Bobas Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Nie ma dla mnie znaczenia czy to będzie GT, czy też RS. Bardziej stawiam tu na stan techniczny sprzętu i jego bezwypadkowość. Jak kupię GT to na pewno pomaluję wszystkie niklowane/ chromowane ramki na czarny mat. RS jest ładniejszy, ale cena też będzie ładniejsza Odnośnik do komentarza
Leo60 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Witam mam właśnie Malaguti Spidermax GT 500 przez rok zrobiłem 10 000 km , właśnie wczoraj testowałem wariator J.kosty przyspieszenie przyrosło około 30% niesamowite . Odnośnik do komentarza
Bobas Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Witam mam właśnie Malaguti Spidermax GT 500 przez rok zrobiłem 10 000 km , właśnie wczoraj testowałem wariator J.kosty przyspieszenie przyrosło około 30% niesamowite . O kurcze, to będzie wtedy najszybszy skuter w Polsce !scooter Odnośnik do komentarza
Leo60 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 czy najszybszy ?? Malaguti GT ma 456cm a RS 495 cm ile można wycisnąć z 450-tki bez szkody dla silnika ?? Odnośnik do komentarza
KOT66 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 !V witam:) jestem uzytkownikiem spidermaxa gt 500 od marca 20011r.bardzo chetnie pomoge i udziele informacji na ten temat jak dotad zrobilem 10tys.km. bez zadnej awarii,wym.oleju,filtra,opony,to sie nie liczy ps.to ja w szczecinie na fotach powyzej pozdrawiam...a co tam jak juz jestem tu to...16-sto calowe kola jak w motocyklu duzy komfort dodatkowo reg.tyl.zaw.(jezdze na najtwardszym lepiej czuc skuta)41mm lagi,hamulce jak dla mnie dosc skuteczne-lewa klamka 60%tyl 40%przod,prawa na odwrot,czyli zawsze hamuja dwa kola NIE MA ABS-u!!jedyny skut ktory badany zostal w komorze aerodynamicznej,b.dobra oslona od wiatru i deszcu podczas jazdy,trzyma tor jazdy w zakretach lekko sie sklada i wyciaga-204 kg.waga skuta,niski srodek ciezkosci silnik i zbiornik paliwa,komputer mowiacy o:temp.zwen.ile pozostalo do wym.oleju i paska napedowego,pred.max,min,zuz.paliwa.godz.obtoty silnika,zegarek,itp.oswietlenie przod-swieca dwa reflektory reg.indywidualna,musialem kalibrowac bo oslepialem innych kier.spalanie okolo 4,2-4,4/100km.krzeselkowata pozycja kierowcy ale wygodna,pasazer ma duza wygodna kanape i patrzy na wprost,bagaznik spory 2 kaski:)w polaczeniu z kufrem 52L SHAD daje spore mozliwosci,silnik+tlumik=ladne gadanie,dostepnosc czesci w necie b.dobra ceny+...-,wyglad skuta??...coz inny niz wszystkie...tak brzydki ze az piekny:)robi wrazenie:)jak o czyms zapomnialem-dopowiem:)...pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza
Bobas Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 A czy jeździłeś kiedyś na Burgmanie 650 lub Silverze 600 ? Jeśli tak to jakie jest prowadzenie w zakrętach w porównaniu z tymi modelami ? Odnośnik do komentarza
Marynarz Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Ja bym najpierw sprawdził dostępność część ( przede wszystkim pasek... Cenowo mnie powala od 300 do nawet 700 pln a wymiana zalecana co 6kkm lub 12 kkm w zależność od wersji silnika... U mnie co 6 kkm... ) ale wiem że można i więcej pojeździć na tych pasach tylko dostępność prawie zerowa Bo w Polsce nie ma dobrego dystrybutora części do włoszczyzny, albo ja takie nie znam No i słynna wada termostatu, przez co silnik jedzie nie dogrzany a resztki paliwa pluje do oleju... Warto sprawdzić przy zakupie czy olej nie pachnie benzyną, ja tego nie zrobiłem i teraz mnie czeka jego wymiana. Z tego co się zorientowałem to koszt około 200 pln za termostat a tego też są dwa rodzaje, wewnętrzny i zewnetrzny ( też zależne od wersji silnika... Bo są dwie, 6 i 8 rolkowa, 6 ma ten pasek co 6 kkm i wewnętrzny termostat ( ale mogę się mylić bo jeszcze dobrze nie sprawdziłem ). I to by było chyba na tyle jeśli chodzi o eksploatację tego uniwersalnego silnika Piaggio Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Marynarzu, o jakim Ty silniku piszesz? W Spidermax-ie jest troszkę inny silnik niż w Twojej Apce. Pasek po 6 tyś??? No to współczuję. Odnośnik do komentarza
Marynarz Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Marynarzu, o jakim Ty silniku piszesz? W Spidermax-ie jest troszkę inny silnik niż w Twojej Apce. Pasek po 6 tyś??? No to współczuję. silnik dokładnie ten sam tylko nowszy czyli może z mniejszą ilością wad i troszkę rozwiercony... Odnośnik do komentarza
Bobas Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Wymiana paska co 6 tysięcy ??????? To jakaś paranoja. Na paski nie zarobię !NOT Odnośnik do komentarza
KOT66 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 witam:)jak na razie to mam zrobione 17tys.km z czego moje to 10tys.-komputer pokazywal wymiane paska,chyba zaprogramowany jest co 8tys.km dokladnie nie pamietam,sprawdze napisze, zresetowalem go i smigalem dalej az dokrecilem wspomniane 17tys. i nic sie nie dzieje:) na wiosne wymienie wariator na J.COSTA i zobacze stan paska:) wtedy napisze jak wyglada,paski sa dostepne tylko trzeba poszperac w necie:) na ebaju jest wszystko:)mowa oczywiscie o spidermaxe:) pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza
Bobas Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 A czy pasek jest inny jak w Piaggio X9 500 ? Jeśli ten sam to z dostępnością nie ma problemu. Odnośnik do komentarza
KOT66 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 :)WITAM:)...mysle ze tak,w koncu sa to te same silniki,aprilia 500 sprint,piaggo x9 czy tez beverly 500...mozna popatrzec po skutach co jaka maszyna ma:)jesli chodzi o mnie to chwale sprzet:)prowadzi sie jak po sznurku w zakretach jak wspomnialem sam wchodzi i wychodzi mimo duzych gabarytow i wagi(204kg.)co wazne ma aluminiowa rame typu V-BOX...do ktorej jest na stale zamocowany silnik podobnie jak T-MAX :)pozdro:) Odnośnik do komentarza
Bobas Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Przecież paski w skutach ludziska wymieniają co ok. 20 000 km. Te 6 000 to jakaś ściema. Chyba chodzi o nabijanie kasy serwisom. To tak jak wymiana opon w samochodzie co 40 000 km. KOT45, czy utrzymywanie w trasie prędkości 120-140 km/h jest realne dla tego sprzętu ? Odnośnik do komentarza
przemas Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Bobas, polecam lekturę tego blogu: malaguti-spidermax.blogspot W tym wpisie chwali się że zrobił na pasku 36 tyś km !!! Odnośnik do komentarza
KOT66 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 witam:) utrzymanie predkosci 120-140km/h...jak najbardziej -TAK- co dziennie dojezdzam do pracy 30 km trasa:) wiec predkosci zmieniam w zaleznosci do sytuacji na drodze,turystycznie 120:)...a jak mam mozliwosc to 100....ooo:)ale bez szalenstw:)te 120 to adekwatne do sprzetu z tego powodu ze nie czuc w tym skucie predkosc a V-MAX bylo okolo 158km/h nie mialem dokladnie gdzie przetestowac mysle ze kilka km. jeszcze wycisne:) ale zal mi katowac maszyne a z 2giej strony dobrze wiedziec co ma sie miedzy nogami:)pozdrawiam:) pytaj jak cos chesz wiedziec:) Odnośnik do komentarza
Marynarz Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 no ja Atlantiku zrobiłem v max 155 km/h gdzie przy mojej wadze uważam to za godny wynik (oczywiście licznikowe). Co do prędkości przelotowych tak jak kolega wyżej napisał, spokojnie się jedzie 100-120 ale jak trzeba przy 120 to potrafi pokazać pazurek (wyprzedzanie ) Odnośnik do komentarza
Bobas Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Jeszcze napiszcie Panowie jak wygląda sprawa pobierania oleju w trasie. Dużo łyka od wymiany do wymiany ? Niby miałem Piaggio X9, ale kręciłem nim się tylko w koło komina. Stąd te wszystkie moje pytania. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Ten silnik, jeśli jest zdrowy, nie bierze oleju. Od wymiany do wymiany — stan między kreskami. W końcu to włoszczyzna, a nie Suzuki. Odnośnik do komentarza
KOT66 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 witam:)doladnie nie bierze oleju:)no moze ja mam tylko 17 tys:) i nic nie wciga:)aaa...co do oleju to co polecacie do silnika?? w koncu to tylko silnik:) bo gromadze materialy eksp. do wymian na wiosne:) filtr juz mam HF 184 w cenie 20 zl dzis nabylem w normalnym sklepie moto:)sprzedawca tez motocyklista i no problem :)pozdro:) Odnośnik do komentarza
Leo60 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Przecież paski w skutach ludziska wymieniają co ok. 20 000 km. Te 6 000 to jakaś ściema. Chyba chodzi o nabijanie kasy serwisom. To tak jak wymiana opon w samochodzie co 40 000 km. KOT45, czy utrzymywanie w trasie prędkości 120-140 km/h jest realne dla tego sprzętu ? Witam JA na swoim Malaguti maksymalna 160 km bez problemu 140 to jest tylko mruczenie , ma blokadę przy 7 tys. obrotów przerywa silnik. Odnośnik do komentarza
KOT66 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 witam:)mam pytanko:) a na jakim kolega MALAGUTI jezdzi oleju silnikowym?? oczywiecie bez kryptoreklamy:)bo w/g zalecen wymiana ma byc co 5 tys.km.a na rynku mamy wszystkie dobre:)pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza
Leo60 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 witam:)mam pytanko:) a na jakim kolega MALAGUTI jezdzi oleju silnikowym?? oczywiecie bez kryptoreklamy:)bo w/g zalecen wymiana ma byc co 5 tys.km.a na rynku mamy wszystkie dobre:)pozdrawiam:) witam castrol t4 ale mam ustawiony komputer z wymianą co 3500km nie wiem dlaczego tak kupiłem , chyba że mechanik mi przestawił mam blisko serwisu Malaguti , jak zbierałem opinie jaki skuter kupić on namówił na MALAGUTI GT500 i trafił dla mnie jest super , chociaż robiłem różne przymiarki pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 5 Września 2012 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Na stronie głównej pojawił się materiał użytkownika opisujący Spidermax'a... zapraszam Odnośnik do komentarza
Czarekleg Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Witam, dzisiaj i ja kupiłem Spidermaxa, nie potrafię jeszcze nic o nim powiedzieć ale narazie jestem bardzo zadowolony, przesiadłem się z Burgmana AN 250 to jest to przepaść. Pozycja mi i plecaczkowi odpowiada, więcej wrażeń opiszę jak trochę pośmigam Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się