hormig Opublikowano 13 Lutego 2020 Opublikowano 13 Lutego 2020 Szymon a co z Twoim sprzętem? Miało być jakieś info..;)
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 13 Lutego 2020 Klubowicze Opublikowano 13 Lutego 2020 Jutro wrzucę w mój temat delikatny opis i fotki.... Sprzęt już czeka cały i zdrowy na nowy sezon....Ja jeszcze nie do końca, ale czas leczy rany ?
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 14 Lutego 2020 Klubowicze Opublikowano 14 Lutego 2020 Zachęcam do lektury ?
Mrówa Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 Taka ciekawostka jak to tam działa to DCT . 1
dr.big Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 Mam takie szybkie pytanie: gdzie w x-adv znajdę numer VIN?
Mrówa Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 11 minut temu, dr.big napisał: Mam takie szybkie pytanie: gdzie w x-adv znajdę numer VIN? Na główce ramy pod kierownikiem.?
dr.big Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 Dziękuję, nigdy się tym nie interesowałem ? , trzeba będzie zerknąć. Przynajmniej bez kładzenia się na ziemi garażu jak to było w Tmaxie ? ... PS. Faktycznie, przecież tam plastiki odkryte ? .
Klubowicze Piootr Opublikowano 6 Marca 2020 Klubowicze Opublikowano 6 Marca 2020 Dziś byłem w Honda Plaza wykupić ubezpieczenie na kolejny rok. Z ciekawości wszedłem na górę, aby zerknąć na nowości Hondy. Stała cała plejada CRF1100 i na końcu taka sierotka z 2019. Sprzedana finalnie za 45.000 zł. Ładne to czerwone malowanie. Podoba mi się . Może kiedyś Wyklepane na 11 Pro Max
Johny7205 Opublikowano 6 Marca 2020 Opublikowano 6 Marca 2020 Oglądałem sierotkę w październiku. Już wtedy proponowali tą cenę. Długo się sprzedawała, mimo, że to jedna z ostatnich czerwonych albo ostatnia w Polsce. Zostały tylko zielone w moro.
Klubowicze Piootr Opublikowano 6 Marca 2020 Klubowicze Opublikowano 6 Marca 2020 Tak, pytałem. Zostały te obrzydliwe zielone moro
BLADY Opublikowano 7 Marca 2020 Opublikowano 7 Marca 2020 10 godzin temu, Piootr napisał: Tak, pytałem. Zostały te obrzydliwe zielone moro Służba Leśna twierdzi co innego?
dr.big Opublikowano 7 Marca 2020 Opublikowano 7 Marca 2020 Dziwię się właśnie, bo wśród nowych tego lakierowania jest naprawdę dużo. Tej Leśnej Służby musi być sporo?. Ps. A lakierowanie? Moim zdaniem bardzo "specyficzne" na normalne drogi dla zwykłego użytkownika...
Klubowicze Piootr Opublikowano 7 Marca 2020 Klubowicze Opublikowano 7 Marca 2020 W sumie to może warto zapytać o cenę. Jak by była dobra to można kupić i odrazu zindywidualizować kolorystycznie folią.
Johny7205 Opublikowano 7 Marca 2020 Opublikowano 7 Marca 2020 Dokładnie Piootr. Sam rozważałem zakup takiego egzemplarza i od razu oklejenie folią ale trafił mi się biały taki jak chciałem. najniższa cena "zielonki" była 44500. Wiem, że zostało w Polsce około 6-8 szt. więc cena pewnie jeszcze spadnie. W marcu wchodzi do salonów rocznik 2020 ale bez zmian wyposażenia i kolorystyki. By the way….ciekawe w którym roczniku x-adv zmienią komputer pokładowy na taki jak jest w najnowszej Africe???
Klubowicze Piootr Opublikowano 7 Marca 2020 Klubowicze Opublikowano 7 Marca 2020 To jest dla mnie „must have”. Wyświetlacz taki jak w Africa Twin i Gold Wing. Odejdzie kombinowanie z uchwytami, nawigacjami itp itd. Mam od sierpnia Apple CarPlay w samochodzie i działa to rewelacyjnie i w BMW bezprzewodowo. Honda również rozwiązała to w sposób bezprzewodowy. Ciekawe czy Honda „da” chociaż taki wyświetlacz jako opcję płatną ? 2
dr.big Opublikowano 7 Marca 2020 Opublikowano 7 Marca 2020 Pobieżnie przejrzałem, nikt w tym temacie nic nie pisał o zwiększeniu max. obrotów o 900/min. od rocznika 2018.
RONIN Opublikowano 7 Marca 2020 Opublikowano 7 Marca 2020 @dr.big było kilka razy, pierwszy na 11 stronie.
dr.big Opublikowano 7 Marca 2020 Opublikowano 7 Marca 2020 Dnia 2.05.2018 o 09:05, Panda napisał: (...)- podniesione obroty o 1000 (nie wiem czy to cokolwiek daje, realnie patrząc)(...) Tak, zgadza się, THX ? , jakoś przeoczyłem.
Klubowicze Piootr Opublikowano 7 Marca 2020 Klubowicze Opublikowano 7 Marca 2020 Jedni zmieniają z pasków na łańcuchy (TMax, AK550), a tu szaleństwo w drugą stronę. Ja zostaję przy łańcuchu. Kiedyś myślałem, że to jest upierdliwe (smarowanie, obsługa), ale się pozytywnie zaskoczyłem po roku eksploatacji.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 7 Marca 2020 Klubowicze Opublikowano 7 Marca 2020 43 minuty temu, Piootr napisał: Ja zostaję przy łańcuchu... Ten Kit chyba faktycznie trochę niedopracowany, bo piszczy okrutnie, choć może z czasem się ułoży... Mi osobiście łańcuch, odkąd mam założoną automatyczną oliwiarkę, już nie przeszkadza. Jednak pasek ma na pewno jedną zaletę, że nie brudzi nam drobinkami oleum/smaru felgi.
Klubowicze Piootr Opublikowano 7 Marca 2020 Klubowicze Opublikowano 7 Marca 2020 No właśnie, to kwestia jakiego smaru używamy. Ja olejarki nie mam i nie zamierzam zakładać, a felga raczej była czysta przez sezon.
dr.big Opublikowano 7 Marca 2020 Opublikowano 7 Marca 2020 Tak, wystarczy używać jakiegoś "suchego- przezroczystego" czy "suchego- białego" sprayu do łańcucha, nie brudzi felgi, jest tylko w momencie natrysku naprawdę płynny, po chwili penetracji nie kapie ani nie ma właściwości klejących (kurz z drogi, brud). Kiedyś były większe koszty nowego łańcucha z dwoma zębatkami. Dzisiaj to nawet mniej od samego paska napędowego. O ile pasek jest prawie bezgłośny, o tyle przeniesienie napędu łańcuchem jest głośniejsze. To moje spostrzeżenia ? .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się