Rączy Emeryt Opublikowano 28 Lipca Opublikowano 28 Lipca Dzięki za uwagę co do szyby. Co do serwisu - w sumie wolał bym kupić skuter trochę taniej i wymienić w nim pasek i rolki niż ufać sprzedawcy, że chwilę temu wymieniał ;) I tak po zakupie trzeba by co najmniej obejrzeć jak napęd wygląda... Czy w tym skuterze mogę te rzeczy zrobić sam jak w x-maxie czy też są jakoś bardziej skomplikowane? Na co jeszcze zwracać uwagę oglądając poza spasowaniem plastików? Nie napalam się na razie, ale możliwe że za dwa tygodnie będę przejeżdżał w okolicy to bym go pooglądał, chociaż wolał bym kupić bliżej mnie oczywiście...
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 28 Lipca Klubowicze Opublikowano 28 Lipca 3 godziny temu, Rączy Emeryt napisał(a): Czy w tym skuterze mogę te rzeczy zrobić sam jak w x-maxie czy też są jakoś bardziej skomplikowane? Oleje , klocki , świece , filtry oraz cały napęd ogarniesz sam bez problemu 3 godziny temu, Rączy Emeryt napisał(a): Na co jeszcze zwracać uwagę oglądając poza spasowaniem plastików? Dla mnie opony wydają się do wywalenia ( chyba każda inny producent i inny bieżnik - ale ze zdjęć słabo widać - to nie problem bo za 500 zł kupisz kpl. Metzeler Roadtec Scooter i to są teraz najlepsze opony w tych rozmiarach ) Poza tym sprzęt ma 15 lat i to jest ok ale w jego przebieg to już bym nie wierzył . We Francji czy Włoszech to musiałby być emeryt inwalida aby robić przebieg ok 2 tys/km rocznie (w samej aglomeracji Paryża czy Rzymu dojazd i powrót z pracy to często ponad 50-70 km w jedną stronę - więc jak to pomnożysz przez ilość dni w miesiącu i ilość miesięcy w roku to raczej się nie spina ) Sprawdź okładziny sprzęgła ( w mieście wystarczą na ok 50 tys/km a w trasie ok 80 tys./km ) Sprawdź rant na dzwonie to też pokaże przebieg i zużycie . To są bardzo udane konstrukcje , działające wiele ,wiele lat bezawaryjnie ( co nie oznacza że nigdy nic się im przydarzyć nie może 😉 )
Rączy Emeryt Opublikowano Poniedziałek o 15:09 Opublikowano Poniedziałek o 15:09 Czy są jakieś rzeczy na które należy uważać szczególnie, roczniki które należy omijać? Na przykładzie x-maxa - rocznik 2009 125 jest na wtrysku, a 250 na gaźniku - dopiero niedawno się dowiedziałem. Roczniki 2010-2013 mają utrudniony dostęp do podzespołów, wcześniejsze np. 2002 i chyba późniejsze od 2014 bardzo łatwy. To są "drobiazgi" które dla mnie są ważne...
Klubowicze arturo-bb Opublikowano Poniedziałek o 15:43 Klubowicze Opublikowano Poniedziałek o 15:43 33 minuty temu, Rączy Emeryt napisał(a): Czy są jakieś rzeczy na które należy uważać szczególnie, roczniki które należy omijać? W taj nowej budzie wszystko jest już Tip Top 1
Rączy Emeryt Opublikowano Poniedziałek o 16:43 Opublikowano Poniedziałek o 16:43 Nowej budzie czyli od kiedy?
Użytkownicy mariuszadam Opublikowano Poniedziałek o 16:50 Użytkownicy Opublikowano Poniedziałek o 16:50 400 chyba 2009rok, dwa reflektory z przodu to chyba najbardziej rozpoznawalna zmiana zewnętrzna. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się