smarciu Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 Tutaj na jednym ze zdjęć widać jakby pod kanapę dało się schować pełny kask: https://paultan.org/2017/11/13/kymco-cv2-cv3-concept-dan-xciting-s-400-di-eicma/kymco-cv2-concept-bm-3/
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 24 Listopada 2017 Autor Administrator Opublikowano 24 Listopada 2017 Dnia 17.11.2017 o 18:34, smarciu napisał: Moim zdaniem to nie jest koncept tylko wersja finalna Rozumiem, że wiesz więcej niż sam producent Który wyraźnie zaznacza, że zarównoCV2 jak i CV3 to pojazdy koncepcyjne. Pokazane w Mediolanie i prezentowane na filmach skutery mają robić rozeznanie i badanie rynku. Pewnie bufor 2 lat to także czas na obserwowanie konkurencji i np. Hondy X-ADV. Tak czy inaczej obejrzyjmy nowy filmik obu konceptów.
djpj1 Opublikowano 18 Listopada 2020 Opublikowano 18 Listopada 2020 Długo wszystko trwało ,ale wreszcie Kymco zaprezentuje CV3 - 26 listopada premiera, silnik od Ak550 :
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 18 Listopada 2020 Autor Administrator Opublikowano 18 Listopada 2020 Kolejny 3oo nadciąga. To będzie coś między Niken a Tricity 300 ☝️ Kymco kazało czekać 3 lata ale myślę, że warto było. Czekamy na premierę 👏
Paul Opublikowano 18 Listopada 2020 Opublikowano 18 Listopada 2020 Jest zdecydowanie ładniejszy od Metropolisa 3CIty nie mówiąc już o Piaggio MP3 no i w końców w silnik dwucylindrowy a nie singiel jak w całej reszcie . Oby nie przesadzili z ceną to pozamiatają całą trzykołową konkurencję .
Klubowicze Piootr Opublikowano 18 Listopada 2020 Klubowicze Opublikowano 18 Listopada 2020 Kontynuując myśl poprzednika ... i oby nareszcie poprawili jakość produktu, bo pierwowzór jednak jakością nie grzeszył
Paul Opublikowano 18 Listopada 2020 Opublikowano 18 Listopada 2020 Kilka fotek wygrzebałem Koła przednie 120x60 R13 tył 160 60 R15 , Jest hamulec nożny dla homologacji L5E. Z tego co doczytałem to będzie kilka wersji w tym sport Kufer centralny można będzie montować w dwóch położeniach sam kierownik i kufer w miejscu pasażera co ma wpłynąć na lepszą aerodynamikę , lub kierownik i pasażer kufer wysunięty jest za obrys skutera. Zapowiada się dobrze Tłumaczenie komunikatu prasowego Kymco Kymco rozpoczeło produkcję trójkołowego skutera CV3. Zostało to potwierdzone kilka tygodni temu przez dyrektora generalnego firmy w Hiszpanii, Carlosa Wanga. Wraz z nową premierą, Kymco stara się wejść do tego segmentu rynku, który ma już takie jednostki jak Piaggio MP3 500, Peugeot Metropolis, Yamaha Tricity 300 czy Quadro QV. Jeśli chodzi o CV3, jest to megaskuter z miejskim podejściem, który będzie miał zabawny i sportowy charakter, zaprojektowany tak, aby mieć optymalne rozmieszczenie zarówno w mieście, jak i na autostradach. W tym celu zostanie wyposażony w dwucylindrowy silnik o pojemności 550 cm3, wywodzący się z Kymco AK550, zdolny do dostarczania 50 KM maksymalnej mocy , będzie wyposażony w elektroniczny system blokowania przedniej osi z dwoma odchylanymi kołami. Dodatkowo będzie posiadał dwa fotele, wnękę na kufry po bokach, kolorowy ekran TFT, który zaoferuje możliwość podłączenia smartfona przez system Kymco Noodoe, w pełni ledowe oświetlenie oraz podgrzewane manetki.
Administrator Bomber Opublikowano 18 Listopada 2020 Administrator Opublikowano 18 Listopada 2020 Wygląda najlepiej z wszystkich 3oo obecnie.👍 ciekawe jaka będzie cena końcowa?
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 19 Listopada 2020 Użytkownicy+ Opublikowano 19 Listopada 2020 Co oni wszyscy z tymi lusterkami mają ? 🤔 Najpierw Honda, a teraz Kymco. Nie można zaprojektować i zrobić normalnych ładnych lusterek na kierownicy ?
krzysztof8800 Opublikowano 19 Listopada 2020 Opublikowano 19 Listopada 2020 34 minuty temu, EndriuBis napisał: Co oni wszyscy z tymi lusterkami mają ? Chyba takie trendy teraz😄 Całe szczęście, że Kymco nie zrobiło tylnego błotnika ala mysi ogon z kokardą👍 Ale sprzęcik ładny, rozwiązanie z kuframi w opcjach z pasażerem lub bez bardzo fajne.
Michał_ Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 Wygląda świetnie a właściwie rewelacyjnie. Pytanie tylko czy da się na nim zająć mniej sedesową pozycję niż na mp3. Cenowo pewnie będzie w miarę ciekawie, w końcu to nie japończyk. Stawiam cenę podobną do Yamahy Tricity 300 czyli tak ok. 35-40. Jeżeli silnik będzie dynamiczny a pozycja za kierownicą fajna to... kto wie.... Ps. Choć o te boczne kufry to bym się nie zabijał... Jakieś ciut karykaturalne, sprzęt jest chyba z nimi szerszy niż GoldWing 🙂 (notabene od jutra w rodzinie będzie GoldWing 1800 🙂 Ciekawe jak to jeżdzi, bo siedzi się super ale kolos to jest) Ps.Ps. Pytanko do osób z trójkołowcami - wiadomo, że np. w mp3 można usunąć nożny hamulec (żeby było wygodniej dla nóg). Czy miał ktoś potem problem na przeglądzie? Jakiś diagnosta czy policjant się dopatrzył i czepiał ? (mówię oczywiście o homologacji l5e) 1
Administrator Bomber Opublikowano 20 Listopada 2020 Administrator Opublikowano 20 Listopada 2020 Skuter powinien śmigać jak AK550 (może ciut gorzej ze względu na wagę) . Pozycja nie będzie super kiblowa. Skuter się naprawdę fajnie prezentuje. Wygląda super nowocześnie. Co do MP3. Pedał hamulca możesz usunać jak masz A i tu bardziej będzie chodziło o ubezpieczyciela w razie dzwona - sklasyfikuje jako jazdę bez uprawnień (na 99% się doczepią bo po co mają wypałacać :-)) , policja się czepiać raczej nie będzie, a na przeglądy musisz założyć bo nie przejdzie (chyba ,że diagnosta znajomy ;-))) ) to dość szybko się usuwa i montuje. Nie ma problemu. Zrób sobie A - będziesz miał spokój a filozofii w tym nie ma 🙂 do tego nie będziesz się zastanawiał czy wyciąć pedał hamulca czy nie 👍
Michał_ Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 32 minuty temu, Bomber napisał: Zrób sobie A - będziesz miał spokój a filozofii w tym nie ma 🙂 do tego nie będziesz się zastanawiał czy wyciąć pedał hamulca czy nie 👍 Tyle że trójkołowce kupują głównie ci którzy nie mają A 🙂 A o usuwaniu pedału hamulca mówię tylko dlatego, że jest on niewygodny i właściwie nie wiadomo po co...
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 20 Listopada 2020 Użytkownicy+ Opublikowano 20 Listopada 2020 44 minuty temu, Michał_ napisał: Tyle że trójkołowce kupują głównie ci którzy nie mają A 🙂 A o usuwaniu pedału hamulca mówię tylko dlatego, że jest on niewygodny i właściwie nie wiadomo po co... Był tutaj (na tym forum) kiedyś bardzo obszerny wątek na temat 3 - kołowców. Z tego co ja zapamiętałem to były dwie wersje 3oo - ale może źle pamiętam 🤔 Jedna wersja miała ciut mniejszy rozstaw przednich kół i nie miała pedału hamulca nożnego, druga wersja - szerszy rozstaw przednich kół + dodatkowy pedał hamulca nożnego - notabene zespolony z lewą klamką. Ale wtedy były to sprzęty ściągane głównie z Francji i robione pod tamtejsze przepisy. 2 godziny temu, Michał_ napisał: ... Pytanie tylko czy da się na nim zająć mniej sedesową pozycję niż na mp3. ... moim zdaniem nie. Pozycję i ułożenie nóg wymusza w pewnym sensie budowa przedniego zawieszenia. Trzeba to zaakceptować.
Administrator Bomber Opublikowano 20 Listopada 2020 Administrator Opublikowano 20 Listopada 2020 Godzinę temu, Michał_ napisał: Tyle że trójkołowce kupują głównie ci którzy nie mają A 🙂 A o usuwaniu pedału hamulca mówię tylko dlatego, że jest on niewygodny i właściwie nie wiadomo po co... To prawda, jest niewygodny i średnio potrzebny. W mp3 jest trójobwodowy układ hamulcowy. Hamulec nożny działa na przód i tył i nie jest tak skuteczny jak klamki. Taki bardziej ukłon w stronę tych co są przyzwyczajeni do samochodu :-)))). W Kymco nie przyszkadza z tego co widzę na zdjęciach. Zobaczymy po 26 listopada bo pewnie będzie już testowany.
skala Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 CV3 wygląda ciekawie, jakość wykonania trzeba sprawdzić na żywo. Ciekawe jaka finalnie będzie cena. Pedał hamulca musi być przy homologacji, diagnosta może to zweryfikować. Nie ubliżając policjantowi, policjant może tego nie zauważyć że np. jest brak. Z pedałem hamulca da się żyć-kwestia przyzwyczajenia. Lusterka fajniej by wyglądały na kierownicy. Może to wersja wschodnia tam Quadro-Aeon też tak ma. Quadro w Europie sprzedaje z lusterkami na kierownicy.
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 20 Listopada 2020 Użytkownicy+ Opublikowano 20 Listopada 2020 Godzinę temu, skala napisał: ...Pedał hamulca musi być przy homologacji, diagnosta może to zweryfikować. ... homologacji, ale jakiej ? L5e - chyba tak się nazywa. 3 kołowcem bez tej homologacji też można jeździć tyle że w prawem jazdy A, a przecież diagnosta tego nie weryfikuje 🙂
skala Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 tak , chodziło mi o homologację L5e, jest z reguły wbita w dowód rejestracyjny. Z prawem jazdy A można jeździć na czym chcesz ale odwrotnie już nie. Lepsze pytanie jest czy pojazd z homologacją L5e można modyfikować na pojazd bez tej homologacji.
Paul Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 24 minuty temu, skala napisał: Lepsze pytanie jest czy pojazd z homologacją L5e można modyfikować na pojazd bez tej homologacji Hamulec nożny możesz zdemontować nawet ASO proponuje takie rozwiązanie , tylko przy kontroli drogowej po mimo że w dowodzie będziesz miał wbite L5E to do prowadzenia tak zmodyfikowanego pojazdu trzeba będzie okazać prawo jazdy kati A . Tak to wygląda na dziś , a z tego co mi wiadomo to tego typu pojazdy to ukłon dla posiadaczy kat B .:)
Michał_ Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 7 godzin temu, EndriuBis napisał: moim zdaniem nie. Pozycję i ułożenie nóg wymusza w pewnym sensie budowa przedniego zawieszenia. Trzeba to zaakceptować. Z powodu tej pozycji nie kupilem mp3. Nawet sprawdzalem go juz w serwisie, wszystko bylo OK ale jednak nie moglem sie przelamac....
krzysztof8800 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 To z tyłu koło 15 tj. większe niż w Piaggio MP3 obecnie. No nie powiem Kymco trochę potrząśnie konkurencją. I tak trzymać👍 1
Administrator Bomber Opublikowano 26 Listopada 2020 Administrator Opublikowano 26 Listopada 2020 Jest wygląd , jest moc Paweł, zmieniasz sprzęt? Ciekawe jaka cena w PL...
Paul Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 Zobaczymy co nowy rok przyniesie , Teraz to trzeba przetrwać , zleceń 0-ro
Paul Opublikowano 30 Stycznia 2022 Opublikowano 30 Stycznia 2022 Informacje prasowe . Kymco CV3 w Azji już pojawi się w salonach, tanio nie będzie Weight 280 kg. 15.5 liter fuel tank. 13 inch front wheels and 15 inch rear wheel. The new Kymco scooter is expected to arrive in Europe in the last quarter of 2022. Approximate price 13,000 euros.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się