Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Piaggio Beverly 125/250


PawelP112

Pytanie

Witam was forumowicze,

Kupiłem piaggio beverly 125 2003r Silnik zajechany

zrobiłem swap na 250 od aprili sportcity, silnik był na wtrysku ale zmieniłem koło magnesowe na takie od silnika na gaźniku. Gaźnik pozostał od 125 Walbro.

Teraz mam parę pytań do uzytkownikow 250cc lub tych bardziej doswiadczonych, Jakie rolki w wario załozyć ? obecnie mam 9,5g takie były przy silniku 250cc ,gaźnik bd musiał chyba zmienić bo z tego co wyczytałem to roznią sie dyszami,

ile to powinno jechać bo na obecnym setupie jedzie do 120licznikowych i to chyba mało, ale może jest to spowodowane gaźnikiem, chociaż pracuje bardzo dobrze. lub po prostu ten licznik oszukuje,

Dodatkowo po odłączeniu aku wyzerował się przebieg, miał ktoś taki przypadek ?

Odnośnik do komentarza

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

W piaggio na gaźniku jest tak jak mowisz, przerzucasz słupek a osprzęt zostaje z 125cc wydech musi byc z większej pojemności. 

Jeżeli chcesz założyć silnik z wersji na wtrysk do gaźnika to musisz zmienić również koło magnesowe. wersja na wtrysk ma koronkę a gaźnik jeden wypust pod impulsator, stator jest ten sam. trzeba tylko prze lutować wtyczkę 😉  

ps Koło magnesowe musiałem zamawiać na ebay z włoch ale nie było z tym problemów i cena też wyszła spoko. 

co do osiągów przyspieszenie jest kolosalnie lepsze, jeśli chodzi o   między 125 

Wiadomo ze to jest skuter u mnie celem tej przeróbki było to ze po prostu chciałem miec zapas no i to zeby silnik sie nie męczył jadąc te 100km/h bo i tak w dzisiejszych czasach nie ma co szybciej smigać 

co do różnic 500 a 250 to kolega ma kymco xciting 500 to do 100 moje piaggio jedzie lepiej później juz kymco wygrywa. Nie wiem jak to się ma w silnikach piaggio ale słyszałem opinie o nowszych to ponoć 350 czy tam 300 jedzie nawet lepiej niz 500 ale czy to prawda nie wiem 

Pozdrawiam i chętnie służę pomocą 

Odnośnik do komentarza
  • 0

Spoko; już chyba wszystko wiem 😉 Ja mam porównanie tylko 125-ki do 500-tki gdzie ta pierwsza w zasadzie to jak wsiadłem to można było zasnąć 😉 Ale koledze się dobrze jeździło więc nie komentowałem jak dał mi pojeździć 😜

Ja miałem Gilerę dostrojoną wg własnych potrzeb jeżeli chodzi o charakterystykę napędu; szła jak głupia i nie sądzę aby jakakolwiek 300-tka miała do niej start. Ale fakt... na oryginalnych podzespołach była strasznie mułowata na starcie; po zmianie kompletu wariator, rolki oraz sprężyna skuterek nie do poznania zwłaszcza spod świateł 😉

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...