Kupiłem piaggio beverly 125 2003r Silnik zajechany
zrobiłem swap na 250 od aprili sportcity, silnik był na wtrysku ale zmieniłem koło magnesowe na takie od silnika na gaźniku. Gaźnik pozostał od 125 Walbro.
Teraz mam parę pytań do uzytkownikow 250cc lub tych bardziej doswiadczonych, Jakie rolki w wario załozyć ? obecnie mam 9,5g takie były przy silniku 250cc ,gaźnik bd musiał chyba zmienić bo z tego co wyczytałem to roznią sie dyszami,
ile to powinno jechać bo na obecnym setupie jedzie do 120licznikowych i to chyba mało, ale może jest to spowodowane gaźnikiem, chociaż pracuje bardzo dobrze. lub po prostu ten licznik oszukuje,
Dodatkowo po odłączeniu aku wyzerował się przebieg, miał ktoś taki przypadek ?
Pytanie
PawelP112
Witam was forumowicze,
Kupiłem piaggio beverly 125 2003r Silnik zajechany
zrobiłem swap na 250 od aprili sportcity, silnik był na wtrysku ale zmieniłem koło magnesowe na takie od silnika na gaźniku. Gaźnik pozostał od 125 Walbro.
Teraz mam parę pytań do uzytkownikow 250cc lub tych bardziej doswiadczonych, Jakie rolki w wario załozyć ? obecnie mam 9,5g takie były przy silniku 250cc ,gaźnik bd musiał chyba zmienić bo z tego co wyczytałem to roznią sie dyszami,
ile to powinno jechać bo na obecnym setupie jedzie do 120licznikowych i to chyba mało, ale może jest to spowodowane gaźnikiem, chociaż pracuje bardzo dobrze. lub po prostu ten licznik oszukuje,
Dodatkowo po odłączeniu aku wyzerował się przebieg, miał ktoś taki przypadek ?
27 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się