Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Użytkownicy+
Opublikowano
9 minut temu, snajper-psg1 napisał(a):

...No i dzięki wszystkim za miłe słowa, aż się chce jeździć! :) 

no to zaplanuj czas na niedziele 21-go na ognisko. Jak jeszcze skopiemy Cię Ci 😀 opony to dopiero będziesz miał pełnię szczęścia 🤣

Opublikowano

W kwestii szyby, to w mojej ADV 350 od razu po zakupie, tę oryginalną wymieniłem na akcesoryjną Givi 50 x 65 cm. Jest wyższa od fabrycznej o 17 cm. Mam ją ustawioną w położeniu najwyższym minus jeden. Przy moim wzroście 186 cm jest optymalnie. Jeśli zaś chcę się całkowicie za nią schować, to wybieram położenie najwyższe.

Skuterem przejechałem dopiero 300 km, ale jeszcze żaden mój poprzedni motocykl czy skuter nie zachęcał mnie tak bardzo żeby wjeżdżać w drogi donikąd. Jest super, a zawieszenie przy wadze kierowcy 105 kg wydaje się być optymalne.

Sprawdzają się również grzane manetki pomimo zamontowanych fabrycznych handbarów.

Opublikowano

Nie wiem jakie mamy wyobrażenie dróg donikąd - ale ja jakoś specjalnie nie jestem zachwycony po szutrach czy "sionym" (z góry mówię że po swoim). Dać się da, ale PCX też tłukę po takich drogach i chyba z racji mniejszej masy leci aż się kurzy. Daję jednak zawieszeniu czas na dostarcie. i biorę poprawkę na wciąż żywe wspomnienia z CB500x. 

Co do szyby to chyba postawię na WRS, tylko 2cm niższa od Givi a jakoś wizualnie bardziej mi pasuje. Choć, jest też zauważalnie węższa. 

Opublikowano

No tak. Drogi donikąd to jednak dla mnie nadal asfalt, tylko że taki „boczny”. Nigdy nie chciało mi się na takie drogi wjeżdżać, a teraz coś mnie kusi… Na końcu na ogół jest szutr na którym zawracam (póki co).

Kupując szybę kierowałem się głównie jej wysokością. Miała być najwyższa! Teraz wiem, że szyba WRS niższa o 2 cm też byłaby dobra.

Co do Hondy CB500X, to też mam żywe wspomnienia. Jej zawieszenie było lepsze na wycieczki w teren. Egzemplarz z 2013 roku wciąż stoi u mnie w garażu, choć teraz trochę się kurzy 😊.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 14.04.2024 o 11:13, polikom napisał(a):

Teraz wiem, że szyba WRS niższa o 2 cm też byłaby dobra.

Też do tego samego wniosku dotarłem, po zakupie Kappa (czyli tej samej co Givi). Kawał żagla, mam wrażenie że nawet spalanie deczko skoczyło, i boczny wiatr robi większe zamieszanie. Nieco niższa, WRS faktycznie dałaby radę. No ale celowo chciałem spróbować takiej wielkiej. Podoba mi się to że można spokojnie jechać stówkę z otwartą szybą w kasku, w którym nagle jest zupełna cisza. Przy 180cm wzrostu jeżdżę albo z szybą na 2 pozycji od dołu, albo czwartej - bo w tej pierwszej patrzę ponad szybą (ale wieje) a w najwyższej przez szybę - aczkolwiek nie do końca jestem zadowolony. Nie wiem czy nie lepiej było z deflektorem w poprzednim moto, który ustawiony pod kątem odchylał strugę powietrza, ale był nieco niżej i dawał możliwość patrzeć na drogę nad nim. 

  • 2 miesiące temu...
  • Klubowicze
Opublikowano

Parę słów o światłach.

Na początku stwierdziłem "szału nie ma " Pojechałem na Stację diagnostyczną sprawdzić ustawienia i niby ok ale mogłoby by być lepiej. Rok jakoś zleciał. Ostatnio @ziga mówi że tam jednak jest regulacja (znalazł film na YOUTUBE ) Po męczarni i klnięciu jak szewc udało się podregulować tak że teraz po prostu świecą jak trzeba. Ale bez tarzania się po ziemi  i wykręcaniu łap się nie obejdzie . Durny patent.

Dziś powrót w nocy przez góry trochę w deszczu i po mokrym i normalne widać drogę i nawet długie są takie jak trzeba. Więc jak ktoś uważa że ma kiepskie to na ziemię śrubokręt do łapy i ustawiać . Skoro u mnie i u @ziga był problem (oraz na Włoskich forach ) to znaczy że wszystkie są tak kiepsko ustawione fabrycznie.

  • Klubowicze
Opublikowano

Potwierdzam  szczera prawda

  • Użytkownicy+
Opublikowano
5 godzin temu, ziga napisał(a):

Potwierdzam  szczera prawda

Kurde, coś mnie ominęło 🤔  A kiedy to kolega przesiadł się na małego ADV ?  A gdzie INFO i zdjęcie w odpowiednim temacie ? 🙃

No to teraz @arturo-bb może planować wycieczki po szutrach.  😜

  • Użytkownicy
Opublikowano

Przecież był w Oćwiece.. nie wiem Jędruś, co Ty robiłeś na zlocie

  • Użytkownicy+
Opublikowano
19 minut temu, Vince napisał(a):

...., co Ty robiłeś na zlocie emoji16.png

naprawiałem wentylator i łapałem muchy 😜  no popatrz, no to przecież pisze że coś mnie ominęło 🙃

  • Użytkownicy
Opublikowano

Chyba promile, a nie muchy
Dobra, dość OT.

Miałem okazję się przyjrzeć, bo były blisko zaparkowane oba adv .
Powiem tak, nie jeżdżąc, ale wyłącznie patrząc i rozmawiając z kierownikami, na jazdę solo wydają się spoko. Na plus na pewno ładowność pod siedzeniem. A do jazdy we dwoje lub bardziej dynamicznie to już tak różowo nie jest. Oczywiście zależy, co kto lubi. Ale z drugiej strony Halinka i Migu potwierdzają, że da się i dłuższą turystykę uprawiać na podobnym sprzęcie.

Opublikowano

Nie wiem jak z jazdą we dwoje bo nie sprawdzałem, odkąd mam CVT-ki to jeżdżę sam.

Ale z tym brakiem dynamiki to bym się nie zgodził - do prędkości gwarantującej wymianę prawa jazdy na rower na trzy miesiące dochodzi się w moment. Wyprzedzenie każdej "zawalidrogi" poza zabudowanym to jeden ruch manetki i jedna chwila. Na światłach można zostawić dużo większe i mocniejsze sprzęty. W temacie prędkości maksymalnej wiadomo, większe pojemności będą wypadały lepiej ale, pod względem dynamiki dobrze ujął to parę dni temu ktoś inny:  

W dniu 26.06.2024 o 22:39, arturo-bb napisał(a):

Honda 350 cm ( i Forza i ADV i SH ) jest zestrojona po prostu wzorcowo jeśli chodzi o wykorzystanie każdego KM czy Nm.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dzięki Arturo za info odnośnie stelaża, płyty i kufra. A propos świateł w ADV 350 to jadąc po nocy krętą drogą poczułem się jak ślepy z biała laską i zacząłem się zastanawiać nad halogenami doświetlającymi zakręty, tak jak zrobiłem w BMW R1200GS, co bardzo sobie później chwaliłem pokonując Alpy i Rumunię nocą. Najpierw były przeciwmgielne Hella Micro H3, a później zmieniłem na oryginalne LED z BMW bo żarówki paliły H3 się notorycznie. Wiem że alternator w Hondzie ma tylko 340W ale dwa LED-y po 10W czy 15W powinien pociągnąć bez problemu. Problem jest z kupnem halogenów LED z homologacją ECE. Czy ktoś montował dodatkowe światła do ADV i czy regulacja fabrycznych lamp coś pomaga z doświetlaniem winkli?  

  • Klubowicze
Opublikowano

Regulacja lamp dużo pomogła  u mnie a potem Artur też wyregulował  i jest zadowolony

Opublikowano

Z tego co widzę są tam 4 lampy, dwie do mijania i dwie do długich, na czym polegała Wasza regulacja? Odnoszę wrażenie że moje świecą za wysoko ale czy da się wyregulować na lepsze doświetlanie zakrętów? 

  • Klubowicze
Opublikowano

Da się wyregulować góra dół

ja musiałem obniżyć o jakieś 10cm

 

Opublikowano

Czyli jest regulacja góra-dół całej lampy zespolonej jak rozumiem za pomocą tej jednej śruby pokazanej na filmie?

  • Klubowicze
Opublikowano
37 minut temu, Laterna Magica napisał(a):

jak rozumiem za pomocą tej jednej śruby pokazanej na filmie?

dwie po obu stronach . Dostęp chu... bardzo kiepski ale da radę i wreszcie coś widać

  • Klubowicze
Opublikowano

Tu masz jeszcze inny filmik

Opublikowano

Cały czas chodzą za mną dodatkowe halogeny, szeroko świecące przeciwmgielne do ADV aby doświetlało winkle i można je było ciąć nocą, znalazłem na necie Spaniarda który zamontował, ale to typu floud, brak odcięcia poziomej linii światła czyli oślepia kierowców z przeciwka i pewnie nie ma homologacji ECE:

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki Panowie za cenne rady, chińska kopia quad lock za 24 zł na kierownicę założona, kabelek wyciągnięty i wszystko cacy :) Smartfon dodatkowo zabezpieczony cienką linką z karabinkiem i automatycznym zwijaczem w razie W.

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wracają do kwestii szyby akcesoryjnej do ADV350, kolega Snajper napisał że nie jest do końca zadowolony z wysokiej szyby GIVI i że szyba WRS Tour zrobiła by robotę. Chciałem spytać o opinie na temat szyb akcesoryjnych, mam 174 cm wzrostu i nie chce patrzeć przez szybę lecz lekko nad aby mieć lepszą ochronę przed wiatrem w zimne dni. Jakie są Wasze spostrzeżenia odnośnie zamontowanych szyb? Z tego co piszecie Givi trochę za duża, a nie chcę mieć żagla. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Na sezon 2025 Honda pokazała odświeżony ADV350, jest nowy wyświetlacz, manetki, regulacja ugięcia tylnych sprężyn, jakaś zmiana w ECU, ale w akcesoriach występują takie małe owiewki do czaszy przedniej, fajna sprawa i to właśnie chyba w tym modelu jest najbardziej potrzebne bo strugi wiatru przez to zwężenie w owiewce dają trochę po kolanach a z tymi owiewkami może być lepiej, załączam zdjęcie, jestem ciekaw czy będą pasowały do roczników 22-24, panele boczne czaszy wydają się być nie zmienione, trzeba je przyłożyć do starszych wersji w jakimś salonie w 2025r. Honda posłuchała opinii użytkowników ...

pozdrawiam

Honda_ADV350_2025_reflektor.jpg

  • Klubowicze
Opublikowano

Tak Rysiu Honda takie owiewki też ulepszyła w nowym modelu NT 1100 2025. Bo Honda tak ma, że wsłuchuję się w opinie użytkowników. Pozdrawiam także. Krzysztof

  • Administrator
Opublikowano

Jak poprawią ochronę przed wiatrem oraz wyeliminują strzały w kręgosłup z tylnego zawieszenia, to mamy gotową receptę na sukces 👍

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...