Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 11 Lipca 2015 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Klasyka gatunku... Bezdyskusyjnie ponadczasowy model Audi, który budowany był jeszcze w/g starej szkoły... ...i w pełni podzielam pierwsze słowa prowadzącego. Reklama archiwalna cabrio Takich aut dziś już nie ma Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Ostatnio mam fazę na cabrio Smart'a Morwa przyjeżdża do mnie Smarciolem i mnie nakręca Pomimo, że jestem bardzo "pro smartowy" , to jednak ForTwo cabrio mnie nie rusza prawie wcale...Ale ostatnio oglądałem Roadstera oraz rzadką wersje Roadstera Coupe. Smarta oczywiście . Z zewnątrz coupe super... a środek prawie jak smart ForTwo 450 . Srodek "bleee", pasujący w sam raz do F2 ale nie do Roadstera. Nic specjalnego i efekt mocno "stonowany", żeby nie powiedzieć więcej... Odnośnik do komentarza
PrezesBednarz Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Ja od 4 lat latam 205 CTI W najmocniejszej konfiguracji silnikowej z najkrótszą skrzynią. Na miasto dzik, po trasie trzeba jechać z taką prędkością, żeby windstopper nie był potrzebny 90 rocznik 1.6 115 koni. Zero elektroniki, zero abs, wspomagania nie ma. Jedyny prąd to ten w el. sterowanych szybach i dachu. Na co dzień jeśli chodzi o nowe cabrio to chyba bym chciał w212 tylko przedliftowe 350 CDI Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Miałem ci ja kieeedyś 205 GTI 1,9 ale z dachem... Wtedy to był killer... Pamiętam niektóre ostre zakręty pokonywane na 3 kołach ... Wtedy takie CTI- wręcz "nieosiągalne" finansowo... A sentyment do "pudełka" pozostał ... Odnośnik do komentarza
PrezesBednarz Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 No ja z zamiłowania do starych Peugeotów tak go mam. 205 GTI też, ale jeszcze w fazie remontu. Odnośnik do komentarza
Kamil_Wwa Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 miałem do tej pory dwa kabriolety: - mazde mx-5 Mb z silnikiem 1.6 niesamowita frajda z jazy, każdy zakręt to banan na twarzy, auto bezawaryjne i fajnie wyglądające - drugie auto to renault megane CC i tu niestety porażka - naiwnie liczyłem że będzie to bardziej praktyczna wersja mazdy, niestety okazało się że przyjemność z jazdy żadna, a praktyczność z racji dachu chowanego w bagażniku też nie była duża. za jakiś czas chciałbym kupić bmw e30 kabrio i na spokojnie odrestaurować Odnośnik do komentarza
Sqad Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Jak kabrio, to Honda S2000 Silnik z prawie motocyklowym czerwonym polem: 9200 obr/min. Naprawdę pięknie wyje Miałem Potem też miałem Mazde RX8 Niestety nie stać mnie na 3 samochody, więc musiałem na razie zrezygnować z zabawek, ale zapewne następna będzie Alfa 4C. Moje takie krótkie spostrzeżenie na temat s2k i ogólnie roadsterów. W zimę kicha z jazdą, można oczywiście ale szkoda dachu. S2000 z zamkniętym dachem jest na maksa klaustrofobiczne. W lato przypał w korkach, dach w góre klima on bo nie idzie wysiedzieć. W trasie bez dachu na dłuższą metę też kiepsko bo bania puchnie od wiatru, auto jest dość krótkie a w zasadzie chyba chodzi bardziej o to, że siedzimy mocno z tyłu. Można założyć pseudo windshield między rollbarami ale on niewiele daje. Silnik ma doskonałą charakterystykę, ale niestety w wersji AP2 z silnikiem 2.2 litra dostępną tylko w us i japoni. Skrzynia biegów rewelacja. Układ jezdny trochę nie przewidywalny jak dla mnie, a wersje bez vsa są dla hardcorowców . Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Smart Roadster ale tylko Coupe ... Albo Smart Crossblade- dodatkowy smaczek- wyprodukawano tylko 2000 egzemplarzy... Szkoda tylko, że oba benzyniaki, bo w smartach to zaraza... Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Taki "brzydki", że aż ładny ... Maluch jest śmieszniasty ... Daihatsu Copen- tu akurat w wersji z kierą po prawej... Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Saabik ? Odnośnik do komentarza
subaru gtb320 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Ma coś w sobie ? Poprawnie: Audi Cabriolet. Kiedyś miałem taką B4 Cabrio 2.0B 115PS Fajne auto. Ale nie jedzie (stosunek masy do mocy ) Polecam escorta 1.8 16v albo vw buggy zależy kto co lubi i do czego ma służyć . Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Kiedyś miałem taką B4 Cabrio 2.0B 115PS Fajne auto. Ale nie jedzie (stosunek masy do mocy ) 2.0 115 PS, najsłabszy wybór do tego auta. Jeśli B4 Cabrio to nowszy motor 1.8 (125 PS) ewentualnie 2.6 V6 (150 PS) lub dla oszczędnych i fanów diesli 1.9 TDI (90 PS). Apropos, sezon na cabrio właśnie się rozpoczął... więc soft/hard - top w dół i jest radość Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Koleżanki pytają się: " Jaki samochód masz?" Odpowiedź: "Saaba"... Ich mocno zaskoczone zapytanie: "To jest taka firma: Saba? Nigdy o niej nie szłyszałyśmy..." ... (...)Polecam escorta 1.8 16v (...) Niestety wygniły, tak samo jak Kadetty E ... Odnośnik do komentarza
Długi 1973 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 2.0 115 PS, najsłabszy wybór do tego auta. Jeśli B4 Cabrio to nowszy motor 1.8 (125 PS) ewentualnie 2.6 V6 (150 PS) lub dla oszczędnych i fanów diesli 1.9 TDI (90 PS). Apropos, sezon na cabrio właśnie się rozpoczął... więc soft/hard - top w dół i jest radość Bardzo fajnym silnikiem jeśli chodzi o wrażenia słuchowe jest 2,3 NG (133 PS) lub też mocniejsza jego odmiana 20V to już miało ho ho (170 PS) Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 No ale te 5 cylindrów to juz znane m.in. z Audi 100 C3 (tzw. "cygara" montowany od 1986 roku) ... Na początku cabriolet je miał, później to jak pisał Mariusz warto 1,8- 125 KM lub 2,6- 150 KM... Bo diesel to nie dla wszystkich jest opłacalny ? ... Mój paliwożerny SL500 ... Przy prędkościach zbliżonych do 250 km/h dosławnie widać ruch wskazówki paliwa... Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Cabrio owszem, najlepiej coś takiego: http://www.gieldaklasykow.pl/unimog-406-cabrio-1969-149406-pln-chorzow/ , no chyba, że wojskowa Gelenda albo Defender w szmacie . Odnośnik do komentarza
Sqad Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Być może, moje następne auto "dla mnie" do powściekania się Odnośnik do komentarza
Ricardus Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 A ja jako drugie w rodzinie kupiłem Renault Megane 2 CC.Może nie jakiś klasyk, ale jeździ przyjemnie. Odnośnik do komentarza
Gość guzik Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Saab cabrio to jak klozet bez deski. Dobre kabrio do latania to jest lotus: Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Cabrio owszem, najlepiej coś takiego: http://www.gieldakla...06-pln-chorzow/ , no chyba, że wojskowa Gelenda albo Defender w szmacie . Unimogi z serii 400 wymiatają... "Wojskowa Gelenda" czyli po prostu Wolf . Ja tam bardziej przyziemnie i "pudełkowo" ... Odnośnik do komentarza
Sqad Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Stara MR2 była świetna z wygląda nowa jest taka sobie. A skoro wcześniej się pojawiły Hardtopy to fajnie by było mieć w garażu takiego klasyka Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Dnia 8.04.2016 o 23:49, guzik napisał: Saab cabrio to jak klozet bez deski. Dobre kabrio do latania to jest lotus: Powiedział co wiedział, samemu "latając" skuterem 125 ccm ??? ... No i który wybrać ? ? Po tym V8 będzie ciężko... Odnośnik do komentarza
Sympatycy pawel883 Opublikowano 2 Maja 2016 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Ford fajny ale strasznie podatny na rdze.(szukałem dla córy) Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Mój kumpel ma fajnego i nie pordzewiałego Forda z 1986 roku. Znalezienie czegoś takiego graniczy dziś z cudem. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Streetka była produkowana tylko przez 2 lata w Pininfarinie, w ilości 37 tys. sztuk, co nie jest wielkością powalającą... Dzisiaj do dostania w bardzo dobrym stanie, z niewielkim przelotem (używany tylko latem) i to za relatywnie mały pieniądz... PS. Nie każdemu się podoba, często określana mianem "damskiego" samochodu ... To ja się pytam: jaki jest ten typowo "męski" ? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się