Tomjoz Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 Posiadam wersję 300i polecam całkowicie niezawodny sprzet
Marcin Toruń Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Witam wszystkich, posiadam Kymco DT 300 z 2009 roku i mam problem - mianowicie po przejechaniu kilku kilometrów silnik gaśnie, odczekam z 15 /20 min i odpala bez problemu, zdiagnozowano wadliwy czujnik położenia wału. Sam czujnik nie występuje trzeba wymienić cewki kompletne nr części 31120-LEA7-E0B. Pytanie moje - gdzie to ustrojstwo się znajduje? Samą część już posiadam.
Benek Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Nie rozbierałem, ale skoro po lewej stronie jest napęd ( wariator ) to miejsce na alternator i elektronikę jest pod prawym deklem - tam szukaj wychodzących kabli z silnika, jeśli je znajdziesz to tam musisz szukać tej cewki.
Bartek_brachu Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 Ktoś tu pisał, że osoby wysokie w Downtown'ie 300i mają mało miejsca na nogi, ale nic takiego nie zauważyłem, a mam 192 cm wzrostu. Za to potwierdzam, że sprzęt ma moc i przyspiesza bardzo żwawo. Nie wiem jak się zachowuje przy wyższych prędkościach, bo miałem okazję jeździć egzemplarzem niezarejestrowanym po osiedlowych uliczkach. Bardzo fajny skuter!
Bartek_brachu Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 No i tym razem piszę już jako właściciel Downtown'a 300i wersja z ABS. Odbieram swoją sztukę niedziele. Nabyłem ją w cenie 8500,00 PLN w tym ubezpieczenie na cały rok i świeżo zrobiony przegląd techniczny. Niestety jest lekko odrapany z lewej strony, ale mi to nie przeszkadza. Dzięki temu cena powędrowała o 1000 PLN w dół - pierwotnie sprzedający chciał 9500,00. No i przebieg - ma jedynie 12250 km. Nic nie kręcone co widać po zerowym zużyciu tarcz hamulcowych oraz fabrycznej oponie z przodu Maxxis. Poza tym jest nowa opona z tyłu oraz świeżo wykonany serwis olejowy. Dzisiaj miałem okazję zrobić nim kilkanaście kilometrów. Nie sposób polubić tej maszyny. Świetnie hamuje, świetnie przyspiesza, świetnie się prowadzi. Odnośnie przyspieszania - ma się wrażenie jakby silnik generował więcej koni niż jest faktycznie; do miejskich wojaży - jak znalazł. Jak się sprawdzi w trasie napiszę po niedzieli - czeka mnie 350 km powrotu, na szczęście większość autostradą i expresówką. Również spalaniem podzielę się za jakiś czas. Zawieszenie jest komfortowe i nie jest aż tak twarde jak czytałem. Kanapa jest bardzo wygodna, a nawet miękka. Mam nadzieje na bezawaryjną eksploatację i niewielkie koszty użytkowania. A to mój nabytek:
Krzychu13 Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 36 minut temu, Bartek_brachu napisał: Nie sposób polubić tej maszyny. 36 minut temu, Bartek_brachu napisał: Kymco Downtown 300i ABS z 2001 roku. Ten rocznik to nie 2011 ? To jesteś zadowolony, czy nie ?
Bartek_brachu Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 Kurcze - błąd. Już nie mogę edytować posta. 2011 roku ma się rozumieć. Krzychu13 - jestem bardzo zadowolony!
Bartek_brachu Opublikowano 27 Maja 2018 Opublikowano 27 Maja 2018 Sprzęt jest już u mnie. Zrobione 350 km, głównie autostradą i ekspresówką. Utrzymywałem setkę, więcej nie dusiłem. Spalił równe 3l/100km. Sprawdziłem też V max - doszedł do 150 km/h licznikowego.
Sympatycy kris02 Opublikowano 27 Maja 2018 Sympatycy Opublikowano 27 Maja 2018 Będzie Kierownik zadowolony
Bartek_brachu Opublikowano 29 Maja 2018 Opublikowano 29 Maja 2018 Do świecy dojdę po odkręceniu wnęki bagażowej? Czytam instrukcję i oczom nie wierze - luz zaworowy należy regulować co 10 kkm, filtr powietrza zmieniać co 5 kkm, olej przekładniowy co 5 kkm, płyn hamulcowy co 10 kkm. Olej w silniku co 5 kkm też mi się wydaje ma dość krótki interwał. Trochę przesadzili. Dziwne też, że nie ma wzmianki o konieczności wymiany płynu chłodniczego. Co Wy na to? Stosujecie się do wytycznych producenta czy wydłużacie interwały? Aaa, i instrukcja nie wspomina też o wymianie filtra paliwa - czy takowy jest? Pytanie o dojście do świecy nieaktualne. Dla potomnych - jest do niej dojście po zdjęciu kanapy i wnęki bagażowej.
bobby Opublikowano 29 Maja 2018 Opublikowano 29 Maja 2018 Pytanie do właścicieli wspomnianego modelu. Czy w wersji z ABS na przedniem błotniku nie powinno być naklejek z napisem ABS? https://www.otomoto.pl/oferta/kymco-downtown-300i-abs-rezerwacja-ID6AdJHt.html
Sympatycy kris02 Opublikowano 30 Maja 2018 Sympatycy Opublikowano 30 Maja 2018 Tak. Ja w swoim miałem.
Tomjoz Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Ja naklejki posiadam i ABS jest. Co do cewki to myślę ze po kablu WN można ją odszukać.. Ostatnio zrobiłem tracę 200km to spalił 5,5L i zero zmęczenia. A co do v-max mój ciągnie do 150 i koniec. przy 140km nadal cieszymy się pewnością i komfortem podróży.
Bartek_brachu Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 1 godzinę temu, Tomjoz napisał: Ostatnio zrobiłem tracę 200km to spalił 5,5L Sporo. Jaką szybkością jechałeś?
Tomjoz Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Max 120. W przedziale 65-100 Mam na myśli ze na 200Km spalił 5,5 to jest 2,8 na 100 Źle mnie zrozumiałeś
Benek Opublikowano 11 Lipca 2018 Opublikowano 11 Lipca 2018 Panowie miał ktoś problem ze zdjęciem tylnego koła? Oddałem skuter na wymianę opony, stał u wulkanizatora cały dzień i nic nie zrobił, bo stwierdził, że nie może zdjąć połówki wahacza, bo ośka nie chce puścić - znaczy wahacz się pewnie utlenił i ośka nie chce wyjść - ponoć to normalne w DT?
pawelecm Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Niestety bardzo częste. Producent nie przesmarował fabrycznie tego, co powinien. Problem szeroko znany w serwisach. Wahacz ściąga się wtedy przy użyciu palnika... Jak w tym roku podjechałem na wymianę opon do serwisu Kymco Peoplem GT 300 to serwisantowi ręce opadły. Za to jak wahacz zszedł bez problemu to nie mógł uwierzyć
Benek Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 Wulkanizator trochę się męczył, ale ogarnął, wziął 100 zł za wymianę. Piszę dla potomnych ( między innymi dlatego wymieniłem tylną oponę ): zrobiłem w tamtym tygodniu moim DT wycieczkę do Rumunii zaliczyć trasy Transfogarską i Transalpinę ( taki spontan wyjazd 15.07 powrót 18.07 ). Zrobiłem jakieś 2500/2700 km ( nie wiem ile dokładnie, bo telefon mi padł a w nim miałem zdjęcie licznika, a trip B na liczniku kasuje się chyba po każdym 1000 km. może uda się go naprawić to sprawdzę ile dokładnie ). Skuter dał radę w 100% żadnych problemów, także nie ma się co bać takich podróży tym sprzętem. Co prawda pogoda nie rozpieszczała ( powrót praktycznie 100% trasy w deszczu, wielka burza w Radomiu ), ale żadnych problemów ze sprzętem nie było 1
djpj1 Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 Pojawiła się wersja Exclusive Downtowna 350 i 125 z systemem Noodoe :
izdebski12 Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 Mój kymco downtown 300i z 2014 roku ma już ponad 45 tys km. Mam zamiar nim dobić do. 100 tys. oleju nie bierze od przeglądu do przeglądu co 5 tys km ani kropli. Pasek zmieniam co 15 tys km, talerze wariatora (koszt 200 zl) zmieniono po 45 tys km gdyż były już ostre wyzlobienia. Według mnie naped najlepiej działa na zestrojeniu fabrycznym, nie kombinujcie kupując rolki dr pulley mają one bardzo niską żywotność po 10 tys. miały już mocne wżery. Świetny pojazd - objechałem nim dookoła Polskę czy bylem w Chorwacji. Niestety posiada kilka znaczących wad fabrycznych takich jak slabo przymocowana rura wlotu filtra powietrza która po jakimś czasie zaczyna się obracać i robi dziury na wylot w filtrze powietrza, normalne ubytki płynu chłodzącego po dluższej trasie spod otworu pompy wody - importer stwierdził że tak ma być, w niektórych modelach błąd licznika 01 lub 10 który można wywołać poprzez włączenie zaplonu podczas ceremonii zegarów zaraz po przekręceniu kluczyka. Do innych wad mogę zaliczyć w moim przypadku krzywo odlaną tylną felgę względem osi co sprawia że od nowości nawet jak się w ogóle nie hamuje tyłem to klocki starczają na max 15 tys km. (Same się ścierają). Jeżeli chcecie jeszcze bardziej polepszyć układ hamulcowy (uwaga blokuje koło na suchym po delikatnym wciśnięciu klamki) to polecam zmienić klocki hamulcowe na przód z oryginalnych kevlarowych na sintermetalowe - osobiście używam Versah z motor landu - najlepsze klocki jakie miałem lepsze od Polini czy Brembo. Po za tymi klockami i przerobiona lampką schowka pod kanapą w tej chwili pojazd mam oryginalny i jest ok. Olej zmieniany co 5 tys km - zalany 10w50 pełny syntetyk tak samo jak filtr oleju, czyszczony filtr powietrza i regulowane zawory. Opony Dunlop scootsmart - według mnie najlepsze, na michelin Power pure sc non stop guma się slizgala. Aha! Nie ma sensu kupować paska napędowego oryginalnego za 400 teraz 450 zł gdyż to samo tylko pod innym brandingiem kupicie firmy malossi za ok 330 zł.
Benek Opublikowano 11 Marca 2019 Opublikowano 11 Marca 2019 Mam pytanie idzie to podłączyć do DT 300, czy jest gdzieś takie wyjście diagnostyczne z 6 pinami? https://allegro.pl/oferta/zlacze-diagnostyczne-z-przewodem-do-skuterow-obd-7633562744 Pytam, bo z chęcią podłączyłbym taką kostkę: https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm-327-bluetooth-mini-bt-obd2-7025248766 i wtedy mam komputer pokładowy na telefonie?
zaq13 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Witam Mam i w prawym i lewym oku niesprawne po dwa ledy! Da się to jakoś naprawić albo wymienić? Mój osobisty elektronik mówi, że to smd i ciężko to się lutuje. Co polecacie? można kupić takie pozycje i wymienić na sprawne?
Benek Opublikowano 25 Marca 2020 Opublikowano 25 Marca 2020 Ktoś podpowie jakiej wagi są oryginalne rolki w DT 300, pytam bo w necie jest rozstrzał od 12 do 15 gram, tu znajduję wagę 14 gram, ale purley, a ja chcę kupić o takiej wadze jak wkłada fabryka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się