Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco C - Odpowiedź Tajwanu na X-ADV / Update 2020/2022 - Prezentacja CV3


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

Tanio to już było😩. Fajnie wygląda z tymi bocznymi kuframi, jeśli dodać centralny i pod kanapą to już całkiem całkiem wlezie tych maneli. Ale obawiam się zbytniej pozycji sedesowej i brak możliwości wyciągnięcia stóp do przodu. Wpadli na super pomysł przesuwnego kufra centralnego w miejsce plecaczka. 👏

Odnośnik do komentarza

Widzę Paul że sentyment do 3oo pozostał. Projekt KYMCO nie jest najświeższy ale chciałbym go zobaczyć na żywca. Może w Toporni będzie testówka😜

Odnośnik do komentarza

No raczej , wydaje mi się że go w Toporni nie zobaczymy , w europejskiej sieci dilerskiej ma  się pojawić w 4 kwartale 2022 r  a cena ma oscylować w granicach 13 000 €. czyli dużo,  dla zobrazowania  to  tyle samo  co nowa Yamaha  XP 560E  .   

Odnośnik do komentarza

🤔Trochę mam inne zdanie jak grzybek. Wybór plecaczek lub kufer to trochę słabe jak można mieć to i to. 

Ale żeby kakask nie wchodził... 

Odnośnik do komentarza

Fajny, tylko cena zaporowa. Co oni tam pozłacane klamki dorzucili? 😐
Ale w sumie dobrze, że pojawia się większy wybór i konkurencja w trójkołowcach.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Kymco CV3 zostało zaprezentowane już w listopadzie 2020 r. Polski importer pojazdów producenta z Tajwanu przekazał info, że CV3 trafi wreszcie na nasz rynek. Jest napędzany silnikiem z Kymco AK550,  51,6 koni mechanicznych. Pierwszy dwucylindrowiec w trójkołowcu, oprócz Nikena Yamahy. Przednie zawieszenie ma blokadę i wygląda jak miks rozwiązań z Piaggio MP3 i Yamahy Niken. Z przodu zastosowano koła o średnicy 13 cali, a z tyłu - 15 cali. Na pokładzie jest także wyświetlacz TFT z Noodoe.  cena 55 990 złotych.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Dziś miałem okazję przyjrzeć się bliżej CV3. Pracujemy aby ten skuter był obecny na 17 Zlocie Maxi Skuterów
3e5f5350a1b3b2351d7c93bc89b05746.jpg

b4be4d7ecb9339dac0bad2176a635371.jpg

f2172bccb3fefa8f87b3afc9fdf4025c.jpg

53e53e3f3e0c6c4b0f2ccccbf816a8d1.jpg

c593e73b96c636c687ecc09122fea32a.jpg

e4f5b15e723c9d3515840df1cb2e5305.jpg

bb47c15e9b11cedbaa7f674f26082c9b.jpg

1e2efcb6f98b69ac7b56740af1dc41c7.jpg

4699907307996bc4d1dc969d41daedc4.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Klawisze na centralce, jak w fortepianie 😆 ale przynajmniej w rękawicy da się trafić w odpowiedni... Ciekawy design, tylko mam nadzieję, że nie będzie choroby wieku dziecięcego, jak w normalnym 550, bo tu już cztery uszczelniacze do wymiany 😛 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

W CV3 inny niż zwykle jest system "okufrowania".

Wersja 1 osobowa+ centralny

Kymco-CV3-2021-5.jpeg

Kymco-CV3-2021-1.jpg

 

Wersja 2 osobowa + kufry boczne

Kymco-CV3-2021-3.jpg

 

Najświeższe info z rynku francuskiego, a dokładniej te zebrane na targach w Lyonie, mówią o dostępności w czerwcu , chyba że nastąpi opóźnienie w transporcie morskim z Tajwanu... Jednak mając na uwadze aktualne problemy w wojnie z Rosją oraz pozostałości pandemiczne... terminy ulegają stałym modyfikacjom... Podana jest również cena: 12 999 € . 

 

Pojawiło się też oficjalne video CV3 🤩

 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

@SzymonSeptic, mam zamiar to sprawdzić jak tylko pierwsza zarejestrowana sztuka pojawi się w parku prasowym Kymco.pl 😉

Tym bardziej, że konstrukcja zachęca do jazdy "na kolano". Pierwsze wrażenia z jazd na TW.

 

Tam też ruszyła mocna akcja promocyjna CV3 jako skutera Adventure - Tourer... połączona z jazdami CV3 dla prasy :scooter:

 

Odnośnik do komentarza
  • Tytuł został zmieniony na Kymco C - Odpowiedź Tajwanu na X-ADV / Update 2020/2022 - Prezentacja CV3

W zasadzie ciekawy model, ale mnie chyba bardziej pasowałby jako modyfikacja AK550 - czyli dwa koła, bardziej turystyczna pozycja i taki system kufrów. 

 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Jako były właściciel i jeden z pierwszych użytkowników AK550 na forum podzielę się pierwszymi wrażeniami po obejrzeniu zamieszczonych fotek.
Widzę pewne zmiany w postaci braku „programatora” jak od pralki, jest osłona pasa napędowego, inny wyświetlacz. To dobre zmiany. Klawisze napewno się lepiej sprawdzą. Elektronika to niestety była bolączką tego skutera. „Programator” się nie sprawdził. Jest zawodny czego doświadczyłem kilkukrotnie. Ciekawe czy poprawili jakość całego produktu i materiałów użytych do jego produkcji. Guma na manetkach wyglada na identyczną jaką miałem. Trwałość kiepska. Wyciera się po pół roku do roku w zależności od intensywności używania.

Szkoda, że zostali przy tym dziwnym sterowniku kierunkowskazów. Nadal jest wystający „cycek” do kasowania/wyłączania. Bardzo nie intuicyjne, ale da się przyzwyczaić.
Ktoś pytał o uszczelniacze lag. Tu jest zestaw podwójny. Miejmy nadzieję, że zmienili dostawcę.

Z przyjemnością osobiście zapoznam się z nowością od Kymco i jak będzie sposobność odbędę jazdę próbną.
Generalnie brawa dla Taiwańskiej firmy, że mimo trudnych czasów chciało im się chcieć zaproponować coś nowego. Rynek maxiskuterów, w szczególności dwucylindrowych ewidentnie jest rynkiem wymierającym. Cieszmy się, że jeszcze można coś kupić. Pozdrawiam LwG

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Mam nadzieję , że wszystkie niedociągnięcia z poprzedniego modelu AK 550 będą zmodyfikowane. Wygląd i osiągi  zachęcają do nabycia sprzętu.

Odnośnik do komentarza
22 godziny temu, El Diablo napisał:

Mam nadzieję , że wszystkie niedociągnięcia z poprzedniego modelu AK 550 będą zmodyfikowane. Wygląd i osiągi  zachęcają do nabycia sprzętu.

Pozwolę sobie na stwierdzenie ,że nie zgadzam się z nim zupełnie .

Osiągi  wyglądają na znacząco  gorsze od AK 550 bo cięższy , szerszy ze zwiększonymi oporami powietrza a i moc silnika delikatnie spadła .

 

Wygląd ( oczywiście subiektywnie ) :

- paskudny ,bo kojarzy mi się z zabawką dla niskich azjatów , europejczycy mający 180 - 190 cm i więcej będą wyglądali na nim komicznie 

- kufry boczne jakoś mocno  nisko zawieszone 

- przednie kółka wyglądają jak kółeczka , nie pasują do przodu skutera -powinny mieć ze 2 cale więcej

- do miasta to on raczej zupełnie nie będzie się nadawał 

CENA !!! blisko 60 k pln za to cudo ??? Kymco na polskim rynku było znane z naprawdę niskich cen w stosunku do japońskiej konkurencji ,ale widzę ,że .....BYŁO .

 

Być może zmienię zdanie jak go zobaczę na żywo i usiądę chociaż ( choć pozycja kierowcy wydaje się z tych filmików ,że jest mocno "taka se " ) .

Ja w TYCH pieniądzach wybrałbym bez wahania X-ADV 750 ....

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
11 godzin temu, ERYK napisał:

Wygląd ( oczywiście subiektywnie ) :

- paskudny ,bo kojarzy mi się z zabawką dla niskich azjatów , europejczycy mający 180 - 190 cm i więcej będą wyglądali na nim komicznie 

@ERYK w tej kwestii pozwolę sobie wyrazić zdecydowanie zdanie odrębne. Nie wszyscy europejczycy mają wzrost o którym piszesz i dla wielu z nas niższa wysokość sprzętu jest wielką zaletą. Także każdemu według potrzeb 🙃

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
12 godzin temu, ERYK napisał:

 

Ja w TYCH pieniądzach wybrałbym bez wahania X-ADV 750 ....

Oczywiście że tak. To nawet to porównanie do X ADV 750 nie pasuje. Zupełnie różne sprzęty.

 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Był tu jeden forumowicz, który z uporem maniaka porównywał AK550 do X-ADV750. To zupełnie odmienne sprzęty. Nie zapominajmy, że ten wątek dedykowany jest Kymco CV3.

Nie wiem jaką homologację posiada CV3, ale jeżeli ma L5e (odległość pomiędzy bliźniaczymi kołami minimum 460 mm) to jeśli kierownik posiada od co najmniej 3 lat lejce z kat. B to nie ma konieczności posiadania kat. A.  Dodatkowo jest to jedyny dwucylindrowiec w kategorii na rynku. Dla wielu będzie to zaletą. Słyszałem, że ktoś z naszych szykuje się już do zakupu 😀

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
1 godzinę temu, Piootr napisał:

Słyszałem, że ktoś z naszych szykuje się już do zakupu 😀

Też mnie zastanawiało ogłoszenie z Olsztyna p.t. oddam leasing 🙄😉

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Też mnie zastanawiało ogłoszenie z Olsztyna p.t. oddam leasing

To nie ten strzał ale blisko i znasz.
Odnośnik do komentarza

A no coś w trawie piszczy 🙂  będzie nowe ale nie Kymco , tym razem  pełnokrwisty koń  sport touring.

Ogłoszenie  Tmaxa jest moje jak by ktoś  był zainteresowany. 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
6 minut temu, Paul napisał:

tym razem  pełnokrwisty koń  sport touring.

...a to pisałeś coś kiedyś o beemie, myślałem, że jako drugi sprzęt 3oo ...

6 godzin temu, Bomber napisał:

To nie ten strzał emoji23.png ale blisko i znasz.

No to czekam aż się pochwali 😉

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...