Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano

Silwer daje duuuużo radości.

I przyjemności w porównaniu do jednego cylindra jak i zawieszenie jest lepsze.

Mam 170 i spoko z podparciem jak i manewrowaniem . Jak dla mnie skonstruowany.!OKK (a pyknąłem nim już 80 tyś)

  • Odpowiedzi 144
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Alien

    16

  • MariuszBurgi

    10

  • arturo-bb

    10

  • yossarian

    7

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Honda to super sprzęt tylko czy optymalny na miejskie codzienne wojaże bo zapewne spalanie jest nie małe (oczywiście nie liczę na spalanie 125 tek) jak to u Ciebie wygląda ?

  • Klubowicze
Opublikowano

600 w trasie od 4 do 6,5 ( ale to na maxa ,w dwie osoby z pinklami i pod wiatr)

Średnio 4,5

Opublikowano

Całkiem rozsądnie, a co myślisz o tym z linku?

Opublikowano

Polecam yamahę majesty 400. Mam taką, jeżdzi fajnie,cicho ,szybko i bezwibracyjnie. Jestem bardzo zadowolony z tego skutera i nie zamienię na nic innego. A spalanie 3,5 trasa i 4,0 miasto. Pozdrawiam.

  • Klubowicze
Opublikowano
51 minut temu, Alien napisał:

a co myślisz o tym z linku?

Wygląda fajnie.

Masz blisko to obejrzeć łatwo.

I wiele osób z Wa-wy zna się więc mogło by pomóc.

Opublikowano

Właśnie oglądałem tą Hondę ,właściciel blisko mnie mieszka.Nie znam się za bardzo ale sprzęt wygląda bardzo dobrze,wszystko ładnie spasowane ,każda śrubeczka czy element pod kanapa prawie jak nówka,musi przebieg nie kręcony.Problem jest taki że widzi mi się też ta Majka 

https://www.olx.pl/oferta/skuter-yamaha-majesty-400-CID5-IDkwJSM.html ale to juz kawałek i jak rozmawiałem z włascicielem to w weekend oglądać.Chyba że macie inne propozycje modeli.

Opublikowano

Jak masz blisko to bierz Honde. POpytaj grupę warszawską może Ci ktoś ją jeszcze doglądnie i po kłopocie i śmigać

Opublikowano

Prawdę mówiąc skutery które do tej pory miałem nie miały ABSu i z zasady hamuję tylko przednim heblem,tył do manewrowania raczej, taki problem z jazdą w deszczu mają Majki ? 

Opublikowano

Tak hamuje się oby dwoma

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Niby racja ,w sumie faktycznie lekko zawsze naciskam tylny ale przedni jako główny.........ale to poza tematem.;)

Opublikowano

Polecam Hondę.! Wiem co piszę bo śmigałem taką 7 lat.

Silver Wing lub w nowej kaście SW-T

400-tkę lub 600- tkę. Wąska, szybka - idealna na miasto i na wycieczki.

Znany ze swej bezawaryjności zwinny 2- cylindrowy silnik zawieszony na ramie .!

No i w wersji C-ABS.!

Opublikowano

Jeszcze się pochwalę w odpowiednim temacie, ale ja ostatnio kupiłem sobie hondę forza 250 model MF10 z 2008 (1 właściciel, salon pl, bez najmniejszego szlifu i z przebiegiem niecałe 7,5tys)... Na początku byłem sceptyczny, tylko 250cm? 21 koni? Pojeździłem po mieście i jestem zachwycony. Przesiadłem się z czopera vulcan 900 custom. Teraz dopiero zacząłem jeździć, tak jak się jeździ jednośladem. Jest zwrotna, szybka, lekka... Odkręcam manetkę i po chwili mam 90 na liczniku. W trasę też pojechałem (na razie tylko 60km) -  da się jechać bez problemu przelotowo 100-110km/h (tyle ile jeździłem vulcanem) - ma wtedy ok. 6500 obrotów (czerwone pole na 9000). BDB ochrona przed wiatrem z wysoką szybą givi. Od groma miejsca pod siedzeniem. Moja wersja jest z "elektronicznym" wariatorem (mogę zmieniać "biegi" guzikami na kierownicy) - jeżdżę po mieście w trybie S - sportowym, większe obroty, bardziej dynamiczny; w "trasie" - na D - bardziej ekonomiczny tryb. Ma różne bajery jak np ekonomizer (chwilowe spalanie), średnie spalanie - na razie mi pokazuje 3,2 litra, odpalanie bezkluczykowe, C-ABS. Jest całkiem spora, rozstaw osi 1545mm; wygodne siedzisko, nogi trzymasz w pozycji kiblowej, lub czoperowej - sporo miejsca (mam 175 wzrostu). Silnik gładko, cicho pracuje, żadnych hałasów z przekładni. Do miasta ideał, a i w trasę da się pojechać bez nerwów. Dałem za nią tyle, ile bym musiał dać za czterysetkę hondy z 50tys+ przebiegiem, bez abs. Gratisowo kufer i motokoc (2500zł się szarpnął poprzedni właściciel), oraz nieużywany kask dla pasażera;) 

20170331_121045.jpg

  • Sympatycy
Opublikowano

Również polecam Hondę SW-T, wygoda, dwa cylindry, C-ABS. Używałem trzy sezony w mieście,  w trasie, jak również na przełęczach Alpejskich...:)

Godny polecenia sprzęt.  

Opublikowano

Witam ja chcialem sie wypowiedziec w kwestii spalania co do majesty : mam ja id poprzedniego roku jezdze glownie po miescie 6km i w temperaturach 5-10 stopni, silnik nie lapie temp roboczej i moje spalanie jest rzedu 5-5,5. Co do sw to slyszalem ze do pewnego roku prod to po miescie potrafi 7 litrów lyknac. Co do jazdy to nie mam porownania (pierwsze moto) nie na rzekam na komfort jest pakowna (pod siedzeniem 2 pelne kaski wejda i zostanie jeszcze troszke miejsca).

Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Szukaj dwucylindrowca - ja po doświadczeniach z różnymi maxiskuterami, nie widzę innej opcji. Honda SW 400 lub 600, T-Max - sugeruję się rozglądać za którymś z tych modeli.

  • Administrator
Opublikowano
1 godzinę temu, atat13 napisał:

Co do sw to slyszalem ze do pewnego roku prod to po miescie potrafi 7 litrów lyknac.

Do 2005 roku - cecha charakterystyczna >kokpit lakierowany< tak konsumowały.

SW od 2006 roku (kokpit czarny nielakierowany) pojawiło się kilka poprawek w motorze / karoserii. Od tego roku SW zaczęły spalać między 4 a 6 litrów/100 km... przy czym górny parametr to trzeba się mocno postarać. Dolny przy spokojnej jeździe w trasie. 

Opublikowano

A ja czytając o głównym przeznaczeniu szukanego skutera " Jazda to przede wszystkim miasto i z przyczyn rodzinnych (małe dziecko min.) bardzo rzadko wycieczka poza" proponuję coś na dużych kołach. Nie bez przyczyny skutery takie dominują na rynkach zach. Europy. W tamtym sezonie posiadałem Yamahę XCity 250 i doskonale mieściła się w zakładanym przeznaczeniu. Warto poszukać Hondy SH 300 lub jeszcze mocniejszych jednostek ze stajni Piaggio o mocy prawie 40 KM. Niestety coś za coś - możliwości ładunkowe prawie żadne.

  • Administrator
Opublikowano
18 godzin temu, Alien napisał:

Z YP400 nie ma co porówać bo to inna bajka. Jedna z najciekawszych aktualnie ofert, aż dziwne, że w tej cenie jeszcze się nie sprzedał... oczywiście zakładając, że opis jest zgodny z realem.

Opublikowano

Ja w chopperze miałem koła 21 i 15 cali, teraz mam oba 13 cali i jeździ mi się równie komfortowo;) Studzienki i tak omijam. Za to brak możliwości "ładunkowych" to by była porażka.

  • Administrator
Opublikowano
12 minut temu, koyac napisał:

A ja czytając o głównym przeznaczeniu szukanego skutera " Jazda to przede wszystkim miasto i z przyczyn rodzinnych (małe dziecko min.) bardzo rzadko wycieczka poza" proponuję coś na dużych kołach.

Oczywiście... ale tu nie ma co doradzać. Trzeba się przysiąść, przejechać i sprawdzić samemu (nie bazować ślepo na sugestiach innych) czy dana konstrukcja pasuje pod nasze wymagania/ preferencje.

Honda SH300, zakładając, że lubimy "big wheel" i chudą optykę - bardzo dobry wybór!

Opublikowano

Marzenie wielu -   "chuda optyka" na wysokim zawieszeniu....:)

Opublikowano

Prawdę mówiąc przyzwyczaiłem się i lubię komfort maxi dla tego ani wygląd ani jazda skuterem typu sh czy innym mi nie odpowiada. 

  • Administrator
Opublikowano

No to jeśli komfort jest celem nadrzędnym i szukasz złotego środka miasto / trasa to wybór masz prosty. Odpowiedzi padały powyżej.

Opublikowano

Dziękuję mam już jako tako ogląd sytuacji, przysiadlbym się na taką majkę żeby mieć porównanie. Ciekawe co jest z tą hondą że stoi, niby wczoraj ja oglądałem i wygląda naprawdę zacnie, ale ja to trochę laik jestem. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...