Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Gilera GP 800 - niedoceniana królowa skuterów


Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy
Opublikowano

Co 10.000 tys.

Opublikowano

Macie nowoczesną jednostkę na syntetyku to i wymiany co 10 tysi są w sam raz.

Opublikowano

A ja trochę przewrotnie zapytam, a może to będzie następna królowa skuterów?

p277179-620x350.jpg?t=1386847578

Opublikowano

To kaczka dziennikarzy sprzed kilku lat.

  • 3 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

Tak czytam wątek rudego_56 Kupię wał korbowy GP800 i...

...skojarzyłem ogłoszenie gościa z Niemiec, który od kwietnia szuka motoru do swojej GPtki > GP800 lub szukam motoru do GP800

Rudy_56... przy jakim przebiegu pojawiła się ta akcja z motorem? Jakieś szczegóły co się dokładnie stało?

To oczywiście widziałeś? http://allegro.pl/silnik-gilera-gp800-gp-800-m554m-2008-rok-9tys-km-i4484122129.html

Ten egzemplarz z Niemiec wyłapał problemy przy 28 tkm

[media=]http://youtu.be/KiZA65JhOm4[/media]

Opublikowano

Ponieważ rudy 56 nie przyjmuje wiadomości, , może ma pełną skrzynkę, to napiszę tu, że jakby ktoś potrzebował części do GP 800 to wiem gdzie stoi rozbita GPtka na części.

Opublikowano

Dopiero wrocilem do domu i zaraz uciekam - przebieg 34 000 km na 100% oryginał. Pojawily sie stuki, myslalem ze to zawory ...

Opublikowano

Dobra panowie pytanie co to tak wali na tym filmie w silniku?, Jest jakis niesamowity luz na wale ale dlaczego ?

Opublikowano

silnik tak, ale napęd już nie koniecznie, bo Aprilia Mana ma bardziej zaawansowany napęd niż GP 800.

Opublikowano

Dla mnie potrzebny tylko wał i jeden tłok i z dwóch złożyć wtedy jeden.

Opublikowano

Po negocjacjach cenowych silnik z allegro jest do mnie w drodze - nie wyszło tak strasznie.

Myślę, że do weekendu wrócę wreszcie na koła.

Opublikowano

To za ile go wyrwałeś?

  • Administrator
Opublikowano

@RONIN, dżentelmeni o $ nie rozmawiają ;)

Swoją drogą ciekawe czy rzeczywiście graty od Many będą plug&play pracować w motorze gp'etki...

Opublikowano

Mariusz - pobrałem komplet z Twojego linku :)

Opublikowano

Silnik właśnie dojechał pod dom. Po przedniej zębatce widać, że silnik ma dokładnie taki przebieg. Jutro rusza montaż.

Uszkodzony silnik chętnie sprzedam :)

Opublikowano

Mam pytanie do dłużej jeżdzących GP 800, czy przednią zębatkę wymieniacie częściej, czy razem z tylną, bo na logikę powinno się częściej?

  • Klubowicze
Opublikowano

W motocyklach wymieniałem za jednym razem zawsze cały zestaw : obie zębatki + łańcuch.

  • Administrator
Opublikowano

Dawno temu, kiedy jeździłem jeszcze typowymi moto okazję do wymiany zestawu napędowego miałem chyba 2 razy.

Za każdym razem był to komplet, czyli zębatka przednia, tylna i łańcuch.

Z tego co wiem, w GP'tce jest zalecane robić podobnie.

  • Sympatycy
Opublikowano

Wymieniłem przód/tył + łańcuch.Nie wyobrażam sobie żeby wymienić jedną zębatkę lub np. zębatki a łańcuch zostawić stary.

Opublikowano

Jakoś też mi się tak w głowie układa, że zawsze wymieniałem komplet.

Opublikowano

Pozostawienie jednego "komponentu" starego, powoduje przyspieszone zużycie wymienionych nowych... Czyli powinno wymieniać się komplet.

Opublikowano

Ja również w motocyklach wymieniałem komplet.

Tak też zalecają wszyscy producenci.

Opublikowano

Pytanie zadałem dlatego, że mój sąsiad mechanik zwrócił mi uwagę, że przednia zębatka jest ponad dwa razy mniejsza od tylnej i szybciej się zużywa. On w swoim BMW F800GS wymienia dwie przednie na jedną tylną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...