Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco C - Odpowiedź Tajwanu na X-ADV / Update 2020/2022 - Prezentacja CV3


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Dnia 17.11.2017 o 18:34, smarciu napisał:

Moim zdaniem to nie jest koncept tylko wersja finalna 

Rozumiem, że wiesz więcej niż sam producent :blink: Który wyraźnie zaznacza, że zarównoCV2 jak i CV3 to pojazdy koncepcyjne. Pokazane w Mediolanie i prezentowane na filmach skutery mają robić rozeznanie i badanie rynku. Pewnie bufor 2 lat to także czas na obserwowanie konkurencji i np. Hondy X-ADV. 

Tak czy inaczej obejrzyjmy nowy filmik obu konceptów.

 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Kolejny 3oo nadciąga. To będzie coś między Niken a Tricity 300 ☝️ 

Kymco kazało czekać 3 lata ale myślę, że warto było. Czekamy na premierę 👏

Odnośnik do komentarza
  • Tytuł został zmieniony na Kymco C - Odpowiedź Tajwanu na X-ADV / Update 2020 - Prezentacja CV3

Jest zdecydowanie ładniejszy od  Metropolisa  3CIty  nie mówiąc już o Piaggio MP3   no i w końców w  silnik dwucylindrowy  a nie singiel jak w całej reszcie .

 

Oby nie przesadzili z ceną to pozamiatają całą trzykołową konkurencję .

 

 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Kontynuując myśl poprzednika ... i oby nareszcie poprawili jakość produktu, bo pierwowzór jednak jakością nie grzeszył

Odnośnik do komentarza

Kilka fotek wygrzebałem  

Koła przednie  120x60 R13   tył  160 60 R15  ,

Jest hamulec nożny dla homologacji L5E.

Z tego co doczytałem to będzie kilka wersji w tym sport 

Kufer centralny można będzie montować w dwóch położeniach sam kierownik i  kufer w miejscu pasażera co ma wpłynąć na lepszą aerodynamikę , lub  kierownik i pasażer kufer wysunięty jest za obrys skutera.

Zapowiada się dobrze 

 

Tłumaczenie komunikatu prasowego Kymco  

Kymco rozpoczeło produkcję trójkołowego skutera CV3. Zostało to potwierdzone kilka tygodni temu przez dyrektora generalnego firmy w Hiszpanii, Carlosa Wanga. Wraz z nową premierą, Kymco stara się wejść do tego segmentu rynku, który ma już takie jednostki jak Piaggio MP3 500, Peugeot Metropolis, Yamaha Tricity 300 czy Quadro QV.

Jeśli chodzi o CV3, jest to megaskuter z miejskim podejściem, który będzie miał zabawny i sportowy charakter, zaprojektowany tak, aby mieć optymalne rozmieszczenie zarówno w mieście, jak i na autostradach. W tym celu zostanie wyposażony w dwucylindrowy silnik o pojemności 550 cm3, wywodzący się z Kymco AK550, zdolny do dostarczania 50 KM maksymalnej mocy ,  będzie wyposażony w elektroniczny system blokowania przedniej osi z dwoma odchylanymi kołami. Dodatkowo będzie posiadał dwa fotele, wnękę na kufry po bokach, kolorowy ekran TFT, który zaoferuje możliwość podłączenia smartfona przez system Kymco Noodoe, w pełni ledowe oświetlenie oraz podgrzewane manetki.

kymco-13_g.jpg

kymco-24_g.jpg

kymco-26_g.jpg

kymco-16_g.jpg

kymco-15_g.jpg

kymco-4_g.jpg

kymco-1_g.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Wygląda najlepiej z wszystkich 3oo obecnie.👍 ciekawe jaka będzie cena końcowa?

Odnośnik do komentarza

Co oni wszyscy z tymi lusterkami mają ? 🤔 Najpierw Honda, a teraz Kymco.  Nie można zaprojektować i zrobić normalnych ładnych lusterek na kierownicy ? 

Odnośnik do komentarza
34 minuty temu, EndriuBis napisał:

Co oni wszyscy z tymi lusterkami mają ?

Chyba takie trendy teraz😄 Całe szczęście, że Kymco nie zrobiło tylnego błotnika ala mysi ogon z kokardą👍 Ale sprzęcik ładny, rozwiązanie z kuframi w opcjach z pasażerem lub bez bardzo fajne.

Odnośnik do komentarza

Wygląda świetnie a właściwie rewelacyjnie. Pytanie tylko czy da się na nim zająć mniej sedesową pozycję niż na mp3. Cenowo pewnie będzie w miarę ciekawie,  w końcu to nie japończyk. Stawiam cenę podobną do Yamahy Tricity 300 czyli tak ok. 35-40. Jeżeli silnik będzie dynamiczny a pozycja za kierownicą fajna to... kto wie....

Ps. Choć o te boczne kufry to bym się nie zabijał... Jakieś ciut karykaturalne, sprzęt jest chyba z nimi szerszy niż GoldWing 🙂 (notabene od jutra w rodzinie będzie GoldWing 1800 🙂 Ciekawe jak to jeżdzi, bo siedzi się super ale kolos to jest)

Ps.Ps. Pytanko do osób z trójkołowcami - wiadomo, że np. w mp3 można usunąć nożny hamulec (żeby było wygodniej dla nóg). Czy miał ktoś potem problem na przeglądzie? Jakiś diagnosta czy policjant się dopatrzył i czepiał ? (mówię oczywiście o homologacji l5e)

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Skuter powinien śmigać jak AK550 (może ciut gorzej ze względu na wagę) . Pozycja nie będzie super kiblowa. Skuter się naprawdę fajnie prezentuje. Wygląda super nowocześnie.

Co do MP3. Pedał hamulca możesz usunać jak masz A i tu bardziej będzie chodziło o ubezpieczyciela w razie dzwona - sklasyfikuje jako jazdę bez uprawnień (na 99% się doczepią bo po co mają wypałacać :-)) , policja się czepiać raczej nie będzie,  a na przeglądy musisz założyć bo nie przejdzie (chyba ,że diagnosta znajomy ;-))) ) to dość szybko się usuwa i montuje. Nie ma problemu. Zrób sobie A - będziesz miał spokój a filozofii w tym nie ma 🙂 do tego nie będziesz się zastanawiał czy wyciąć pedał hamulca czy nie 👍

 

Odnośnik do komentarza
32 minuty temu, Bomber napisał:

 Zrób sobie A - będziesz miał spokój a filozofii w tym nie ma 🙂 do tego nie będziesz się zastanawiał czy wyciąć pedał hamulca czy nie 👍

 

Tyle że trójkołowce kupują głównie ci którzy nie mają A 🙂 A o usuwaniu pedału hamulca mówię tylko dlatego, że jest on niewygodny i właściwie nie wiadomo po co...

Odnośnik do komentarza
44 minuty temu, Michał_ napisał:

Tyle że trójkołowce kupują głównie ci którzy nie mają A 🙂 A o usuwaniu pedału hamulca mówię tylko dlatego, że jest on niewygodny i właściwie nie wiadomo po co...

Był tutaj (na tym forum) kiedyś bardzo obszerny wątek na temat 3 - kołowców. Z tego co ja zapamiętałem to były dwie wersje 3oo - ale może źle pamiętam 🤔 Jedna wersja miała ciut mniejszy rozstaw przednich kół i nie miała pedału hamulca nożnego, druga wersja - szerszy rozstaw przednich kół + dodatkowy pedał  hamulca nożnego - notabene zespolony z lewą klamką. Ale wtedy były to sprzęty ściągane głównie z Francji i robione pod tamtejsze przepisy.  

2 godziny temu, Michał_ napisał:

... Pytanie tylko czy da się na nim zająć mniej sedesową pozycję niż na mp3. ...

moim zdaniem nie. Pozycję i ułożenie nóg wymusza w pewnym sensie budowa przedniego zawieszenia. Trzeba to zaakceptować. 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Godzinę temu, Michał_ napisał:

Tyle że trójkołowce kupują głównie ci którzy nie mają A 🙂 A o usuwaniu pedału hamulca mówię tylko dlatego, że jest on niewygodny i właściwie nie wiadomo po co...

To prawda, jest niewygodny i średnio potrzebny. W mp3 jest trójobwodowy układ hamulcowy. Hamulec nożny działa na przód i tył i nie jest tak skuteczny jak klamki. Taki bardziej ukłon w stronę tych co są przyzwyczajeni do samochodu :-)))). W Kymco nie przyszkadza z tego co widzę na zdjęciach. Zobaczymy po 26 listopada bo pewnie będzie już testowany.

Odnośnik do komentarza

CV3 wygląda ciekawie, jakość wykonania trzeba sprawdzić na żywo. Ciekawe jaka finalnie będzie cena. Pedał hamulca musi być przy homologacji, diagnosta może to zweryfikować. Nie ubliżając policjantowi, policjant może tego nie zauważyć że np. jest brak. Z pedałem hamulca da się żyć-kwestia przyzwyczajenia.

Lusterka fajniej by wyglądały na kierownicy. Może to wersja wschodnia tam Quadro-Aeon też tak ma. Quadro w Europie sprzedaje z lusterkami na kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, skala napisał:

...Pedał hamulca musi być przy homologacji, diagnosta może to zweryfikować. ...

homologacji, ale jakiej ?  L5e  - chyba tak się nazywa.  3 kołowcem bez tej homologacji też można jeździć tyle że w prawem jazdy A, a przecież diagnosta tego nie weryfikuje 🙂 

Odnośnik do komentarza

tak , chodziło mi o homologację L5e, jest z reguły wbita w dowód rejestracyjny. Z prawem jazdy A można jeździć na czym chcesz ale odwrotnie już nie. Lepsze pytanie jest czy pojazd z homologacją L5e można modyfikować na pojazd bez tej homologacji.

Odnośnik do komentarza
24 minuty temu, skala napisał:

Lepsze pytanie jest czy pojazd z homologacją L5e można modyfikować na pojazd bez tej homologacji

Hamulec nożny możesz zdemontować  nawet ASO  proponuje takie rozwiązanie , tylko przy kontroli drogowej po mimo że w dowodzie będziesz miał wbite L5E to do prowadzenia tak zmodyfikowanego  pojazdu  trzeba będzie okazać  prawo jazdy kati A .  Tak to wygląda na dziś , a z tego co mi wiadomo to tego typu pojazdy to ukłon dla posiadaczy kat B .:)

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, EndriuBis napisał:

moim zdaniem nie. Pozycję i ułożenie nóg wymusza w pewnym sensie budowa przedniego zawieszenia. Trzeba to zaakceptować. 

Z powodu tej pozycji nie kupilem mp3. Nawet sprawdzalem go juz w serwisie, wszystko bylo OK ale jednak nie moglem sie przelamac....

Odnośnik do komentarza

Informacje prasowe .  Kymco CV3  w Azji już pojawi się w salonach, tanio nie będzie 

Weight 280 kg. 15.5 liter fuel tank. 13 inch front wheels and 15 inch rear wheel. The new Kymco scooter is expected to arrive in Europe in the last quarter of 2022. Approximate price 13,000 euros.

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...