Klubowicze grzybek Opublikowano 31 Stycznia 2022 Klubowicze Opublikowano 31 Stycznia 2022 Tanio to już było😩. Fajnie wygląda z tymi bocznymi kuframi, jeśli dodać centralny i pod kanapą to już całkiem całkiem wlezie tych maneli. Ale obawiam się zbytniej pozycji sedesowej i brak możliwości wyciągnięcia stóp do przodu. Wpadli na super pomysł przesuwnego kufra centralnego w miejsce plecaczka. 👏
cris76 Opublikowano 31 Stycznia 2022 Opublikowano 31 Stycznia 2022 Widzę Paul że sentyment do 3oo pozostał. Projekt KYMCO nie jest najświeższy ale chciałbym go zobaczyć na żywca. Może w Toporni będzie testówka😜 1
Paul Opublikowano 31 Stycznia 2022 Opublikowano 31 Stycznia 2022 No raczej , wydaje mi się że go w Toporni nie zobaczymy , w europejskiej sieci dilerskiej ma się pojawić w 4 kwartale 2022 r a cena ma oscylować w granicach 13 000 €. czyli dużo, dla zobrazowania to tyle samo co nowa Yamaha XP 560E .
cris76 Opublikowano 31 Stycznia 2022 Opublikowano 31 Stycznia 2022 Jeżeli tak to chyba niczego nie zwojują a szkoda bo projekt ciekawy. czas pokaże .
Użytkownicy Nazir Opublikowano 31 Stycznia 2022 Użytkownicy Opublikowano 31 Stycznia 2022 🤔Trochę mam inne zdanie jak grzybek. Wybór plecaczek lub kufer to trochę słabe jak można mieć to i to. Ale żeby kakask nie wchodził...
Tikos Opublikowano 1 Lutego 2022 Opublikowano 1 Lutego 2022 Fajny, tylko cena zaporowa. Co oni tam pozłacane klamki dorzucili? 😐 Ale w sumie dobrze, że pojawia się większy wybór i konkurencja w trójkołowcach.
Klubowicze grzybek Opublikowano 28 Lutego 2022 Klubowicze Opublikowano 28 Lutego 2022 Kymco CV3 zostało zaprezentowane już w listopadzie 2020 r. Polski importer pojazdów producenta z Tajwanu przekazał info, że CV3 trafi wreszcie na nasz rynek. Jest napędzany silnikiem z Kymco AK550, 51,6 koni mechanicznych. Pierwszy dwucylindrowiec w trójkołowcu, oprócz Nikena Yamahy. Przednie zawieszenie ma blokadę i wygląda jak miks rozwiązań z Piaggio MP3 i Yamahy Niken. Z przodu zastosowano koła o średnicy 13 cali, a z tyłu - 15 cali. Na pokładzie jest także wyświetlacz TFT z Noodoe. cena 55 990 złotych.
tomekmajesty Opublikowano 1 Marca 2022 Opublikowano 1 Marca 2022 Waga 280 kg … !Nie dla mnie na miastoWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 23 Marca 2022 Autor Administrator Opublikowano 23 Marca 2022 Dziś miałem okazję przyjrzeć się bliżej CV3. Pracujemy aby ten skuter był obecny na 17 Zlocie Maxi Skuterów
Sympatycy SlawoyAMD Opublikowano 23 Marca 2022 Sympatycy Opublikowano 23 Marca 2022 Klawisze na centralce, jak w fortepianie 😆 ale przynajmniej w rękawicy da się trafić w odpowiedni... Ciekawy design, tylko mam nadzieję, że nie będzie choroby wieku dziecięcego, jak w normalnym 550, bo tu już cztery uszczelniacze do wymiany 😛 1
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Autor Administrator Opublikowano 16 Kwietnia 2022 W CV3 inny niż zwykle jest system "okufrowania". Wersja 1 osobowa+ centralny Wersja 2 osobowa + kufry boczne Najświeższe info z rynku francuskiego, a dokładniej te zebrane na targach w Lyonie, mówią o dostępności w czerwcu , chyba że nastąpi opóźnienie w transporcie morskim z Tajwanu... Jednak mając na uwadze aktualne problemy w wojnie z Rosją oraz pozostałości pandemiczne... terminy ulegają stałym modyfikacjom... Podana jest również cena: 12 999 € . Pojawiło się też oficjalne video CV3 🤩
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Klubowicze Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Widzę oczami wyobraźni szorowanie kuframi bocznymi na winklach 😱
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Autor Administrator Opublikowano 16 Kwietnia 2022 @SzymonSeptic, mam zamiar to sprawdzić jak tylko pierwsza zarejestrowana sztuka pojawi się w parku prasowym Kymco.pl 😉 Tym bardziej, że konstrukcja zachęca do jazdy "na kolano". Pierwsze wrażenia z jazd na TW. Tam też ruszyła mocna akcja promocyjna CV3 jako skutera Adventure - Tourer... połączona z jazdami CV3 dla prasy
czemil Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Opublikowano 17 Kwietnia 2022 W zasadzie ciekawy model, ale mnie chyba bardziej pasowałby jako modyfikacja AK550 - czyli dwa koła, bardziej turystyczna pozycja i taki system kufrów.
Klubowicze Piootr Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Klubowicze Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Jako były właściciel i jeden z pierwszych użytkowników AK550 na forum podzielę się pierwszymi wrażeniami po obejrzeniu zamieszczonych fotek.Widzę pewne zmiany w postaci braku „programatora” jak od pralki, jest osłona pasa napędowego, inny wyświetlacz. To dobre zmiany. Klawisze napewno się lepiej sprawdzą. Elektronika to niestety była bolączką tego skutera. „Programator” się nie sprawdził. Jest zawodny czego doświadczyłem kilkukrotnie. Ciekawe czy poprawili jakość całego produktu i materiałów użytych do jego produkcji. Guma na manetkach wyglada na identyczną jaką miałem. Trwałość kiepska. Wyciera się po pół roku do roku w zależności od intensywności używania. Szkoda, że zostali przy tym dziwnym sterowniku kierunkowskazów. Nadal jest wystający „cycek” do kasowania/wyłączania. Bardzo nie intuicyjne, ale da się przyzwyczaić.Ktoś pytał o uszczelniacze lag. Tu jest zestaw podwójny. Miejmy nadzieję, że zmienili dostawcę. Z przyjemnością osobiście zapoznam się z nowością od Kymco i jak będzie sposobność odbędę jazdę próbną.Generalnie brawa dla Taiwańskiej firmy, że mimo trudnych czasów chciało im się chcieć zaproponować coś nowego. Rynek maxiskuterów, w szczególności dwucylindrowych ewidentnie jest rynkiem wymierającym. Cieszmy się, że jeszcze można coś kupić. Pozdrawiam LwG
Klubowicze El Diablo Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Klubowicze Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Mam nadzieję , że wszystkie niedociągnięcia z poprzedniego modelu AK 550 będą zmodyfikowane. Wygląd i osiągi zachęcają do nabycia sprzętu.
ERYK Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Opublikowano 18 Kwietnia 2022 22 godziny temu, El Diablo napisał: Mam nadzieję , że wszystkie niedociągnięcia z poprzedniego modelu AK 550 będą zmodyfikowane. Wygląd i osiągi zachęcają do nabycia sprzętu. Pozwolę sobie na stwierdzenie ,że nie zgadzam się z nim zupełnie . Osiągi wyglądają na znacząco gorsze od AK 550 bo : cięższy , szerszy ze zwiększonymi oporami powietrza a i moc silnika delikatnie spadła . Wygląd ( oczywiście subiektywnie ) : - paskudny ,bo kojarzy mi się z zabawką dla niskich azjatów , europejczycy mający 180 - 190 cm i więcej będą wyglądali na nim komicznie - kufry boczne jakoś mocno nisko zawieszone - przednie kółka wyglądają jak kółeczka , nie pasują do przodu skutera -powinny mieć ze 2 cale więcej - do miasta to on raczej zupełnie nie będzie się nadawał CENA !!! blisko 60 k pln za to cudo ??? Kymco na polskim rynku było znane z naprawdę niskich cen w stosunku do japońskiej konkurencji ,ale widzę ,że .....BYŁO . Być może zmienię zdanie jak go zobaczę na żywo i usiądę chociaż ( choć pozycja kierowcy wydaje się z tych filmików ,że jest mocno "taka se " ) . Ja w TYCH pieniądzach wybrałbym bez wahania X-ADV 750 ....
Klubowicze Piootr Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Klubowicze Opublikowano 19 Kwietnia 2022 11 godzin temu, ERYK napisał: Wygląd ( oczywiście subiektywnie ) : - paskudny ,bo kojarzy mi się z zabawką dla niskich azjatów , europejczycy mający 180 - 190 cm i więcej będą wyglądali na nim komicznie @ERYK w tej kwestii pozwolę sobie wyrazić zdecydowanie zdanie odrębne. Nie wszyscy europejczycy mają wzrost o którym piszesz i dla wielu z nas niższa wysokość sprzętu jest wielką zaletą. Także każdemu według potrzeb 🙃
Klubowicze grzybek Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Klubowicze Opublikowano 19 Kwietnia 2022 12 godzin temu, ERYK napisał: Ja w TYCH pieniądzach wybrałbym bez wahania X-ADV 750 .... Oczywiście że tak. To nawet to porównanie do X ADV 750 nie pasuje. Zupełnie różne sprzęty.
Klubowicze Piootr Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Klubowicze Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Był tu jeden forumowicz, który z uporem maniaka porównywał AK550 do X-ADV750. To zupełnie odmienne sprzęty. Nie zapominajmy, że ten wątek dedykowany jest Kymco CV3. Nie wiem jaką homologację posiada CV3, ale jeżeli ma L5e (odległość pomiędzy bliźniaczymi kołami minimum 460 mm) to jeśli kierownik posiada od co najmniej 3 lat lejce z kat. B to nie ma konieczności posiadania kat. A. Dodatkowo jest to jedyny dwucylindrowiec w kategorii na rynku. Dla wielu będzie to zaletą. Słyszałem, że ktoś z naszych szykuje się już do zakupu 😀
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Klubowicze Opublikowano 19 Kwietnia 2022 1 godzinę temu, Piootr napisał: Słyszałem, że ktoś z naszych szykuje się już do zakupu 😀 Też mnie zastanawiało ogłoszenie z Olsztyna p.t. oddam leasing 🙄😉 1
Administrator Bomber Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Administrator Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Też mnie zastanawiało ogłoszenie z Olsztyna p.t. oddam leasing To nie ten strzał ale blisko i znasz.
Paul Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 A no coś w trawie piszczy 🙂 będzie nowe ale nie Kymco , tym razem pełnokrwisty koń sport touring. Ogłoszenie Tmaxa jest moje jak by ktoś był zainteresowany.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Klubowicze Opublikowano 20 Kwietnia 2022 6 minut temu, Paul napisał: tym razem pełnokrwisty koń sport touring. ...a to pisałeś coś kiedyś o beemie, myślałem, że jako drugi sprzęt 3oo ... 6 godzin temu, Bomber napisał: To nie ten strzał ale blisko i znasz. No to czekam aż się pochwali 😉
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się