ComoDo Opublikowano 15 Października 2024 Opublikowano 15 Października 2024 Tempomat na pewno na plus. Co do szyby to mam trochę mieszane uczucia . To że elektrycznie regulowana to spoko tylko jak patrzę po fotkach to znowu pęd powietrza wypada centralnie w kask i może być głośno . Mam nadzieję, że się mylę albo że chociaż akcesoryjną zrobi givi albo pluig . Osobiście gdybym miał coś w forzie zmienić to chyba skasował bym przekrok który I tak jest wysoki i nigdy nie przekładałem nogi tamtędy . Zamiast niego powiększył bym zbiornik paliwa chociaż o te 3 litry i resztę miejsca wykorzystał na jakiś fajny schowek podobnie jak w NC . Zrobiłem Forzą 27 tys km I jakoś szczególnie nie odczuwałem wad czy uciążliwości które koniecznie bym poprawił , natomiast kilka rzeczy bym ulepszył . Na pewno gniazdko USB z pod siedzenia dałbym na kierownicę . Poprawił był lekko owiewki z przodu na wysokości kostek bo lubi wiać w tym miejscu , Zmodyfikował przekrok o czym już pisałem I dołożył tempomat . Ewentualnie pokombinował coś z wyświetlaczem i softem żeby można było jakoś przejrzyście wyświetlać na nim GPS . Jak dla mnie cała reszta jest co najmniej poprawna . Jeszcze jeden drobiazg do poprawy - żeby nie trzeba było za każdym razem wybierać trybu jazdy tylko, żeby zapamiętywała poprzednio ustawiony . Niby można się przyzwyczaić ale dlaczego by tego nie poprawić.
RONIN Opublikowano 15 Października 2024 Opublikowano 15 Października 2024 Trybu raczej nigdy nie zapamięta, ten sam problem mam w Afryce, chyba chodzi o bezpieczeństwo, żeby się nie zapomnieć i ruszać np. z S3
Klubowicze grzybek Opublikowano 15 Października 2024 Klubowicze Opublikowano 15 Października 2024 I tak samo jest w NT-ku. Honda bezpieczeństwo
kiniu Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego Planuję zakup nowej Forzy 750 model 2025. Mam pytanie o wzrost kierowcy. Mam 176 cm i obawiam się czy dostanę pełną stopą do ziemi po obu stronach równocześnie. Czy ktoś z kolegów podpowie coś z własnego doświadczenia.Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 2 Lutego Klubowicze Opublikowano 2 Lutego To zależy nie tylko od samego wzrostu ale i od długości nóg. Najlepiej się przymierzyć . Mam 170cm i oczywiście tak jak chcesz nie dostaję ale w Forzie by mi to nie przeszkadzało . Już w XADV 750 bardziej .
kiniu Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego Dlaczego w Forzie to nie przeszkadza ?Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 2 Lutego Klubowicze Opublikowano 2 Lutego Forza jest niższa niż XADV . Ja nie potrzebuję podpierać się CAŁYMI OBIEMA stopami. Ale palcami już wystarczy . A w XADV dotykam palcami ale tylko jednej stopy . Trochę mi brakuje.
kiniu Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego Ja właśnie mam obawy o moment zatrzymania. Jednak pełne podparcie robi robotę a maszyna swoje waży.Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
Krzynio66 Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego tez nie dostaje cala stopa ale to mi nie przeszkadza w zatrzymywaniu sie mam forze 177 wzrostu
kiniu Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego Jak wygląda sprawa czyszczenia i smarowania łańcucha. Czy są jakieś "mechanizmy" do automatyzacji procesu. Ew jak często trzeba to robić ręcznie. Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
ComoDo Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego 36 minut temu, kiniu napisał(a): Jak wygląda sprawa czyszczenia i smarowania łańcucha. Czy są jakieś "mechanizmy" do automatyzacji procesu. Ew jak często trzeba to robić ręcznie. Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka W zasadzie wszystko zależy od warunków . Jeśli chodzi o smarowanie to montujesz olejarkę i praktycznie zapominasz że masz łańcuch. Raz na jakiś czas można łańcuch przczyścić z ewentualnego piasku i starego oleju jeśli jest potrzeba ale to już kwestia tego w jakich warunkach się jeździ , czy łańcuch jest pod osłoną czy nie itp. Ja mam w Forzie zbiorniczek wystarczający na 7 do 9 tys km w zależności od gęstości oleju , temperatury i stopnia smarowania który ustawię. Smarowanie to najmniejszy problem . Gorzej jak jeździsz po piachu , kałużach z błotem itp to wtedy pasuje częściej czyścić ale stawiasz na centralkę , odpalasz bieg i szczotką do łańcuchów ogarniesz temat w kilka minut max . Jak jeździsz asfaltem w normalnym użytkowaniu to przy sprawnej olejarce można czasem zapomnieć że się w ogóle ma łańcuch. Ja na obecnym zrobiłem prawie 30 tys i jest ok . Też się martwiłem jak to będzie z tym rodzajem napędu ale okazało się że szkoda się martwić na zapas bo nie było czym .
kiniu Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego Możesz zapodać link do olejarki którą masz zamontowaną ? To jest dedykowany model czy uniwersalny ?Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 10 Lutego Klubowicze Opublikowano 10 Lutego 19 minut temu, kiniu napisał(a): Możesz zapodać link do olejarki którą masz zamontowaną ? To jest dedykowany model czy uniwersalny ? Ja w Integrze jeżdżę z polską olejarką Wilku ... Dobrze się sprawdza, centralka ustawia czas od około 15 minut do 30 sekund podawania oleju (otwarcia elektrozaworu)... Jeżdżę z nią od pięciu sezonów i wciąż działa... To uniwersalny model zarówno, jak dość drogi Scottoiler (mowa o elektronicznej wersji, bo podciśnieniową raczej nie polecam)...
ComoDo Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego Też mam od Wilka https://www.wilkuj.cba.pl/cennik-i-dost-pno--.html W miarę prosta i nie wymaga wielkiej ingerencji , a świetnie się sprawdza. Wystarczy zasilanie podać po stacyjce , ustawić pokrętłem sterownika ilość podawanego oleju I reszta działa grawitacyjnie . W Forzie zasilanie wziąłem że skrzynki bezpieczników , a konkretnie z przednich świateł za pomocą wpinki z dodatkowym bezpiecznikiem kosztującej kilka złotych .Zbiorniczek z olejem i sterownik dałem pod kufrem centralnym a elektrozawór i okablowanie pod lewą owiewką . Maksymalnie 2 do 3 godzin roboty z przerwami na piwo .
kiniu Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego Jak już odbiorę moto to się zwrócę o pomoc merytoryczną w ogarnięciu tematu.Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
ComoDo Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego W dniu 2.02.2025 o 09:45, kiniu napisał(a): Planuję zakup nowej Forzy 750 model 2025. Mam pytanie o wzrost kierowcy. Mam 176 cm i obawiam się czy dostanę pełną stopą do ziemi po obu stronach równocześnie. Czy ktoś z kolegów podpowie coś z własnego doświadczenia. Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka Kolega ma 178 cm i nie ma problemu z oparciem nogami o ziemię . Ja mam 188 i jak staję pełnymi stopami na ziemi to między tyłkiem a siodełkiem jest conajmniej 10 cm . Myślę że nie powinieneś mieć problemów w tym temacie a i ułożenie nóg przy wyciągnięciu ich na przednie panele będzie wygodniejsze.
kiniu Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego Dziękuję za opinie. Czekam na sprzęt.Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
ComoDo Opublikowano 5 Kwietnia Opublikowano 5 Kwietnia Gratuluję. Na pewno będziesz zadowolony z użytkowania. Świetny sprzęt . Natłukłem nim 30 tys w półtora roku i nie chciało się z niego zsiadać .
cezzar Opublikowano 5 Kwietnia Opublikowano 5 Kwietnia 2 godziny temu, ComoDo napisał(a): Na pewno będziesz zadowolony z użytkowania. Mam nadzieję. Na razie się przyzwyczajam do zupełnie innej pozycji, niż w użytkowanym do tej pory X-ADV. I takie pytanko na początek. Da się obniżyć klamki? Lubię jak są niżej obrócone.
cezzar Opublikowano 6 Kwietnia Opublikowano 6 Kwietnia W dniu 5.04.2025 o 12:18, cezzar napisał(a): Da się obniżyć klamki? Lubię jak są niżej obrócone. A propos klamek, dlaczego lewa i prawa klamka są innego kształtu?
kiniu Opublikowano 8 Kwietnia Opublikowano 8 Kwietnia Czy ma ktoś może link do filmu na którym jest pokazane jak dostać sie do bezpieczników w bocznej obudowie. Nic nie znalazłem na youtube, tylko jakieś dwa filmy do xadv. Robię małą przygotówkę do olejarki.Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
ComoDo Opublikowano 8 Kwietnia Opublikowano 8 Kwietnia 2 godziny temu, kiniu napisał(a): Czy ma ktoś może link do filmu na którym jest pokazane jak dostać sie do bezpieczników w bocznej obudowie. Nic nie znalazłem na youtube, tylko jakieś dwa filmy do xadv. Robię małą przygotówkę do olejarki. Chodzi Ci konkretnie o Forzę 750 ? Jeśli tak to który rocznik . Zdejmowałem panel boczny i montowałem olejarkę do rocznika modelowego 2022 -2024 . Mam kilka fotek i chyba jakiś filmik z lokalizacją wszystkich śrubek , spinek i zaczepów . W necie raczej nie znajdziesz filmów . Sam się naszukałem , łącznie z wysępieniem schematów demontażu paneli z serwisu , który też niewiele pomógł . Sam doszedłem co i jak .
cezzar Opublikowano 9 Kwietnia Opublikowano 9 Kwietnia Serwisówka jest dostępna. Powinno być tam opisane, z rysunkami.
kiniu Opublikowano 9 Kwietnia Opublikowano 9 Kwietnia @ComoDo. Model 2025, ale pewnie będzie podobnie. Jeżeli mogę prosić o fotki to byłoby super.Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się