Sent Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Sent powiedz mi proszę co tak naprawdę zadecydowało że zmieniłeś Suzi na Honi. V-storm to fajne moto przecież, zawsze mi się podobało, przypomina ni troche nc700x a to ta sama rodzinka co Integra. Ja sam dołożyłem podnóżki i moja obecna pozycja jest bardziej zbliżona do moto niż maxi. Ale ja dalej mam V-Stroma Ja się z nim nie rozstanę raczej. Honda to była ciekawość, bo jeździłem kiedyś Burgmanem, ale mało mocy było i przekładnia też nie robiła szału. A tutaj jest i trochę mocy, jest dobra skrzynia biegów. Jeżdżę 85% po mieście i zmiana tych 6 biegów czasami potrafi już irytować. A Integra tutaj ma kilka zalet: duże koła, kufry, więc zapakować się to nie będzie problem, generalnie świeży produkt. Po drugie bliżej mi do kaprysu, bo szukałem czegoś do miasta, ale założenie było, żeby coś ok 250-300 ccm. Ale trafiła się Honda w idealnym stanie z tymi 81 000 km (oglądałem inne i szczerze, no raczej nikt nie dokręcił tych kilometrów w górę, bo nie widzę sensu) w atrakcyjnej cenie, więc wziąłem. A jak nie okaże się, że miłość do maxi wróciła, to sprzedam handlarzowi jakiemuś, co skręci ją do 40 000 km i zarobi na niej. Odnośnik do komentarza
Sympatycy Robsson Opublikowano 29 Lutego 2016 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Krzysiu, może przed Burgmanią pomyślisz o: i nikt nie będzie Ci dokuczał Ja właśnie nabyłem ten produkt a teraz zastanawiam się gdzie go przyczepić żeby za bardzo nie oszpecić mojej ślicznotki Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Klubowicze Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Fajne to... I w kolorze Kymco. Muszę pomyśleć, gdzie by nakleić Odnośnik do komentarza
burgifan Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Nie wiem o co Wam chodzi, bo w moim burku jest termometr, HE HE !!! Acha i gniazdo zapalniczki też Odnośnik do komentarza
Sympatycy KriSSo Opublikowano 29 Lutego 2016 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Przygotowania do sezonu trwają. Jeszcze muszę ten termometr kupić i jakoś będzie aaaa i światła awaryjne zamontować . Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Klubowicze Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Kierunkowskazów od ArtCho nie bierz :shutup: Odnośnik do komentarza
Marcin 78 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 aaaa i światła awaryjne zamontować . Krzysiek pogadaj z Arturo BB ma zamontowane (z opcją dziekowania 3 mignięcia i na stałe ) jak Ci się spodoba to na Rynię zrobię Ci taki moduł Odnośnik do komentarza
qszysiek Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Nie wiem o co Wam chodzi, bo w moim burku jest termometr, HE HE !!! Acha i gniazdo zapalniczki też i światła awaryjne. Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Klubowicze Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Elvis... Ale nie jest wodoszczelny i to go dla moto niestety dyskwalifikuje... Qszysiek - no fakt, nawet Kymco ma gniazdo +12V i światła awaryjne Odnośnik do komentarza
Sobier Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 A ja myślałem że światła awaryjne i termometr to standartowe wyposażenie pożądnego skutera Odnośnik do komentarza
burgifan Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 i światła awaryjne. No sam widzisz Qrzysiu, kupujesz sobie Hondę i okazuje się że nie ma termometru, gniazda zapalniczki i nawet świateł awaryjnych. Owszem, wszystko można zamontować, ale czy tym życie polega ? Hondowcy tłumaczą że ich dwucylindrowce mają większą kulturę pracy, chrzanić to ! Mój mniej pali, a ma identyczne osiągi ! A po za tym, co to za kultura pracy ? Burek to przynajmniej jakoś brzmi, pięknie brzmi. A kulturę pracy to mają, ale czterocylindrowce, a nie tam dwa... Nikt mi nie powie. A do tego jest ładniejszy , a na pewno wygodniejszy i od razu fabrycznie ma po prostu wszystko ! Z całym szacunkiem dla Hondy, ale absolutnie nie zgodzę się że jest niby "lepsza". Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 29 Lutego 2016 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 A z tym termometrem to może warto pomyśleć o czymś takim ... TERMOMETR...Można znaleźć sobie miejsce i zamontować na stałe nie martwiąc się, że komuś się spodoba i nam to cacko urwie na parkingu ... Te termometry można podobno znaleźć w różnych kolorach wyświetlacza ... Testowałem tzn. uzywałem przez jeden sezon. U mnie się nie sprawdził. Nie odporny na deszcz, brak możliwości stabilnego, prostego montażu bez ingerencji w plastiki Hondy. Kto wymyśli jakiś fajny sposób chętnie skopiuję. Krzysiu, może przed Burgmanią pomyślisz o: i nikt nie będzie Ci dokuczał Ja właśnie nabyłem ten produkt a teraz zastanawiam się gdzie go przyczepić żeby za bardzo nie oszpecić mojej ślicznotki Mam i używam do tej chwili. Może niezbyt czytelny, ale robi robotę czyli pokazuje w miarę dokładnie temperaturę. Sam przykleiłem do prawego dekielka zbiorniczka wyrównawczego. Ogólnie polecam ten gadżet choć szału nie ma. No sam widzisz Qrzysiu, kupujesz sobie Hondę i okazuje się że nie ma termometru, gniazda zapalniczki i nawet świateł awaryjnych. Owszem, wszystko można zamontować, ale czy tym życie polega ? Hondowcy tłumaczą że ich dwucylindrowce mają większą kulturę pracy, chrzanić to ! Mój mniej pali, a ma identyczne osiągi ! A po za tym, co to za kultura pracy ? Burek to przynajmniej jakoś brzmi, pięknie brzmi. A kulturę pracy to mają, ale czterocylindrowce, a nie tam dwa... Nikt mi nie powie. A do tego jest ładniejszy , a na pewno wygodniejszy i od razu fabrycznie ma po prostu wszystko ! Z całym szacunkiem dla Hondy, ale absolutnie nie zgodzę się że jest niby "lepsza". Zgadza się Honda SW-T w porównaniu do AN400 faktycznie nie ma "termometru, gniazda zapalniczki i nawet świateł awaryjnych" i to tylko tyle i kropka. A co ciekawego ma AN400 ? Ma na pewno ospały silnik i przepastną kanapę. Wiem, bo 3 sezony zmagałem się z tym problemem. Koszt "wyrównania różnic" w wyposażeniu wymienionych skuterów to myślę, nie więcej niż góra 500 zł. Kultura pracy w AN400 ? Dobry żart, ale jak Ci sprawia frajdę to super. Różnica w spalaniu ? 0,5 - 1,0 l / 100 km, w zależności od temperamentu kierownika. Co do urody obu maszyn się nie wypowiadam wedle zasady " Jeden woli ogórki drugi ogrodnika córki". KriSSo, widzę, że ciagle Cię tu Twoi ziomale podszczypują, a ja gratuluję powrotu do właściwego maxi sprzętu ! Wszystkim życzę zadowolenia ze swoich 2oo ! Odnośnik do komentarza
Joshua_77 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 ...A kulturę pracy to mają, ale czterocylindrowce, a nie tam dwa... Nikt mi nie powie. Burgifan dobrze gadasz!!! Tu się z Tobą zgodzę :-) Odnośnik do komentarza
Klubowicze bilety Opublikowano 29 Lutego 2016 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Miałem nie pisać ale co tam, Krzyś dostanie ode mnie termometr i oczywiście awaryjki widziałem że też zaklepane. Czyli sezon zacząć. Odnośnik do komentarza
Sympatycy Urbi Opublikowano 29 Lutego 2016 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Chyba czuć faktycznie już wiosnę w powietrzu i coraz bliższe rozpoczęcie sezonu, bo wszyscy już szykują swoje skutery, czyszczą, robią serwisy, przeglądy, doposażają i upiększają. Już chyba niedługo będziemy mogli na nowo podziwiać i chwalić nasze skutery i rozprawiać na temat prac jakie wykonaliśmy żeby udoskonalić nasze motocykle. Odnośnik do komentarza
minimi1 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 i światła awaryjne. I co z tego, że ma termometr, światła awaryjnie i gniazdo zapalniczki. Dalej pozostaje zwykłym burkiem. Jak to mówią w pewnej znanej książce " Nie można zrobić konia wyścigowego ze świni " nie mogłem się powstrzymać, oczywiście jest to żart i to Maćku niewysokich lotów- wiesz, że uwielbiam twojego burka Odnośnik do komentarza
Sympatycy KriSSo Opublikowano 1 Marca 2016 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Koledzy, a ja akurat zawsze Burka darzyłem duża sympatią. Bardzo dobrze mi się nim jeździło, wygodnie i przyjemnie. Polubiliśmy się, dlatego będę go bronił z całych sił . SW-T to dobry skuter, ale też ma swoje wady. Zatem nie toczmy już więcej sporów na ten temat, bo oba skutery mają swoje plusy i minusy. AMEN Oczywiście Mirku, niech mój post będzie już ostatnim w tym miesiącu i działajmy już w nowym wątku, który stworzyłeś .... dzięki Ci za to . Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Poczytałem sobie o tym odgłosie czterocylinrowców i aż się obśmiałem... Ale jakie dokładnie? Zwykłe R4, V4 czy może B4? Wątpię, żeby tu w grę wchodził odglos V4 czy B4... Dlatego... Miałem kilka R4 (niech mi nikt nie opowiada, że były zużyte lub źle ustawione ) i nie słyszałem w ich gangu nic cudownego... Wręcz przeciwnie, każdy V2 brzmiał lepiej (i nie mówie tu o moto dla dyletanta- HD). Silnik R4 zazwyczaj chodzi na wolnych "nierówno", a na wysokich po prostu wyje... i co w tym takiego pięknego ? Wystarczy posłuchać jak chodzi np. Ducati V2 w każdym zakresie obotów... Albo nawet takie R2 Yamahy TRX- 270° robi swoje... PS. A że ktoś zamontuje sobie w R4 przelotową konewkę i jara się zwykłym jazgotem do odcięcia zapłonu? Hmmm, nie wiem co to ma wspólnego z porządnym brzmieniem moto... Odnośnik do komentarza
Sent Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Wystarczy posłuchać jak chodzi np. Ducati V2 w każdym zakresie obotów... Albo nawet takie R2 Yamahy TRX- 270° robi swoje... Jejku, ja mam ogromny sentyment do tego silnika z czasów TDM - mimo, że na niego psioczyłem, kiedy wymieniałem olej lub sprawdzałem jego stan (sucha miska olejowa, odpowietrzenie w głowicy i takie tam). Ja miałem oryginalne wydechy, przy których i tak było słychać silnik. Faktycznie, bardzo przyjemny dźwięk, a jego "dzika charakterystyka" mi bardzo odpowiadała. Mam V-Stroma, ale brat SV-kę (ten sam silnik, tylko u niego kręci się do 11 tys. obr. u mnie 10,5) z Leo Vincem i jest to jeden z najfajniejszych dźwięków! Mój V-Strom na oryginalnej puszce chodzi bardzo cicho i ciut bez życia, ale tu to pełen uśmiech V4 miał tata w PanEuropean - gwizd silnika nic więcej, miły na postoju i po 500 km w ciągu jednego więcej, ale nic więcej. Teraz ma FJR 1300 czyli R4, na postoju właśnie nie równo, jadąc powoli lekki gwizd, potem też szału nie robi. Miałem V2 jeszcze w Deauville i to było fajne brzmienie. Nie jeździłem tylko bokserami. Integra to jest w ogóle cicha Odnośnik do komentarza
romano77 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Na cichą Integre tez jest sposób Ja z Robssonem założyliśmy IXil'e i dla mnie jest git, ogólnie nie ściągam DB-KILEROW no może sporadycznie dla zabawy. Słyszałem też z Leo Vincem chief13 z 3miasta i muszę przyznać że też mi się podobał ten dźwięk. Sent dzięki za odpowiedź na moje pytanie. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się