Klubowicze Piootr Opublikowano 13 Listopada 2017 Klubowicze Opublikowano 13 Listopada 2017 53 minuty temu, Valdek_Tychy napisał: Jestem jak najbardziej za,ale.... jak znam polską rzeczywistość, to zmiany wprowadzone w przeglądach służyć będą głównie nabijaniu kasy,kombinatorzy z wrakami jak załatwiali do tej pory na lewo przegląd, tak dalej będą załatwiali i niewiele się tu zmieni. Mi to zasadniczo "Lotto", bo jeszcze nigdy od 1986 roku żaden mój pojazd nie został "uwalony" na przeglądzie technicznym. Cieszę się, że może choć kilka, kilkanaście procent "załatwiaczy" w powycinanymi DPF-ami itp. zostanie skutecznie wyeliminowana z ruchu. Kombinatorom będzie trochę trudniej, a to oto chodzi. I nie piszcie, proszę, że SKT będą nabijały kasę. Pojazd musi być sprawny.
dr.big Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Ja ponad dwa lata temu w Smarcie na przeglądzie dowiedziałem się, że sprężyna amorka ukruszyła się i brakuje jej odcinka ok. 8- 10 cm... Z tego powodu zero przeglądu, naprawa i ponowne badanie techniczne... Ale poza tym przypadkiem to też nie pamiętam.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 1 Listopada 2018 Autor Administrator Opublikowano 1 Listopada 2018 Idą zmiany -> KLIK
tomekmajesty Opublikowano 1 Listopada 2018 Opublikowano 1 Listopada 2018 Byłem ostatnio na przeglądzie i rozmawiałem i praktyce wycinania filtrów z diesliGość mówił że jest już bogata oferta zamienników z homologacją polskich firm w cenie od 500 do 1500 zetaCzyli rynek już czeka na tych co je wycięli żeby im na powrót zamontować Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 1 Listopada 2018 Autor Administrator Opublikowano 1 Listopada 2018 Zgadza się, wspomniałem o w tym tutaj -> KLIK Ps. Mała szansa aby ci co je wycięli i w sofcie odznaczyli jako DPF Off, ponownie je zamontowali i wprogramowali. Bardziej chodzi o tych, którzy jeszcze tego nie dokonali.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 14 Listopada 2018 Autor Administrator Opublikowano 14 Listopada 2018 Coś tam w temacie się rusza -> KLIK Ciekawe info. Podczas badań diagnosta ma grzebać w ECU via OBD. Rozumem, że chodzi o sprawdzenie czy DPF ma status ON.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się