Robi3m Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Macie nowoczesną jednostkę na syntetyku to i wymiany co 10 tysi są w sam raz.
criskrakow Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 A ja trochę przewrotnie zapytam, a może to będzie następna królowa skuterów?
RONIN Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Opublikowano 19 Lipca 2014 To kaczka dziennikarzy sprzed kilku lat.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 19 Lipca 2014 Administrator Opublikowano 19 Lipca 2014 Taka sama jak "Audi SC-1" > http://www.forum.burgmania.net/topic/16053-audi-sc-1nowy-gracz-na-rynku-maxi/page__hl__ducati
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Administrator Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Tak czytam wątek rudego_56 Kupię wał korbowy GP800 i... ...skojarzyłem ogłoszenie gościa z Niemiec, który od kwietnia szuka motoru do swojej GPtki > GP800 lub szukam motoru do GP800 Rudy_56... przy jakim przebiegu pojawiła się ta akcja z motorem? Jakieś szczegóły co się dokładnie stało? To oczywiście widziałeś? http://allegro.pl/silnik-gilera-gp800-gp-800-m554m-2008-rok-9tys-km-i4484122129.html Ten egzemplarz z Niemiec wyłapał problemy przy 28 tkm [media=]http://youtu.be/KiZA65JhOm4[/media]
RONIN Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Ponieważ rudy 56 nie przyjmuje wiadomości, , może ma pełną skrzynkę, to napiszę tu, że jakby ktoś potrzebował części do GP 800 to wiem gdzie stoi rozbita GPtka na części.
rudy_56 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Dopiero wrocilem do domu i zaraz uciekam - przebieg 34 000 km na 100% oryginał. Pojawily sie stuki, myslalem ze to zawory ...
Marci M Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Dobra panowie pytanie co to tak wali na tym filmie w silniku?, Jest jakis niesamowity luz na wale ale dlaczego ?
rudy_56 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Ten silnik będzie chyba dobry jako dawca ? http://allegro.pl/aprilia-mana850-mana-850-08-09-silnik-gwarancja-i4446201170.html
RONIN Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 silnik tak, ale napęd już nie koniecznie, bo Aprilia Mana ma bardziej zaawansowany napęd niż GP 800.
rudy_56 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Dla mnie potrzebny tylko wał i jeden tłok i z dwóch złożyć wtedy jeden.
rudy_56 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Po negocjacjach cenowych silnik z allegro jest do mnie w drodze - nie wyszło tak strasznie. Myślę, że do weekendu wrócę wreszcie na koła.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Administrator Opublikowano 18 Sierpnia 2014 @RONIN, dżentelmeni o $ nie rozmawiają Swoją drogą ciekawe czy rzeczywiście graty od Many będą plug&play pracować w motorze gp'etki...
rudy_56 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Mariusz - pobrałem komplet z Twojego linku
rudy_56 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Silnik właśnie dojechał pod dom. Po przedniej zębatce widać, że silnik ma dokładnie taki przebieg. Jutro rusza montaż. Uszkodzony silnik chętnie sprzedam
RONIN Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Mam pytanie do dłużej jeżdzących GP 800, czy przednią zębatkę wymieniacie częściej, czy razem z tylną, bo na logikę powinno się częściej?
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Klubowicze Opublikowano 21 Sierpnia 2014 W motocyklach wymieniałem za jednym razem zawsze cały zestaw : obie zębatki + łańcuch.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Administrator Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Dawno temu, kiedy jeździłem jeszcze typowymi moto okazję do wymiany zestawu napędowego miałem chyba 2 razy. Za każdym razem był to komplet, czyli zębatka przednia, tylna i łańcuch. Z tego co wiem, w GP'tce jest zalecane robić podobnie.
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Sympatycy Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Wymieniłem przód/tył + łańcuch.Nie wyobrażam sobie żeby wymienić jedną zębatkę lub np. zębatki a łańcuch zostawić stary.
Geni Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Jakoś też mi się tak w głowie układa, że zawsze wymieniałem komplet.
dr.big Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Pozostawienie jednego "komponentu" starego, powoduje przyspieszone zużycie wymienionych nowych... Czyli powinno wymieniać się komplet.
Bobas Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Ja również w motocyklach wymieniałem komplet. Tak też zalecają wszyscy producenci.
RONIN Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Pytanie zadałem dlatego, że mój sąsiad mechanik zwrócił mi uwagę, że przednia zębatka jest ponad dwa razy mniejsza od tylnej i szybciej się zużywa. On w swoim BMW F800GS wymienia dwie przednie na jedną tylną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się