Klubowicze pgizi Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Klubowicze Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Potwierdzam. Popełniłem na nim straszną zbrodnię - tylne koło od Sureny, przedłużone teleskopy a następnie grzech śmiertelny - sprzedałem Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
Geni Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Swojego kupiłem po "tuningu" polegającym na zmianie lampy na chromowany reflektor od Ursusa (licznika nie miałem, bo i po co), bateryjnym zapłonie, zamianie kanapy na obszytą skórą i z wydłubaną gąbką - cienka po całości, krótsze tylne amortyzatory i demontaż szklanek przedniego zawieszenia. Generalnie wyszło coś w stylu dzisiejszego HD Irona i fajnie się tym jeździło. Zresztą innych nie było. Pierwszy z prawej. https://www.bikepics.com/pictures/2015185/personal-photos-p1
Klubowicze pgizi Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Klubowicze Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Geni, niewiele widać, ale jest (był?) Mój w momencie zakupu, ożywiania, i po wyglądał jak poniżej. Lampa chyba od Ursusa, tylna od Ikarusa, licznik początkowo ze 125p a pózniej 126p, tłok od Poleneza chyba po 3 szlifie w rozwierconym cylindrze - pojemność ok. 400 cm3, w głowicy zawory od UAZ'a, szprychy z tyłu od MZ skracane i gwintowane (!) a otwory na nie w feldze trasowałem centymetrem krawieckim (!). To se ne wrati
Sympatycy subaru gtb320 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Sympatycy Opublikowano 23 Sierpnia 2018 NIE chce zaśmiecać wątku,ale ??? Narzekałem na kiepskie prowadzenie mojej ''nie maxi'' BMW Wystarczyło odkręcić amor skrętu który był zatarty z starosci . Teraz (nie ten sprzęt) Już alternatywny sprzęt zaczyna mi się podobać po prawie 4000tyś km męczarni teraz jest OK (jescze wymiana opon i będzie miód malina) takie małe g...o a taka różnica.
dziadzia Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 12 godzin temu, subaru gtb320 napisał: Wystarczyło odkręcić amor skrętu który był zatarty z starosci Po cóś to ustrojstwo było przewidziane, może teraz jak trochę szybciej pojedziesz wpadać Ci sprzęt w tak zwane „shimmy” chociaż niekoniecznie, ale zwróć uwagę, teraz patrzyłem ile ten siłownik ile kosztuje No to takie oczy zrobiłem hi hi
dr.big Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Hehe, a ja zrozumiałem "odkręcić" czyli poluzować ustawienie (ostatnio w BMW miałem regulowany). Podobnie jak Dziadzia, nie jeździłbym bez niego permanentnie. Może oddaj do jakiejś dobrej regeneracji...
dziadzia Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 21 minut temu, dr.big napisał: Może oddaj do jakiejś dobrej regeneracji... Ot to to, bardzo dobra rada
Marek62 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Amortyzator skrętu ma przesówać sie w obie strony z pewnym oporem , bez niego szybsza jazda może doprowadzić do dużych " latań " kierownicy , a to juz nie ciekawie, są filmiki na youtube jak zregerenować to ustrojstwo
Sympatycy subaru gtb320 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Sympatycy Opublikowano 24 Sierpnia 2018 2 godziny temu, Marek62 napisał: Amortyzator skrętu ma przesówać sie w obie strony z pewnym oporem , bez niego szybsza jazda może doprowadzić do dużych " latań " kierownicy , a to juz nie ciekawie, są filmiki na youtube jak zregerenować to ustrojstwo Wczoraj sprawdzałem do 200km/h ( bez kufrów jest OK) tak samo jak z amorem . Amor wykręcony dla próby różnica z i bez jest znacząca WIELKI + dla bez. Budowa samego amoru z tych lat jest prosta jak budowa cepa .(zregeneruje sam) wymiana uszczelniaczy i wlanie oleju w odpowiedniej ilości problem jest w tulei mocowanie amoru (w dolnej pólce) przez 20lat jest nie tak jak powinno być czyli tuleja w dolnej półce (mocowanie amoru jest krzywa) Śmigne jeszcze w bieszczady i zobaczymy czy będe coś robił czy zostawie bez amoru .(chwilowo świeża sprawa ) jest ok. Zaczynam lubieć ten motocykl. jakl będe miał chwile przesle foty . Myśle że administrator się nie pogniewa że wchodzimy w techniczne rzeczy na forum burgmani .
tomekmajesty Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 Dzisiaj odebrany Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Geni Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Jak się patrzy to Honda, a jak się przyjrzy to Skyteam. Fajny bzyk.
tomekmajesty Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 Nie jest taki głośnyAle robi marchewkami jak się odpuści gazWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
dr.big Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 Dnia 19.01.2016 o 14:36, Geni napisał: (...)W SBK wymyślano takie regulaminowe ograniczenia, jak zwężki w układzie dolotowym i obciążniki montowane w Ducati(...) No i Panigale V2 trafia do muzeum (w WSBK od 2013r.) bez tytułu w WSBK ... Ciekawe jak będzie w przyszłym sezonie z nowym V4?
bobby Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 Być może ktoś zna maszynę, ale dla mnie budzi spore zaskoczenie Piaggio ale ciężko powiedzieć czy to jeszcze skuter czy już samochód a może trojka https://www.otomoto.pl/oferta/piaggio-ape-calessino-200-high-line-nowy-2017-ID4oWkzo.html#a563493eb2
Klubowicze Piootr Opublikowano 12 Października 2018 Klubowicze Opublikowano 12 Października 2018 Jak to „co to jest”? To jest tuk tuk w wersji VIP Executive
dr.big Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Ape (czyli pszczoła) w różnych wersjach produkuje się przecież od 47- go roku (wersja A, bez wnikania w szczegóły) . To kult. Faktyczny policyjny. Nie fake.
tomekmajesty Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Jeździłem takimi w Portugalii, na Madagaskarze, gdzie stanowią podstawową taksówkę FajnieWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
bobby Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Tzn tuk tuka znam a dokładniej widziałem w Azji ale nie przypuszczałem że to Piaggio
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 12 Października 2018 Administrator Opublikowano 12 Października 2018 W kraju matce APE jest wykorzystywany do wielu prac i widuje się go niezwykle często.Tu taki ustrzelony kilka dni temu.
Geni Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 Królowa Pustyni w końcu jest. https://www.yamaha-motor.eu/gb/en/products/motorcycles/adventure/t-n-r-700-2019/ Nie wygląda na przesadnie grubą, nogi ma odpowiednio długie i na szczęście nie ma regulowanego elektronicznie zawieszenia. Zbiornik mogłaby mieć większy, bo jej nieodżałowana poprzedniczka brała na pokład 23 litry, ale to niewielka skaza na wizerunku.
dr.big Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 Na pewno bardzo szybko będą większe, jakieś akcesoryjne zbiorniki dla podróżników . W podmiejskim lesie dodatkowe i zbędne kilogramy ...
Robak Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 Piękna maszyna i cenowo jak dla mnie konkurent dla t-max dx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się