Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Sympatycy Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Filmik rewelacyjny, przydałby się taki placyk do testów. Może ktoś wie, gdzie koło Warszawy znajdziemy takie miejsce?
szpadliszi Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 kolega z Yamahy fajnie wystawia kolana przy skrętach ... w szortach
gumis Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 oraz zapowiedz testu porównawczego [media=] [/media] ten filmik już wisi od paru dni w innym wątku o C650 GT wrzucony przez Marcino1...
SimonWarka Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Yamaha zaprezentowała też dłubniętego T-Maxa 530 I to wszystko na oficjalnych stronach http://www.sqtery.com/yamaha-t-max-530-po-hardcorowym-tuningu
SimonWarka Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Przypadkowo natchnąłem się na najnowszy test T-Maxa 530. Scigacz praktycznie w samych superlatywach całą Yamahę opisał. http://www.scigacz.pl/Yamaha,T-Max,530,maksiskuteR1,19078.html
SimonWarka Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Lider! T-Max 530 z kompresorem http://www.scigacz.pl/Yamaha,T-Max,530,z,kompresorem,Lazareth,szaleje,19166.html
pabloxl Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 http://www.scigacz.p...TMAX,18970.html oraz zapowiedz testu porównawczego [media=] [/media] W związku z tym, że ostatnio odbyłem jazdę testową tmax-em 530, chciałbym krótko podzielić się moimi spostrzeżeniami. Z racji tego, że w Warszawie brak testówki, wybrałem się na test do Łodzi. Z umówieniem nie było najmniejszego problemu, Pan bardzo miły i rzeczowy. Testówka umyta zatankowana, czas na jazdę.... No i tutaj wielkie rozczarowanie. Spodziewałem się czegoś więcej. Nie wiem czy winą powinienem obarczyć BMW C600, którego testowałem w nieodległym czasie http://www.forum.burgmania.net/topic/15691-jazdy-testowe-bmw-c600-sport/page__hl__%2Bjazdy+%2Btestowe czy dany egzemplarz miał jakiś feler... Ogólnie mówiąc wrażenia z jazdy bardzo średnie. Mój Dt daje chyba więcej adrenaliny . Yamaha Oczywiście prowadzi się jak typowy motocykl, nienagannie, jednak wartości przeciążęń przy przyspieszaniu pozostawiają wiele do życzenia. Wg mojej oceny C600 nie dorównuje w jakości wykończenia oraz wyglądu Tmaxa, jednak napęd i wrażenia z jazdy to przepaść. Szkoda, bo brałem pod uwagę zakup właśnie tego modelu, a teraz wiem, że liderem jest nadal C600. Czas na test Hondy Integry... Pożyjemy zobaczymy. Wiem że wielu z Was, ocena moja nie przypadnie do gustu, jednak takie są moje osobiste odczucia.
RONIN Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Pabloxl wcale mnie nie dziwią twoje spostrzeżenia, różnica w mocy to 14 KM. Ja na Burgmanii testowałem BMW GT 650 i nową Integre 750, i mam podobne do twoich wnioski, oba nie podnoszą mi poziomu adrenaliny, bo popełniłem błąd i kupiłem wcześniej GPTKĘ ;-). Wierz mi 15 KM robi różnicę. Najbardziej widać ją powyżej 120 km/h.
dr.big Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Nigdy nie zaprzeczałem, że są skutery o większym przyspieszeniu, większej "zrywności", większej prędkości maksymalnej i większej ilości KM w dowodzie rejestracyjnym . Jednak to co się liczy, to "wyważenie" produktu i jego "doskonałość" techniczna . Tmax ma dużo koni mniej, ale u konkurencji mógłbym wypunktować wiele "dziwnych" i tanich w rozwiązaniu- a niemiłych użytkownikowi rzeczy, które nadrobione są tylko większą mocą ... PS. Ach, ta Integra po lifcie... Gdyby tylko dali do niej bezobsługowy wał... To chyba nawet ja bym się złamał ...
Geni Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Zaraz daliby. Przeniesienie wałem kosztuje parę złotych więcej od łańcucha, a to podniosłoby koszt produkcji i zmniejszyło dochody ze sprzedaży zestawów przeniesienia napędu = cena w górę.
dr.big Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Wiem, wiem ... Jednak czasami okazuje się to lepszym rozwiązaniem i paradoksalnie robi pojazd atrakcyjniejszym. Pomimo wyższej, ale rozsądnie skalkulowanej ceny.
pabloxl Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Tego nie napisałem, ale kultura pracy napędu w tmax-e w porównaniu do C600 jest dużo gorsza - wpada w jakiś dziwny rezonans odczuwalny w zadzie . Po paru minutach miałem dość. Przy starcie ma tak jakby dziurę turbo i aby ostro przyspieszyć, manetę trzeba dość mocno odkręcić. W C600 takich przypadłości nie doświadczyłem, a testówka ta oceniając po wyglądzie, dostała chyba moc w tyłek.
Geni Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Wiem, o czym piszesz. Miło jest mieć absolutnie bezwibracyjny napęd, który bez zająknięcia płynnie reaguje na sterowanie manetką praktycznie niezależnie od prędkości. Długo takiego szukałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się