Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco C - Odpowiedź Tajwanu na X-ADV / Update 2020/2022 - Prezentacja CV3


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

Kymco ogłosiło konferencję prasową na 7.11.2017 g.15:30 podczas targów EIMCA w Mediolanie. Pokazane zostaną dwa modele.

#CV2Concept

132d789fc2c795a0c35a12409b58f227.jpg

#CV3Concept

684e14065a47e8a0c73b09d7d03ae5c5.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Oba wygladają fajnie. Trójkołowiec może być ciekawą konkurencją na rynku dla innych tego typu. Szczególnie biorąc pod uwagę politykę cenową firmy.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Jutro premiera. Jak ktoś chciałby obejrzeć to Kymco Global zaprasza jutro 7/11 na transmisję live na Facebook’u od 15:15.
eeeea8c01e716a1b1d06b58e489d8d1b.jpg

Odnośnik do komentarza

Rrrwa mać ! I pozamiatane :) Na coś takiego (chyba) czekałem: stylistyka o niebo lepsza niż x-adv i może hard top (roof) w opcji przy trzech kołach, "zaczerpniętych" z tricity. Adiva AD4 się chowa :D Tylko ciekawe co finalnie wejdzie do produkcji i ile to będzie kosztować...

Odnośnik do komentarza
Dnia 3.11.2017 o 17:15, Piootr napisał:

684e14065a47e8a0c73b09d7d03ae5c5.jpg

 

 

Ciekawe jest to przednie zawieszenie. Wygląda zupełnie inaczej jak w MP3.  Bardziej przypomina to z Tricity. Ciekawe jak to jeździ ? (będzie jeździć).

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Cztery amorki... Ewentualna regeneracja/naprawa będzie raczej kosztowna przy zakupie z drugiej ręki... Zważywszy, że amortyzator do mojego MR z elektrycznym ustawianiem kosztuje około 1500 PLN sztuka (dużo użytkowników ucieka na zamienniki, np od Xcitinga bez elektryki - na szczęście wypięcie wtyczek nie powoduje alarmów na wyświetlaczu), to tu tanio też może nie być...

MR_absorber_1.jpg

MR_absorber_2.jpg

Odnośnik do komentarza

Akurat o kosztach ewentualnych napraw nie myślałem, chociaż to też ważne.  Bardziej interesuje mnie jak to będzie się  zachowywać na zakrętach. Kymco takiego doświadczenia nie ma, ale kopiują dobrze :D

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Kilka najświeższych fotek z EICMA. Jak dla mnie to fajna propozycja na mniejsze i większe wyprawy. Właściwości jezdne pewnie takie same jak w AK550, a do tego fajna stylizacja, nie tak wysoka jak w X-ADV wysokość siedziska, wyglądające na wygodne oparcie, bambastyczne kufry boczne i co najważniejsze cena, choć jej jeszcze nie znamy to będzie zapewne mocno konkurencyjna. Jedzie kolejny rywal. To Kymco !OKK

 

IMG_3794.JPG

IMG_3795.JPG

IMG_3796.JPG

IMG_3797.JPG

IMG_3798.JPG

IMG_3799.JPG

IMG_3800.JPG

IMG_3801.JPG

IMG_3802.JPG

IMG_3803.JPG

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Tak jak jeszcze do niedawna mocno "śliniłem się" na X-ADV  ( płacząc zarazem właśnie nad jej wysokością i ceną ) to teraz nie ukrywam że coraz bardziej zerkam na ten model.

Co do wypraw to fakt , pomysł i wykonanie kufrów dla mnie BOMBA.

Odnośnik do komentarza

Czy ja dobrze widzę ?  Trójkołowiec na drugim planie ma dach i wycieraczkę z przodu ?  I jak rozumiem obydwa modele to bliźniaki, tylko nie jedno-jajeczne :) 

Kufry są zarąbiste. Pytanie jak się to zachowuje obciążone.  Ma tylko dwa punkty podparcia (normalnie są min. 3), chyba że czegoś z tyłu nie widać.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
30 minut temu, arturo-bb napisał:

Co do wypraw to fakt , pomysł i wykonanie kufrów dla mnie BOMBA.

Patrząc na dotychczasowe podejście Motor-Landu do zagadnienia akcesoryjnego (fabrycznego) wyposażenia to kufry, które Ci się tak podobają będziesz musiał na własną rękę z Tajwanu sprowadzać :(

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Jak inni mogą to i ja też dam radę. 

Poza tym jeszcze mam duuuuużo czasu aby myśleć o konkretnych zmianach. 

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Nie mogłem się oprzeć i zamieszczam kolejną porcję świeżych fotek konceptu C. Czy to nie bardzo ładny projekt ?
c7e0dadc4b96916eee2aad6c4ac21824.jpg
8ddb58850452e01ace17515dbfeaf920.jpg
e2e1788f0aef2055796c3e1d6e984b1e.jpg
06891b4e066f69dba79d9dd3c89e5eee.jpg
a503685a0652b89e715a38d915728cd1.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
1 minutę temu, Piootr napisał:

 konceptu C.

No właśnie, najświeższe wieści prosto ze stoiska Kymco na EICMA mówią o wprowadzeniu tego modelu dopiero za 2 lata <_<

Odnośnik do komentarza

Koncepty są zawsze piękne :D ... A jak księgowi policzą, to już takie piękne nie są...

PS. Pamiętam koncept skutera BMW C600... Nawet niebieskie opony miał :lol2: ... Tu Houston: niebo, a ziemia....

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Właśnie to miałem na myśli pisząc " Konceptu C", a nie produktu finalnego. Zawsze można oczy pocieszyć :rolleyes:

Odnośnik do komentarza

Zawsze się zastanawiam, czy księgowi mają w takich wypadkach coś do gadania ?  Mam w domu księgową, ale z tego co widzę i słyszę to księgowi zajmują się przeszłością, czyli tym co już wpłynęło albo wypłynęło z podmiotu.

Nie mają natomiast żadnego wpływu na planowane, przyszłe przedsięwzięcia.

Tym przecież  zajmuje się właściciel/zarząd korzystając z pomocy m.in. analityków finansowych.

Tak więc za jakość i ceny pojazdów podziekujmy chyba podejmujacym ostateczne decyzje prezesom :D 

Wracając do meritum, najbardziej martwi mnie, że trzykołowiec schowa pod swój dach tylko kierowcę a pasażera już nie. Jak ja córkę za dwa lata odwiozę w deszczu do przedszkola ?

Ale jak słyszę, jest jeszcze czas żeby coś producentowi zasugerować...bo to dopiero pomysł, czyli koncept :)

Odnośnik do komentarza

Faktycznie sprzęt wygląda fajnie i mnie się podoba. Ciekawe tylko jaka będzie wersja finalna. No i cena. POza tym dwa lata to kawał czasu i wiele w świecie skuterowym/motorowym może się zmienić. NA tę chwilę wygląda lepiej niż X-ADV.

Odnośnik do komentarza

Ciekawe jaki będzie napęd w wersji finalnej, bo pas zębaty niezbyt nadaje się do pojazdu typu adventure. Na szutrach można go bardzo łatwo uszkodzić.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

No bardzo ładny sprzęt.  Widać, że KYMCO zapatrzony jest na liderów i rośnie kolejna konkurencja tym razem dla X-AVD. Poczekajmy na cenę i dane techniczne, a będzie wszystko wiadomo. Koła wyglądaja na 17 cali.

Odnośnik do komentarza

Moim zdaniem to nie jest koncept tylko wersja finalna i skoro się zdecydowali na wprowadzenie do sprzedaży za dwa lata, to pewnie już szykują moce produkcyjne i w 2019 będzie do kupienia. A wtedy chętnie się nim przejadę, bo ogólna wizja tego modelu bardzo mi się podoba: duże koła, możliwości bagażowe, ochrona przed wiatrem, bajery jak wydech w dół, zegary z klonowaniem smartfona być może, modułowy zadupek, a do tego napęd paskiem, zawieszenie motocyklowe. Bardzo jestem ciekawy jak ten projekt się rozwinie. Celowany jest raczej na asfalty niż offroad. Bardziej niż dla X ADV jest to konkurencja dla Integry, która również pewnikiem zaczerpnie conieco z nowości i zmieni się na 2019 rok. Spodziewam się właśnie skorzystania z rozwiązania kufra z aktualnego modelu X ADV, przesunięcie zbiornika paliwa do przodu. Pożyjemy zobaczymy :) 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...