Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco C - Odpowiedź Tajwanu na X-ADV / Update 2020/2022 - Prezentacja CV3


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Kolejny po Hondzie X-ADV crossover maxi skuter od Kymco oznaczony jako seria C.

Pierwsze nieoficjalne fotki konceptu:

21150231_1953305634911016_87237296870360 

21192149_1953305628244350_77046528915071

21191903_1953305718244341_40343640851288

21272172_1953305721577674_83589427388128

21191967_1953305631577683_55123901387865

21192073_1953305771577669_93251808077545

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, MariuszBurgi napisał:

Kolejny po Hondzie X-ADV crossover maxi skuter od Kymco oznaczony jako seria C.

Pierwsze nieoficjalne fotki konceptu: 


21191903_1953305718244341_40343640851288

Już ktoś wspominał w innym wątku o tym Kymczaku i zastanawiał się gdzie się podział wydech. Czyżby właśnie się znalazł ? :)  

Odnośnik do komentarza

Powiem tak bardzo delikatnie, o gustach się nie dyskutuje. Może i ma "wodotryski", ale jak dla mnie całkowicie zaburzony balans optyczny. Przyciężki optycznie przód, lekki tył. Ochyda :) .

Przypomina mi, nie wiem dlaczego, daleką i mocno ulepszoną "ewolucję" CF Moto V3 :lol: ...

Odnośnik do komentarza

Wydech bardzo ciekawie pomyślany. Cała konstrukcja faktycznie wygląda na opartą o ramę i napęd AK550.

1 hour ago, dr.big said:

Powiem tak bardzo delikatnie, o gustach się nie dyskutuje. Może i ma "wodotryski", ale jak dla mnie całkowicie zaburzony balans optyczny. Przyciężki optycznie przód, lekki tył. Ochyda :) .

Przypomina mi, nie wiem dlaczego, daleką i mocno ulepszoną "ewolucję" CF Moto V3 :lol: ...

Też mi te proporcje trochę nie pasują - wygląda to trochę... pokracznie. X-ADV przynajmniej ma dość krótki przód, bez wystającego "dzioba" co optycznie nieco przesuwa środek ciężkości do tyłu. Tutaj jest dość... dziwacznie.

Poczekam jednak na więcej fotek, zobaczyć "co autor miał na myśli" :D

Odnośnik do komentarza
19 minut temu, Sent napisał:

Ten tył to prawie tak skromny jak u Diavela :D

Tylko że Diavel to zwarta bryła emanująca siłą :D ... A tu "rozciągnięte coś" emanujące... No właśnie... Czym :D ?

PS. X-ADV już z wygladu emanuje klasą, tu tego nie widać WCALE.

PS2. Ale może to tylko skopsany wygląd, a jeździło tym się będzie jak promem kosmicznym ;) ...

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
8 minut temu, Akar_Zaephyr napisał:

Cała konstrukcja faktycznie wygląda na opartą o ramę i napęd AK550.

Myślę, że będzie dokładnie tak samo jak u Hondy z całą serią NC' ków, które są ze sobą mocno powiązane technicznie.

Szczegóły odnośnie Kymco "C" poznamy pewnie już niedługo po oficjalnej prezentacji, bo na tą chwilę mamy tylko szkice proto konceptu.

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, Akar_Zaephyr napisał:

Też mi te proporcje trochę nie pasują - wygląda to trochę... pokracznie. X-ADV przynajmniej ma dość krótki przód, bez wystającego "dzioba" co optycznie nieco przesuwa środek ciężkości do tyłu. Tutaj jest dość... dziwacznie.

A się czepili :huh:  walnie się wielki kufer z tyłu i będzie git :D

To jest koncept - zobaczymy ile z tego zostanie. Do mnie np. nie przemawia to składane siedzenie. 

Odnośnik do komentarza

EndriuBis - miałem takie w starym Kymkaczu i było spoko ;)

Co prawda to prawda jednak, zobaczymy czy koncept przejdzie w wersję produkcyjną (w jakim stopniu, i czy w ogóle).

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Tak jak mógłbym zaakceptować AK550 to generalnie wszelkiego rodzaju skutero-motocykle takie jak omawiane "C", X-ADV czy kiedyś Intergra nie są dla mnie skuterami. Mogą się podobać wizualnie, ale nie będę ich odbiorcą finalnym. Taki to ze mnie tradycjonalista maxiskuterowy.

Brawa dla Kymco za projekt.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

O ile AK550 jest naprawdę ładny stylistycznie, to ta seria C jest czymś wręcz przeciwnym :) ... Człek o jakimś tam zmyśle estetycznym, aż się wzdrygnie.

Odnośnik do komentarza

Fajne, ciekawe, ale zgadzam się że coś mi w nim nie pasuje (najbardziej dzióbek).

W wątku odnośnie AK było że Kymco kopiuje najlepszych, widać X-ADV jest na tyle super że postanowili go od razu skopiować, a nie po latach (jak to było z T-Max'em) :P.

Przyznam że najbardziej ciekawi mnie ta kanapa :) Wydech skierowany w dół w "terenowym moto" moim zdaniem średni pomysł, ale ja się nie znam :).

Jak by nie było kolejne sezony zapowiadają się ciekawie :]

 

Odnośnik do komentarza

W pierwszej chwili jak zobaczyłem zapowiedzi, zobaczyłem przód z dziobem to pomyślałem, że to będzie taka hybryda V-Stroma i GS z automatem coś jak Africa nowa.

Swoją drogą, Kymco ma dobrych panów księgowych: najpierw wspaniały konkurent T-maxa i Yamaha nie ma im czym podskoczyć. Teraz konkurent dla Hondy i as z ręki wytrącony. Jeszcze jakby im MyRoad wypalił jako konkurent Burgmana 650 to by mieli obstawioną paletę modeli, tak, że żaden producent by im nie podskoczył (chodzi mi o stosunek ceny do jakości i tego co otrzymujemy).

6 godzin temu, dr.big napisał:

Tylko że Diavel to zwarta bryła emanująca siłą :D ... A tu "rozciągnięte coś" emanujące... No właśnie... Czym :D ?

No jak miesiąc temu jeździłem w Moto46 na jazdach testowych Ducati, to gość jadący przede mną, obok ZUSu na Słonecznym, zrobił X-Diavelem S cztery fikołki w powietrzu. Tak go emanacja siły zaskoczyła whist

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, dr.big napisał:

 ... Człek o jakimś tam zmyśle estetycznym, aż się wzdrygnie.

No to nie mam zmysłu estetycznego :P,

bo nie tylko się nie wzdrygnąłem, ale nawet mi się podoba. Ciekawe, czy koncept się rozwinie, jeżeli tak, to jak będzie wyglądała wersja finalna  i jakby wszedł do produkcji, to być może bym się skusił, niech tylko zrezygnują z tych czułko - podobnych lusterek.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Czułko podobne lustra napewno można będzie zmienić/przesunąć ( jak w TMaxie ), a ja się waham na co złożyć zamówienie. Wybór panie, wybór. Nareszcie.



Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Pojawił się teaser dwóch nowości jakie zostaną pokazane 7 listopada na EICMA. Pierwszy to oczywiście seria C a drugi..........

 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Fotka strzelona wczoraj w centrum Mediolanu. Przedstawia proto, które będzie badać rynek i pożądanie tego typu konstrukcji.

Napęd znany z AK550 ale front zawias to zagadka. Przednie dwa koła niespójne wymiarami z tylnym. Skuter 1 miejscowy z przestrzenią bagażową z tyłu. Więcej dowiemy się pewnikiem na EICMA.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, MariuszBurgi napisał:

Napęd znany z AK550 ale front zawias to zagadka.........

A siedzenie z tego konceptu C Series 2 posty wyżej :) ciekawe czy silnik też z AK550 ?  Bo BMW C1 to chyba właśnie ze względu na małe silniki (125 i 200) poległo.

1 godzinę temu, dr.big napisał:

Pewnie nie :) ... Brak pasów, plastikowy dach nie dający żadnej ochrony w momencie wypadku...

Akurat o plastiki to bym się nie martwił. W dzisiejszych czasach dorównują, a nawet przewyższają wytrzymałością większość metali. A pasów ?  Może nie zdążyli .. :D

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...