ik26 Opublikowano 2 Lutego 2021 Opublikowano 2 Lutego 2021 No trochę zmordowna. Ja wymieniam po 12000km i miale lekkie ślady zużycia. Myślę że koszt wymiany 40zł za śrubę co 12 tyś km jest żaden do tego co się może stać po jej ścięciu.
Klubowicze BUGI Opublikowano 2 Lutego 2021 Klubowicze Opublikowano 2 Lutego 2021 Dokładnie jak piszesz 12 minut temu, ik26 napisał: koszt wymiany 40zł za śrubę co 12 tyś km jest żaden do tego co się może stać po jej ścięciu. prośba jeśli to możliwe o dopisanie zalecenia jej wymiany w dziale serwisowym może Krzytro się nie pogniewa, bo miałby mniej roboty 😜 Ps.Krzysiek i tak masz zawsze co robić 😉
Klubowicze grzybek Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Klubowicze Opublikowano 15 Kwietnia 2021 no i nareszcie jest kamerka mała, tania i prosta w obsłudze. Garmin Dash mini. WiFi , sterowanie ze smartfona , bez baterii, zasilanie wprost z gniazda zapalniczki. uruchamianie wraz z rozruchem. no i cena- 250zł. polecam
MarcinMMz Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Nigdy tu nie pisałem ale i ja dzisiaj skrobnę 🙂 Wymieniłem oryginalną sprężynę korektora momentu na białą Malossi +10% 😉 W końcu mam spokój podczas ruszania 🙂 Ahaa... I dorobiłem nowy kluczyk zapasowy ale to już raczej nie nowina 🙂
Klubowicze grzybek Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Klubowicze Opublikowano 15 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, Paul napisał: Grzybek a jak będzie padał deszcz ? Wiesz Paul, to jest bezpośrednio na szybie. Napór wody będzie na szybę. ale nie myślałem o jakiejś wodoodporności w tej cenie za towar. Poza tym, jestem urodzonym optymistą, deszczu nie będzie i koniec😉
Paul Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Przy moim szczęściu bez deszczu ? niemożliwe .W moim szerszeniu woda pojawia się i za szybą taka konstrukcja ten model kamerki mogł by się szybko uszkodzić .
Klubowicze grzybek Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Klubowicze Opublikowano 15 Kwietnia 2021 No cóż! Przecież nie zamknę w słoiczku🤔. Taką samą w taki sam sposób zamontowaną miał Robson w Zamarte na szybie Integry. Rozmawiałem z nim. Nic o tym problemie nie mówił. Pozdrawiam Krzysztof 1
tomekstw Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Niby nic wielkiego, a jednak...wymieniłem chyba najsłynniejszą śrubę w całym AN650, główny zapalnik wielu awarii napędu. Dzięki Jacek13 życie burka/skrzyni ocalone. Wychodzę z założenia, że powinno się wymieniać tą śrubę co drugi olej w silniku, lub razem z olejami przekładni czyli co 12tys i św. spokój w głowie podczas dłuższego podróżowania. Ps.1 Jacek nie dość, że poradził mi kontrolę śruby to jeszcze otrzymałem ją od niego w prezencie na wymianę - raz jeszcze dzięki Jacek! Ps.2 prośba/zapytanie do adminów: Czy jest możliwość dopisania w dziale serwisowym AN650, że jest zalecana wymiana "słynnej śruby" profilaktycznie z olejami w przekładniach co 12tys.??? Moja po 24tys przebiegu już miała widoczne ślady "eksploatacji", nie wiadomo ile jeszcze bym pojeździł, a była oryginalna A to nowa - ślepy zobaczy różnicę.. No moja, ma ślad troszkę inny, po przebiegu 30 tys. km. Wysłane z Nokii 5110 przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Użytkownicy+ Opublikowano 15 Kwietnia 2021 6 minut temu, tomekstw napisał: No moja, ma ślad troszkę inny, po przebiegu 30 tys. km. Tomek, gdzieś czytałem że w pewnym momencie Suzuki zmieniło materiał (lub jego twardość) z którego robiona jest ta śruba. Gdzie kupiłeś nową ? Bo u mnie chyba jest taka sama ? 7 minut temu, EndriuBis napisał: Gdzie kupiłeś nową ? Bo u mnie chyba jest taka sama ? A jednak wychodzi na to że jest inna. Śruba CVT: AN 650 Burgman Executive: 2003-2010 - Nr. katalogowy : 21748-10G10, AN 650 Burgman Executive : 2011 - 2016 - Nr. katalogowy: 21748-10G20
tomekstw Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 A jednak wychodzi na to że jest inna. Śruba CVT: AN 650 Burgman Executive: 2003-2010 - Nr. katalogowy : 21748-10G10, AN 650 Burgman Executive : 2011 - 2016 - Nr. katalogowy: 21748-10G20Ja na Allegro ale można też w sklepmoto64.pl. Wysłane z Nokii 5110 przy użyciu Tapatalka
Klubowicze BUGI Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Klubowicze Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Tomek śruba z Twojego zdjęcia jest z twardszego materiału i widać również po kolorze śruby, dlatego uszkodzenie jest mniejsze. Moja śruba jest bardziej srebrna. 9 godzin temu, EndriuBis napisał: Śruba CVT: AN 650 Burgman Executive: 2003-2010 - Nr. katalogowy : 21748-10G10, AN 650 Burgman Executive : 2011 - 2016 - Nr. katalogowy: 21748-10G20 Tak jak napisał Endriu, też to przerabiałem i lepiej nie kombinować i wymieniać na właściwą do rocznika.
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Użytkownicy+ Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Faktycznie nie ma co kombinować, bo koszt zakupy jest praktycznie taki sam bez względu na rocznik, ale ciekawość też jest 😜 3 godziny temu, tomekstw napisał: Ja na Allegro ale można też w sklepmoto64.pl. Nie wyrzucaj starej (wsadź pod kanapę), jak wymienię u siebie to porównamy - tak z ciekawości 😀
tomekstw Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 58 minut temu, EndriuBis napisał: Faktycznie nie ma co kombinować, bo koszt zakupy jest praktycznie taki sam bez względu na rocznik, ale ciekawość też jest 😜 Nie wyrzucaj starej (wsadź pod kanapę), jak wymienię u siebie to porównamy - tak z ciekawości 😀 Oki, tak zrobię. Różnią się kolorem, ale to pewnie inny typ obróbki materiałowej (może coś zmienili w temacie twardości). Sprawdzimy, co do wymiaru.
Marcin 78 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 15 godzin temu, EndriuBis napisał: Śruba CVT: AN 650 Burgman Executive: 2003-2010 - Nr. katalogowy : 21748-10G10, AN 650 Burgman Executive : 2011 - 2016 - Nr. katalogowy: 21748-10G20 Dla uzupełnienia w roczniku 2010 występować mogą dwa modele śrub, po nr. VIN powinno się sprawdzić ( u mnie niestety serwisówka podaje stary typ, a w skrzyni jest nowy) A i nie poprawiać fabryki śruba ma być bez podkładki, bo znam jednego co 5 razy skrzynię wyjmował bo chciał mieć lepiej 😂🤣
MarcinMMz Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Ujarzmiania czerwonego mustanga ciąg dalszy 🙂 Dziś demontaż napędu, korekta wagi rolek in plus, przy okazji mycie korektora i paska z nadmiaru smaru (przesadziłem 🙂 przy ostatniej modyfikacji ze smarem łożyskowym) i montaż. Przy okazji dorwałem się do czujnika stopu; działa jak nowy 🙂 Dalsze próby i sprawdzenie napędu pewnie jutro za dnia ale mam nadzieję, że w końcu trafiłem w punkt z dostrojeniem napędu 😉
Klubowicze grzybek Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Klubowicze Opublikowano 30 Kwietnia 2021 A mi udało się zdobyć do mojej Betki mechaniczny tempomat - Kaoko, który świetnie spisuje się na dłuższych trasach. Założone, choć miałem problem z użyczeniem od kogoś zaprzyjaźnionego dużego Torxa. P.S. Pozostał mi jeszcze poprzedni z T Maksa 1
MarcinMMz Opublikowano 6 Maja 2021 Opublikowano 6 Maja 2021 Co ciekawego? Uruchomiłem w końcu planowany od jakiegoś czasu projekt modyfikacji fabrycznego tłumika do mojego Nexusa; dawca to kupiony za "grosze" oryginał który posłuży mi do zbudowania zmodyfikowanego "oryginału" 🙂 Cel to uzyskanie z oryginału mięsistych, rasowych basów przy ograniczonej ilości dB; nie będzie to pełny przelot ale tłumik budowany z pełną świadomością począwszy od komory rozprężnej po otwarty przelot który zgubi nieco wysokie tony. A tak w praktyce dzisiaj dawca został wstępnie odchwaszczony, przygotowany do polerowania w przyszłości (wstępna obróbka powierzchni), pocięty oraz rozbebeszony 🙂 Tyle na dzisiaj 🙂
MarcinMMz Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 Dzisiaj hamulce tył 🙂 Przegląd i wyeliminowanie efektu piszczących okładzin tylnego koła; mam nadzieję że w końcu definitywnie i skutecznie się tego piszczenia pozbyłem...
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 12 Maja 2021 Użytkownicy+ Opublikowano 12 Maja 2021 Godzinę temu, MarcinMMz napisał: .... i skutecznie się tego piszczenia pozbyłem... czyli co ? Posmarowałeś tarcze towotem ? 😉 🤣 serio pytam, bo mi też czasem piszczy i nie wiem czy wystarczy przeczyścić prowadnice klocków, czy coś innego.
MarcinMMz Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 Tak na serio to już sam nie wiem jak się tego cholerstwa pozbyć... Owszem przez pierwsze kilometry po robocie miałem błogą ciszę 🙂 A później znowu nastał piękny, donośny PISK 🙂 Co zrobiłem? Oszlifowałem brzegi klocków (są nowe, ale stare w 50% zużyte które wyrzuciłem też piszczały), oczyściłem papierem powierzchnię roboczą oraz dałem smaru na tył klocków (umiarkowanie rzecz jasna). I w zasadzie obecnie po popołudniowej jeździe piszczy dalej ale inaczej co nie zmienia faktu że piszczy... 😞 Chyba sobie odpuszczę ten temat; może po prostu się dotrą? Fakt: tarcza ma lekki rant po zewnątrz i może to jest powód piszczenia. Drugie to niewłaściwy materiał klocka do tarczy; podejrzewam, że klocek się ściera i przypala utwardzając się na powierzchni. Jak go zeszlifowałem grubym papierem odsłaniając świeży materiał to było OK, ale kilka mocniejszych hamowań zrobiło swoje... Już mi się pomysły kończą. Podobno są jakieś pasty ale jak mam inwestować w pastę to już chyba zaryzykuję i kupię nowe klocki innej firmy. Te obecnie to Galfer Semi Metal; liczyłem na to że będą mniej agresywne bo nie zamierzałem zakładać zbyt twardych ale się jakoś nie mogą dogadać z tarczą... Stare były nie pamiętam jakiej firmy ale sintered metal.
Klubowicze Patryk Opublikowano 16 Maja 2021 Klubowicze Opublikowano 16 Maja 2021 W dniu 15.04.2021 o 22:48, EndriuBis napisał: Śruba CVT: AN 650 Burgman Executive: 2003-2010 - Nr. katalogowy : 21748-10G10, AN 650 Burgman Executive : 2011 - 2016 - Nr. katalogowy: 21748-10G20 To zgodnie z katalogiem wymieniona śruba CVT. Poniżej zdjęcia śrub wymienionych po: 1 - prawie po 45 000km (chyba że wymieniana była na jakimś przeglądzie w serwisie ale nie pamiętam żeby była) 2 - po 6 000km 3 - nowa
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 16 Maja 2021 Użytkownicy+ Opublikowano 16 Maja 2021 4 godziny temu, Patryk napisał: To zgodnie z katalogiem wymieniona śruba CVT........ Tak się zastanawiam 🤔 z tego co pokazałeś wynikało by że im większy przebieg, a skrzynia nie ruszana to sławetna śrubka CVT zużywa się coraz szybciej.
Klubowicze Patryk Opublikowano 16 Maja 2021 Klubowicze Opublikowano 16 Maja 2021 To po następnych 6 000km porównam 🙂 Zastanawiający jest jeszcze ten punkt zużycia wskazany strzałką. W nr 2 daleko mu do nr 1 . Porównując zdjęcia śrub, które załączone są we wcześniejszych postach w tym temacie (zaraz polecę do technicznego gdzie był taki temat lub do śmietnika) z innych roczników Burgmana to miejsca zużycia trochę się różnią.
Klubowicze kenobi Opublikowano 16 Maja 2021 Klubowicze Opublikowano 16 Maja 2021 W ten punkt "uderza" osłona tulei ślimaka, ruchoma w pewnym zakresie. Z czasem ulega mniejszym bądź większym ruchom, w zależności od stanu oringa dystansu primary, bądź innych...niewidocznych z zewnątrz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się