artix Opublikowano 7 Listopada 2011 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Bagaznik dalej nie powala, choc chyba dla mnie jesli chodzi o moto to juz przestalo byc kryterium a zaczelo w aucie Orzech dobrze prawi, 2 paski 2 wydatki. Guma na zewnatrz narażona na slonce i warunki atmosferyczne to sparciala guma ale stylistycznie jest piekny Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 7 Listopada 2011 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 napęd - 2 paski, 2 wydatki Orzech dobrze prawi, 2 paski 2 wydatki. Nie ma co ukrywać... teraz każdy pojazd (oczywiście skutery także) produkuje się tak aby na serwisach zarabiać krocie. Oczywiście nowy pasek/paski będzie zupełnie inny niż dotychczas... kompatybilność to zło Co do optyki to można, jak zawsze dyskutować. Dla mnie jest "świeża" a że lubie nowości to mi się podoba Była moda na obłości, teraz jest "w kant"... obłości wrócą do łask za kilka lat Odnośnik do komentarza
Mr.T Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 lusterka katastrofa - ale może będą funkcjonalne podwójne mijania, czy pojedyncze? świeci tylko lewe Odnośnik do komentarza
Klubowicze Campto Opublikowano 8 Listopada 2011 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Jak to mówili starożytni Rzymianie: "De gustibulus non disputantum est". Mi się nie bardzo podobał starszy model i też nie bardzo podoba się nowy. A ilość kantów powoli przybliża go do technologii "Stealth". Może będzie niewidoczny dla radarów? !w00t Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 8 Listopada 2011 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Również nie przepadam za skuterami, które przypominają "ospojlerowany" ścigacz... O ile dwu lampowy przód jest całkiem ładny, to tylne lampy już typowo ściągnęli ze "szlifierek". Skuter jako z natury środek lokomocji miejskiej (przynajmniej tam jeżdżony najczęściej), moim zdaniem świateł i kierunkowskazów z tyłu powinien mieć "nieco więcej" i szerzej rozstawione (po prostu dobrze widoczne w słoneczny dzień). Dobrze było to widoczne, kiedy jechaliśmy w Malborku na lotnisko... Upał nieziemski, słońce jak żyleta i trzeba było dopatrywać się u jadących przed nami (w kilku modelach), czy już hamują czy to jednak światła pozycyjne tylko... Zegary takie sobie, raczej nie grzeszą czytelnością (szczególnie środkowy wyświetlacz), ale może na żywo będzie lepiej. Za to dane techniczne silnika, bardzo zacne. Nowy Tmax to chyba dobra propozycja dla tych, którzy nie mogą się zdecydować, czy jednak skuter, a może moto... 1 Odnośnik do komentarza
Radu Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Się podoba się !OKK Odnośnik do komentarza
przemas Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 ... Nowy Tmax to chyba dobra propozycja dla tych, którzy nie mogą się zdecydować, czy jednak skuter, a może moto... Tym niezdecydowanym w podjęciu decyzji pomoże... cena. Yamaha Polska zapowiada podwyżkę cen na rok 2012 o 10%, czyli nawet jeśli nowy T-max ma na rynku europejskim (optymistycznie) kosztować tyle co stary, to w Polsce jego cena zostanie ustalona na minimum 47.000 pln !!! Odnośnik do komentarza
nerka Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 ...to tylko zbierac kase i kupowac piekna kilka zdjec nowego T-MAXXXa pozdrawiam Odnośnik do komentarza
kmodzele Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 I mi się też podoba. Bo jest jak skórę zdjął z mojego poczciwego X-Maxa. :-D Zwłaszcza w tej czarno-białej wersji. Ciekawe, czy żółte też będą w ofercie.. T-Max to dziwny pojazd: niby "sportowy", ale niezbyt szybki; niby to skuter, ale z praktycznością coś nie wyszło. Ale ładny i diablesko drogi = będzie obiektem westchnień. Także moich. Odnośnik do komentarza
Sympatycy Worlan Opublikowano 8 Listopada 2011 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Jako użytkownik tego wspaniałego skutera jakim jest T-max, też wyrażę swoją opinię na temat - Tmax na nowo. Na pierwszej fotce (post Biga) mamy pokazany napęd. Super rozwiązanie ze względu na obniżenie kosztów produkcji i czerpanie dochodu z obsługi serwisowej. Nie mam nic przeciwko takiemu systemowi, tym bardziej że jest stosowany w innych moto, ale myślę, że cięcie kosztów wzięło górę. Podobnie jak zastąpienie większości wkrętów na spinki w rocznikach >2008. Ale wracając do napędu, poprzednie wykonanie było piękne, smukłe i bezawaryjne do końca "żywotu" t-maxa. Jak będzie z nowym? Zobaczymy. Następna fotka to tylne koło z drugiej strony. Wygląd tarczy kojarzy mi się z tanim chińskim skuterem, wyeksponowany zacisk hamulca ręcznego to błąd, a schowany na dole hydrauliczny zacisk kojarzy mi się......na pewno nie kojarzy się z zaciskiem hamulca 46-konnej maszyny. Zegary..... bardzo mi się podobają. Uważam, że analogowy obrotomierz dodał tu smaku, a kanciaste kształty - uroku. Tył skutera..... nie uległ wielkim modyfikacjom. Rozdzielenie lampy uważam za korzystne i jeżeli siedzą tam diody to jest ok! Napęd, pasek, rolki na pierwszy rzut okiem wyglądają bez zmian. Ale nie wiadomo, czy Yamaha nie zmieniła symbolu paska i co za tym idzie ceny . Przechodzimy do przodu skutera (fot. Mariusza) Chyba bez zmian.......błotnik, zacisk i tarcze. No i dobrze, bo to jest najmocniejszą stroną T-maxa po 2008 roku. Ta fotka pokazuje ..... jak można zmienić wygląd, żeby zachwycił....nic dodać nic ująć. No cóż, mam nowe marzenie. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 8 Listopada 2011 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 bardzo mi się podobają. Uważam, że analogowy obrotomierz dodał tu smaku, a kanciaste kształty - uroku. Wrócili to tego, co zostało wynalezione dawno temu. Dwa analogowe budziki (v i obr.) to najczytelniejszy wskaźnik pomiaru na świecie. Tak czy owak podzielam Twoje zdanie o czym pisałem wcześniej na pierwszy rzut okiem wyglądają bez zmian. Ale nie wiadomo, czy Yamaha nie zmieniła symbolu paska i co za tym idzie ceny . Stawiam 10 do 1, że nowy t-max to i nowe, niekompatybilne z poprzednimi modelami paski napędowe !w00t Księgowi nie odpuściliby takiej $ Tak czy owak mamy już dwie mocne nowości na 2012 rok... Yamaha i BMW. Czekamy na więcej po EICMA Odnośnik do komentarza
Klubowicze fundi600 Opublikowano 8 Listopada 2011 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Przyznam, iż oglądając nowe dziecko Yamahy jestem pod wrażeniem. Nowy dejzing dodał mu uroku a zarazem agresywności. ps. Małe OT @Marynarz nie zaśmiecajmy toć to nasze 1 Odnośnik do komentarza
Coval Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Mnie się te zegary nie podobają. Takie eksperymenty stylistyczne szybko się starzeją. Napęd dwoma paskami to drogie ale świetne rozważanie. Nadal jest to skuter, czysty i bezobsługowy napęd, a nie jak Honda Integra, skrzynia+łańcuch. Dzięki temu zmniejsza się masa nieresorowana czyli poprawia się prowadzenie i zwiększa komfort. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Tym niezdecydowanym w podjęciu decyzji pomoże... cena. Yamaha Polska zapowiada podwyżkę cen na rok 2012 o 10%, czyli nawet jeśli nowy T-max ma na rynku europejskim (optymistycznie) kosztować tyle co stary, to w Polsce jego cena zostanie ustalona na minimum 47.000 pln !!! Nowy Tmax na rynku włoskim kosztuje bez ABS 10290 euro, a z ABS 10790 euro. A z tą ceną 47 tPLN... Pewnie wysoki kurs euro robi swoje... Odnośnik do komentarza
leszek_krakow Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Pooglądałem, poczytałem - mnie nie ujął - ale chyba jestem już za stary. Czekam na Hondę Integra - zobaczymy z jaką ceną wyskoczą... Odnośnik do komentarza
Drek Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Podoba mi się. Ładna maszyna. Ciekaw jestem wrażeń z jazdy, porównując do poprzednika (najlepiej ktoś kto jeździ ostatnim modelem). Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Na EICMA już nowym Tmaxem jeżdżą !placz1 ... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się