Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

W/g nieoficjalnych ale potwierdzonych źródeł z Tajwanu - produkcja seryjna A550/K50 rusza z początkiem 2017 roku.

Opublikowano

No ciekawe kiedy będzie w Polsce i w jakiej cenie. Czy znowu pół T-Maxa, czy może 3/4 ceny.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Daj znać kiedy będzie można zamawiać

Opublikowano

pierwsze wrażenie robi niesamowite, kolejny model Kymco, który mnie urzekł już na samym wstępie

Opublikowano

Kolejny skuter Kymco, który mnie wcale nie urzekł, podobnie jak ich pseudo król MyRoad.

  • Klubowicze
Opublikowano

Konkurencja T-maxowi rośnie... Nie jestem sympatykiem takich linii, ale konceptowy SYM nawet zgrabnie wygląda...

Opublikowano

Od jakiegoś czasu przyglądam się poczynaniom SYM'a. Odnośnie prototypu MAXSYM 500 i wydawałoby mi się, że konkurencyjnego Kymco K50/A550 i pierwszym odruchu chciałem te dwa modele porównywać. Jednakże Kymco wyprzedza SYM'a o całą długość, conajmniej. Przy bliższym spojrzeniu widać różnice w technologii, pomyśle, stylistyce, komponentach, etc. Oprócz zbiżonego kanciastego wyglądu, to są to zupełnie różne w zamyśle i wykonaniu konstrukcje. Fajnie, że się starają i wypuszczają kolejne modele, bo może rynek się rozrusza nieco, jednak wydaje mi się, że K50 odskoczy im mocno do przodu i znajdzie swoje miejsce w segmencie rynku sub-premium. SYM natomiast będzie tym nowym modelem trafiał do klientów o mniej zasobnych portfelach, tak jak się to do tej pory dzieje. Odnoszę wrażenie, że liczne porównania nowości Kymco do Yamahy/BMW wyjdą im na dobre. W końcu celują, żeby być coraz lepiej kojarzoną marką i w przyszości również droższą. Podobnie stało się w ciagu ostatnich 10 lat z koreańskimi autami. Czytam na forum, że inżynierownie Kymco odrabiają lekcje, bo tanio produkują komponenty dla innych marek i przez to się uczą. Zapewne będą z tej nauki korzystać, co powoli zaczyna być widoczne z korzyścią dla fanów maxi-skuterów. Może ta sytuacja zachęci również Aprilię (nieobecną w segmencie około 500ccm), Piaggio (x10 500) i innych ze słonecznej Italii do wykazania się nowymi pomysłami?

  • Użytkownicy+
Opublikowano

Taa, a takie np. Suzuki :question: Nie mogło by mieć w ofercie 400 ccm ale na dwóch cylindrach :question: No ale niestety - koszty :(

Co do Kymco - poczekamy zobaczymy. Cena będzie miała duże znaczenie. Ale w naszych realiach (Polskich) i tak będzie za drogi :(

Opublikowano

To raczej nie koszty a po prostu spoczęcie na laurach. Skoro ludziska kupują te jednogarnkowe archaiczne konstrukcje i jeszcze wychwalają to po co cokolwiek coś z tym robić. Po burgmanie 400 i np majesty 400 widać najlepiej jak tym rynkiem rządzi moda. Każdy chce burgmana i dlatego jest taki popularny.Choc jego trwałość osiągi i awaryjność w porównaniu do majesty wcale tak nie wskazuje.

  • 4 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

W/g zapowiedzi już 4 października na targach Intermot 2016 zobaczymy oficjalną odsłonę nowej broni od Kymco o pojemności 550 ccm, która ma uderzyć bezpośrednio w Tmaxa. 

Ostatni teaser nowego A550 

 

  • Sympatycy
Opublikowano

Ale będzie przecinak, zwłaszcza, że Kymco wiedza, jak się stroi napędy. Każdy, kto choć raz mierzył się z Xciting 400i lub jechał DT350i, wie o co chodzi. Każdy skut o tej samej pojemności jest bez szans, przynajmniej w kwestii startów i przyspieszeń. Całe szczęście, że osiągi to nie wszystko. :D.
Czyli czekamy z niecierpliwością.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Klubowicze
Opublikowano

Za parę godzin oficjalna premiera wersji produkcyjnej.

A tymczasem jakieś konkretniejsze dane i fotki :)

Opublikowano

Konfucjusz byłyby dumny z tego skutera :) .

 

PS. Szczypta tu, szczypta tam, szczypta ówdzie, skleić do kupy i produkt gotowy :) ...

Opublikowano
Godzinę temu, dr.big napisał:

Konfucjusz byłyby dumny z tego skutera :) .

 

PS. Szczypta tu, szczypta tam, szczypta uwdzie, skleić do kupy i skut gotowy :) ...

Dokładnie tak!

  • Administrator
Opublikowano

W 4oo jest często tak samo. Jedni od drugich 'podkradają' designerskie smaczki. Ważne żeby finalnie wyszło wszystko jak należy.
Widzę, że jest led z przodu i sterowanie BC z manetki. Szczegóły już za moment :)

Opublikowano

Nie przeczę :) , jednak każda "szanująca się marka" ma jakąś tam swoją linię lub walory pozwalające nawet bez emblematów rozpoznać lub domniemać producenta. 

A ten AK550? Chyba tylko komin ma stylistycznie swój ;) ...

I to mówi Wam KymcoMan z tajnej sekty ;) ...

  • Klubowicze
Opublikowano

Jeżeli tak dobrze odwzorowali pojazd tajnej sekty :) to może mają jakiś układ z Yamahą?

57 minut temu, dr.big napisał:

A ten AK550? Chyba tylko komin ma stylistycznie swój ;) ...

Tutaj też widać podobieństwo :)

Opublikowano

Jak dla mnie żywcem ściągnięty T-Max :)

Opublikowano

fajny, czekam tylko na info o cenie

  • Administrator
Opublikowano

Tmax 530 vs AK550

Rama: alu / alu

Moc: 46.6 KM /  53.4 KM

Max.mom.obr: 52,3 Nm przy 5 250 obr./min / 55,6 Nm przy 5 500 obr./min

Masa: 222 kg / 226 kg

Wysokość siedziska: 800 mm / 785 mm

Przeniesienie napędu na koło: pas / pas 

Zbiornik paliwa: 15 l. / 15 l.

RDC: Brak / Jest

W AK550 mają być w standardzie grzane manetki, monitorowanie ciśnienia w kołach, obsługę BC z manetki, 2 mapy dostępnej mocy (full power i rain mode), pełne oświetlenie LED i dopasione zegary.

kymco-ak550-16.jpg

kymco-ak550-15.jpg

kymco-ak550-1.jpg

kymco-ak550-20.jpg

kymco-ak550-17.jpg

kymco-ak550-22.jpg

kymco-ak550-18.jpg

kymco-ak550-19.jpg

kymco-ak550-26.jpg

kymco-ak550-24.jpg

kymco-ak550-23.jpg

kymco-ak550-14.jpg

kymco-ak550-27.jpg

kymco-ak550-13.jpg

kymco-ak550-11.jpg

kymco-ak550-10.jpg

 

 

kymco-ak550-9.jpg

 

kymco-ak550-8.jpg

kymco-ak550-7.jpg

kymco-ak550-5.jpg

kymco-ak550-4.jpg

kymco-ak550-3.jpg

Teraz tylko jedno pytanie: pułap cenowy whist

 

Opublikowano

Kurcze ciekawostka widzę ze pasek ma do zajechania taki tmax zobaczymy do wiosny smigam burkiem a dalej ho ho

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Szacun dla Tajwanczyków. Kataklizmy pogodowe (trzęsienie ziemi pół roku temu, tajfun ostatnio), ciągła wizja siłowej interwencji Chin, ... a Ci jakby nic się nie działo - tworzą zajebisty produkt. Oby tylko TERAZ się nie okazało, że z wdrożeniem do produkcji i sprzedaży będzie tak, jak z MyRoadem ........ Jak co do czego przyszło, to produkt był już przestarzały :-)

= = =

Podoba mi się, że skoro nie wyrobili się z podkanapowym schowkiem na 2 kaski, to i tak wygospodarowali ile się da, a nie poddali. Jest zdecydowanie więcej miejsca niż na 1 kask. Można tam jeszcze poupychać trochę bambetli. I ogranicznik mocy. I podgrzewane manetki w standardzie.

Ale podgrzewanej kanapy to nie zrobili. Jednak trochę od ideału odbiega.

  • Klubowicze
Opublikowano

Kolejny gracz z nowym modelem. Dla nas zapowiada się ciekawa wiosna. Pierwsza z nowości była Honda ADV, a teraz Kymco pokazało naprawdę ładną "kompozycję" stylistycznie podobną do TMaxa 530. Robi się wybór, a to przecież o to chodzi.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...