Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Tmax na nowo?


misioooo

Rekomendowane odpowiedzi

Mniamu?ne, choć nadal nie jest to skuter turystyczny :blink:

Ale po dodaniu stelaży i 3 kufrów?!

Tyle, że ta pawęż jaka? taka z dziurami na chłodnicę, na jesieni to może i dobrze, a le w lecie i korku !scooter

Pozdrawiam

RobB. ;)

Odnośnik do komentarza

B?dĽ co b?dĽ ale z wygl?du naprawdę bomba. Nawi?zuje stylistycznie do nowych motocykli z ich stajni. !scooter Tyle, że tak jak kolega wyżej napisał nie jest to turystyk lecz jedynie maszyna na miasto. (??)

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

podzielam zdanie kolegów wygl?d ok natomiast wychudzony troche za bardzo.

Suzuki planuje Burgmana z tego co pamiętam ma byc 900ccm wiec jak na to nie patrzec gabarytowo i pojemno?ciowo dalej będzie królem Maxi.

RobB.ie jak na to nie spojrzeć po dołożeniu centralki i bocznych kuferków dalej będzie wygl?dał tak samo tylko tyłek mu się poszerzy. Nie da sie z osła zrobić rumaka turystycznego !scooter (tak w prazeno?ni)

Ale odbiegaj?c od tego gabarytu i porównuj?c z poprzednim modelem (wizualnie) to jestem pozytywnie nastawiony do nowego modelu :blink:

Odnośnik do komentarza
Nie da sie z osła zrobić rumaka turystycznego ;) (tak w prazeno?ni)

Kolega pewien? Shrek się kłania - rumak z osła był... Choć na krótko !OKK

Dzi? niby 750ccm ok, a litr za dużo... Kilka lat temu to 250 było okej, a 500 za dużo (tak w przeno?ni).

Wiadomo, że firmy uderz? tam, gdzie jest kasa. I zawsze znajd? się amatorzy mega pojemno?ci, prędko?ci i reszty osi?gów (w tym i spalania, heh).

Jak dla mnie pojemno?ć bez znaczenia. Niech zrobi? skutery trzy:

1. Miejski - mały, zwinny, bez mega-bagażnika.

2. "Złoty ?rodek" - na miasto i do niedalekiej turystyki.

3. Turystyk - ot taki klocek z mega bagażnikiem etc.

A silniki i osi?gi 2 i 3? Dla mnie starczy:

V-Max 140km/h

Przyspieszenie od 0 do 140km/h równomierne. Niech to będzie 15s.

Takim sprzętem można jeĽdzić. I moim zdaniem więcej w skuterze nie potrzeba.

Uważam, że obecnie osoby kupuj?ce sprzęty (moto, auta) z potężnymi silnikami robi? to z jednego z 3 powodów:

1. Szpan i lans. Po prostu.

2. Nienormalni - jeżdż? potem 150km/h w mie?cie i 250km/h+ poza miastem i wypadek gotowy.

3. Rozs?dni - nie wykorzystaj? v-max i wiedz? o tym, a duż? pojemno?ć wybieraj?, ze względu na lepsze przyspieszenie (a wiadomo - nieraz "dobre kopyto" może tyłek uratować - czy to przy wyprzedzaniu czy ucieczce jakiemu? wariatowi co nam chce tylne koło przetrzeć zderzakiem) - czyli nieco lepsze przyspieszenie jako zwiększenie bezpieczeństwa (kto? chce wyprzedzić TIRa jad?cego 85km/h bzykiem 100-125ccm? ja bym się bał - za długo taki manewr trwa wtedy).

Osobi?cie celuję w 500ccm. Dlaczego? opcja nr 3. W?tpię czy szybciej niż 120km/h pojadę. Autem więcej nie ?migam, a przyspieszenie zawsze przydatne - zwłaszcza w przedziale 70-110km/h. Przynajmniej dla mnie. Mniejsze pojemno?ci niestety już nie s? takie super żwawe (zwłaszcza z plecaczk?).

750ccm jak dla mnie przekombinowane. A co dopiero 900 w Suzuki! Po co to komu?

Co do wygl?du tego nowego na obrazku... No cóż. Po przyjrzeniu się z każdej z czterech stron - nie. Nie podoba mi się wcale.

Odnośnik do komentarza

Wiem, że o gustach się nie rozmawia, ale mi się ten sprzęt podoba (zreszt? protoplasta Tmax 500 zacna maszyna :) ). Ale jak tak dalej pójdzie (Tmax 750, Burgman 900) to nieługo kto? pokusi się o test porównawczy maxi z Hond? Goldwing !piwko:):).

DN-01 podobno maxi nie jest (tak przynajmniej znawcy tematu podsumowali ten sprzęt na niniejszym forum).

Ciekawe, ciekawe w jakim kierunku zmierza ten segment - pożyjemy zobaczymy :):)

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Uważam, że obecnie osoby kupuj?ce sprzęty (moto, auta) z potężnymi silnikami robi? to z jednego z 3 powodów:

1. Szpan i lans. Po prostu.

2. Nienormalni - jeżdż? potem 150km/h w mie?cie i 250km/h+ poza miastem i wypadek gotowy.

3. Rozs?dni - nie wykorzystaj? v-max i wiedz? o tym, a duż? pojemno?ć wybieraj?, ze względu na lepsze przyspieszenie (a wiadomo - nieraz "dobre kopyto" może tyłek uratować - czy to przy wyprzedzaniu czy ucieczce jakiemu? wariatowi co nam chce tylne koło przetrzeć zderzakiem) - czyli nieco lepsze przyspieszenie jako zwiększenie bezpieczeństwa (kto? chce wyprzedzić TIRa jad?cego 85km/h bzykiem 100-125ccm? ja bym się bał - za długo taki manewr trwa wtedy).

Widzisz ja bym chcial miec skuter z silnikiem 1200 i nie dlatego ze to szpan i lans, rowniez nie dlatego zeby ganiac nim 250 km/h po miescie i nie dlatego ze ma najlepsze przyspieszenie. Do dalekiej turystyki taki silnik jest optymalny, mimo ze Silver ma 600 ccm to w Skandynawii trafilem na objazd tunelu gdzie byl poprowadzony pod taka gore ze moj pasazer musial zejsc a skuter obladowany bagazami ledwo pod nia podjechal. Kolejne, jesli codziennie pokonujesz po 1000-1500 km dziennie to wiekszy silnik o wiekszej mocy bedzie mniej obciazony niz mniejszy silnik. Zeszloroczna wyprawa na dystansie 10 tys km w 2 tyg pokazala ze Silverowi przydalby sie wiekszy silnik ktory zapewne mniej by spalil. Do turystyki im wiekszy silnik tym lepiej sie prowadzi i sprawdza. A na przyszloroczna wyprawe przydalby mi sie silnik choc 900 ccm. Tak wiec czekam na skuter z pojemnoscia 1200 ccm

Odnośnik do komentarza

Artix czyli to co napisałem - większa pojemno?ć nie dla osi?gów, a dla komfortu i bezpieczeństwa :-) Mogliby wszystkie cywilne maszyny w PL kastrować z prędko?ci powyżej np. 140 (bo w PL nigdzie i tak tyle nie pojedziesz) ;) Ciekawe, czy wtedy "chłopaki" kupowaliby nadal jakie? super-hiper przecinaki, jak "nie jeżdż?ca" 500-ka będzie tak samo pomykać jak litrowy kolos.

Odnośnik do komentarza

misioooo zastanawiasz się nad tym co piszesz, czy tak po prostu spamujesz forum bzdurami dla zabicia czasu?

To o czym piszesz, to system totalitarny, do którego powoli w zwi?zku socjalistycznych republik europejskich się wprawdzie zbliżamy, ale do ideału jeszcze daleko.

Chociaż już kiedy? próby były - ein fuher, ein reich, za stalina, za rodinu - znasz takie hasła??

Ciekawe co by chłopaki kupowali? - karabiny i granaty w celu walki z okupantem.

Odnośnik do komentarza
Wiadomo, że firmy uderz? tam, gdzie jest kasa. I zawsze znajd? się amatorzy mega pojemno?ci, prędko?ci i reszty osi?gów (w tym i spalania, heh).

Jak dla mnie pojemno?ć bez znaczenia. Niech zrobi? skutery trzy:

1. Miejski - mały, zwinny, bez mega-bagażnika.

2. "Złoty ?rodek" - na miasto i do niedalekiej turystyki.

3. Turystyk - ot taki klocek z mega bagażnikiem etc.

A silniki i osi?gi 2 i 3? Dla mnie starczy:

V-Max 140km/h

Przyspieszenie od 0 do 140km/h równomierne. Niech to będzie 15s.

Takim sprzętem można jeĽdzić. I moim zdaniem więcej w skuterze nie potrzeba.

Uważam, że obecnie osoby kupuj?ce sprzęty (moto, auta) z potężnymi silnikami robi? to z jednego z 3 powodów:

1. Szpan i lans. Po prostu.

2. Nienormalni - jeżdż? potem 150km/h w mie?cie i 250km/h+ poza miastem i wypadek gotowy.

3. Rozs?dni - nie wykorzystaj? v-max i wiedz? o tym, a duż? pojemno?ć wybieraj?, ze względu na lepsze przyspieszenie (a wiadomo - nieraz "dobre kopyto" może tyłek uratować - czy to przy wyprzedzaniu czy ucieczce jakiemu? wariatowi co nam chce tylne koło przetrzeć zderzakiem) - czyli nieco lepsze przyspieszenie jako zwiększenie bezpieczeństwa (kto? chce wyprzedzić TIRa jad?cego 85km/h bzykiem 100-125ccm? ja bym się bał - za długo taki manewr trwa wtedy).

Osobi?cie celuję w 500ccm. Dlaczego? opcja nr 3. W?tpię czy szybciej niż 120km/h pojadę. Autem więcej nie ?migam, a przyspieszenie zawsze przydatne - zwłaszcza w przedziale 70-110km/h. Przynajmniej dla mnie. Mniejsze pojemno?ci niestety już nie s? takie super żwawe (zwłaszcza z plecaczk?).

750ccm jak dla mnie przekombinowane. A co dopiero 900 w Suzuki! Po co to komu?

Co do wygl?du tego nowego na obrazku... No cóż. Po przyjrzeniu się z każdej z czterech stron - nie. Nie podoba mi się wcale.

Geni doskonale wiem co piszę. Zerknij na pogrubione - to s? tylko i wył?cznie moje odczucia, życzenia i subiektywna opinia. I j? podtrzymuję - dla mnie taki system totalitarny byłby odpowiedni w branży skuterowej ;)

Je?li Ci to przeszkadza - mogę wyedytować posta. Daj tylko znać na PW, a nie "tak po prostu spamujesz forum bzdurami dla zabicia czasu" nie maj?cymi nic wspólnego z tematem (żartuję oczywi?cie - bez urazy proszę).

Odnośnik do komentarza

Jasne, że bez urazy.

Jak chcesz to na rzecz urzędników możesz zrzec się prawa do samostanowienia w dowolnym zakresie.

Swoj? drog? szybszy sprzęt kiedy? uratował mi prawdopodobnie zycie.

Musiałem na motocyklu uciekać przed pijan? mend? w seacie.

Udało się uciec spod kosy, ale tylko dlatego, że mój motocykl był po prostu szybszy od samochodu tego gnojka.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Mnie się podoba zasadniczo nowy pomysł Yamahy. Nie jest to chyba stricte

turystyk bo wygl?da, że pojemno?ć bagażowa będzie taka sama jak w xp500.

Jednak dynamika zapewne będzie na wysokim poziomie co w poł?czeniu z

możliwo?ci? zabudowy kufrów (RobB whist ) da jakie? możliwo?ci turystyczne.

Cieszy mnie rozwój "w górę", możliwo?ci silnikowych pojazdów z "płozami" :D . Mnie osobi?cie bardziej "pasuj?" sprzęty ze zdecydowanie sportow? stylistyk? (T-max, Nexxus, GP).

Może z racji tego, że jeżdżę dużo po Warszawie i trudno mi by było ?migać w korkach na AN650. Aczkolwiek wiem, że nie jest to wcale takie trudne :lol:

pzdr

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Mowi sie juz cos o cenie, ktora mialaby wynosic ... ok. 15 teuro whist .

Tak jako? dopiero teraz do mnie dotarło 66 tys. złotych :lol: jesli cena bedzie porownywalna w przypadku innych marek z podobnymi pojemnosciami to młodszego niż 10 lat skutera z taka pojemno?ci? nie kupię :D

Odnośnik do komentarza

Juz dzisiaj Tmax ze swoja cena jest ... , a to zaledwie piecsetka...

Moze te 15 kursujace w necie to jednak przesada, ale min. 13 pewnie bedzie kosztowal. A to lekka przesada, jesli zwazymy, ze kupujemy skuter :lol: .

Odnośnik do komentarza
Osobi?cie celuję w 500ccm. Dlaczego? opcja nr 3. W?tpię czy szybciej niż 120km/h pojadę.

...

750ccm jak dla mnie przekombinowane. A co dopiero 900 w Suzuki! Po co to komu?

Ja już widzę te 120. !w00t ;)

Wsi?dĽ sobie na co? powyżej półlitru, nawet nie zauważysz jak będzie 150 na jakiej? autostradzie whist

...

A wyobraĽ sobie s? 2oo o znacznie większej pojemno?ci niż 900. Ale żeby zrozumieć "po co" trzeba po po prostu pojeĽdzić i będzie po pytaniach !piwko

Co to nowej Yamahy - słodziutka. Wolałbym trochę większ? pojemno?ć i jednak w twin - wtedy jeszcze dżwięk jest fantastyczny. Ale może być i 3.

Jedynie co zauważyłem niepokoj?cego to coraz mniejsza szyba... Sportowy styl jest super, ale nie można zapominać że na skuterze się siedzi inaczej niż na motorze i na 170 tak napieprza w klatkę że martwi mnie taka szybka.

Odnośnik do komentarza

Mial byc Tmax 750, ale Yamaha "zdecydowala", ze nie mozna w nieskonczonosc zwiekszac pojemnosci i mocy silnikow :D .

Oto prezentowany nastepca Tmaxa :lol: , cena 2350 euro:

nowyal.jpg

Odnośnik do komentarza
Mial byc Tmax 750, ale Yamaha "zdecydowala", ze nie mozna w nieskonczonosc zwiekszac pojemnosci i mocy silnikow ;) .

Oto prezentowany nastepca Tmaxa ;) , cena 2350 euro:

Piękny :lol:

Odnośnik do komentarza
Mial byc Tmax 750, ale Yamaha "zdecydowala", ze nie mozna w nieskonczonosc zwiekszac pojemnosci i mocy silnikow ;) .

Oto prezentowany nastepca Tmaxa ;) , cena 2350 euro:

nowyal.jpg

T-max 750 po kryzysie :lol:

Odnośnik do komentarza

Sprzęcik całkiem fajny (mówię o tym 750 ccm(66tys)) i pewnie znajdzie nabywców, ale...

Tak sobie myśle że ja wolałbym w niższej cenie cenie całkiem fajny skuter rzędu 400ccm(miasto okolica) - burg 400 za 26 900 PLN i np bandita 1250SA (36 tys). No ale ja głupi jestem przecież i proszę nie brać moich rozważań poważnie.

Aha za te trzy tysie co by mi zostały mógłbym :lol:;);););):P:P;):):P:(;) itp...

Oczywiście w towarzystwie burgmaniaków.

Fajnie pomarzyć :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...