Skocz do zawartości
Forum Burgmania

MAXI by BMW model Concept C kiedyś... a dziś C600 Sport C650GT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tego co czytałem w prasie, ASO BMW w D prawie "się okładają" o liczby otrzymanych modeli skuta, a "firma- norka" (lub jak kto woli krzak :wub: ) oferuje nawet testówki "w atrakcyjnych" cenach ;) ...

Jestem do tego ogłoszenia bardzo sceptycznie nastawiony :P , ale może się mylę i napisali najprawdziwszą prawdę :blink: ...

Zobaczymy, przyszłość to zweryfikuje :P .

Jeśli faktycznie ceny będą na poziomie 40 i 42 tysi PLN (ok. 8900 i 9350 euro) to już widzę prawie grupy maksiskuterowe szturmujące oddziały BMW :P .

Moim zdaniem oba BMW nie mogą kosztować aż tyle mniej od Tmaxa czy AN650 :P ...

8900 euro za BMW sporta 600 w 2012 roku, kiedy za Tmaxa 500 w roku 2011 trzeba było dać prawie 11 tysi, a w roku 2012 lekko ponad 11 ...

Ten puzzle nie za bardzo się układa... Na razie czekam na potwierdzone niemieckie ceny. Bo na stronie bmw.de ich na razie nie ma...

Opublikowano

W Polsce chyba jeszcze pracownicy działu marketingu BMW sami nie poznali dobrze nowych modeli, ponieważ reklamy gdzie jest pokazany model C600Sport podpisują C650GT :blink:

Opublikowano
  W dniu 9.01.2012 o 17:49, dr.big napisał(a):

Z tego co czytałem w prasie, ASO BMW w D prawie "się okładają" o liczby otrzymanych modeli skuta, a "firma- norka" (lub jak kto woli krzak :wub: ) oferuje nawet testówki "w atrakcyjnych" cenach ;) ...

Jestem do tego ogłoszenia bardzo sceptycznie nastawiony :P , ale może się mylę i napisali najprawdziwszą prawdę :blink: ...

Zobaczymy, przyszłość to zweryfikuje :P .

Jeśli faktycznie ceny będą na poziomie 40 i 42 tysi PLN (ok. 8900 i 9350 euro) to już widzę prawie grupy maksiskuterowe szturmujące oddziały BMW :P .

Moim zdaniem oba BMW nie mogą kosztować aż tyle mniej od Tmaxa czy AN650 :P ...

8900 euro za BMW sporta 600 w 2012 roku, kiedy za Tmaxa 500 w roku 2011 trzeba było dać prawie 11 tysi, a w roku 2012 lekko ponad 11 ...

Ten puzzle nie za bardzo się układa... Na razie czekam na potwierdzone niemieckie ceny. Bo na stronie bmw.de ich na razie nie ma...

dr. big,

dzisiaj otrzymałem pisemne potwierdzenie od szefa sprzedaży motocykli BMW, że omawiane przez nas ceny skuterów w Polsce to ceny brutto obejmujące podatek VAT.

Oczywiscie, może on się mylić, jednak rozmawiałem z nim i korespondowałem i robi wrażenie osoby kompetentnej.

Jeżeli to prawda, to BMW rzeczywicie może namieszać na rynku maxi !scooter

Szykuje się deteronizacja leciwego króla :)

Acha, otrzymałem jeszcze sprostowanie: jazdy testowe od kwietnia.

Opublikowano
  W dniu 9.01.2012 o 17:49, dr.big napisał(a):

Moim zdaniem oba BMW nie mogą kosztować aż tyle mniej od Tmaxa czy AN650

Czy na to nie ma wpływu produkcja podzespołów w Azji? Czy linia w Berlinie to nie będzie tylko zespół kontrolerów d/s jakości aby trzymać w miarę możliwości jakość BMW?

  • Administrator
Opublikowano
  W dniu 9.01.2012 o 17:08, grzegorz76 napisał(a):

Miła pani poinformowała mnie,że może bedzie szansa na lekko używaną testówke po atrakcyjnej cenie.

Podejrzewam, że miła pani wypowiada taką formułkę z automatu przy każdym zainteresowaniu jakimś pojazdem z (wirtualnej) oferty :lol:

Co tu rozmawiać o testówkach jak w salonach nie ma jeszcze finalnego produktu :lol:

A co do negocjacji cen to wszystko zależy od podstawowej rzeczy: od podaży. Negocjować to można jak komuś coś stoi i zalega.

Tak czy owak cena katalogowa 39.900 pln BRUTTO za 600 Sport'a na PL jest ceną wyraźnie niższą niż w de ... a to już spora zachęta dla tych co myślą o np. T-maxie 530 !OK

Opublikowano

Jeśli faktycznie BMW za wyposażony skuter C 650 GT krzyknie w PL 46400 PLN, a za C 600 Sport 44400 PLN to wywinie konkurencji gruby numer. I bardzo dobrze !OKK .

PS. Widziałem dwa niemieckie zamówienia na GT i muszę powiedzieć, że widać tam pozycję rabat 12% gdzie normalnie BMW daje 2- 3% (na rachunku widniało coś ok. 10900 Euro) ... Ciekawe jakie ma to znaczenie "w podbijaniu" ceny i kiedy w końcu BMW.de wyjawi ceny za swoje skutery :) ...

  • Administrator
Opublikowano
  W dniu 12.01.2012 o 16:50, dr.big napisał(a):

[...] i kiedy w końcu BMW.de wyjawi ceny za swoje skutery :lol: ...

Mocno zastanawiające jest, że PL zna już ceny a w de siedzą i dumają :)

Może patrzą ile spłynie zamówień i w zależności od zainteresowania klepną lepszą lub gorszą cene finalną :)

A tak poważnie... na tą chwilę nie ma także oficjalnej ceny we Włoszech. Czyżbyśmy byli rynkiem priorytetowym? :)

Tu jeszcze filmik z fabryki w Tajw... tzn. w Berlinie! :)

... i reklamówka

Opublikowano
  W dniu 10.01.2012 o 10:31, MariuszBurgi napisał(a):

Tak czy owak cena katalogowa 39.900 pln BRUTTO za 600 Sport'a na PL jest ceną wyraźnie niższą niż w de ... a to już spora zachęta dla tych co myślą o np. T-maxie 530 !OK

Mam wielką nadzieję, że ta cena się utrzyma i BMW skopie tyłki tłustym japońskim kotom!!! !OKK

Opublikowano

Hmmm, oba skutery były do obejrzenia na wystawie w Stuttgarcie... Oglądający mieli jakiś problem z jakością i spasowaniem plastików. Na ile to prawda? Zobaczymy sami...

PS. Honda Integra ma podobno wykończenie na dużo wyższym poziomie.

  • Administrator
Opublikowano
  W dniu 15.01.2012 o 08:13, dr.big napisał(a):

Hmmm, oba skutery były do obejrzenia na wystawie w Stuttgarcie... Oglądający mieli jakiś problem z jakością i spasowaniem plastików. Na ile to prawda? Zobaczymy sami...

PS. Honda Integra ma podobno wykończenie na dużo wyższym poziomie.

To bardzo poważne oskarżenia! :rolleyes:

A to, że Zacna jest lepiej wykonana... zaraz pewnie odezwą się entuzjastyczne głosy zagorzałych fanów Hondy :lol:

Opublikowano
  W dniu 15.01.2012 o 08:13, dr.big napisał(a):

Hmmm, oba skutery były do obejrzenia na wystawie w Stuttgarcie... Oglądający mieli jakiś problem z jakością i spasowaniem plastików. Na ile to prawda? Zobaczymy sami...

PS. Honda Integra ma podobno wykończenie na dużo wyższym poziomie.

W Mediolanie było podobnie, ale tam modele wystawowe nie były do końca jeszcze modelami "jezdnymi", przynajmniej tak tłumaczył się wystawca, może to samo było w Stuttgarcie, wiadome jest, ze każdy będzie dotykal, otwierał, zamykal, probowal urywać, to po co wystawiać pełno sprawne modele, skoro wytarczy wersja Beta ileś tam

Opublikowano

Też o tym od razu pomyślałem, wystawione prototypy z niezbyt schludnym wykonaniem. Poczekajmy na sprzedawane modele...

  • Klubowicze
Opublikowano

Ja tam bym nie narzekał, gdyby w cenie dodawali dziewczynkę z ostatniej reklamy BMW :lol: , kupiłbym w ciemno :P .

Opublikowano

Kupiłem lutowy numer "Motocykla" i ... jest reklama nowych squterów by BMW. Chwalą się w tejże reklamie, że:

"Liczne innowacje takie jak LED-owe światła do jazdy dziennej ..."

Jak to ma się do przepisów ruchu drogowego, który zeznaje, że motocykl powinien poruszać się po drogach z włączonymi światłami mijania :) ??

Czy to 'chłyt matekingowy' (nigdy w takim !scooter zgodnie z PRD nie będzie można ich włączyć) czy po prostu przetłumaczony tekst reklamy z języka obcego bez uwzględnienia przepisów lokalnego prawa. A może przepisy się zmieniły a ja o tym nie wiem?? :)

Opublikowano

Z punktu widzenia osoby netralnie nastawionej do BMW i Yamahy, wybrałbym mimo wszystko Yamahe T-MAX. Dla mnie BMW ma ładniejsze zegary i to wszystko. Ciężka siermiężna stalowa rama i napęd łańcuchem ukrytym w tłustym jednoramiennych wahaczu. Już napęd wałem GSa wygląda zgrabniej. Mogli popatrzeć jak to robi Ducati. Technicznie Yamaha przy BMW wygląda jak baletnica, lekką aluminową ramę można powiesić na ścianie jako dzieło sztuki, napęd paskiem uzębionym jest zgrabny lekki i prawdopodobnie wieczny, skoro w 2litrowych cruiserach się sprawdza. Podejrzewam, że Yamaha będzie o wiele przyjemniejsza i łatwiejsza w prowadzeniu.

Opublikowano

Według mnie Yamaha postawiła na innowacyjność i ewolucje a nie rewolucje w swoim maxi. Uważam też że napęd paskowy nie tylko zmiejszył masę sk ale też zmiejszył hałas i obsługę napędu choć i poprzednie generacje jeśli chodzi o bezobsługowość sa rewelacyjne. Jeśli chodzi o silnik to myślę że poprawiają i tak juz doskonałą jednostkę (rozwijają ja). Oczywiście napewno każdy chciałby aby kolejny model był mocniejszy i szybszy i nie mam tu na myśli przyeostu mocy o 5 cz 10 koników. Bmw - postwawiło na napęd sprawdzony (nie mówie o mocowaniu koła)budowa silnika nie różni się za wiele od yamahy (nie wchodzę w szczegóły techniczne). BMW to nowość i musimy chyba poczekać jak będą śmigać modele 3-4 letnie jaki będzie koszt ich serwisowania jaka będzie dostępność części no i najważniejsze jaka będzie ich niezawodność. Co tu dużo mówić napewno większość z nas ma sprzęty kilkuletnie kupione z importu a nie nówki salonowe dlatego tak ważna jest dla nas bezawaryjność sk.

Opublikowano

W Niemczech do czasu prezentacji w połowie marca niewiele się w tym temacie wydarzy. Na razie w salonie nie znają nawet ceny. Rozdają co prawda dość chętnie prospekty, ale wiedza sprzedawcy w temacie skuterów była zdecydowanie mniejsza od mojej. No i tak sobie pogadaliśmy :( .

W ASO Yamahy, Tmaxa też niet. Ma dojechać niby w lutym, ale dokładnie tego nie wiedzą... Kazali dzwonić raz w tygodniu...

Nie wiem kto w tych "salonach" pracuje, sami dyletanci ;) ... ?

  • Sympatycy
Opublikowano
  W dniu 19.01.2012 o 05:53, Coval napisał(a):

Z punktu widzenia osoby netralnie nastawionej do BMW i Yamahy, wybrałbym mimo wszystko Yamahe T-MAX. Dla mnie BMW ma ładniejsze zegary i to wszystko. Ciężka siermiężna stalowa rama i napęd łańcuchem ukrytym w tłustym jednoramiennych wahaczu. Już napęd wałem GSa wygląda zgrabniej. Mogli popatrzeć jak to robi Ducati. Technicznie Yamaha przy BMW wygląda jak baletnica, lekką aluminową ramę można powiesić na ścianie jako dzieło sztuki, napęd paskiem uzębionym jest zgrabny lekki i prawdopodobnie wieczny, skoro w 2litrowych cruiserach się sprawdza. Podejrzewam, że Yamaha będzie o wiele przyjemniejsza i łatwiejsza w prowadzeniu.

T-max 530 - 241 kg masy (Wet weight)

C 600 Sport - 249 kg (Unladen weight, road ready, fully fueled 249 kg)

8 kg różnicy to nie różnica.

Oczywiście inna sprawa z modelem 650 GT - ten waży 261 kg (gotowy do drogi), ale wciąż nie jest to bardzo duża różnica.

Wydaje mi się, że pasek napędowy jest mniej wieczny niż łańcuch w kąpieli olejowej zamknięty w hermetycznej obudowie. Piasek/brud, który będzie wpadał w koło zębate paska na pewno skróci jego żywotność.

Co do "ciężkiej, siermiężnej ramy" to bym nie przesadzał, porównaj:

C650GTDiagP90085365.preview.jpg

z

2012-Yamaha-T-MAX-ABS-EU-Sonic-Grey-Detail-003_gal_full.jpg

  • Klubowicze
Opublikowano

Jeżeli euro nie zmieni kursu drastycznie jak paliwo to będziemy mieli nowego króla - wreszcie BMW dokopie na chorym rynku cen maxi.

Mają szanse po wpadce z C1 odbudować rynek zbytu.

Trzymam kciuki!

Opublikowano
  W dniu 19.01.2012 o 15:15, smok.wawelski napisał(a):

T-max 530 - 241 kg masy (Wet weight)

C 600 Sport - 249 kg (Unladen weight, road ready, fully fueled 249 kg)

8 kg różnicy to nie różnica.

Oczywiście inna sprawa z modelem 650 GT - ten waży 261 kg (gotowy do drogi), ale wciąż nie jest to bardzo duża różnica.

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/scooters/maxi/tmax.aspx?view=techspecs

Zalany w wersji ABS 221kg, bez ABS 217kg

  • Sympatycy
Opublikowano
  W dniu 19.01.2012 o 18:07, Coval napisał(a):

http://www.yamaha-mo...?view=techspecs

Zalany w wersji ABS 221kg, bez ABS 217kg

Cholera, dałbym głowę, że kopiowałem te dane z tego samego miejsca. Masz rację, 221 kg z ABS.

  • Administrator
Opublikowano
  W dniu 19.01.2012 o 17:52, ZYBEX napisał(a):

Mają szanse po wpadce z C1 odbudować rynek zbytu.

Ja wiem czy wpadce... ok, jeśli patrzymy na to stricte pod kątem rentowności. Jeśli inaczej to BMW stworzyło pod koniec lat 90'tych pojazd ponadczasowy, nietuzinkowy, nieporównywalny z żadnym innym motocyklem (dopuszczenie jazdy bez kasku) i co najważniejsze- najbezpieczniejszy na świecie jednoślad! Nawet dziś jest mistrzem w tej właśnie kategorii. Niestety, to wszystko musiało kosztować i w efekcie okazało się nie do przełknięcia przez odbiorców.

Tak czy owak- pojazd przebił się o jedną epokę do przodu i warto na to zwrócić uwagę.

Jak będzie z nowym maxi od BMW pokaże przyszłość :ph34r:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Znana jest już cena na Niemcy...

C 600 Sport 11.100 €

C 650 GT 11.450 €

Highline Paket C 600 Sport to dodatkowe 890€,

Highline Paket C 650 GT to 790€

Dziwnie wysoka cena wersji Sport whist ...

Razem z pakietami dzieli je tylko 250 Euro whist .

  • Administrator
Opublikowano
  W dniu 3.02.2012 o 13:10, dr.big napisał(a):

Znana jest już cena na Niemcy...

C 600 Sport 11.100 €

C 650 GT 11.450 €

Powiało grozą whist

Ciekawe czy będziemy mieli aż tak "preferencyjne" ceny na PL jak mówi konfigurator.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...