RONIN Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Opublikowano 3 Sierpnia 2021 @MariuszBurgiu mnie w tym miejscu jest akurat włącznik kontroli trakcji więc spróbuję z drugiej strony ale dzięki.
RONIN Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Podpowie ktoś gdzie znajdę plus po stacyjce do USB? I z ciekawości do czego służy ta czerwona końcówka?
benski Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 W dniu 6.08.2021 o 19:25, RONIN napisał: I z ciekawości do czego służy ta czerwona końcówka? Dla mnie też jest to zagadka bo też to znalazłem u siebie. I nadal nie wiem...
RONIN Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Gniazdo podpiąłem do zasilania gniazda pod siedzeniem. Przy okazji mam termometr😉.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 16 Września 2021 Autor Administrator Opublikowano 16 Września 2021 Z cyklu - jakie najniższe spalanie w Integrze 750... Dystans ~60 km, spokojna jazda po górach i terenie pagórkowatym do 80 km/h. Wynik: 2.6 l/100 km.
RONIN Opublikowano 19 Września 2021 Opublikowano 19 Września 2021 Ja z obecnego wyjazdu (8000 km) mam średnią 3,7, gdyby nie autostrady to pewnie byłoby 3,5 bo taki wynik był przez pierwsze 3500 km. A integra zapakowana na maxa.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Autor Administrator Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Tym razem dwa projekty NC750D RC89.MaltaTajlandia
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 22 Czerwca 2022 Autor Administrator Opublikowano 22 Czerwca 2022 Ulubiona RC89 i kolejny SKP... Badanie nie wykazało najmniejszych niedomagań
Klubowicze grzybek Opublikowano 22 Czerwca 2022 Klubowicze Opublikowano 22 Czerwca 2022 To super Mariusz. Bo to Honda. I podobnie ma jeszcze tylko Yamaha👍
romeo1971 Opublikowano 22 Czerwca 2022 Opublikowano 22 Czerwca 2022 Jaki zestaw napedowy stosujecie do integry 750 d w hondzie troszkę drogo myslalem o did ale nie wiem czy z łańcuchem wzmocnionym jak do nc750x czy zwykły zestaw za 350zl?Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 23 Czerwca 2022 Klubowicze Opublikowano 23 Czerwca 2022 Jak wiesz, ja jeżdżę dość spokojnie, więc zakładam zwykłego DID'a... Ostatnio udało mi się kupić na Allegro cały, kompletny zestaw z zębatkami (549 PLN), gdzie mała zębatka atakująca była już w wersji z tłumikiem drgań (nalewana, gumowa bieżnia)... Ogólnie zapisałem sobie w notatkach coś takiego: Zestaw Napędu – 798 0761 /// łańcuch – 797 0210 (DID G&B520VX3/112) / zębatka przód – 726 0572 (JT F1373-17.17RB z tłumikiem) lub 726 0273 (JT F1373-17 ,17Z bez tłumika) / Tylna zębatka 727 1063 (JT R1316.39, 39Z) 1
redrobo Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Dzien dobry wszystkim uzytkowikom forum, w szczegolnosci tego watku... Jako poczatkujacy posiadacz Integry '15 sporo interesuje sie jej usprawnieniami. Czy ktos z Was ma doswiadczenie z modulem Rapid Bike Easy oraz wydechem dedykowanym LeoVince? Podzielcie sie opiniami.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Autor Administrator Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Z modułem RBE miałem styczność w FJS400. Wg moich obserwacji, nic nie dawał. W NC nie słyszałem aby go ktoś stosował. 1
redrobo Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Kilku kolegow posiadajacych Africe Twin twierdzi, ze to dobre urzadzenie, zdecydowanie polepsza dolny zakres zwiekszajac elastycznosc. Byc moze to byloby panaceum na te podszarpywanie w trybie D, kiedy to automat wrzuca bardzo wczesnie kolejny bieg... Techniczne wytlumaczenie do mnie trafia... No coz, moze ktos jednak testowal, czy uzywa...
Klubowicze DaniL Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Klubowicze Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Ja od 2 miesięcy jeżdżę w trybie "S", przy którym nie ma żadnego podszarpywania, a parametry i wrażenie z jazdy są zdecydowanie lepsze. Wydaje mi się, że mając tryb S nie potrzeba modułu RBE. 2
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Autor Administrator Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Ja jeżdżę w trasie na D (często współpracując z opcją manualnego wpływu na przełożenia oraz "hamowaniu silnikiem" poprzez redukcję) a w mieście często na S poziom 1 (dostępne od RC89). Nie czuję konieczności poprawy osiągów... ale tak jak napisałeś, może ktoś stosował i dopisze swoje doświadczenia w Integrze. 1
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Klubowicze Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Ja jeżdżę tylko i wyłącznie na D, chyba że jadę przez górskie (mocno pagórkowate) odcinki, to przełączam się w tryb manualny...
Klubowicze Jack Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Klubowicze Opublikowano 24 Sierpnia 2022 I ja w normalnej jeździe tylko na D. Przełączam na S w górach, na winklach itp., i czasem w mieście w korkach. Ale mam też Afrikę 1100. Tam na D nie da się jeździć. Szarpie, trzęsie, prawie się dusi. Afryką zawsze na S1. 1
Klubowicze Piootr Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Klubowicze Opublikowano 26 Sierpnia 2022 W dniu 23.06.2022 o 08:22, SlawoyAMD napisał: Jak wiesz, ja jeżdżę dość spokojnie, więc zakładam zwykłego DID'a... Ostatnio udało mi się kupić na Allegro cały, kompletny zestaw z zębatkami (549 PLN), gdzie mała zębatka atakująca była już w wersji z tłumikiem drgań (nalewana, gumowa bieżnia)... Ogólnie zapisałem sobie w notatkach coś takiego: Zestaw Napędu – 798 0761 /// łańcuch – 797 0210 (DID G&B520VX3/112) / zębatka przód – 726 0572 (JT F1373-17.17RB z tłumikiem) lub 726 0273 (JT F1373-17 ,17Z bez tłumika) / Tylna zębatka 727 1063 (JT R1316.39, 39Z) Sławku podlinkuj mi tą ofertę z Alle. Ja wkrótce także będę robił przegląd z wymianą napędu. A co do wyboru w skrzyni DCT. Przez kilka sezonów jeździłem na mulastym D. Teraz nawet w mieście od razu na S1 (jak nie zapomnę 😂), a w terenie górskim S2, a czasem S3. D jest idealny na skandynawię, a dokładnie na Norwegię 😜 lub na baaaardzo pasywny i oszczędny styl jazdy.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Klubowicze Opublikowano 26 Sierpnia 2022 2 godziny temu, Piootr napisał: Sławku podlinkuj mi tą ofertę z Alle. Link już nieaktualny (archiwum)... Na pewno znajdziesz w zasobach Allegro wpisując "NSM-Pabianice". EDIT - A zaraz... namierzyłem gościa 🙂 ALLEGRO 1
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Autor Administrator Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Nie wiem czy większym szokiem jest przebieg blisko 400 tkm. zrobiony w 4 lata i 3 miesiące, czy też fakt, że luzy zaworowe nie były tu od nowości regulowane... a NC ma wciąż fabryczne sprzęgło. Jakby ktoś jeszcze wątpił w niespotykaną wręcz długowieczność motoru NC, to zostawię tutaj przykład kuriera z UK 2
RONIN Opublikowano 1 Września 2022 Opublikowano 1 Września 2022 W dniu 23.08.2022 o 15:54, redrobo napisał: Kilku kolegow posiadajacych Africe Twin twierdzi, ze to dobre urzadzenie, zdecydowanie polepsza dolny zakres zwiekszajac elastycznosc. Byc moze to byloby panaceum na te podszarpywanie w trybie D, kiedy to automat wrzuca bardzo wczesnie kolejny bieg... Techniczne wytlumaczenie do mnie trafia... No coz, moze ktos jednak testowal, czy uzywa... Z tego co kojarzę to najwiecej info na temat rapida znajdziesz na Tajlandzkiej grupie xadv na fb. Afryką faktycznie nie da się jeździć na D, zawsze po włączeniu zmieniam na S1 ale w NC750J spokojnie można na D jeździć i nie ma takiego efektu jak w CRF1100. Po to jest tryb S żeby było bardziej żwawo.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 6 Lutego 2023 Autor Administrator Opublikowano 6 Lutego 2023 To ja tu tylko zostawię taką RC89 po drobnych zmianach custom-sport
RONIN Opublikowano 8 Czerwca 2023 Opublikowano 8 Czerwca 2023 Właśnie jestem na złocie grupy NC. Pełno NCków ale ani jednej Integry. Czyżby rozwiązanie największego problemu Integry?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 8 Czerwca 2023 Autor Administrator Opublikowano 8 Czerwca 2023 Integra to też NC 🫢Pewnie miało być: "pełno NC-X a brak NC-D".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się