Lucjan73 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Ze zdjęć trudno coś wywnioskować, oba są wypicowane. Ale ten pierwszy to nowszy model K2 a drugi to K1. Ja bym podchodził ostrożnie to pierwszych Burgmanów, lubią pić olej Z reszta poczytaj sobie testy na stronie startowej oraz dział techniczny.
dr.big Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 Kurcze, zamiast wyciskających łzy opowieści "...Sprzedaje ponieważ zmusiła mnie sytuacja życiowa a osoba która kupi bedzie zadowolona...." , a na zdjęciach widać drugiego, nowszego Burgmana, napisałby: "sprzedaję, bo kupiłem nowszego" albo "sprzedaję, bo je czasami przywożę" ... czy to tak trudno ...
Lucjan73 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Robert zobacz sobie inne ogłoszenia tego użytkownika. to chyba jakiś garażowy warsztat albo handlarz. Grodziu za te pieniądze kupisz fajna Włoszkę (Aprilia, Piaggio) z dużo lepszym i mniej awaryjnym silnikiem.
grodziu78 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Ze zdjęć trudno coś wywnioskować, oba są wypicowane. Ale ten pierwszy to nowszy model K2 a drugi to K1. Ja bym podchodził ostrożnie to pierwszych Burgmanów, lubią pić olej Z reszta poczytaj sobie testy na stronie startowej oraz dział techniczny. Może się myle ale z tego co czytałem to k1 i k2 miały identyczne silniki,mam racje ? Jeżeli mam racje to i w k1 i w k2 może brać olej. Pozdrawiam.
Lucjan73 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Tu masz kompendium wiedzy http://www.burgmania...atid=14〈=pl Moja rada daj sobie na luz ze starymi Burgmanami, duże prawdopodobieństwo awarii i możesz mieć spore wydatki. Olej w tych modelach lubiał znikać w modelach K1, K2 i K3.
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 11 Grudnia 2014 Użytkownicy+ Opublikowano 11 Grudnia 2014 Moja rada daj sobie na luz ze starymi Burgmanami, duże prawdopodobieństwo awarii i możesz mieć spore wydatki. Olej w tych modelach lubiał znikać w modelach K1, K2 i K3. Ja mam K4 i olej też "znika" , a ostatnio miałem przyjemność poznać kierownika na K1 który wyglądał jak by wyjechał prosto z salonu - reguły nie ma , ostrożność wskazana. W opisie tego K2 jest że sprzedający zgadza się na sprawdzenie dowolnym w serwisie. Jest to jakiś dodatkowy wydatek, ale może warto spróbować.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 11 Grudnia 2014 Administrator Opublikowano 11 Grudnia 2014 Od 1999 do 2006 roku to ten sam motor. Dopiero od K7 w górę przestały nadmiernie konsumować olej.
grodziu78 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Robert zobacz sobie inne ogłoszenia tego użytkownika. to chyba jakiś garażowy warsztat albo handlarz. Grodziu za te pieniądze kupisz fajna Włoszkę (Aprilia, Piaggio) z dużo lepszym i mniej awaryjnym silnikiem. Fajne są ale jakies takie mniejsze ,delikatne.
Lucjan73 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Przepraszam a przymierzałeś się do np. Aprilii Atlantic 500 ? Gabarytowo nie ustępuje B 400 a silnik ma o wiele lepszy. Master 500 to bardzo dobra jednostka, oczywiście ma swoje wady (termostat, pompa wody) ale generalnie bezawaryjna. Wiem co pisze bo miałem kiedyś K2 a teraz Atlantica.
organ Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Czy któryś z kolegów kojarzy ten skuter? http://otomoto.pl/suzuki-burgman-M4210187.html Szukam skutera dla siebie do dojazdów do pracy (chociaż okazjonalny wyjazd w trasę także brzmi fajnie), z racji minimalnego doświadczenia jazdy na dwóch kółkach i dużych gabarytów (194 cm i ponad 100 kg wagi), spoglądam w stronę Burgmanów, które gabarytowo mnie przekonują. Po przejrzeniu wielu tematów na tym forum, wiem już że Burgmany 400 od K3 do K6 biorą olej, czy wada ta występuje także w silnikach 250 cm?
Lucjan73 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Oj, 250 to chyba najbardziej awaryjne sprzęty, Trzeba bardzo ale to bardzo uważać ! Tu masz lekturę http://www.forum.bur...dechowy-an-250/ pocvzytaj dokładnie, Antonowi 2 x silnik padł i ktoś tam jeszcze w międzyczasie pisał że miał taki sam przypadek.
organ Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Dziękuje bardzo za nakierowanie na ciekawy temat. Skuter Antona był z 1998 roku, czy silniki 250 z Burgmanów K1 i K6 (ten z ogłoszenia) to te same jednostki?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 27 Grudnia 2014 Administrator Opublikowano 27 Grudnia 2014 K6 ma układ zasilania wtryskiem ale konstrukcyjnie to ta sama jednostka.
Nano Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Skuter trzymany w kuchni - ja bym brał
Lucjan73 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Sporo ostatnio jest na forum o Integrze, tak sobie przeglądałem ogłoszenia i znalazłem coś takiego: http://otomoto.pl/honda-nc-nc700-750-integra-t-max-abs-nc-M4050535.html http://otomoto.pl/honda-nc-integra-nc-700-nc700-t-max-nie-burdman-M4190907.html i wersja dla "majsterkowicza" http://otomoto.pl/honda-nc-honda-nc-700-d-integra-dsg-abs-vat-23-M4169566.html Ceny prawie o połowę niższe jak za nówkę. Czy to jest możliwe, przecież handlarze też coś muszą zarobić, za ile w takim razie można kupić te sprzęty bez pośredników ? Co sądzicie ?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 31 Grudnia 2014 Administrator Opublikowano 31 Grudnia 2014 Sporo ostatnio jest na forum o Integrze, tak sobie przeglądałem ogłoszenia i znalazłem coś takiego: http://otomoto.pl/ho...c-M4050535.html Ta jest od wiosny na ogłoszeniach. Na początku kosztowała ponad 20 tpln.
Lucjan73 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Ciekawe czy taki paździerz czy po prostu na ten model nie ma zbyt wielu chętnych ?
Shinji Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 W ogloszeniu jest blad - tym juz od wiosny, bo jest to 700tka, a nie 750. Ten znowu dla majsterkowicza - nie wyplaci sie kupiec na wymianie plastikow - jesli tylko to jest tam do wymiany. Szukalem tez tych swiatel led i jakos nie widze:) Ale polecam, ma skrzynie DSG - to chyba z VW ? Jakis lepszy model
Lucjan73 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Jasne, Panowie ci handlarze nie znają się na rzeczy i robią merytoryczne błędy. Pełna zgoda, mi chodzi o fakt że prawie nowe sprzęty są oferowane za około 50 % wartości. Gdzie tu jest haczyk ? A i ten handlarz też coś tam zarabia.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 31 Grudnia 2014 Administrator Opublikowano 31 Grudnia 2014 mi chodzi o fakt że prawie nowe sprzęty są oferowane za około 50 % wartości. Gdzie tu jest haczyk ? A i ten handlarz też coś tam zarabia. Te 50% to mocna nadinterpretacja... a to m.in dlatego, że sam importer w PL delikatnie zamieszał. Znam osobiście osobę (zresztą jest u nas na forum), która przymierzała się do tej niebieskiej sztuki ale akurat w tym samym czasie Honda.pl zrobiła zjazd cenowy i za ok 30 tpln owa osoba kupiła ganz nową sztukę, model 750, rocznik 2014, z 2 letnią gwarancją i pełną f-vat. Przypomnę, że w 2013 roku można było nabyć w podobnej ofercie "wyprzedażowej" nową Integrę 700 za 26 tpln! W gruncie rzeczy wydaje mi się, że handlarze co sprowadzają sprzęty zza granicy, kupują je za bezcen ... ale ... gdy kiedyś sam chciałem znaleźć coś dla siebie za granicą, to stwiedziłem że u nas jest taniej ... Sam sobie przeczysz. Mi się za to "wydaje", że czasem handlarz się przeliczy lub kupi coś nie znając rynku, dokładnie popytu na dany model... bo np. musiał coś zabrać "w pakiecie".
megamix Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Witam Przymierzam się do zmiany skutera znalazłem taką ofertę, podobno był zakupiony od jednego z nas. Skuter przyjechał z Anglii. Proszę o wasze sugestie czy warto brać pod uwagę. http://allegro.pl/su...4943519035.html Szukam jakiegoś skutera do 10 000 zł, najlepiej aby był w miarę ekonomiczny i niezawodny.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Stycznia 2015 Administrator Opublikowano 7 Stycznia 2015 Skuter przyjechał z Anglii. To jest wersja US. W Europie w roku 2006 wychodziły już od roku wersje z elektryką i ABS'em. Na USA w tym roku szły wciąż wersje nie EX, czyli takie jak K3 EU. Jeśli skuter był kiedyś w rękach kogoś z naszego forum to ustal nick i odezwij się do niego. Może dowiesz się czegoś więcej. Ps. Może to detal ale jeśli sprzedaje ktoś moto zarejestrowane w PL z nieopłaconym obowiązkowym OC to dla mnie wygląda to dziwnie.
Lucjan73 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Kto z naszych przyznaje do tego sprzętu? MASZYNA KUPIONA W OD PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA, MAM NA TO PAPIERY, PÓŻNIEJ JA JĄ KUPIŁEM OD MOTOCYKLISTY PIERWSZEGO WŁAŚCICELA W POLSCE z FORUM BURGMANII
megamix Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Właściciel twierdzi iż przebieg jest raczej oryginalny 16 tys mil. Może jutro go obejrzę. Trochę się obawiam iż do jazdy po Warszawie to trochę za duża maszyna, a dodatkowo nie są składane lusterka, co znacznie pogarsza przemieszczanie się między puszkami. Czy można to jakoś przerobić? To jest moja opina gdyż nigdy nie jeździłem burkiem 650. Wiem że do sprzedania Burgmana 650 ma "Maki" ale ten jest po lifcie i młodszy co skłania mnie do rozważenia oferty.
Bobas Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Tak jak napisał Mariusz jest to wersja , która wychodziła na Stany Zjednoczone, a nie na Anglię. Widać to nawet po bocznych odblaskach. Skuter ze zdjęć wygląda na trochę zapuszczony. Maki sprzedaje Burgmana w bdb stanie. Każdy nie wiedzieć dlaczego mając do wydania określoną kwotę szuka najnowszego modelu nie do końca zwracając uwagę na jego stan techniczny. Lusterka w starej wersji składają się ręcznie. Nie jest to jakieś mega męczące. Burgman do przeciskania się między puszkami ??? Ma być ekonomiczny i bezawaryjny ??? Czy to dobry wybór ?
Rekomendowane odpowiedzi