Jerry_R Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Honda Motor Europe PL obniżyła cenę Integry 750 rocznik 2014. Było 35900, jest 31900 pln! Cena promo obowiązuje do wyczerpania zapasów.Na tą chwilę dostępne kolory to czarny met, niebieski met i czerwony met. 1) jedna dolaczy do Burgmanii 2) co do kolorow - ponoc sa czarne i jedna biala. PS: przepraszam, bialej juz nie ma Odnośnik do komentarza
Norbert Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 no to za 2 miesiące będzie do sprzedania pierwsza poliftingowa Integra na burgmanii Odnośnik do komentarza
cheng13 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Eee, pierwsza to ona nie będzie bo ja mam pierwszą Odnośnik do komentarza
Norbert Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 pierwsza do sprzedania- Jerry jeździ sprzętem średni 2 miesiące i sprzedaje Odnośnik do komentarza
Lucjan73 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Jest jeszcze opcja poprawienia kanapy, dostępne są akcesoryjne ulepszenia. Nawet gdzieś na forum było zdjęcie i zdaje mi się że ktoś już to stosował. Fakktycznie czy zastosowanie pasa napędowego było by o wiele droższe od łąńcucha ? Są motocykle o większej mocy (HD) które od lat z powodzeniem są napędzane bezobsługowy pasem. Odnośnik do komentarza
Bogart58 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Nie demonizował bym tak tego łańcucha. Jego obsługa to 3-4 razy w miesiacu tryśniecie sprayem. Cała operacja trwa krócej niż przetarcie szyby. Nie jest to żaden problem, zwłaszcza dla tych którzy wcześniej jeździli na motocyklach. Odnośnik do komentarza
bowill Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Podobno promocyjna cena na nową Integrę obowiązuje do 28 sierpnia. Taką informację otrzymałem w dniu wczorajszym z salonu Pomirski w Gdańsku. Pytanie ile sztuk mają. Odnośnik do komentarza
Lucjan73 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Skuter/nie skuter kwestja do dyskusji. Uważam że jeżeli marketingowcy Hondy umieściliby Integrę w dziale motocykle też nie wzbudzałoby to kontrowersji. Pewnie z powodu zaprzestania sprzedaży SW-T trzeba było uzupełnić ofertę skuterów o jakiś model no to tak trochę na "siłę" wprowadzili akurat Integrę. Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 We Włoszech, nikt nie ma wątpliwości, że Integra to skuter. No ale co Włosi mogą wiedzieć o skuterach Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 W zasadzie można powiedzieć, że promocja na Integrę 750 jest już w fazie końcowej Tap by dualsim Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Lazyfox a jaki widzisz problem? Łańcuch jest pewnym kompromisem, niższa masa resorowana, zminimalizowane ryzyko zerwania. Ja u siebie ciągle wymieniam rolki i ślizgi. Przy większym przebiegu zaczynają się wyżłobienia na ścianach talerzy. Wychodząc z tego założenia we wszystkich 2oo powinien być wał kardana. Chcesz bezobsługowy napęd to załóż scootoilera. SH 300 pewnie też zbyt wielkiego schowka nie ma ze względu na rozmiar kół, ale duże koła powodują lepsze wybieranie dziur, Integra poszła dalej i ma 17 cali. Myślę, że nie ma co dywagować czy to moto czy to skuter, zresztą sam kiedyś nieopatrznie wdałem się w tą dyskusję na forum jak kupiłem GP 800, zrobiło się zaraz kilka stron w temacie na forum. Odnośnik do komentarza
Bogart58 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Gdyby umieścili go w dziale motocykle to nikt by nie pytał: - gdzie jest przekrok - gdzie są porządnej wielkości schowki - gdzie jest bezobsługowy napęd - gdzie jest wygodna kanapa Integra to Maxi Skuter. Nie pierwszy i na pewno nie ostatni z łańcuchem zamiast paska Odnośnik do komentarza
Raven Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Eeeech kiedyś było prościej . Położenie baku, łańcuch i rodzaj skrzyni był jakimś wyróżnikiem, a teraz..... motocykle ze schowkiem zamiast baku, łańcuch w skuterach..... a skrzynie to już totalny bałagan Odnośnik do komentarza
lazyfox Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 deleted Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zerwanie się łańcucha zamkniętego w szczelnej obudowie może być powodem zablokowania tylnego koła, a co za tym idzie bardzo nieprzyjemnych sytuacji na drodze. Nie wiem co na ten temat wiedzą księgowi, ale niejeden posiadacz takich motocykli jak MZ lub Java tego doświadczył. Łańcuchy obecnie montowane w jednośladach, są zapewne nowocześniejsze od tych z lat 80-tych, ale też potrafią się zrywać. Doświadczyli tego stosunkowo niedawno niektórzy właściciele motocykli BMW F800GS (czeskie łańcuchy wymieniano w ramach akcji serwisowej). Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 "Goły" łańcuch jest WYŁĄCZNIE skutkiem cięcia kosztów. Nie słyszłeś o możliwości użycia szczelnej, mokrej obudowy tak jak w TMax? Tam działa to świetnie. (przykładu BMW nie przywołuje z oczywistych powodów). A Integrę porównuje do Blackwinga 600, pardon, do Silverwinga 600 I na tym polega błąd, tych maszyn nie da się porównać ze względu na różnice chociażby w rozmiarze tylnego koła 4 cale. Silwer z powodu 13tki nie prowadził się tak dobrze jak integra. Odnośnik do komentarza
lazyfox Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 A Integrę porównuje do Blackwinga 600, pardon, do Silverwinga 600 Odnośnik do komentarza
Bogart58 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 A Integrę porównuje do Blackwinga 600, pardon, do Silverwinga 600 Nie wiem co Ci przychodzi do głowy. Tych dwóch skuterów nie da się porównywać. Różnią się właściwie wszystkim Odnośnik do komentarza
lazyfox Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 deleted Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 ...BMW jako przykład niezawodności? Wręcz przeciwnie A tak na marginesie, stojący w moim garażu T-Max 530 jakością nie powala, tak więc cieszę się, że już niczego nie zabudowują Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 No właśnie, każda maszyna ma jakąś grupę docelową, schowek to tylko jedna z cech pojazdu. Moim zdaniem integra z powodu filigranowej tylnej części kanapy jest maszyną głównie do jazdy solo, a wtedy spokojnie można w trzech kufrach i małym schowku wszystko zmieścić. A wracając do prowadzenia to sw-t600 nie był mistrzem w tej dziedzinie, była to wręcz jego słaba strona i być może dlatego właśnie powstała integra, pojazd bardziej uniwersalny łączący pewne zalety skutera i pewne motocykla. A teraz czekamy kto wreszcie się odważy zrobić skuter z wałem kardana, przecież za 45 tys. można. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Integra powstała przy okazji programu, który ma zapełnić kilka nisz rynku motocyklowego na bazie jednej konstrukcji. Mamy więc na bazie NC sprzęty w segmentach: - Skuter - Integra. - Adventure - NC750X i 700X, - Street - NC700S i 750S, - Touring - CTX700, - Custom - CTX700N. Same zalety z pkt. widzenia producenta - tanie w produkcji, zunifikowane pod kątem części zamiennych i potrzeb serwisowych. A i klienci zadowoleni - tanio i oszczędnie. A program SW-T padł, bo widocznie mimo poszukiwania oszczędności w produkcji wychodził i tak za drogo. Odnośnik do komentarza
lazyfox Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 deleted Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 "Goły" łańcuch jest WYŁĄCZNIE skutkiem cięcia kosztów. Ot i cała prawda. Poza tym z punktu widzenia planowanych serwisów seria NC700 będzie też bardziej dochodowa... No i po co projektować jakieś drogie i bezawaryjne kardany jak na półkach są gotowe zestawy napędowe w postaci zębatek i łańcucha... Nie słyszłeś o możliwości użycia szczelnej, mokrej obudowy tak jak w TMax? Tam działa to świetnie. Zgadza się. Działa i pomimo przebiegów rzędu 100 tkm nie słyszałem aby ktoś go wymieniał. Integra powstała przy okazji programu, który ma zapełnić kilka nisz rynku motocyklowego na bazie jednej konstrukcji. Mamy więc na bazie NC sprzęty w segmentach: - Skuter - Integra. - Adventure - NC750X i 700X, - Street - NC700S i 750S, - Touring - CTX700, - Custom - CTX700N. Same zalety z pkt. widzenia producenta - tanie w produkcji, zunifikowane pod kątem części zamiennych i potrzeb serwisowych. A i klienci zadowoleni - tanio i oszczędnie. A program SW-T padł, bo widocznie mimo poszukiwania oszczędności w produkcji wychodził i tak za drogo. Geni, jak zwykle trzeźwo to oceniłeś i masz 100% racji. Apropos Integry 750, jaka by ona nie była i jakie by koszty nie generowała w przyszłości... na tą chwilę, w cenie promocyjnej ma wzięcie. Dziś ok 11ej siedziałem przy kompie Honda EU i widziałem co "ciekawego" się działo. O 11:30 na stanie były jeszcze 3 sztuki (z 10 wszystkich które były ujęte w promocji), po 30 min były już 2 a ok. 13ej została 1 sztuka w kolorze czarnym. Z tego co wiem 3 sztuki trafiły do nas ... a może i więcej? Odnośnik do komentarza
Lucjan73 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Mariusz nie ma co się dziwić CCC w porównaniu do konkurencji jest to bardzo dobra oferta. Niestety ci co kupili nieco wcześniej poczuli się chyba lekko zrobieni w jajo. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się