DarekDarek Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Tak się zastanawiam jakie są najszybsze 125-tki... Mój Peugeot Compressor 135km/h licznikowe... Jakie prędkości rozwijają Wasze maszynki ?
0 pawelecm Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Większość 125-tek 10-12 KM jedzie realnie max 100km/h. Te mocniejsze bliżej 15 KM te 10 km/h więcej moga pojechać. O licznikach już pisałem
0 Marcin79 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 A wracając do tematu Gilera Runner 125 - szokujące przyspieszenie, w końcu mała masa Raz jeździłem i byłem zaskoczony co toto wyprawia Może ktoś ma doświadczenia z tym modelem? Posiadam Runnerkę 125 z silnikiem 2t i powiem że do miasta na dojazdy do pracy jest idealna- przyspieszenie bardzo dobre, prędkość 110km/h licznikowe (czyli około 100) i gabaryty skutera 50ccm
0 grze Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 A mój X-max 125i na seryjnym napędzie jechał ponad 120 licznikowe a dziś po wymianie przeciwtalerza i rolek z 10gr. na 11,56gr. 120km/h przełamuje i po silniku słychać ze spokojnie da radę więcej
0 Vorenus Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 A mój X-max 125i na seryjnym napędzie jechał ponad 120 licznikowe a dziś po wymianie przeciwtalerza i rolek z 10gr. na 11,56gr. 120km/h przełamuje i po silniku słychać ze spokojnie da radę więcej Pytanie, czy to 120 jest komfortową prędkością. Moim zdaniem na większości skuterów czy motocykli jadąc z maksymalną prędkością nie czujemy się komfortowo (myszkowania, podmuchy wiatru etc). Moim zdaniem, to co dostajemy od producenta wystarcza w 100%. Rozumiem jednak, że niektórzy chcą więcej
0 tomekmajesty Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Ja przy 130 km/godz na trasie szybkiego ruchu wyprzedzam inne moto,,szczególnie cruisery Nic mi nie myszkuje, w końcu samonośne nadwozie
0 Joshua_77 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Witam, ja swoim Burgmanem jechałem max.115km/h na prostej, ale złożony prawie jak na ścigaczu;-). Wiadomo jednak że jest to prędkość licznikowa, bo w rzeczywistości będzie to ok. 105km/h.
0 Goły Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Kymco Downtown jedzie licznikowo tyle co ma pojemności . Sprawdzone na dwóch skuterach z przebiegiem ok 5-6 tyś . Jeden mój a jeden kolegi . Raz czy dwa pokazało 132 ale rolki pulleya 14 gr wsadzone i 10000 obr/min . Wolę przyjemnie jeżdzić 90tką
0 Basman81 Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Majesty 125 2000rok na prostej 120km/h licznikowe to 110km/h realnie , ale taka przyjemna jazda to max 90km/h
0 tktomek Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Majesty 125 2006r. (12KM) na długiej prostej 120km/h licznikowe, a według GPS 106km/h. Na trasie bez problemu da się jechać z prędkością 90-100 na liczniku. Powyżej 100 już troche niepewnie się czuję.
0 Rogierro Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Burgman 125cc, licznikowe około 115km/h, niestety jest lekki i przy takiej prędkości czuły na podmuchy wiatru, optymalna prędkość przelotowa to w granicach 90-100 licznikowe, na maxa szkoda silnika.
0 bep Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Vespa GT 125 11 kW (na gaźniku) licznikowe "prawie" 110 km/h, na szybciej nie było miejsca bo zostałem zatrzymany kolejnymi światłami, na pomiary GPS nie mam jeszcze odwagi ani umiejętności, aby jechać z jedną ręką na sterach . Uchwyt lub plaster do GPS zapewne zweryfikuje wskazania o 10 jak nie 15 km w dół. Przyspieszenie miło mnie zaskoczyło jak to mówią, daje radę. Jako używany sprzęt nie mam pewności co tam w środku piszczy, ale wiem że są minimalnie cięższe rolki, reszta to niby seria. Jutro zakładam duża szybę, zapewne prędkość jeszcze spadnie, dobrze bo za dużo sobie pozwalam, a pycha zabija.
0 B&B Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Moja Yamaha Majesty do licznikowego 80-90km/h w miarę dobrze się rozpędza a do setki to już strasznie zamula i trwa to całe wieki, min 20-30 sek i to na płaskim... 110km/h nie udało mi się osiągnąć. Jaka może być tego przyczyna? jakieś pomysły?
0 Vorenus Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Moja Yamaha Majesty do licznikowego 80-90km/h w miarę dobrze się rozpędza a do setki to już strasznie zamula i trwa to całe wieki, min 20-30 sek i to na płaskim... 110km/h nie udało mi się osiągnąć. Jaka może być tego przyczyna? jakieś pomysły? Może, jesteś duży i ciężki
0 czemil Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Yamaha Majesty S nowa 1000km przelotu, udało się osiągnąć 108km/h. pozdro
0 jac555 Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 U mnie 110km/h na prostej a z górki 130 ale wymiękłem a to tylko 125I teraz zakładam zestaw malossi multivar i zobaczymy co dalej z v-maxem w downtownie
0 r2d2 Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Raz udało mi się wykrzesać licznikowe 130 z małej górki przy 11.500 obrotach. Przy tej prędkości drgania były dość odczuwalne. Normalnie na prostej 120 km/h licznikowe to max. Peugeot satelis 125 rocznik 2007
0 Cairo Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Ja codziennie moim Pantheonem 125 2004r. 110-115 wyciągam. Ogólnie jeżdzę nim cały czas z manetką odkręconą na maxa, czasem osiągnie 105 czasem 115, ( z górki 120) nie porównywałem z GPS, jutro postaram się to zrobić. Powyżej 105 robi się troszkę mało stabilny, ale już się przyzwyczaiłem i cały czas cisne maxa od świateł do świateł prawie zawsze te lekko ponad 100 osiągnie. Na 25km trasie do/z pracy (70% miasto) praktycznie nie zdarza mi się, żeby mnie jakiś samochód wyprzedził.
0 B&B Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Vorenus, u mnie właśnie w odwrotną stronę, jestem lekki jak piórko, taka połowa Majesty ;-)
0 djpj1 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Po dokładnych pomiarach wyszło ,iż Peugeot Satelis 125 osiąga maksymalną prędkość wg GPS 108km/h, licznikowe 117km/h.Może gdyby było troszkę z górki to by poszedł 110,ale podczas tej prędkości przyjemności z jazdy już są zdecydowanie mniejsze na 125ccm. Poniżej filmik na którym to zarejestrowałem.
0 igor_corp Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Jak miałem Honda Pantheona 125 2T 2002r to max speed licznikowe było 125km/h. Od kilku dni mam Yamaha Majesty 125 2006r ale pogoda przeszkadza na manewry ale przy jeździe testowej poszedł spokojnie 100km ale droga się kończyła. W tym tygodniu postaram się go sprawdzić.
0 dr.big Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 BMW C1 125 ze swoimi 205 kg ma wpisane w dowód realne 102 km/h ... Bo licznikowo, jak to komuś pomaga , to "jedzie" nawet ok. 118 km/h ...
0 Administrator MariuszBurgi Opublikowano 25 Maja 2015 Administrator Opublikowano 25 Maja 2015 W różnych skuterach różnie wygląda parametr przekłamania. Akurat w C1 faktyczna prędkość jest mało przekłamana... Tu zdjęcie z testu, zegary vs gps ale najczęściej zegary przekłamują o 8 do 10%... czyli 110 km/h wskazanych = ~100 km/h faktycznych. Co do tematu... Honda Forza 125, licznikowo- 120 a przy sprzyjających warunkach prędkość zbliża się do 130 km/h. Pomiarów gps nie robiłem ale takowe wykonam niebawem.
0 Sympatycy KriSSo Opublikowano 25 Maja 2015 Sympatycy Opublikowano 25 Maja 2015 Co do tematu... Honda Forza 125, licznikowo- 120 a przy sprzyjających warunkach prędkość zbliża się do 130 km/h. To bardzo ładnie, podobnie jak w Forza 300. Piaggio Liberty 125 cc (2014 rok, 10 KM), 95 km/h max, oczywiście licznikowe.
0 Klubowicze Joasia70 Opublikowano 25 Maja 2015 Klubowicze Opublikowano 25 Maja 2015 BMW C1 125 ze swoimi 205 kg ma wpisane w dowód realne 102 km/h ... Bo licznikowo, jak to komuś pomaga , to "jedzie" nawet ok. 118 km/h ... z górki to nawet 125 km/h a na równym 120 km/h .... tylko trzeba uważać bo kabelki wypadają
0 kazak Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 miałem okazję zrobić trasę Warszawa - Płońsk i powrót, ooczywiście testując wszystkie "za" i "Przeciw". W moim seryjnym Piaggio Xevo 125 wyglądało to następująco : trasa do Płońska - wiatr i teperatura około 14-15 st. - na expresówce udało się spokojnie rozpędzić i licznikowo wuchodziło nawet do 123 km/h (niestety wiatr). Przy moich 190 cm wzrostu - sporo się musiałem namęczyć żeby złożyć się za szybą (pewnie wyglądało to komicznie) - (inaczej "łeb urywało). Tiry oczywiście były bez szans a ich wyprzedzanie nie nastrajało problemów. W drugą stronę - 22 st. bez wiatru - na manetce rokzręconej do granicy odcięcia (11 k obrotów), udało mi sie dociągnąć do licznikowego 130. W Poniedziałek wyminiałem pasek (13k km przebiegu) i co się okazało? Tydzień wcześniej oglądałem rolki i były równo wytarte - a po trasie z jednostajną praktycznie prędkością (okolice 110 km/h) złapały widoczne wytarcie (każda po jednej stronie). Po wymianie paska - przyśpieszenie znacznie spadło - Vmax też - ale podobno potrzeba paru kilometrów, aby pasek na klinie się ułożył i zaczął normalnie pracować. Ogólnie zadowolony - ale przymierzam się do zestawu 209ccm. Pozdrówki dla klubowiczów i napotkanego po drodze (w Łomiankach) kolegi na Burgim 400 ;-)
Pytanie
DarekDarek
Tak się zastanawiam jakie są najszybsze 125-tki...
Mój Peugeot Compressor 135km/h licznikowe...
Jakie prędkości rozwijają Wasze maszynki ?
Top użytkownicy dla tego pytania
9
6
4
4
Popularne dni
30 Paź
13
17 Sty
8
31 Paź
6
28 Maj
5
Top użytkownicy dla tego pytania
DarekDarek 9 odpowiedzi
Vorenus 6 odpowiedzi
blaz 4 odpowiedzi
kazak 4 odpowiedzi
Popularne dni
30 Paź 2014
13 odpowiedzi
17 Sty 2015
8 odpowiedzi
31 Paź 2014
6 odpowiedzi
28 Maj 2015
5 odpowiedzi
132 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się