Sympatycy Worlan Opublikowano 24 Czerwca 2013 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zwiedzając kilka lat temu Paryż zobaczyłem sporą ilość skuterów BMW C1, które sprytnie przemieszczały się po zakorkowanym mieście. Po chwili zastanowienia doszedłem do wniosku, że jestem bardziej nimi zainteresowany niż zabytkami Paryża. Oczywiście nikomu się do tego nie przyznałem, a kiedy wpatrywałem się w obraz Madonny w tle widziałem cejedynkę. Od tamtej pory C1 zawsze wzbudzała moje zainteresowanie. No i wreszcie przyszła ta chwila. Przecież marzenia się spełniają. Stałem się posiadaczem BMW C1 Wiliams. Moje pierwsze wrażenia z jazdy są pozytywne, chociaż z upływem czasu zacząłem dostrzegać więcej minusów jak plusów, ale o tym za chwilę. Siadając za sterami C1 jesteśmy zmuszeni do wykonania szeregu czynności do tej pory mi nieznanych przy użytkowaniu innych skuterów. Na początku trzeba w odpowiedniej kolejności unieść dwie dźwignie znajdujące się pod kierownicą w celu schowania centralnego podnóżka. Nie zachowanie odpowiedniej kolejności podczas tej procedury z pewnością doprowadzi do uszkodzenia mechanizmu unoszenia i opuszczenia centralki i staniemy przed problemem jak postawić skuter. Przypomina nam o tym schemat. Jak już się uporałem z centralką, zadowolony próbuję ruszyć. Dodaje gazu ale skuter nie chce jechać, silnik nie wchodzi w obroty i dławi się. Spokojnie, wszystko jest sprawne, po prostu zapomniałem zapiąć pasy. Jeżeli to już mamy za sobą i nie znajdujemy się na terenie zamkniętym możemy spokojnie wyruszyć na przejażdżkę. Gorzej jak mamy przed sobą bramę lub furtkę, którą musimy otworzyć. Niestety procedurę z pasami i opuszczaniem podnóżka w kolejności odwrotnej czas zacząć. Po otworzeniu bramy ponownie centralka i pasy, wyjeżdżamy i znowu pasy i centralka. Już mi się nie chce jechać C1, ale po ponownej procedurze z centralką i pasami mogę ruszyć w drogę ciesząc się jazdą i zapominając o tych wszystkich upierdliwych, powtarzanych wielokrotnie czynnościach. Przyspieszenie C1 nie powala na kolana, ruszam powoli i dostojnie. Nie ma co się dziwić, 15KM w ważącym prawie 200 kg skuterze za wysoko nie podskoczy. No i jeszcze moje 90 kg jako dodatkowy balast. Ale jak już się rozpędzimy do prędkości 80-90 km/h jazda robi się miła i przyjemna. W moim przypadku jeszcze bardziej uprzyjemnia podróżowanie zestaw audio. Można podpiąć dowolne urządzenie typu mp4. Ja podłączyłem analogowe radyjko zasilane bateriami. Z jakością odbioru jest różnie ale nie wymagajmy za wiele. Warto wspomnieć, że siłę głosu regulujemy lewym kciukiem, a po zatrzymaniu się nasz zestaw sam obniża głośność. Jak ruszymy siła głosu wraca do wcześniejszych ustawień. Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów doszedłem do wniosku, że kanapa w C1 nie należy do wygodnych. Jest twarda tak samo jak oparcie, a na dodatek uniesiony "dziób" kanapy uwiera. Ale może ja jestem przyzwyczajony do wygód. Czysto krzesełkowa pozycja, też nie pozwala na mały relaks podczas jazdy. Nie można jednak tylko narzekać. Jest wiele bajerów w C1, które przytłumią te niedogodności. Właśnie zaczyna kropić deszcz...nie ma co się przejmować. Dach skutecznie nas przed nim chroni, a dwustopniowa praca wycieraczki zapewni nam dobrą widoczność. Jak zostaniemy ochlapani przez jakiegoś wielkiego potwora z rodziny tirów na pomoc przyjdzie nam przycisk spryskiwacza szyby, oczywiście jeżeli wcześniej nie zapomnieliśmy uzupełnić płynu do spryskiwania szyby. Ciekawym rozwiązaniem jest nadmuch ciepłego powietrza na szybę, który skutecznie chroni ją przed zaparowaniem, a jak się zrobi trochę chłodniej można włączyć grzanie manetek i kanapy. Nadmuch na szybę odczujemy też w postaci ciepłego powiewu na dłonie, jeżeli jedziemy bez rękawiczek. Na równej nawierzchni C1 zachowuje się przyzwoicie, prowadzi się przyjemnie. Natomiast z racji swoich 12" kołek trochę źle znosi wszelkie nierówności i koleiny na drodze. Nie sprawia to jednak większych kłopotów przy manewrach. Widoczność w lusterkach jest bardzo dobra, ale trzeba uważać przy przeciskaniu się między samochodami, bo są dość szeroko rozstawione, a wysokość na jakiej są osadzone jest taka sama jak w większości busów. Podczas chłodniejszych dni trzeba pamiętać o czapce, bo zawirowania powietrza pod dachem C1 skutecznie chłodzą naszą głowę. Generalnie jak dla mnie jazda C1 to nowe doświadczenie, które zaliczam do bardzo pozytywnych. Na uwagę zasługuje kufer o dużej pojemności, który daje spore możliwości ładunkowe. Dużą zaletą tego typowo miejskiego skutera jest jego mały apetyt na paliwo. Moja C1 nie przekroczyła zużycia 3,5 l/100km, ale jestem przekonany, że przy odrobinie powściągliwości zadowoli się 3 literkami. Jeżeli chcesz się poruszać nietuzinkowym skuterem, jeżeli chcesz w dosłownym tego słowa znaczeniu czuć wiatr we włosach, jeżeli lubisz zwracać na siebie uwagę to BMW C1 jest stworzony dla Ciebie. Warto spróbować takiej przygody. Odnośnik do komentarza
0 dr.big Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Audio zagrało "Don't cry..." Gunsów ... Działa bez problemu, ma nawet osobne przyłączenie "+" do akumulatora- w razie czego, jak komuś niepotrzebne, można odpiąć w minutę... Nie wiedziałem, że jest osobne. U mnie było odłączone i zaizolowane- ktoś nie używał i skuta, i audio. Zobaczyłem dopiero przy wymianie aku na nowe... No i najważniejsze ... Zerwana jest zrywka, te dwa plastikowe bolce, które Grzesiu dorobił na moją prośbę z alu... Obie linki i ich mocowania jak nowe. Teraz tylko wymiana tego ustrojstwa i całej centralki na nowszy model ... Edit: Pierwszy stopień wygłuszenia już założony ... Odnośnik do komentarza
0 Sympatycy Worlan Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Sympatycy Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Nie chwaląc się , tak to wygląda: Odnośnik do komentarza
0 Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Zerwana jest zrywka, te dwa plastikowe bolce, które Grzesiu dorobił na moją prośbę z alu... Obie linki i ich mocowania jak nowe. No proszę... to dobra wiadomość i dużo mniej roboty niż... być mogło Nie chwaląc się , tak to wygląda: Niektórych "tematów" BMW mogłoby się od Ciebie uczyć Teraz "zrywka" po upgradzie (trzpienie alu zamiast fajans plastik ) jest jak należy. Odnośnik do komentarza
0 Marcinc1 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Ja zrwyki nie robiłem jeszcze nigdy. U mnie pękła tylko jedna z linek. Wydaje mi się że wszystko zależy od użytkowania. Zestawy wygłuszeń do C1 były szybką odpwowiedzą BMW na liczne uwagi ze strony użytkowników co do poziomu chałasu jednostki napędowej. Ja mam pozakładane wszystkie osłony i faktycznie jest przyjemniej ale aż tak dużej różnicy to nie ma. Odnośnik do komentarza
0 ortos Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Jest jeden ból..... w C1 z pakietem fun-audio trzeba pamiętać o blokowaniu kierownicy... bo tylko wtedy mamy wyłączony wzmacniacz. Pozostawienie C1 na kilka dni w garażu z niezablokowaną kierą skutkuje- aku trup Ps. Przy blokowaniu kiery powinno być słychać takie charakterystyczne ciche "piardnięcie" głośników... znaczy system sprawny i został rozłączony. A ja od dwóch tygodni kombinuję co zrobić, żeby aku nie rozładowywał się...już nawet ręcznie odłączyłem modem od prądu Odnośnik do komentarza
0 dr.big Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Ortosie, pokaż fotki, bo w tamtym temacie nic nie widać ... Odnośnik do komentarza
0 ortos Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Tu są zdjęcia: https://plus.google.com/photos/108677604870097799932/album/6142803999134118801?sview=7 Odnośnik do komentarza
0 Sympatycy Worlan Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Sympatycy Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Wszystko fajnie, tylko czemu taki golas ? Będziesz dorabiał nalepki zgodne z oryginałem? Odnośnik do komentarza
0 ortos Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Jestem w trakcie dorabiania nalepek Kupiłem Williamsa, ale Williams strasznie popularny na Burgmanii... a tak na poważnie był malowany i to niezbyt dobrze, więc postanowiłem pomalować na nowo i chyba zostanie biały więc dorobię tylko znaczek "C1" z tyłu i "200" z przodu Odnośnik do komentarza
0 Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Administrator Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Jestem w trakcie dorabiania nalepek W nawiązaniu do dzisiejszej rozmowy... Ori naklejki Williamsa są już niedostępne w ASO. Dostępność produktu, w zgodzie z BMW, podtrzymuje ta firma -->> http://www.kochfolientechnik.de Natomiast jakbyś potrzebował naklejek na kokpit, dokładnie tych z "instrukcjami" jak opuszczać/składać centralkę to zgłoś się do Worlana... posiada takowe Odnośnik do komentarza
0 dr.big Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 ASO BMW nie oferuje już żadnych naklejek... Ani tych C1, ani 200... A o naklejkach Williamsa, to można w BMW pomarzyć... A te z "kochfollientechnik" widziałem.... Hmmm, różnią się od oryginału... PS. W ramach swoich poszukiwań oglądałem też "williamsy" robione pod (lukratywną?) sprzedaż... Dlatego kupując Williamsa warto sprawdzić go po VIN- ie... bo może się okazać, że fabrykę opuścił jako najzwyklejsza C jedynka. PS2. Zamówiłem np. ostatnio taśmę rzepową (71 60 7 655 408)... W ASO jej nie mieli, ale wysyłkowo w BMW niby jest... Ciekawe czy przyjdzie... Odnośnik do komentarza
0 Sympatycy Worlan Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Sympatycy Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Większość tych nalepek zrobiłem w corelu starając się zachować oryginalne kształty, bo chodziły mi po głowie myśli o malowaniu C1. Ale wyszło jak wyszło, C1 pojechało na Białoruś. Kosztowało mnie to dużo pracy. Ale może warto wrócić do tematu ? Kolorowe nalepki jak opuszczać i podnosić centralkę na dniach będą dostępne. Odnośnik do komentarza
0 dr.big Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Grzesiu, to wiesz, ja poproszę tą wersję w jez. niemieckim ... Tak jak Ci mówiłem, nie widziałem ani razu przy licznych oględzinach anglojęzycznej wersji nalepki... Odnośnik do komentarza
0 Sympatycy Worlan Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Sympatycy Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Nie mam wersji niemieckiej, wzór był brany z C1 Szuwarka wersja angielska. Ale można zrobić tłumaczenie i przykleić obok OT. Dość już tych C1 , idę dorabiać kliny do burka, wieczorem coś skrobnę w odpowiednim wątku. Odnośnik do komentarza
0 ortos Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Natomiast jakbyś potrzebował naklejek na kokpit, dokładnie tych z "instrukcjami" jak opuszczać/składać centralkę to zgłoś się do Worlana... posiada takowe Dwa tygodnie temu mi przesłał Jeszcze raz Dzięki dla Worlana Odnośnik do komentarza
0 Sympatycy Worlan Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Sympatycy Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Taki amatorski projekt niektórych nalepek do C1 Williams: Odnośnik do komentarza
0 Marcinc1 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Bardzo ładne. Niestety jeśli chodzi o naklejki to już nic nie da się kupić. Ostatnio widzę że coraz więcej części zmienia status na nieprodukowane np w tym roku skończyły się zapasy magazynowe w Dingolfing na zestawy fan audio czy szyberdachy. Odnośnik do komentarza
0 ortos Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 ja chcę moją tak okleić Edit2: Nr. 1 i nr. 2 zakupione, teraz czekam tylko na sygnał z BMW czy dostępny jest jeszcze nr. 3 ... Edit3: I numer 3 już zamówiony, bo na miejscu nie mają ... Po zamontowaniu opiszę subiektywnie zmiany w hałasie... co to jest nr 1 i nr 2? Odnośnik do komentarza
0 dr.big Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Też wygłuszenie . Kit nie jest już dostępny w BMW. Mi udało się go trafić nowego na "wolnym rynku" ... Nr.2 daje podobno bardzo dużo... Nr.1 nie warto montować, bo mogą pojawić się kłopoty termiczne alternatora- przez poduszki wygłuszające jest gorsze chłodzenie... Nr. 3 jest dalej do kupienia w ASO. Odnośnik do komentarza
0 ortos Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Też wygłuszenie . Kit nie jest już dostępny w BMW. Mi udało się go trafić nowego na "wolnym rynku" ... Nr.2 daje podobno bardzo dużo... Nr.1 nie warto montować, bo mogą pojawić się kłopoty termiczne alternatora- przez poduszki wygłuszające jest gorsze chłodzenie... Nr. 3 jest dalej do kupienia w ASO. w międzyczasie polazłem do garażu: 1 i 2 mam 3 zamówiłem, bo mocno zniszczone gąbki mam i tej z przodu- koło wlewu paliwa brak kiedys miałem oryginalne rekawiczki do C1 i chyba nawet je sobie zostawiłem, tylko nie pamietam gdzie może wiesz gdzie kupić? Odnośnik do komentarza
0 dr.big Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Dzisiaj po 3 godzinach "walki" wymieniłem centralkę na dwójnożną oraz "zabezpieczenie- zrywkę" (made by Worlan). Ostatnio zabezpieczenie i nóżkę składałem/rozkładałem nogą, a to, jak mi powiedzieli koledzy, nie przystoi w C jedynce . Następną wymianę załatwiam w godzinę . PS. Różnica między dwoma a trzema nogami jest zasadnicza! Na tej podwójnej skuter stoi dużo pewniej. Starszej lepiej nie stawiać na deeelikatnym nawet spadku w kierunku jazdy. Czytając przypadki opisane w internecie czasami wystarczy nawet nieuważne pakowanie kufra i skuter "kiwnie się" do przodu oraz się przewróci ... Sam miałem podobną sytuację, ale zdołałem go złapać i utrzymać. Zamieszczę jeszcze zdjęcie znalezione w internecie, widoczna różnica i co z niej wynika to dodatkowa stabilność tej nowszej. Odnośnik do komentarza
0 dr.big Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Czas na jakiś wpis , przy wymianie akumulatora na żelowy stwierdziłem lekko kwasowaty "posmak" na ściankach bagażnika. Podjechałem dzisiaj na karchera, odpiąłem aku, wszystko wewnątrz wymyłem pod ciśneniem i voila ... "Otwarte" aku kwasowe jest co prawda zawsze tańsze, ale niekoniecznie lepsze. Odnośnik do komentarza
0 Klubowicze Joasia70 Opublikowano 20 Maja 2015 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 a co sądzicie o takich oponach ? http://gmoto.pl/opony3,641/bmw-c1-125-abs-2002-czesci-1393.html Przez pierwsze 2 dni (~120 km) go oszczędzałem na rozruszanie (olej 10W60 z filtrem oraz przekładniowy oczywiście wymieniłem), dzisiaj odkręciłem w końcu manetkę w miejscu gdzie ograniczenie było do 100 km/h... Licznik pokazał 118- 120 km/h czyli wszystko w normie, inne C1 125 też z taką prędkością jeżdżą czy tylko ta Robertowa ? bo wg opisu to do 105 km/h prędkość maksymalna Odnośnik do komentarza
0 Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 20 Maja 2015 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Z moich doświadczeń: pierwsza (przebieg 1 tkm) miała V-max 120 km/h. Druga (przebieg 15-18 tkm) jeździła max 110 km/h. Możliwe, że ta druga miała już słabsze vario/rolki/v-belt. Odnośnik do komentarza
0 dr.big Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Joasiu, daj spokój z tymi tajlandzkim "wynalazkiem oponopodobnym"... Za jedynie kilkanaście- kilkadziesiąt PLNów więcej masz SPRAWDZONE w C jedynce na mokrym/suchym Heidenau K61... A naprawa plastików będzie kosztowała zapewne więcej ... To jest moje zdanie na temat opon... Odnośnik do komentarza
Pytanie
Worlan
Zwiedzając kilka lat temu Paryż zobaczyłem sporą ilość skuterów BMW C1,
które sprytnie przemieszczały się po zakorkowanym mieście.
Po chwili zastanowienia doszedłem do wniosku, że jestem bardziej nimi zainteresowany
niż zabytkami Paryża. Oczywiście nikomu się do tego nie przyznałem,
a kiedy wpatrywałem się w obraz Madonny w tle widziałem cejedynkę.
Od tamtej pory C1 zawsze wzbudzała moje zainteresowanie.
No i wreszcie przyszła ta chwila. Przecież marzenia się spełniają.
Stałem się posiadaczem BMW C1 Wiliams.
Moje pierwsze wrażenia z jazdy są pozytywne, chociaż z upływem czasu zacząłem
dostrzegać więcej minusów jak plusów, ale o tym za chwilę.
Siadając za sterami C1 jesteśmy zmuszeni do wykonania szeregu czynności
do tej pory mi nieznanych przy użytkowaniu innych skuterów.
Na początku trzeba w odpowiedniej kolejności unieść dwie dźwignie znajdujące się
pod kierownicą w celu schowania centralnego podnóżka.
Nie zachowanie odpowiedniej kolejności podczas tej procedury z pewnością doprowadzi
do uszkodzenia mechanizmu unoszenia i opuszczenia centralki i staniemy przed
problemem jak postawić skuter.
Przypomina nam o tym schemat.
Jak już się uporałem z centralką, zadowolony próbuję ruszyć.
Dodaje gazu ale skuter nie chce jechać, silnik nie wchodzi w obroty i dławi się.
Spokojnie, wszystko jest sprawne, po prostu zapomniałem zapiąć pasy.
Jeżeli to już mamy za sobą i nie znajdujemy się na terenie zamkniętym możemy
spokojnie wyruszyć na przejażdżkę. Gorzej jak mamy przed sobą bramę lub furtkę,
którą musimy otworzyć. Niestety procedurę z pasami i opuszczaniem podnóżka
w kolejności odwrotnej czas zacząć. Po otworzeniu bramy ponownie centralka i pasy,
wyjeżdżamy i znowu pasy i centralka. Już mi się nie chce jechać C1,
ale po ponownej procedurze z centralką i pasami mogę ruszyć w drogę ciesząc się jazdą
i zapominając o tych wszystkich upierdliwych, powtarzanych wielokrotnie czynnościach.
Przyspieszenie C1 nie powala na kolana, ruszam powoli i dostojnie. Nie ma co się dziwić,
15KM w ważącym prawie 200 kg skuterze za wysoko nie podskoczy. No i jeszcze moje
90 kg jako dodatkowy balast.
Ale jak już się rozpędzimy do prędkości 80-90 km/h jazda robi się miła i przyjemna.
W moim przypadku jeszcze bardziej uprzyjemnia podróżowanie zestaw audio.
Można podpiąć dowolne urządzenie typu mp4. Ja podłączyłem analogowe radyjko zasilane bateriami.
Z jakością odbioru jest różnie ale nie wymagajmy za wiele. Warto wspomnieć,
że siłę głosu regulujemy lewym kciukiem, a po zatrzymaniu się nasz zestaw sam obniża głośność.
Jak ruszymy siła głosu wraca do wcześniejszych ustawień.
Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów doszedłem do wniosku,
że kanapa w C1 nie należy do wygodnych. Jest twarda tak samo jak oparcie,
a na dodatek uniesiony "dziób" kanapy uwiera.
Ale może ja jestem przyzwyczajony do wygód. Czysto krzesełkowa pozycja,
też nie pozwala na mały relaks podczas jazdy. Nie można jednak tylko narzekać.
Jest wiele bajerów w C1, które przytłumią te niedogodności.
Właśnie zaczyna kropić deszcz...nie ma co się przejmować.
Dach skutecznie nas przed nim chroni,
a dwustopniowa praca wycieraczki zapewni nam dobrą widoczność.
Jak zostaniemy ochlapani przez jakiegoś wielkiego potwora z rodziny tirów na pomoc
przyjdzie nam przycisk spryskiwacza szyby, oczywiście jeżeli wcześniej nie zapomnieliśmy
uzupełnić płynu do spryskiwania szyby. Ciekawym rozwiązaniem jest nadmuch ciepłego
powietrza na szybę, który skutecznie chroni ją przed zaparowaniem, a jak się zrobi trochę
chłodniej można włączyć grzanie manetek i kanapy. Nadmuch na szybę odczujemy też
w postaci ciepłego powiewu na dłonie, jeżeli jedziemy bez rękawiczek.
Na równej nawierzchni C1 zachowuje się przyzwoicie, prowadzi się przyjemnie.
Natomiast z racji swoich 12" kołek trochę źle znosi wszelkie nierówności i koleiny na drodze.
Nie sprawia to jednak większych kłopotów przy manewrach.
Widoczność w lusterkach jest bardzo dobra, ale trzeba uważać przy przeciskaniu się między samochodami,
bo są dość szeroko rozstawione, a wysokość na jakiej są osadzone jest taka sama jak w większości busów.
Podczas chłodniejszych dni trzeba pamiętać o czapce, bo zawirowania powietrza
pod dachem C1 skutecznie chłodzą naszą głowę.
Generalnie jak dla mnie jazda C1 to nowe doświadczenie, które zaliczam do bardzo pozytywnych.
Na uwagę zasługuje kufer o dużej pojemności, który daje spore możliwości ładunkowe.
Dużą zaletą tego typowo miejskiego skutera jest jego mały apetyt na paliwo.
Moja C1 nie przekroczyła zużycia 3,5 l/100km, ale jestem przekonany,
że przy odrobinie powściągliwości zadowoli się 3 literkami.
Jeżeli chcesz się poruszać nietuzinkowym skuterem,
jeżeli chcesz w dosłownym tego słowa znaczeniu czuć wiatr we włosach,
jeżeli lubisz zwracać na siebie uwagę to BMW C1 jest stworzony dla Ciebie.
Warto spróbować takiej przygody.
Odnośnik do komentarza
Top użytkownicy dla tego pytania
40
25
18
17
Popularne dni
20 Maj
11
28 Sie
8
29 Kwi
8
23 Maj
8
Top użytkownicy dla tego pytania
dr.big 40 odpowiedzi
Worlan 25 odpowiedzi
Joasia70 18 odpowiedzi
𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 17 odpowiedzi
Popularne dni
20 Maj 2015
11 odpowiedzi
28 Sie 2014
8 odpowiedzi
29 Kwi 2015
8 odpowiedzi
23 Maj 2015
8 odpowiedzi
145 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się