Klubowicze arturo-bb Opublikowano 9 Czerwca Klubowicze Opublikowano 9 Czerwca Nie .Ale czasem potrafi się tak jakby zawiesić i trasę pokazuje w linii prostej a nie po mapie. Odinstaluj i zai nstaluj na nowo . Tak samo zrób z parowaniem z moto.
cezzar Opublikowano 16 Czerwca Opublikowano 16 Czerwca Mam problem w dłuższej trasie z drętwieniem prawej dłoni na forzie. Trzymam zawsze palce na klamce, więc rollgaz obsługuje w zasadzie tylko kciuk. I teraz nie wiem czy sprężyna taka mocna, czy manetka za małej średnicy (oryginał podgrzewana), czy jeszcze coś innego. Nie miałem tego w poprzednich moto.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 16 Czerwca Klubowicze Opublikowano 16 Czerwca Korzystam od lat z tempomatu/ łyżki i obsługuję gaz nadgarstkiem trzymając palec na klamce a reszta dłoni prawie luźno ( tylko lekko kontrolnie ) I nie mam żadnych tego typu problemów . Ale trzeba się przyzwyczaić
Kazekkazek Opublikowano 16 Czerwca Opublikowano 16 Czerwca 2 godziny temu, cezzar napisał(a): Mam problem w dłuższej trasie z drętwieniem prawej dłoni na forzie. Trzymam zawsze palce na klamce, więc rollgaz obsługuje w zasadzie tylko kciuk. I teraz nie wiem czy sprężyna taka mocna, czy manetka za małej średnicy (oryginał podgrzewana), czy jeszcze coś innego. Nie miałem tego w poprzednich moto. Niekiedy wystarczy podnieść lekko kierownicę, jeżeli jest tam taka możliwość.
cezzar Opublikowano 17 Czerwca Opublikowano 17 Czerwca 18 godzin temu, Kazekkazek napisał(a): Niekiedy wystarczy podnieść lekko kierownicę, jeżeli jest tam taka możliwość. Tu może być pies pogrzebany. W xadv mam risery podwyższające i w ogóle pozycja jest zupełnie inna za kierownicą i żadnego drętwienia nie mam.
Klubowicze grzybek Opublikowano 17 Czerwca Klubowicze Opublikowano 17 Czerwca Robert, brawo Ty. Teraz masz do czego doczepić małe halogeny- takie jak miał w nd w Wąbrzeźnie Maciek. 👍A widziałem Cie we wstecznym w dalszej odległości i powiem Ci , że przydałyby się.
RH-XMAX Opublikowano 20 Czerwca Opublikowano 20 Czerwca Cześć ! Jestem zdecydowany kupić nową Hondę Forze 750 2023/2024 . Czy macie jakieś wskazówki ? Generalnie będę chciał kupić w salonie.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 20 Czerwca Klubowicze Opublikowano 20 Czerwca Wybierz kolor który Ci się podoba 😉 1
kiniu Opublikowano 26 Czerwca Opublikowano 26 Czerwca Czy może ktoś polecić jakąś sprawdzoną osłonkę/loszeżenie na stopkę boczną. Kuoiłem u majfrenda ale nieztety mimo zapewnień nie pasuje.Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
cezzar Opublikowano 26 Czerwca Opublikowano 26 Czerwca Dlaczego nie pasuje? Ja mam z ali i pasuje bardzo dobrze.
Klubowicze grzybek Opublikowano 26 Czerwca Klubowicze Opublikowano 26 Czerwca Te z Ali niestety nie zawsze są dopasowane, ponadto warto na śruby zastosować klej anobowy.
RH-XMAX Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca W dniu 20.06.2025 o 18:04, arturo-bb napisał(a): Wybierz kolor który Ci się podoba 😉 No i mam :)! Teraz trzeba na kufry uzbierać :). Ale takie pytanie : Czy do montażu kufrów bocznych jest potrzebny jakiś dodatkowy stelaż? Nie mogę znaleźć żadnej informacji .
falco Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca W dniu 26.06.2025 o 21:34, grzybek napisał(a): ...warto na śruby zastosować klej anobowy. Jeśli już coś polecać, to poprawnie, czyli klej... anaerobowy... ;)
ComoDo Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Godzinę temu, RH-XMAX napisał(a): Godzinę temu, RH-XMAX napisał(a): No i mam :)! Teraz trzeba na kufry uzbierać :). Ale takie pytanie : Czy do montażu kufrów bocznych jest potrzebny jakiś dodatkowy stelaż? Nie mogę znaleźć żadnej informacji . Wszystko zależy od rodzaju kufrów a dokładniej od producenta. W przypadku forzy 750 jest taka zależność względem bocznych kufrów, że gdybyś chciał oryginalne hondowskie kufry to musisz mieć również oryginalny stelaż kufra centralnego, bo do tego stelaża montuje się stelaż kufrów bocznych , a przynajmniej tak było w modelach poprzednich . Nie mam 100%pewności co do 2025 ale nie sądzę by się to zmieniło . Co do kufrów innych firm typu shad , givi itp to na oryginalnym stelażu kufra centralnego zamontujesz i oryginalny i np shada 59 który jest znacznie tańszy i pojemniejszy od oryginału . Wracając do stelaży kufrów bocznych to obojętnie jakie kufry byś wybrał to stelaż jest konieczny . Oryginalne są droższe jak zawsze ale są też bardziej subtelne że tak to określę . Masz plastikowy uchwyt górny w rejonie gdzie się trzyma pasażer I jeden niewielki wspornik niżej blisko podnóżka pasażera który po demontażu kufra wygląda jak crashpad . Co do innych firm to już typowe orurowanie . Wszystko kwestia gustu i ceny . Ja miałem oryginalne stelaże i oryginalne kufry boczne a centralny z shada . Różnica poza ceną jest taka że oryginalne są bardziej "przyklejone" do motocykla czyli aerodynamika plus ciut łatwiejsze przeciskanie w korkach , mają stelaż który nie rzuca się w oczy po ich demontażu . Wygląd to rzecz gustu . Mi się bardziej podobały oryginalne z nakładkami w kolorze skutera , a ktoś tam mówił że wyglądają jak spłuczka od WC więc nie będę pisał które ładniejsze . Cenowo i pojemnościowo wygrywały kufry boczne givi a i tak wolałem dopłacić do oryginalnych . Zaoszczędziłem tylko na centralnym biorąc shada 59 . Podsumowując jakie wybierzesz to już zależy od Ciebie ale stelaże obowiązkowe i bierz pod uwagę że wybierając oryginalne boczne musisz mieć oryginalny centralny .
Klubowicze grzybek Opublikowano 19 Lipca Klubowicze Opublikowano 19 Lipca 34 minuty temu, falco napisał(a): Jeśli już coś polecać, to poprawnie, czyli klej... anaerobowy... ;) no popatrz. Ta cholerna literówka pisana na telefonie. Ale istota myśląca - z kontekstu wątków powyższych - domyśli się , że to ma być klej na połączenia śrubowe- bo nie na darmo pisałem ,,na śruby"😜 1
cezzar Opublikowano 20 Lipca Opublikowano 20 Lipca Macie tak, że jakiś bieg przeciąga, niechce zmienić na wyższy? U mnie się tak czasami zdarza na 1. Zmieniam wtedy ręcznie.
kiniu Opublikowano 20 Lipca Opublikowano 20 Lipca U mnie czasami z 2 na 1 tak jakby zwlekał. Wtedy tak jakby coś terkotało w skrzyni. Jest tak jak zwalniam bardzo wolno i jestem na granicy międ:y 2 i 1 biegiem. Tak jakby oprogramowanie skrzyni nie mogło się "zdecydować"Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
Klubowicze grzybek Opublikowano 20 Lipca Klubowicze Opublikowano 20 Lipca Zauważyłem na przykładzie NT 2023 i NT 2025, że tego zjawiska prawie nie ma. Rzeczywiście w nowych modelach 25 przeprogramowana została DCT w istotny sposób przyinimalnej prędkości startowej i pozostawaniu przy niej. Jedynie dla złagodzenia poruszania sie w tym tempie, między 1 a 2 biegiem, wolę chwilowo zejść z trybu S1 na D, to wtedy tak ,,plecaczek" ze mną sie nie trąca.
SnowOld Opublikowano Poniedziałek o 21:13 Opublikowano Poniedziałek o 21:13 W dniu 19.07.2025 o 12:03, RH-XMAX napisał(a): No i mam :)! Teraz trzeba na kufry uzbierać :). Ale takie pytanie : Czy do montażu kufrów bocznych jest potrzebny jakiś dodatkowy stelaż? Nie mogę znaleźć żadnej informacji . Ja kupiłem te druty i adapter do Givi. Jeszcze nie zamontowane bo ciągle pada i innych zajęć dużo, więc nic więcej nie powiem. Ale nie wspominają dużej Hondy, tylko średniaki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się