Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano
53 minuty temu, Valdek_Tychy napisał:

Jestem jak najbardziej za,ale.... jak znam polską rzeczywistość, to zmiany wprowadzone w przeglądach służyć będą głównie nabijaniu kasy,kombinatorzy z wrakami jak załatwiali do tej pory na lewo przegląd, tak dalej będą załatwiali i niewiele się tu zmieni.

Mi to zasadniczo "Lotto", bo jeszcze nigdy od 1986 roku żaden mój pojazd nie został "uwalony" na przeglądzie technicznym. Cieszę się, że może choć kilka, kilkanaście procent "załatwiaczy" w powycinanymi DPF-ami itp. zostanie skutecznie wyeliminowana z ruchu. Kombinatorom będzie trochę trudniej, a to oto chodzi. I nie piszcie, proszę, że SKT będą nabijały kasę. Pojazd musi być sprawny.

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 130
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • dr.big

    16

  • MariuszBurgi

    10

  • dziadzia

    6

  • BURISMAN

    5

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Ja ponad dwa lata temu w Smarcie na przeglądzie dowiedziałem się, że sprężyna amorka ukruszyła się i brakuje jej odcinka ok. 8- 10 cm... Z tego powodu zero przeglądu, naprawa i ponowne badanie techniczne...

Ale poza tym przypadkiem to też nie pamiętam.

  • 9 miesięcy temu...
  • Administrator
Opublikowano

Idą zmiany -> KLIK

Opublikowano

Byłem ostatnio na przeglądzie i rozmawiałem i praktyce wycinania filtrów z diesli
Gość mówił że jest już bogata oferta zamienników z homologacją polskich firm w cenie od 500 do 1500 zeta
Czyli rynek już czeka na tych co je wycięli żeby im na powrót zamontować



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Administrator
Opublikowano

Zgadza się, wspomniałem o w tym tutaj -> KLIK

Ps. Mała szansa aby ci co je wycięli i w sofcie odznaczyli jako DPF Off, ponownie je zamontowali i wprogramowali. Bardziej chodzi o tych, którzy jeszcze tego nie dokonali.

  • 2 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

Coś tam w temacie się rusza -> KLIK

Ciekawe info. Podczas badań diagnosta ma grzebać w ECU via OBD. Rozumem, że chodzi o sprawdzenie czy DPF ma status ON.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...