Coval Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Już można pooglądać akcesoria http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/scooters/maxi/tmax.aspx?view=accessories#u=http://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2012/XP500A/2012-Yamaha-T-MAX-ABS-EU-Sonic-Grey-AccessorizedDetail-001_gal_full.jpg&c=ymeGallery1&t=
Baśka13 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Bardzo ładny taki zadziorny podoba mi się, ciekawe te zegary.Cena za to konkretna.
limmp1 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 jest piękny ale tylko trochę cena odstrasza !placz1
mak Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Się porobiło - nowy T-Max, nowy BMW... Będzie do czego wracać !OK
gumis Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Jeśli dysponował bym odpowiednią kwotą to jeszcze do niedawna nowego t-maxa łykał bym jak młody pelikan, ale po targach i prezentacji BMW trzeba by było się poważnie zastanowić co wybrać. Zyskujemy na tym tylko my, jako konsumenci - jeśli chodzi o większy wybór, rzecz jasna.
Gość radiolog Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Jako użytkownik tego wspaniałego skutera jakim jest T-max, też wyrażę swoją opinię na temat - Tmax na nowo. Na pierwszej fotce (post Biga) mamy pokazany napęd. Super rozwiązanie ze względu na obniżenie kosztów produkcji i czerpanie dochodu z obsługi serwisowej. Nie mam nic przeciwko takiemu systemowi, tym bardziej że jest stosowany w innych moto, ale myślę, że cięcie kosztów wzięło górę. moja wersja T-maxa nagrana na EIMCA http://www.youtube.com/watch?v=jhr27muKXU0 Nowy napęd, czyli paskiem według mnie redukuje masę wahacza (przedtem były 2 łańcuchy i olej), czyli polepsza właściwości trakcyjne przez redukcję masy nieresorowalnej. Dochodzi dodatkowa czynność, czyli raz na jakiś czas regulacja naciągu paska Na EICMA już nowym Tmaxem jeżdżą !placz1 ... Jechałem dokładnie tym torem, tylko, że w piątek. Po teście na T-max, poszedłem się przejechać Burgmanem 650 exe i miałem wrażenie, że yamaha lepiej przyśpiesza. Natomiast dalej uważam, ze jest to sprzęt specjalnie projektowany dla Włochów, którzy nie są specjalnie dużej postury, mnie trochę się siedzi dziwnie na t-maxie, kierownica jest za nisko w stosunku do nóg
dr.big Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 (...)mnie trochę się siedzi dziwnie na t-maxie, kierownica jest za nisko w stosunku do nóg Ja bym to nazwał "specyficznie" . Podobną sylwetkę ma się na wszystkich Tmaxach począwszy od modelu 2001. Nawet na GP800 układ kanapa- podnóżki- kierownica jest bardziej "turystyczny". Ten fakt usadowienia "płytkiego" (jak ja to nazywam ) mi nie przeszkadza... Jak chcę "kanapowy" to wsiadam na LT .
Coval Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Opis ze Ścigacza http://www.scigacz.pl/Yamaha,T-Max,2012,nowe,szaty,krola,17078.html
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 12 Stycznia 2012 Administrator Opublikowano 12 Stycznia 2012 No cóż... oficjalna sprzedaż 530'tki rusza wreszcie we Włoszech w lutym (miała być w grudniu 2011). Pojawił się także nowy filmik zmontowany przez Yamaha Motor Italia ale kręcony w US. Pojawiło się także kilka innych video, bowiem Yamaha zaprosiła testerów do Los Angeles na pierwsze jazdy testowe. http://www.youtube.com/watch?v=75iG-Lvn2B8 Jeden z pierwszych testów. Przejazd T-maxem 530 ulicami LA i po okolicy Na koniec francuski filmik/test prezentujący model 530 także z LA. Dla przypomnienia... cena we Włoszech za T-maxa 530 MY2012 to 10290 € i 10790 € (wersja ABS). Czekamy na oficjalną cenę na Polskę. Ps. Zapowiada się ostre starcie w tym sezonie... wiadomo z czym !w00t
monk Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Ehhmmm, na filmie przód wygląda.. koszmarnie. Jak mogli tak zepsuć sylwetkę tmaxa?? Ktoś pod którymś filmikiem skomentował, że ma teraz przód jak Xmax i kurde, myślę podobnie. Na zdjęciach wyglądał o wiele ładniej. Pozostaję jednak przy starym tmaxie
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 12 Stycznia 2012 Administrator Opublikowano 12 Stycznia 2012 Ehhmmm, na filmie przód wygląda.. koszmarnie. Jak mogli tak zepsuć sylwetkę tmaxa?? O gustach się niby nie dyskutuje ale przyznam, że podzielam Twoje zdanie. Reflektory w modelu 530 są, hmm... kontrowersyjne? !w00t
marecki Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Od dzisiaj można pomacać nowego T-maxa w salonie Yamahay na Połczyńskiej w Wawie, Wygląda lepiej niż na zdjęciach i filmikach, jedyna masakra to schowki w kokpicie. Teraz lewy schowek to jakaś śmieszna szufladka. Cena jeszcze nie jest znana, dzisiaj podobno ma być obwieszczona
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Sympatycy Opublikowano 18 Stycznia 2012 Jeżeli BMW faktycznie będzie kosztować 39.999 brutto to z ceną 46.500 życze im powodzenia
Mareczek Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Jeżeli BMW faktycznie będzie kosztować 39.999 brutto to z ceną 46.500 życze im powodzenia Jeżeli będzie taka cena (różnica cenowa ) na świecie to nawet Japończycy będą kupować BMW. !scooter
monk Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Hmm, to i tak stosunkowo nie dużo więcej od poprzednika, biorąc pod uwagę nowy model, większą pojemność i obecny stan złotówki.. ale, jeśli faktycznie BMW ma kosztować 39, to faktycznie mamy tutaj lekki falstart.
dr.big Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 40 to jest cena bez ABS, jak dołożymy wychodzi 44000 PLN. No i wydaje mi się, że używki BMW będą bardziej stabilniejsze cenowo ... PS. Tmax miał do tej pory cieżkie życie w PL. Ustawiając cenę na tym pułapie pozbawiono go nawet tego życia .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 18 Stycznia 2012 Administrator Opublikowano 18 Stycznia 2012 Cena faktycznie wysoka (szczególnie w porównaniu z C650) ale nie zapominajmy, że ta opiera się mocno o kurs eur>pln. Z drugiej strony w zeszłym roku cena modelu 2011 wynosiła (katalogowo) 42.900... tyle, że € liczone było po ok 4 pln! Można więc przyjąć, że cena (w €) pozostała bez zmian. Tak czy siak łatwo nie będzie
monk Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 [..]40 to jest cena bez ABS[..] W sumie, nie jest napisane, ze ten tmax jest z ABS, więc nie wiemy czy nie trzeba będzie i tutaj dodać
dr.big Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 No co Ty? Smiem twierdzić, że na Europę nie ma czegoś takiego jak 2012 Tmax bez ABS . PS. Czyli niewiele mniej, w D cena wynosi 10995 euro.
monk Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 W specyfikacji jest napisane: "Wet Waga 217 kg / ABS221 kg", wnioskuję więc, że uwzględniają dwie wersje. Unia będzie wymagać ABSu w każdym moto chyba dopiero od 2016, ale jak to rozegra Yamaha, nie wiem.
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Sympatycy Opublikowano 18 Stycznia 2012 Nie ma t-maxa 2012 bez ABS-u.Cena 46.500 jest ceną z ABS.Takie info dostałem z Uhma-Bike
MRobs Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 W 'Motocyklu' marcowym ma być test nowego T-Max'a.
monk Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Nie ma t-maxa 2012 bez ABS-u.Cena 46.500 jest ceną z ABS.Takie info dostałem z Uhma-Bike No to mamy już jasność
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się